14 בינואר 2013

13 כללי אצבע לדיוור אלקטרוני שעובד

דיוור אלקטרוני – ניוזלטר – הוא אמצעי מצוין להגדלת מכירות ושימור לקוחות. בעידן בו הצרכן מחפש את הקשר עם בית העסק ושואף להיות מחובר בכל עת […]
14 בינואר 2013

המדריך המלא לשימוש בסדרת מסרים אוטומטית בדיוור אלקטרוני

כל עסק רוצה למכור יותר. לכל עסק יש כמות מסויימת של לקוחות מתעניינים במוצר או שירות. מתוכם אחוז מסויים הופך להיות לקוחות משלמים (כלומר קנו את […]
14 בינואר 2013

המדריך המלא לשיווק באמצעות QR Code

המדריך שלפנייך מציג מעט רקע על ברקודים דו מימדיים 8 דרכים מושכלות לשימוש נכון בברקודים דו מימדיים מה לא לעשות בשום אופן ושימושים מקוריים לפתוח קצת […]
14 בינואר 2013

7 סיבות מדוע אתה צריך אתר סלולרי כבר היום

אתר סלולרי הינו אמצעי שיווקי שהינו חובה לבעלי עסקים. למעלה מ- 3.6 מיליון ישראלים גולשים מהטלפון הנייד שלהם מדי יום. יש יותר מ- 4.5 מיליון סמארטפונים […]
14 בינואר 2013

שיווק סלולרי – המדריך המלא

שיווק סלולרי – המדריך המלא של InforUMobile הידעת? ליותר מ- 4.5 מיליון ישראלים יש סמארטפון. אנו משתמשים בטלפון החכם שלנו לאורך כל שעות היום, בפרט בערב […]
14 בינואר 2013

8 דרכים אפקטיביות להגדלת רשימות התפוצה שלך

כל איש שיווק מנוסה יגיד לך "הכסף נמצא ברשימת התפוצה שלך". למה ? כי עסק ללא רשימת תפוצה תמיד יהיה תלוי בלקוחות שיזמו מגע איתו כדי […]
23 בדצמבר 2012

10 כללי אצבע לקמפיין מוצלח באמצעות SMS

10 כללי אצבע לקמפיין מוצלח באמצעות SMS SMS הוא כלי שיווקי מצויין לשמירה על הקשר עם הלקוחות בהינתן שמשתמשים בו בצורה הנכונה. להלן 10 כללי אצבע […]
13 בדצמבר 2012

דוגמאות לקמפיינים ב- SMS בעידן הסמארטפונים

דוגמאות לקמפיינים ב- SMS בעידן הסמארטפונים בעידן הטלפונים החכמים ניתן לעשות שימוש חכם ואפקטיבי יותר בכלי ה- SMS. ניתן לשלוח הודעת SMS שמכילה טקסט ולינק גלישה […]