25 בינואר 2016

דוח דיוור אלקטרוני בישראל 2015

אנחנו שמחים להציג בפניכם בפעם הראשונה בישראל, נתונים על הרגלי שימוש ואפקטיביות של דיוור אלקטרוני בישראל. ריכזנו עבורכם נתונים של כ-100,000 קמפיינים שנשלחו בשנת 2015 ממערכת […]
27 בדצמבר 2015

חדש בפייסבוק – פרסום מבוסס מיקום

Local Awareness – הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחת הנמצאים ממש ליד העסק שלכם! פייסבוק השיקו ממש עכשיו את אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר האפשריים. מה שהיה […]
21 באוגוסט 2015

האם תקציב הפייסבוק שלך מנוצל בחוכמה?

שאלתם את עצמכם פעם האם אתם מנצלים את תקציב הפרסום שלכם בפייסבוק בצורה הנכונה ביותר? האם אתם יכולים להפיק ממנו יותר? למה הפרסום בפייסבוק לא עובד […]
30 ביולי 2015

5 שיטות להגדלת מכירות באתר Ecommerce

תחום ה- Ecommerce היום בפריחה גדולה עקב השינוי התודעתי אצל הצרכן לגבי הנכונות לרכוש באינטרנט. בפוסט הנ"ל נסקור את הקשיים השיווקים המרכזיים של אתרי ה- Ecommerce וכיצד […]
28 ביולי 2015

למה כדאי לכם לשלב פרסום בפייסבוק עם גוגל?

הרבה מאוד עסקים שואלים את עצמם, האם בנוסף על הפרסום שהם עושים במנוע החיפוש של גוגל כדאי להם גם להתחיל לפרסם בפייסבוק? האם ההשקעה שווה? האם […]
18 במרץ 2015

הכלי החזק ביותר בפייסבוק – פרסום לרשומות

חשבו לרגע בכמה הייתם יכולים להגדיל את ההכנסות של העסק אם הייתם יכולים לפרסם בפייסבוק ללקוחות הקיימים שלכם? הרבה נכון? עכשיו, אם היינו מספרים לכם שבאמצעות […]
18 במרץ 2015

כלים חדשניים בדיוור בדואר אלקטרוני

דיוור בדואר אלקטרוני הוא כלי שיווקי וותיק מאד ויעיל מאד. לא בכדי, מחקר עדכני של MarketingCharts מצא כי אפיק השיווק בדואר אלקטרוני הוא האפקטיבי ביותר והכי […]
14 באוקטובר 2014

SMS ורימרקטינג – שילוב שיווקי מנצח

רוב העסקים עושים שימוש ב- SMS ככלי שיווקי לעסק שלהם כדי ליצור מכירות ולידים נוספים לעסק שלהם. ירידת מחירי ה- SMS הגדילה בצורה משמעותית את החזר […]
נגישות