30 באוקטובר 2020

6 פיצ'רים שיקפיצו לכם את הניוזלטר

ניוזלטרים הם אמצעי מצויין להניע לקוחות לפעולה ולהגדיל המרות. לא משנה אם אתם נמנים על עסקים שמשתמשים בניוזלטר כדי למכור ולשכנע, לחנך וללמד או לבדר את הקוראים, אתם בוודאי רואים בהם חלק חשוב מאסטרטגיית השיווק שלכם וככאלה חשוב לכם שהדיוורים יהיו מושכים ואפקטיביים. לטובת כל מי ששותף לאמירה זו ריכזנו שישה פיצ'רים ייחודיים בהם תוכלו להשתמש בבואכם לבנות את הניוזלטר הבא שלכם. מעוניינים לקחת את הדיוור שלכם ל- next level? כל הפרטים כאן.
22 באוקטובר 2020

כלים להגדלת רשימות התפוצה ב- InforUMobile

רבות כבר נאמר על ההשפעה שיש לרשימות התפוצה על ביצועי העסק; על כך שהכסף טמון ברשימות ושרשימות איכותיות, אקטואליות ומפולחות הן המפתח לתקשורת יעילה עם קהל היעד ומכאן להזרמת הכנסות לארגון. העסקים המצליחים ביותר הם אלו שהשכילו להצמיח את הרשימות שלהם ולטפח אותן ללא לאות. איך גם אנחנו כמותם יכולים לדאוג לכך שהרשימות שלנו תהיינה רלוונטיות ובמגמת צמיחה מתמדת? לשמחתנו קיימים לא מעט כלים שמערכת InforUMobile מעמידה לרשותנו לטובת העניין. מעוניינים להכיר אותם? כל הפרטים במאמר כאן.
15 באוקטובר 2020

6 פיצ'רים שלא הכרתם ב- SMS

מאז שהוא הומצא ה- SMS הפך לאחד הכלים הופופולריים בהם עסקים משתמשים לתקשור עם הלקוחות שלהם. בין אם אתם נמנים על עסקים שמשתמשים ב- SMS לשימור לקוחות, ליצירת נאמנות מותגית, להצמחת המכירות או לתקשור מידע חיוני, תסכימו בוודאי שבכדי לנהל תקשורת יעילה בעזרת הכלי יש חשיבות עצומה לתשתית בה משתמשים לשליחת ההודעות. כיוון שכך, חשבנו שיעניין אתכם לקרוא על מספר פיצ'רים שעומדים לרשותכם במודול שליחת הודעות ה- SMS במערכת InforUMobile, אשר יעניקו לכם - שולחי ההודעות - יותר דרגות חופש לטיוב ההפצות שלכם ולהשגת המטרות העסקיות שלכם.
8 באוקטובר 2020

מתקשים לתקשר עם הלקוחות שלכם בעידן הקורונה? צ'אט-בוט הוא אולי הפתרון עבורכם

צ'אט-בוטים - רובוטים שמנהלים שיחות ממוחשבות ואוטומטיות בשם העסק עם הלקוחות שלו - צוברים יותר ויותר נוכחות בסביבת חיינו. המציאות בצל הקורונה, על כל המגבלות והתמורות שהיא מציבה, מחזקת את המגמה והופכת את הצ'אט בוט לפתרון ואנו עדים לעלייה בהיקף הארגונים שמאמצים בוטים במטרה לייעל את התקשורת שלהם עם הלקוחות. ב- InforUMobile תמצאו ממשק מתקדם וידידותי לבנייה של צ'אט-בוטים שיאפשר גם לכם לעבור לדור הבא של שירות ותקשורת עם הלקוחות שלכם.
1 באוקטובר 2020

הנעה לפעולה – הלב של כל קמפיין – כלים למימוש מיטבי במערכת

הנעה לפעולה היא שם המשחק בעולם של תקשורת דיגיטלית בין עסקים ללקוחות. עסק שחפץ חיים צריך כל הזמן לזום מגע עם הלקוחות שלו ולדרבן אותם לפעולות. מערכת InforUMobile שמה לה למטרה להנגיש לעסקים את הכלים המתקדמים ביותר לתקשורת יעילה עם קהל היעד שלהם וזה כולל כמובן את כל מה שקושר בהיבט של ההנעה לפעולה. במאמר זה נסקור את שלל הכלים שהמערכת מעמידה לרשותכם לטובת העניין.
22 בספטמבר 2020
רגולציית זיהוי שולח

רגולציית זיהוי השולח ב- SMS – במה מדובר ואיך נערכים לזה?

משרד התקשורת החליט לפני מספר חודשים על רגולציה חדשה בנוגע לזיהוי שולח מספרי בהודעות SMS. מטרת הרגולציה - למנוע התחזות בשליחת הודעות ולהמנע ממצב בו הודעות שנשלחות תהיינה בעלות זיהוי שולח מספרי שלא אומת כבעל זיקה לגורם השולח. הרגולציה החדשה צפויה להכנס לתוקף ב- 3 לינואר 2021 וברמה המעשית, מנקודת המבט שלכם כשולחי הודעות SMS ממערכת InforUMobile, עיקריה מובאים כאן עבורכם.
16 בספטמבר 2020

נתוני הלקוחות הם נכס – טייבו אותם להגדלת הערך עבורכם

כל מי שהתעסק אי פעם בבסיסי נתונים יגיד לכם שטיוב שיטתי של הנתונים במאגר הוא מפתח לשמירה על תקפות ואיכותו. מאגר פרטי מועדון לקוחות אינו שונה. עסקים אוספים את פרטי הלקוחות שלהם במגוון רחב של נקודות מגע איתם. לעיתים המידע חלקי, שגוי, רווי בכפילויות ואי דיוקים או פשוט כבר לא אקטואלי. כשזה המצב קשה לנו להכיר את הלקוחות שלנו, לתקשר איתם ולהניע לפעולה. במענה לעסקים שמבינים את החשיבות של שמירה על מאגר כשיר וחיוני אך אינם בטוחים בדרכים לעשות זאת, איגדנו מתווה לפעולות שתוכלו לבצע במערכת InforUMobile.
8 בספטמבר 2020
קופונים דיגיטלים

כך תיעזרו במערכת InforUMobile למימוש אסטרטגיית הקופונים שלכם

מעטים מאד הם האנשים שנהנים לשלם מחיר מלא עבור מוצרים שהם רוכשים ושלא מצפים להנחה כלשהי. בהלימה מושלמת לכך יותר ויותר קמעונאים משלבים אסטרטגיה של קופונים בפעולות השיווק שלהם. בעזרת הקופונים הם מגייסים לקוחות מרוצים, מעודדים רכישה ומזרימים תנועה מתמדת לאתרים ולחנויות שלהם. במענה לצורך הגובר של עסקים להזריק ללקוחות שלהם קופונים בצורה דיגיטלית וחכמה פיתחנו במערכת InforUMobile מנגנון מתקדם לניהול קופונים והפצתם לקהל היעד. כל הפרטים כאן.
נגישות