8 במרץ 2013

כללי אצבע לתזמון נכון לשליחת הניוזלטר שלכם

מתי מומלץ לשלוח ניוזלטר ללקוחות ? כל אחד רוצה שהדיוורים שלו יפתחו באחוזי פתיחה גבוהים ואחוז ההקלקות יהיה גבוה. קביעת תזמון נכון לשליחת הניוזלטר שלכם ללקוחותיכם […]
8 במרץ 2013

10 טיפים לכתיבת שורת נושא שיוצרת אחוזי פתיחה מדהימים

שורת נושא בדיוור הניוזלטר שלכם היא המרכיב המרכזי ביצירת אחוזי פתיחה גבוהים לדיוור. ככל ששורת הנושא תהיה טובה יותר – אחוזי הפתיחה יהיו גבוהים יותר ולכן […]
3 במרץ 2013

מגזין פורבס מציין את InforUMobile בכנס המובייל בברצלונה

מגזין פורבס פרסם כתבה בעקבות כנס המובייל העולמי בברצלונה (Mobile World Congress) בא סקר את החברות הישראליות שמציעות שירותים ומוצרים שלטענתו "יכולות להפוך ללהיטים עולמיים". בין […]
29 בינואר 2013

וובינר בשיווק סלולרי עם זהר עמיהוד ויוני אלמוג

להלן הקלטה של וובינר של יוני אלמוג ביחד עם זוהר עמיהוד בנושא שיווק סלולרי, אתרים סלולריים ודפי נחיתה סלולריים. בוובינר יוני מראה שיטות בדוקות לשימוש בסלולר […]
14 בינואר 2013

מהפכת השיווק הסלולרי בעיצומה – סיכום חצי שנתי 2012

מומלץ לצפות במצגת במסך מלא ע"י לחיצה כאן מצגת מהפכת השיווק הסלולרי בעיצומה – סיכום חצי שנתי 2012 from inforumobile
14 בינואר 2013

למה ואיך לפרסם בסלולר

עד שנת 2014 חדירת הסלולר תשנה מהותית את האופן בו אנו גולשים ומשתמשים ברשת. במדריך הבא אסביר מדוע עולם הפרסום של המחר טמון במובייל (ואיך תכלס […]
14 בינואר 2013

13 כללי אצבע לדיוור אלקטרוני שעובד

דיוור אלקטרוני – ניוזלטר – הוא אמצעי מצוין להגדלת מכירות ושימור לקוחות. בעידן בו הצרכן מחפש את הקשר עם בית העסק ושואף להיות מחובר בכל עת […]
14 בינואר 2013

המדריך המלא לשימוש בסדרת מסרים אוטומטית בדיוור אלקטרוני

כל עסק רוצה למכור יותר. לכל עסק יש כמות מסויימת של לקוחות מתעניינים במוצר או שירות. מתוכם אחוז מסויים הופך להיות לקוחות משלמים (כלומר קנו את […]
נגישות