SMS

אימוג'ים הם סמלים/ציורים/סמלי הבעה קטנים כמו סמיילי שניתן לכתוב אותם במקום תווים ואותיות.

אופן ההוספה

מערכת InfoUMobile מאפשרת הוספת אימוג'ים להודעת SMS. להוספה יש ללחוץ מתחת לנוסח ההודעה על הסמיילי, ואז ייפתח חלון עם אימוג'ים לבחירה שניתן להוסיף להודעה.

הערה

שימו לב שניתן להשתמש רק באימוג'ים הקיימים במערכת, מכיוון שהם נבדקו ועובדים בכל המכשירים. שימוש באימוג'ים אחרים עלול לגרום לכך שההודעה לא תישלח, תגיע חתוכה, או בעיות בכניסה לחשבון.

Category: SMS

ניתן להשתמש בערוץ ה-SMS של מערכת InforUMobile כדי להכין הודעות שיישלחו במועד מאוחר יותר או בתזמון חוזר קבוע מראש.

הצורך

+ אם אתם נמצאים היום במשרד אבל רוצים שההודעה תצא בשעה או ביום אחר שבו אינכם נמצאים במשרד.

+ שליחת הודעות מתוזמנות, למשל אם אתם רוצים שקבוצת נמענים תקבל הודעה בכל יום ראשון בבוקר שתזכיר להם לבצע פעולה מסוימת.

אופן הביצוע

שליחת הודעה דחויה

א. היכנסו לערוץ ה-SMS, והכינו את ההודעה הרצויה לכם.

ב. בסעיף מועד שליחה סמנו את האפשרות דחויה.

ג. בחלון שייפתח יש לבחור את השעה והתאריך הרצויים וללחוץ לאחר מכן על אישור.

ד. בסיום הכנת ההודעה חובה ללחוץ על הכפתור שלח SMS הכחול שלמטה.

ה. לסיום לחצו על אשר בתגובה להודעה לשלוח הודעות SMS דחויות?

ו. ניתן לצפות ולערוך את ההודעות הדחויות במסך דוחות > דוח הודעות עתידיות.

שליחת הודעה מתוזמנת

א. היכנסו לערוץ ה-SMS והכינו את ההודעה הרצויה.

ב. הכינו קובץ אקסל בתבנית הבאה והדביקו אותו למסך השליחה, וסמנו בעמודה האחרונה "מועד שליחה"

ג. בשדה מועד שליחה צריך להגדיר לכל שורה מתי היא תישלח בתבנית:

23/07/2020 18:00:00

תחת מתי ואיך לשלוח נסמן את האפשרות של שליחה מותאמת אישית ונבחר בשדה המייצג את מועד השליחה הרצוי לכל נמען מבין שדות הטבלה המוצגים לנו:

ה. לאחר שסיימתם להכין את ההודעה, לחצו על אשר ולאחר מכן על הכפתור שלח SMS הכתום שלמטה ואשרו את השליחה.

ז. לצפייה/עריכה של ההודעות בתזמון חוזר שיישלחו, לחצו על דוחות > דוח הודעות עתידיות.

Category: SMS

סינון הודעות כפולות

כברירת מחדל, מערכת InforUMobile אינה מאפשרת שליחת הודעות כפולות. כלומר, אם ברשימת הטלפונים שאליהם אתם רוצים לשלוח הודעה יש מספר שמופיע יותר מפעם אחת, המערכת תסנן את הכפולים והוא יקבל רק הודעה אחת.

הסינון מתבצע כדי שמצד אחד לקוחות לא יקבלו את אותה הודעה מספר פעמים, ומצד שני לחסוך לכם בעלויות כך שתשלחו בדיוק את כמות ההודעות הרצויה לכם.

