16 בספטמבר 2020
כל מי שהתעסק אי פעם בבסיסי נתונים יגיד לכם שטיוב שיטתי של הנתונים במאגר הוא מפתח לשמירה על תקפות ואיכותו. מאגר פרטי מועדון לקוחות אינו שונה. עסקים אוספים את פרטי הלקוחות שלהם במגוון רחב של נקודות מגע איתם. לעיתים המידע חלקי, שגוי, רווי בכפילויות ואי דיוקים או פשוט כבר לא אקטואלי. כשזה המצב קשה לנו להכיר את הלקוחות שלנו, לתקשר איתם ולהניע לפעולה. במענה לעסקים שמבינים את החשיבות של שמירה על מאגר כשיר וחיוני אך אינם בטוחים בדרכים לעשות זאת, איגדנו מתווה לפעולות שתוכלו לבצע במערכת InforUMobile.









