תפקידו של דף הנחיתה הוא למקד את תשומת לב הגולש למסר ספציפי שבעקבותיו תבוצע פעולה, לרבות יצירת קשר טלפוני עם בית העסק או השארת פרטים בטופס בכדי לקבל מידע נוסף על השירות או המוצר המוצע.
ישנה חשיבות רבה לדרך בה נבנה דף הנחיתה, למסרים המוצגים בו ולקריאה לפעולה שהדף מעביר אל הגולש. כל אלו יכולים להשפיע על הצלחת הקמפיין ויצירת הלידים והמכירות לעסק שלכם.
באינפוגרפיקה זו תוכלו למצוא את הנקודות החשובות, בעזרתן תוכל לבנות את דף הנחיתה המוצלח ביותר, ולהשיג לעסק שלכם כמה שיותר לידים והמרות.
בהצלחה!
לצפייה במסך מלא – לחצו כאן
לצפייה ב- slideshare – לחצו כאן
רוצים להתחיל ולבנות דף נחיתה מקצועי ובחינם גם בשבילכם – לחצו כאן
מקורות מידע:
https://www.marketingsherpa.com/
http://www.inboundmarketingagents.com/
https://econsultancy.com/
מומחה בתחום השיווק ופיתוח פתרונות עסקיים בסלולרי. בעל ניסיון של למעלה מ- 12 שנים בשיווק ופרסום. בעבר עורך וידאו ומולטימדיה בתעשיית הטלוויזיה, אחראי על יצירה של מאות תוצרי פרסום ושיווק לטלוויזיה ולגופי התרבות והפרסום המובילים בארץ. בעל ידע נרחב במולטימדיה, גרפיקה, אינטרנט, מדיה חברתית, שיווק ופלטפורמות הפצה.