דוגמאות לצורך בשליחה כפולה

עם זאת, קיימים מקרים שבהם כן תרצו לשלוח הודעות כפולות, לדוגמה:

  • שליחת הודעות להורים של תלמידים בבתי ספר, למשל אם להורה יש יותר מילד אחד בבית הספר, ורוצים לשלוח לו לאותו מספר טלפון את אותה הודעה אך בכל הודעה שם ילד ופרמטרים שונים:

הורה יקר, הילד שלך [שם הילד] עולה לכיתה [כיתה]

  • שליחת הודעות על חידוש פוליסת ביטוח:

לקוח יקר, הביטוח של רכב שמספרו [מספר הרכב] עומד להסתיים, אנא פנה אלינו לחידוש

  • קוד קופון:

איזה כיף, זכית בקופון מתנה, מספר הקופון הוא [מספר קופון], יש להציג אותו בחנות

אופן הביצוע

— שימו לב שיש חשיבות לסדר הפעולות —

תהליך שליחה זה מציע אפשרות לשלב שדות מותאמים אישית בתוך ההודעה, לפי הדוגמאות שלמעלה, אם ברצונכם שכולם יקבלו בדיוק את אותה הודעה בלי תוכן אישי, ניתן לדלג על שלב 1, וכן שלבי בחירת התוכן הפרסונלי שבשלב 3.

שלב 1 – הגדרת שדות מותאמים אישית

כדי להעלות אנשי קשר עם שדות אישיים שלא קיימים במערכת, כמו בדוגמאות שלמעלה, [שם הילד], [כיתה], [מספר הרכב], [מספר קופון] וכדומה , יש להגדיר אותם קודם במערכת באופן הבא:

היכנסו לתפריט אנשי קשר > ניהול שדות > שדות מותאמים אישית > הוסף שדה מותאם אישית > אחר > (מומלץ לבחור בשדה מסוג טקסט) > כתיבת שם השדה > שמור.

יש לחזור על הפעולה כדי להוסיף את כל השדות שתרצו.

שלב 2 – הכנת קובץ אנשי הקשר

בשלב הראשון יש להכין קובץ אקסל שיכיל את רשימת אנשי הקשר שאליה יישלחו ההודעות. הכינו את הקובץ לפי מה שאתם צריכים, אך הוסיפו עמודה נוספת עם מספר אסמכתא – מספר כלשהו בסדר עולה, (עדיין לא להעלות את אנשי הקשר למערכת!) לדוגמה:

שלב 2 – יצירת קבוצה במערכת

כעת, צרו קבוצה חדשה ריקה במערכת. היכנסו לתפריט אנשי קשר > קבוצות > צור קבוצה רגילה, הגדירו שם לקבוצה ולחצו על צור קבוצה.


שלב 3 – הפעלת אוטומציה עם תוכן ההודעה והקבוצה

א. לחצו על דף הבית ובחרו בשירות תהליכי אוטומציה > צור תהליך חדש > ובחרו באפשרות תבנית ריקה:

ב. גררו פנימה את הרכיב שייכות לקבוצה, ובמסך ההגדרות שלו בחרו את הקבוצה שיצרתם קודם > הפעל רק על אנשי קשר חדשים בקבוצה > אשר:

ג. גררו פנימה את הרכיב שלח SMS, ובחלון שייפתח כתבו את נוסח ההודעה הרצוי לכם באופן הבא:

כתבו את ההודעה כרגיל, אך היכן שתרצו שישולב התוכן הרצוי לכם, הוסיפו אותו על ידי לחיצה על אפשרויות מתקדמות > הוסף תוכן פרסונלי > ולבחור את השדה הרצוי, חזרו על הפעולה לפי הצורך. המערכת תוסיף את שם השדה בתוכן ההודעה, בתוספת [#שם השדה#] כפי המופיע בצילום המסך:

הגדירו את שאר הגדרות ההודעה לפי הצורך (הוסף הסרה, זיהוי השולח וכדומה), ולסיום לחצו על אשר.

ד. הצמידו את הרכיבים עם חץ ביניהם לפי הדוגמה:

ה. לחצו על שמור ולאחר מכן על הבא, העבירו את האוטומציה למצב מופעל ולחצו על בצע.

שלב 4 – טעינת אנשי הקשר ושליחת ההודעות

כעת, כל שנשאר הוא לטעון את אנשי הקשר למערכת והשליחה תתבצע אוטומטית.

לטעינת אנשי הקשר יש להיכנס לדף הבית > הודעות SMS > אנשי קשר > ייבוא אנשי קשר > טעינה מקובץ > בחירת הקובץ > סימון "כל הפרטים המועלים" > המשך > שיוך השדות לעמודות >

חשוב! שימו לב לשייך את השדה "מספר אסמכתא"!

הבא > קבוצה קיימת > בחירת הקבוצה שיצרנו מראש > הבא.

