• כניסת לקוחות
  • 03-9415550
InforUMobileLogoInforuMobileLogo1InforUMobileLogoInforUMobileLogo
  • SMS
    • שליחת SMS במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת SMS
    • מרכז הדרכה בנושא SMS
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • Email2SMS
    • קבלת הודעות SMS
    • אוטומציה שיווקית
    • הודעות OTP באמצעות SMS
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • פתרונות ל- eCommerce
  • דיוור אלקטרוני
    • דיוור אלקטרוני במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת דיוור אלקטרוני
    • אוטומציה שיווקית
    • פתרונות ל- eCommerce
    • דוגמאות לתבניות ועיצובים
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • מרכז הדרכה בנושא דיוור אלקטרוני
  • הודעות קוליות
    • הודעות קוליות דרך מערכת InforUMobie
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • שאלות נפוצות – הודעות קוליות IVR
  • WhatsApp
    • שליחת WhatsApp במערכת InforUMobile
    • ממשקי API לשליחת WhatsApp
    • מרכז הדרכה בנושא WhatsApp
  • eCommerce
  • ערוצים נוספים
    • סקרים
    • אוטומציה שיווקית
    • אינטגרציות
    • צ'אט בוטים
      • צ'אט בוט במערכת InforUMobile
      • מרכז הדרכה צ'אט בוטים
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • דפי נחיתה
      • דפי נחיתה במערכת InforUMobile
      • תכונות מערכת דפי נחיתה
      • דוגמאות לתבניות דפי נחיתה
      • מרכז הדרכה בנושא דפי נחיתה
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • הודעות פוש לדפדפנים
    • הודעות פוש לאפליקציות
    • קטלוג מוצרים דיגיטלי
  • הדרכה
    • מרכז ידע
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • בלוג
  • אודות
    • אודות החברה
    • חזון החברה
    • בלוג
      • בלוג חברה
      • קורס SMS לעסקים
      • קורס בדיוור בדואר אלקטרוני
      • פאנלי מומחים בנושא שיווק דיגיטלי
      • פרוייקט מובילי שוק ודעה
    • תוכנית שותפים
    • הצהרת נגישות
  • צרו קשר
✕

פרסום במובייל – חשוב לדעת לעשות נכון

  • דף הבית
  • בלוג
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
  • פרסום במובייל – חשוב לדעת לעשות נכון
נכתב ע"י דני זקס ב- 6 בספטמבר 2013
קטגוריות
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
תגיות
  • Adwords
  • App Extension
  • Click2Call
  • Custom Audience
  • Mobile ads extensions
  • גוגל
  • דף נחיתה סלולרי
  • הגדלת מכירות
  • התאמת קמפיין למובייל
  • פייסבוק
  • פרסום בגוגל
  • פרסום בפייסבוק
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
  • קמפיין סלולרי
  • שיווק סלולרי

פרסום במובייל ופרסום בדסק טופ הם לא אותו דבר – נקודה.

ראשית כמה עובדות:

  1. הפרסום במובייל הוא תחום רחב הכולל בין היתר – פרסום בגוגל, בפייסבוק, באפליקציות ובאתרים מותאמים לגלישה לסלולר.
  2. רוב הלקוחות שלך יגלשו החל מהשנה הבאה באינטרנט ממכשיר נייד ולא ממחשב שולחני.
  3. פרסום במובייל (סלולר), מאפשר לך להגיע לקהל מאוד מפולח ומדויק וכך למכור יותר.
  4. פייסבוק – מעל 4 מליון גולשים בארץ  – % 60 מהם מגיעים מגלישה במובייל.
  5. 70% מהחיפושים בסלולר מובילים לפעולה צרכנית  מיידית (התקשרות לעסק, רכישה, בירור נוסף וכו)
  6. הפרסום במובייל עדיין זול יותר מהפרסום הרגיל באינטרנט.

מה תהיה הפעולה שיעשה בעל עסק, תקציבאי בחברה, או עצמאי שרואה את הנתונים האלו (והפנים אותם) וצריך לבצע קמפיין פרסומי באינטרנט?

הוא עושה את מה שהוא מכיר כבר הרבה שנים ונוח לו איתו – פונה לחברת הפרסום שלו באינטרנט ומבקש:

"…. בקמפיין הזה אני רוצה שתעשו לי גם פרסום במובייל!"

