גוגל הכריזה אתמול על 2 כלים חדשים למפרסמים – Ready Image Ads and Ready Ad Gallery. גוגל מכנה את הכלים הללו Ready Creatives כי למעשה הם מספקים למפרסמים מודעות פרסום […]
אני בטוח ששמעתם הרבה על לפרסום בסלולר ועל כמה הפרסום הזה אפקטיבי. היום גם גוגל ופייסבוק דוחפים את המפרסמים לפרסם בסלולר ולעיתים המפרסם לא יודע בכלל […]
בתור מפרסם בגוגל אתה בטח יודע שהתחרות על מילות המפתח עולה כל הזמן ויותר ויותר עסקים מפרסמים באינטרנט ובסלולר. הדבר גורם כמובן לעלייה במחירי הפרסום. החוכמה […]
מחקר חדש של חברת MarketingSherpa מציג את האסטרטגיות השיווק שעסקים מבצעים באמצעות חיפוש סלולרי. במחקר הם שאלו 890 אנשי שיווק איזה פעולות שיווקיות של חיפוש בסלולר הם […]