המערכת תטען את אנשי הקשר ותשלח את ההודעות.

Categories: SMS, אנשי קשר

לאחר שגולש ממלא טופס בדף נחיתה, ייתכן שנרצה לעדכן אותו שהמידע שלו התקבל במערכת. ניתן להגדיר בדף הנחיתה שמי שממלא טופס יקבל הודעת SMS לבחירתכם. ההודעה תישלח דרך ערוץ ה-SMS שלכם ותופיע בדוחות.

כדי לשלוח SMS חד פעמי אוטומטי לאחר מילוי טופס, היכנסו לדף הנחיתה שלכם > הגדרות דף הנחיתה > פעולות נוספות > סמנו את האפשרות שליחת SMS לגולש לאחר מילוי הטופס (האפשרות השנייה), כתבו את נוסח ההודעה, את מספר השולח, ואת שם המשתמש והסיסמה שלכם במערכת, ולסיום לחצו על שמירה.

 

שימו לב

א. השירות מיועד רק ללקוחות שרכשו שירות SMS. ניתן לפנות למוקד המכירות לרכישה בטלפון 039415550.

ב. לאפשרויות שליחה מתקדמות יותר ניתן להיעזר בערוץ האוטומציה שלנו. לחצו כאן לפרטים נוספים.

Categories: LandingPages, SMS

ערוץ ה-SMS של InforUMobile מאפשר הגדרת תחילית/סופית הודעה שתישלח אוטומטית בכל הודעה שאתם שולחים.

הצורך

כך למשל, אם אתם רוצים שכל הודעה שלכם תיפתח במילים "לקוח יקר", או אם אתם רוצים שכל הודעה תסתיים במילים "בכפוף לתקנון", בלי שתצטרכו לכתוב את זה ידנית בכל פעם שאתם שולחים הודעה, ניתן להגדיר תחילית/סופית כזו באופן הבא:

אופן הביצוע

יש להיכנס לערוץ שליחת הודעות SMS וללחוץ בפינה השמאלית העליונה על גלגל השיניים  > הגדרות משתמש > הגדרות SMS > הגדרות מתקדמות, ואז ללחוץ על המילה "ערוך" שמופיעה לצד תחילית הודעה או סופית הודעה ולהכניס את התוכן הרצוי לכם.

דגשים

א. בהוספת תחילית הודעה מומלץ להשאיר רווח נוסף בסוף הטקסט, ובסופית הודעה להשאיר רווח נוסף בתחילת הטקסט, כדי למנוע מצב שהתחילית/הסופית תידבק למילה הראשונה/האחרונה של נוסח ההודעה עצמו.

ב. תחילית/סופית הודעה לא נשלחת אם אתם שולחים בצורה תכנותית (API), אבל כן אמורה להישלח אם אתם שולחים ב-Mail2sms, ובכל מקרה מומלץ לבצע בדיקה לפני שאתם שולחים.

ג. שימו לב שהתחילית/הסופית תופיע בכל הודעה והודעה שאתם שולחים, ובדקו היטב האם זה משהו הכרחי שיופיע בכל הודעה.

Category: SMS

ערוץ ה-SMS של InforUMobile מאפשר שליחת הודעות בטכנולוגיית SMS, שמשמעותה היא שליחת הודעה הכוללת טקסט בלבד.

בעבר, כשלמרבית המכשירים לא היה חיבור לאינטרנט, השתמשו גם בטכנולוגיה בשם MMS שאיפשרה לשלוח תמונות שנפתחו ישירות אצל הנמען. טכנולוגיה זו מחייבת שליחת כמות גדולה של נתונים בפרוטוקול אינטרנט מיושן, ומכיוון שהיא יקרה מאוד (עלות ממוצעת של לפחות פי 10 מ-SMS רגיל) היא כבר כמעט שלא בשימוש. בשלב זה לא קיים תקן עדכני שמאפשר שליחת תמונות באופן ישיר דרך הודעת SMS.