חברת הפרסום באינטרנט שרוצה להגדיל את הנתח הפרסומי שלה תענה בחיוב ותגיד לו:

"בודאי, נריץ את הקמפיין גם במובייל…:

וכולם מרוצים!?

אז זהו שזה לא ממש כך, חשוב להבין שפרסום במובייל הוא לא עוד תחום התמחות שכל מקדם קמפיינים באינטרנט יכול לרכוש תוך יום.

אסור לקחת קמפיין פרסום רגיל שהוכן לדסק-טופ, ולנסות להתאים אותו גם למובייל.

האלמנטים הבסיסיים של הקמפיין – כלומר באנרים, דפי נחיתה, עמודי קליטת לידים, דפי הנעה לפעולה וכו – כולם חייבים להיות מותאמים למובייל. ההתאמה היא לא רק התאמת הגדולים , ההתאמה למובייל חייבת להיות בכל הרבדים של הקמפיין.

איך מתאימים למובייל קמפיין סלולרי ?

  • חשיבה על הצורך ומוד הפעולה בו שרוי הגולש הסלולרי
  • הכנת קריאה לפעולה שמתאימה לגולש בתנועה ולזירה המצומצמת של הסמארטפון
  • שימוש באלמנטים גרפיים ועיצוביים נכונים למתחם מצומצם
  • קריאיטיב שמושך את העין אבל לא מפריע (מסך הסמארטפון זעיר וכל גירוי ויזואלי מיד בולט בו)
  • שימוש מושכל בתוספי מודעות של גוגל לפרסום סלולרי –  Mobile ads extensions , כולל כפתורי חיוג ישיר, ניווט, ועוד
  • שימוש נכון ב- Adwords ב- Bid Adjustments שמאפשר שליטה מיטבית על המחיר של הפרסום (לדוגמא מאפשר לתת לפרסום סלולרי עלות קליק נמוכה משמעותית מפרסום במחשב).
  • שימוש נכון ב- Adwords ב- Extension Scheduling כך לדוגמא להציג את כפתור ה- Click2Call לעסק שלכם רק בשעות הפעילות ומעבר לשעות הפעילות לא להציג כדי לקבל את הלידים בטופס.
  • התאמה טכנולוגית של דפי הקמפיין כך שיוצגו  בכל מכשיר סלולרי – בכל הגדלים וכל הרזולוציות.
  • תמיכה טכנולוגית בקמפיין, והתאמה לסוגי מכשירים סלולריים חדשים שיוצאים לשוק
  • יכולת איסוף, ניתור וניתוח של תוצאות הקמפיין בזמן אמיתי
  • יכולת (ורצון), להגיש ללקוח מסקנות והמלצות תוך כדי ובסיום הקמפיין.
  • טרגוט נכון של קהל היעד כולל שימוש בכלים מתקדמים כגון Custom Audience בפייסבוק.

ובכל זאת, הרבה חברות שהתחילו לבצע קמפיינים של פרסום במובייל, מפקידות את הקמפיין בידיים לא מיומנות שלכל הפחות מבזבזות את תקציב הקמפיין ובמקרה הגרוע אף פוגע הקמפיין בשם הטוב של בית העסק הואיל והוא משדר חוסר מקצועיות.

כחברה שנושמת מובייל כבר 12 שנה, ומספקת פתרונות סלולריים שונים למעל מ- 4000 לקוחות, אנחנו מבצעים במסגרת הפעילות השוטפת עשרות בדיקות של  קמפיינים שונים שנעשים בארץ ובחו"ל בתחום המובייל, מתוך מטרה לבנות עבורנו תמונת מצב עדכנית על כל המתרחש בתחום הפרסום במובייל ומתוך שאיפה להשתפר ולשפר כל הזמן את השרות שאנחנו יכולים להציע ללקוחת שלנו.

אחד מערוצי הבדיקה שאנו מבצעים הוא סקירה מתמדת של הפרסום על גבי אפליקציות בארץ ובדיקת ההתאמה של הקמפיינים השונים שלנו ושל אחרים. כאשר אבן הבוחן היא האם הקמפיין עומד על כל מרכיביו בסטנדרטים של פרסום נכון במובייל והאם הוא יכול לספק את המטרה עבורה הוא הוקם.

