האם העסק שלך מוכן לשיווק הסלולרי? (כי הלקוחות שלך כבר שם…)
שיווק סלולרי הוא מרכיב חובה לעסקים!
נכון –
שמעת שזה חשוב
אי אפשר להתעלם מהנתונים המרשימים
מומחים ומובילי דעה כבר מדברים על זה
החברות הגדולות כבר נכנסו לתחום
אבל –
איך תדע האם העסק שלך מוכן לשיווק סלולרי ומה לבדוק:
הנה מספר פעולות פשוטות לביצוע, שבסופן תוכל לדעת האם העסק שלך מוכן:
מתוך סמארטפון – חפש את האתר העסקי שלך – האם האתר נגיש לביצוע פעולות ולקריאת החומרים?
משלוחי דוא"ל לרשימה (ניוזלטר) – שלח לעצמך דוא"ל, ונסה לקרוא אותו באמצעות פתיחתו בסמארטפון
קמפיין ממומן בגוגל/פייסבוק – אם יש לך, האם הוא מותאם גם עבור סמארטפונים?
מועדון לקוחות – אם יש לך, האם אתה מתקשר אתם גם באמצעות הודעות סמס?
בדיקת גוגל אנליטיקס – בדוק כמה נכנסים לאתר שלך באמצעות מכשיר סלולרי.
מה מצאת?
אם מצאת שהעסק שלך מוכן לעידן השיווק הסלולרי – מצויין
אבל: בהנחה שאתה כמו רוב העסקים,אז בוודאי מצאת שהעסק שלך עדיין לא התאים את עצמו לשיווק הסלולרי.
מה המשמעות של זה?
האתר : אם אינו מתאים לצפייה מסלור- אתה מאבד כ-25% לקוחות שמחפשים אותך ממכשיר סלולרי
דוא"ל : הניוזלטר שאתה שולח לא מותאם גם לצפייה בסלולרי – כ-45% מהנמענים לא יקראו אותו
קמפיין ממומן בגוגל/פייסבוק – אם הקמפיין אינו מותאם למובייל – אתה מפסיד כ-30 אחוזי המרה
מועדון לקוחות – אם אתה לא יוצר קשר גם באמצעות סמס-אתה מחמיץ ערוץ שיווק היעיל ביותר
מקור: The Mobile Movement: Understanding Smartphone Users
זה לא נורא, השיווק בסלולר הוא אומנם התחום שחדר בעוצמה הגדולה ביותר אי פעם לעולם השיווק, אבל הוא בהחלט חדש וזה הזמן להתחיל להכיר ולאמץ אותו.
סיכום – מה לעשות עכשיו:
אתר עסקי – הקם אתר מותאם לסלולר. (זה הצעד הראשון והחשוב לביצוע מיידי)
משלוח דוא"ל : התחיל לבחון את האפשרות לעבור למערכת דוא"ל תומכת בתבניות למובייל
קמפיין ממומן בגוגל/פייסבוק – ודא עם מנהל הקמפיינים שלכם שהוא מבצע גם קמפיינים במובייל
מועדון לקוחות – הכנס לשימוש מערכת לעסקים לשליחת סמס
תזכורת – למה שימוש בשיווק סלולרי הוא מרכיב חובה לעסק שלך?
כבר משנת 2014 מרבית האנשים יגלשו באינטרנט באמצעות המובייל ולא הדסקטופ
מרבית החיפושים על עסק קטן ובינוני הם מקומיים, מחצית מחיפושים אלו מבוצעים ממכשיר סלולרי
לקוח שמצא את מבוקשו באמצעות הסלולר עשוי במידה רבה (80%), לבצע פעולה צרכנית בעסק שלך
לקוח שלא ימצא את העסק שלך בסלולר יעבור למתחרה שלך
כבר היום אתה משקיע משאבי שיווק ופרסום וכמעט מחציתם יורד לטמיון כי הם לא מותאמים לסלולר
יעילות – קמפיין ממומן במובייל מפיק תוצאות טובות יותר מקמפיין אינטרנט רגיל, או כל סוג אחר של פרסום
הכל מדיד: שימוש בשיווק הסלולרי מאפשר לך למדוד בצורה מדוייקת את יעילות כל קמפיין ובכך לחסוך
והכי חשוב – מה יכול לצאת לעסק שלך מזה:
יותר לקוחות חדשים
יותר לקוחות חוזרים
יותר לקוחות מרוצים
שורה תחתונה – פוטנציאל ליותר הכנסות
זה מה שגוגל חושבים על החשיבות של שיווק סלולרי:
VIDEO
מעוניין שמומחה שלנו יבצע הערכת מוכנות של העסק שלך לשיווק הסלולרי?
מלא את הטופס בעמוד ונציג שלנו יחזור אליך – משם אנחנו נעשה את כל השאר.
* ביצוע הבדיקה הינו בחינם
** ההצעה תקפה ל 20 העסקים הראשונים שיבקשו את הבדיקה
מקור: The Mobile Movement: Understanding Smartphone Users
מומחה בתחום השיווק ופיתוח פתרונות עסקיים בסלולרי.
בעל ניסיון של למעלה מ- 12 שנים בשיווק ופרסום.
בעבר עורך וידאו ומולטימדיה בתעשיית הטלוויזיה, אחראי על יצירה של מאות תוצרי פרסום ושיווק לטלוויזיה ולגופי התרבות והפרסום המובילים בארץ.
בעל ידע נרחב במולטימדיה, גרפיקה, אינטרנט, מדיה חברתית, שיווק ופלטפורמות הפצה.
More Posts - Website
Follow Me: