30 ביולי 2015

5 שיטות להגדלת מכירות באתר Ecommerce

תחום ה- Ecommerce היום בפריחה גדולה עקב השינוי התודעתי אצל הצרכן לגבי הנכונות לרכוש באינטרנט. בפוסט הנ"ל נסקור את הקשיים השיווקים המרכזיים של אתרי ה- Ecommerce וכיצד […]
28 ביולי 2015

למה כדאי לכם לשלב פרסום בפייסבוק עם גוגל?

הרבה מאוד עסקים שואלים את עצמם, האם בנוסף על הפרסום שהם עושים במנוע החיפוש של גוגל כדאי להם גם להתחיל לפרסם בפייסבוק? האם ההשקעה שווה? האם […]
18 במרץ 2015

הכלי החזק ביותר בפייסבוק – פרסום לרשומות

חשבו לרגע בכמה הייתם יכולים להגדיל את ההכנסות של העסק אם הייתם יכולים לפרסם בפייסבוק ללקוחות הקיימים שלכם? הרבה נכון? עכשיו, אם היינו מספרים לכם שבאמצעות […]
18 במרץ 2015

כלים חדשניים בדיוור בדואר אלקטרוני

דיוור בדואר אלקטרוני הוא כלי שיווקי וותיק מאד ויעיל מאד. לא בכדי, מחקר עדכני של MarketingCharts מצא כי אפיק השיווק בדואר אלקטרוני הוא האפקטיבי ביותר והכי […]
14 באוקטובר 2014

SMS ורימרקטינג – שילוב שיווקי מנצח

רוב העסקים עושים שימוש ב- SMS ככלי שיווקי לעסק שלהם כדי ליצור מכירות ולידים נוספים לעסק שלהם. ירידת מחירי ה- SMS הגדילה בצורה משמעותית את החזר […]
13 באוקטובר 2014

איך תמצאו את קהל היעד שלכם ברשת המדיה של גוגל ?

בפוסט זה נסקור את השיטות המרכזיות של מציאת קהל היעד המתאים לעסק שלכם ברשת המדיה של גוגל. רשת המדיה של גוגל (נקראת גם רשת התוכן או […]
12 באוקטובר 2014

איך אוספים לידים באמצעות SMS ?

SMS הוא כלי שיווקי נהדר ומאפשר להגיע לקהל היעד שלכם במהירות (95% מהודעות ה- SMS נקראות על ידי הלקוחות תוך 3 דקות) ובזול. עכשיו, שמחירי ה- […]
12 באוקטובר 2014

דוחות נסתרים ב- Adwords שאתם חייבים להכיר

Google Adwords היא מערכת פרסום מתקדמת מאד ומכילה "הרים" של מידע סטטיסטי. החוכמה היא בעיקר לדעת לנתח את המידע ולהפיק ממנו מסקנות לשיפור הקמפיינים שלכם. בפוסט […]
נגישות