החלופה המקובלת כיום בעולם ה-SMS הוא שליחת קישור לתמונה, ו-InforUMobile מעמידה לרשותכם אפשרות לשמור תמונות במערכת ולשלוח קישור אליהם באופן הבא:

יש לסמן במסך השליחה את האפשרות "צרף קובץ להודעה" ולבחור תמונה או קובץ PDF במשקל של עד 300 ק"ב. הקובץ יישמר במערכת InforUMobile ואנו נוסיף קישור ישיר אליו בנוסח ההודעה כמוצג בתמונה הבאה:

צירוף קובץ – מאפשר לטעון קובץ תמונה או PDF ולשלב קישור לקובץ זה בנוסח ההודעה. גם במקרה זה כמו ביתר הקישורים בהודעה, לחיצה בצד הנמען נספרת ומשוקפת בדוח קמפיינים למדידת המרות.

דגשים:

1. שימו לב שלא למחוק או לשנות את כתובת הקישור ולהשאיר רווח אחד לפחות לפניה ואחריה (אין להשתמש בירידת שורה מכיוון שחלק מהמכשירים לא מזהים זאת). הסבר: מכיוון שכאמור ההודעה הנשלחת היא הודעה הכוללת טקסט בלבד, היא לא כוללת שום HTML או הוראות נוספות שגורמות למכשיר "לדעת" שמדובר בקישור. הדרך היחידה שבה המכשיר יכול לזהות שמדובר בקישור היא מחרוזת טקסט שמתחילה באותיות http ושיש רווח אחד לפחות לפניה ואחריה.

2. ניתן לסמן את האפשרות אפשר זיהוי המוריד ולדעת מי מהנמענים לחץ על הקישור (בתפריט דוחות > דוח הורדת קבצים). כדי לזהות את הנמען שלחץ אנו מייצרים קישור ייחודי עבור כל מספר טלפון שאתם שולחים אליו הודעה ואנו יכולים לדעת האם הקישור נלחץ. לכן, אם הנמען יעביר את ההודעה למישהו אחר וגם הוא ילחץ עליו, הלחיצה עדיין תחושב לפי המספר המקורי שקיבל את ההודעה.

3. במכשירי iPhone מסוימים (בגרסאות מתקדמות של מערכת ההפעלה), כתובת של קישור לתמונה שמופיעה בתחילת או בסוף הודעה תגרום להצגת תצוגה מקדימה של התמונה.

Category: SMS

מספר וירטואלי הוא מספר שניתן להגדיר אותו במערכת InforUMobile כך שניתן יהיה לשלוח אליו הודעות SMS נכנסות שייקלטו במערכת וניתן יהיה לצפות בהן או להגיב להן ישירות ו/או באופן אוטומטי וכן לבצע פעולות אוטומטיות נוספות.

 

דגשים לשימוש בשירות:

  1. ניתן להשתמש בשירות עם מספר קווי רגיל ופעיל של חברת בזק (ולא של חברות אחרות), או לקבל מאיתנו מספר ייעודי של חברת סלקום. לפרטים נוספים ולרכישת השירות יש לפנות לצוות המכירות בטלפון 03-9415550.
  2. כדי לקבל הודעות נכנסות מלקוחות ששלחתם אליהם הודעות SMS, מקובל ומומלץ להגדיר את המספר הווירטואלי בשדה זיהוי השולח. כאשר אתם שולחים הודעת SMS ללקוחות והם לוחצים בטלפון שלהם על "השב", הטלפון שלהם משיב אוטומטית למספר של השולח ולכן אם תגדירו מספר או זיהוי אחרים והנמען ילחץ על השב, ההודעות לא יתקבלו במערכת InforUMobile.
  3. שימו לב שכל ההגדרות הקשורות למספרים הווירטואליים (טקסט חוזר, הסרה, הגדרת URL, מילת מפתח להסרה או לשליחת תגובה וכו') מבוצעות מראש לבקשתכם על ידי צוות התמיכה הטכנית.
  4. כדי לצפות בהודעות הנכנסות יש להיכנס למסך שליחת הודעות SMS > דוחות > דוח הודעות נכנסות.

