תקשורת ב- SMS היא דו כיוונית, כלומר ניתן גם לקבל הודעות SMS מנמענים לתוך המערכת.

ניתן לספק לך כלקוח, מספר וירטואלי אשר מקבל הודעות SMS מנמענים. כל הודעת SMS שמתקבלת יכולה להיות מועברת ללקוח במספר צורות:

  • העברת ההודעות הנכנסות לדואר האלקטרוני של הלקוח עם המידע של תוכן ההודעה, מספר השולח ותאריך המשלוח.
  • העברת ההודעות הנכנסות באמצעות API לתוך מערכות ממוחשבות של הלקוח.
  • רישום כל ההודעות הנכנסות במערכת דוחות בה יוכל הלקוח לעיין ולהוריד את פלט ההודעות לקובץ אקסל.
בעזרת SMS דו כיווני ניתן ממש לייצר אינטראקציה עם הנמענים. במסגרת הדו שיח עם הלקוחות, ההודעות החוזרות נאגרות במערכת ובית העסק יכול לעשות בהן מגוון שימושים:
  • רישום למועדון לקוחות – לקוח ששולח הודעת SMS, מספר הטלפון שלו נקלט במערכת לצורך רישום למועדון. ניתן לשלוח לו אוטומטית דף נחיתה עם פרטים נוספים למילוי כגון: שם, כתובת מייל, תאריך יום הולדת וכו'.
  • קמפיין לידים – שולחים ללקוח מסר שיווקי ומציעים לו להשיב ב- SMS, ניתן להציע הטבה בתמורה. כלי זה מאפשר לחברה למקד את מאמצי השיווק שלה. למשל, במידה ויש לה מוצר חדש שהיא רוצה להשיק ללקוחות קיימים יש באפשרותה לשלוח הודעה עליו לכלל מועדון הלקוחות שלה. אלו מבניהם שישיבו שיש להם עניין במוצר יועברו לטיפול הממוקד של מחלקת המכירות של החברה.
  • סקרים – שולחים ללקוח שאלות סקר ב- SMS ומקבלים תשובות. מהניסיון שלנו, לקוחות אוהבים ששואלים את דעתם. הם משתפים פעולה לרוב ברצון עם הפנייה. יתרה מכך, המערכת שלנו מתוחכמת ויודעת לבנות עץ של שיחה ב- SMS עם הלקוח. למשל, שואלים שאלה, אם התשובה שמתקבלת מהלקוח היא חיובית אזי שולחים בחזרה SMS עם שאלה עוקבת נתונה, אם התשובה של הלקוח היא שלילית, שולחים ללקוח הודעה עוקבת אחרת, וכן הלאה.
  • שיפור השירות – מאפשרים ללקוח לבצע קריאת שירות/ הזמנה/ שאילתה באמצעות SMS. מעתה העסק זמין גם ב- SMS! בתי עסק כיום מאפשרים ללקוחות לתקשר איתם במגוון של ערוצים – טלפון, פקס, אימייל, כתובת פיזית, צ'אט באתר וכו'. הוספת SMS לסל האפשרויות נותנת מענה ללקוחות שמעדיפים לתקשר בצורה זו. רבים האנשים שזו תהיה בחירתם.
  • שעשועוני SMS – משחקי שלח/ קבל למול הלקוחות, מבוססים על שאלות ותשובות אודות המותג. אמצעי זה יוצר "אינגייג'מנט" מצד הלקוח, תחושת הזדהות עם המותג, קרבה ומעורבות מחייבת לבית העסק.