לקוח שפונה אלינו  (אפילו אם הוא מבצע את הקמפיין אצל חברה אחרת), יכול לקבל מסמך קצר שיגיד לו האם הקמפיין שלו במובייל מבוצע נכון ומה ניתן ורצוי לשפר כדי להשיג עוד לקוחות.

דוגמא של בדיקת התאמת קמפיין לסלולר

הנה סקירה קצרה של אחד מעשרות הקמפיינים שנבדקו החודש באפליקציית סלולרית מובילה בארץ:

CheckMobileCampain

(שם החברה והסימנים המזהים שלהן הוסרו בכוונה)

להלן דוח תוצאות הבדיקה:

להורדת הדוח לחץ כאן


דני זקס

דני זקס

מומחה בתחום השיווק ופיתוח פתרונות עסקיים בסלולרי. בעל ניסיון של למעלה מ- 12 שנים בשיווק ופרסום. בעבר עורך וידאו ומולטימדיה בתעשיית הטלוויזיה, אחראי על יצירה של מאות תוצרי פרסום ושיווק לטלוויזיה ולגופי התרבות והפרסום המובילים בארץ. בעל ידע נרחב במולטימדיה, גרפיקה, אינטרנט, מדיה חברתית, שיווק ופלטפורמות הפצה.

More Posts - Website

Follow Me:Add me on XAdd me on Facebook






    צרו קשר:









    או בטלפון:

    03-9415550

    InforUMobile - Shamir Systems

    פוסטים אחרונים מהבלוג שלנו

    • חידושים במערכת – שיפורים מהותיים שהטמענו בחודשים פברואר-מרץ 2025
    • עדכון מודול הפופאפים במערכת – הוספת מנגנון הקפצה חכם ומותאם אישית לכל גולש
    • חדש במערכת – Dashboard ביצועי שליחות ומכירות
    • זרקור על: סגמנטציות חכמות ופילוחים במערכת
    • זרקור על: מסעות לקוח חכמים במערכת
    • התראות פוש על שיחות WhatsApp נכנסות

    שליחת SMS לעסקים
    דיוור אלקטרוני
    שליחת WhatsApp עסקי
    הודעות קוליות
    פתרונות eCommerce

    ממשקי API למערכת 
    מרכז ההדרכה
    בלוג חברה
    חזון החברה

    Facebook  Youtube Instagram

    03-9415550
    [email protected]

    הצהרת נגישות
    מדיניות פרטיות לגלישה באתר
    תנאי שימוש באתר
    נספח לתנאי ההתקשרות – פרטיות

    שמיר מערכות ומפעלים בע"מ | 03-9415550 | InforUMobile | כל הזכויות שמורות

    חברת שמיר מערכות ומפעלים בע"מ חרטה על דגלה לספק שירות לכל לקוחותיו באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע”ג-2013 ולתקנות על פיו.

    הסדרי הנגישות במשרדי החברה

    מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו:
    אין קבלת קהל במשרדינו והשרות ניתן רק באמצעות אתר האינטרנט, הטלפון והמייל.

    התאמות נגישות שבוצעו במסגרת הנגשת האתר

    באתר מותקן סרגל נגישות מסוג NagishExpress באמצעותו אפשר להגיע אליו מכל מקום באתר ע"י כפתור ההנגשה הצף באחת הפינות באתר. ניתן לבצע דרכו את הפעולות הבאות:

    • לשנות את הטקסט לפי הצרכים שלכם – להגדיל אותו, לרווח בין האותיות, לשנות את הרווח בין השורות, לישר לצד אחד.
    • לשנות את הניגודיות  של צבעי המסך ובעיקר הטקסט והרקע (כולל מונוכרום וצבע חום כהה).
    • לשנות את הסמן.
    • להדגיש את הקישורים.
    • להסתיר את התמונות.
    • לבטל הנפשות
    • הפעלת פרופיל ADHD
    • הפעלת פרופיל מוגבלות קוגנטיבית
    • להשתיק קול

     

    נגישות האתר אינטרנט

    • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
    • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
    • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
    • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
    • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
    • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
    • מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

    דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

    למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר.

    פרטי רכז.ת הנגישות במשרד

    • שם מלא: יעל אלמוג-מנור
    • טלפון :03-9415550 שלוחה 549
    • דוא”ל :  [email protected]

    פרסום הצהרת הנגישות

    הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 27-06-2024

    הגדרות גופן
    Adjust background colors
    • Report a problem
    • NagishExpress Logo