 

שימושים אפשריים בשירות:

  1. קבלת הודעות נכנסות – מאפשר תקשורת דו כיוונית עם הלקוחות שלכם, תוכלו לבקש מהם להגיב להודעות, לאשר קבלת הודעות וכו'.
  2. שליחת תגובה אוטומטית קבועה להודעה נכנסת – תוכלו להגדיר תגובה כללית שתישלח אוטומטית ללקוח במענה להודעה שהוא ישלח. למשל "תודה ששלחת הודעה למערכת".
  3. שליחת תגובה אוטומטית בהתאם לתוכן שהנמען שולח – למשל לקוח שישלח את הספרה 1 יקבל מענה "תודה שבחרת 1, להלן קוד הקופון", ולקוח שישלח את הספרה 2 יקבל מענה "תודה שבחרת 2, קוד הקופון שלך הוא..".
  4. קבלת מייל לכתובת שתציינו כאשר תתקבל הודעה נכנסת – ניתן להגדיר שהתוכן של כל הודעה נכנסת תועבר אוטומטית לכתובת מייל שתגדירו.
  5. פוסט ל-URL – תוכלו להגדיר כתובת קישור (URL) שאליו יישלח תוכן ההודעה הנכנסת. מיועד למשתמשים שיש להם מערכת תכנותית.
  6. חסימה/הסרה מקבלת הודעות עתידיות – אחד השימושים החשובים של מספר וירטואלי הוא שליחת מילה או מספר כדי לבצע הסרה/חסימה מקבלת הודעות SMS בעתיד. ניתן להגדיר למשל שמי שישלח את המילה "הסר" או את הספרה "1", או כל מילה או ספרה אחרים, יוסר אוטומטית מהמערכת וייחסם לקבלת הודעות בעתיד.
  7. שימושים נוספים – ניתן להגדיר שימושים ואפשרויות נוספות, פנו אלינו במידת הצורך.

 

Category: SMS

המערכת המתקדמת של Inforu מאפשרת לנהל רשימות של פריטי קשר (טלפונים וכתובות מייל) שלעולם לא יקבלו מאיתנו הודעות SMS ו/או דיוורים. אם יש לכם רשימה של פריטי קשר כאלו ואתם רוצים לטעון אותה למערכת יש לבצע את הפעולות הבאות:

א. וודאו שרשימת פריטי הקשר שמורה בקובץ אקסל או קובץ טקסט כאשר כל פריט קשר נמצא בשורה חדשה, למשל:

 

 

 

 

 

ב. היכנסו למערכת לתפריט אנשי קשרייבוא מוסרים (או לחצו על סמל אנשי הקשר שבצד שמאל למעלה ולחצו על מוסריםייבוא מוסרים).

ג. העתיקו מהקובץ שלכם את פריטי הקשר והדביקו אותם בחלונית הימנית, ולאחר מכן מלאו את הפרטים הבאים:

  • שם המסיר – השם שלכם
  • סיבת ההסרה – לצורך תיעוד, למשל "בקשת לקוח", "ייבוא ממערכת קודמת" וכדומה.
  • הערות – אופציונלי.

 

ד. לסיום, לחצו על הסר שבפינה השמאלית התחתונה, ולאחר מכן תקבלו מסך המציג את תוצאות הפעולה:

 

Categories: SMS, UMail

מחקתם בטעות אנשי קשר ואתם רוצים להחזיר אותם? אין בעיה. המערכת שומרת את פרטי אנשי הקשר למשך חצי שנה ותוכלו לטעון אותם מחדש למערכת.

כדי לצפות באנשי הקשר המחוקים יש ללחוץ – מכל מקום במערכת – על סמל אנשי הקשר () שמופיע בצד שמאל למעלה ולאחר מכן בתפריט הימני על אנשי קשר > מחוקים.

 

במסך זה המערכת תציג בפניכם את כל אנשי הקשר שנמחקו במהלך חצי השנה האחרונה. במסך זה ניתן לחפש איש קשר לפי שם, טלפון או כתובת אימייל. לאחר שמצאתם את אנשי הקשר שתרצו לשחזר, לחצו בצד שמאל על סמל האקסל ויצאו את הקובץ למחשב שלכם.

לטעינה מחדש של אנשי הקשר למערכת יש להיכנס לתפריט אנשי קשר > ייבוא אנשי קשר ולטעון אותם למערכת.

למידע נוסף על טעינת אנשי קשר יש לעיין במדריך למשתמש בפרק 5 – ניהול אנשי קשר במערכת > ייבוא אנשי קשר למערכת.

 

——————————————————————————————————-

הערה: המערכת אינה שומרת את פרטי הקבוצה או הקבוצות שאליהן איש הקשר היה שייך.

Categories: SMS, UMail