• כניסת לקוחות
  • 03-9415550
InforUMobileLogoInforuMobileLogo1InforUMobileLogoInforUMobileLogo
  • SMS
    • שליחת SMS במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת SMS
    • מרכז הדרכה בנושא SMS
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • Email2SMS
    • קבלת הודעות SMS
    • אוטומציה שיווקית
    • הודעות OTP באמצעות SMS
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • פתרונות ל- eCommerce
  • דיוור אלקטרוני
    • דיוור אלקטרוני במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת דיוור אלקטרוני
    • אוטומציה שיווקית
    • פתרונות ל- eCommerce
    • דוגמאות לתבניות ועיצובים
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • מרכז הדרכה בנושא דיוור אלקטרוני
  • הודעות קוליות
    • הודעות קוליות דרך מערכת InforUMobie
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • שאלות נפוצות – הודעות קוליות IVR
  • WhatsApp
    • שליחת WhatsApp במערכת InforUMobile
    • ממשקי API לשליחת WhatsApp
    • מרכז הדרכה בנושא WhatsApp
  • eCommerce
  • ערוצים נוספים
    • סקרים
    • אוטומציה שיווקית
    • אינטגרציות
    • צ'אט בוטים
      • צ'אט בוט במערכת InforUMobile
      • מרכז הדרכה צ'אט בוטים
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • דפי נחיתה
      • דפי נחיתה במערכת InforUMobile
      • תכונות מערכת דפי נחיתה
      • דוגמאות לתבניות דפי נחיתה
      • מרכז הדרכה בנושא דפי נחיתה
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • הודעות פוש לדפדפנים
    • הודעות פוש לאפליקציות
    • קטלוג מוצרים דיגיטלי
  • הדרכה
    • מרכז ידע
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • בלוג
  • אודות
    • אודות החברה
    • חזון החברה
    • בלוג
      • בלוג חברה
      • קורס SMS לעסקים
      • קורס בדיוור בדואר אלקטרוני
      • פאנלי מומחים בנושא שיווק דיגיטלי
      • פרוייקט מובילי שוק ודעה
    • תוכנית שותפים
    • הצהרת נגישות
  • צרו קשר
✕

כיצד Gmail Tabs משפיע על השיווק בדואר אלקטרוני ?

  • דף הבית
  • בלוג
  • דיוור אלקטרוני
  • כיצד Gmail Tabs משפיע על השיווק בדואר אלקטרוני ?
נכתב ע"י יוני אלמוג ב- 29 ביולי 2013
קטגוריות
  • דיוור אלקטרוני
  • כללי
תגיות
  • gmail
  • גוגל
  • דיוור אלקטרוני

במקרה ולא שמעתם עדיין, Gmail עדכנו את הממשק שלהם כך שמעתה Gmail מחלק בצורה אוטומטית את תיבת הדואר למספר קטגוריות (ספריות) נפרדות:

Primary (ראשי) – הדואר הראשי של הנמען

Social – דואר שקשור ברשתות חברתיות, לדוגמא עדכונים מפייסבוק, LinkedIn וכו'.

Promotional – דואר שיווקי שאתם מקבלים, לשם יכנסו רוב המכתבים שאתם תשלחו ללקוחות שלכם.

PrimarySocailPromotions

הנה סרטון של Gmail המסביר את הנושא:

איך זה משפיע עליכם כמשווקים בדואר אלקטרוני ?

אנו שומעים מלקוחותינו בימים האחרונים שהם מוטרדים (ובצדק) כי המהלך של Gmail יקטין את אחוזי הפתיחה של הדיוורים שלהם. השאלה הראשונה שלהם היא איך ניתן לגרום לדיוורים להכנס לאזור ה- Primary ? התשובה היא שלא ניתן (בהמשך נסביר איך לבקש מהנמען לעשות זאת עבורכם). Gmail בונים את המערכת שלהם מספיק חכם כך שהם מזהים דיוורים שיווקיים (יש להם מספיק כלים לזה, החל ממידע ההסרה למטה ועד בדיקה של דיוורים זהים/דומים למספר רב של אנשים) ומכניסים אותם אוטומטית לאזור של ה- Promotional ואין טעם להלחם בזה אחרת זה רק יכול לגרום ל- Gmail לזהות את הדיוור שלכם כבעייתי ולהכניסו ל- Spam.

MailChimp עשו מחקר ראשוני לגבי ההשפעה של הדבר במשך שלושה שבועות ולהלן התוצאות שלהם:

מהנתונים מסתמן כי אחוז הפתיחה הממוצע של הדיוורים ירד מ- 13% לכ- 12.2% כלומר ירידה של בערך 7%.

Gmail Tabs

אנחנו עוד רחוקים מלהבין את ההשפעה של המהלך על הנושא אבל להלן מספר נקודות מפתח להבנה של התמונה הכוללת.

יתרונות של ספריית ה- Promotional לכם כמשווקים

צריך לזכות כי הספרייה הזו בסך הכל ספרייה בה מרוכזים כל המיילים השיווקיים שאתם שולחים וזו אינה ספריית ה- Spam. יש לכך שני יתרונות מבחינתכם במשווקים:

  1. הנמענים יכנסו לספרייה הזו "במצב מחשבתי" של קנייה וחיפוש מוצרים והנחות. זה יתרון לעומת המצב היום בו המיילים השיווקיים מתערבבים עם כלל המיילים האישיים והעסקיים ולעיתים מציקים.
  2. המיילים השיווקים שלכם מתחרים על תשומת הלב עם פחות מיילים אחרים כי כאמור הספרייה הזו היא חלקית ומכילה רק חלק מהמיילים.

בקשו מהנמען להעביר אותכם לספריית ה- Primary

איך עושים זאת ? פשוט בקשו מהנמען ללחוץ ימין בעכבר על אחד הדיוורים שלכם ולבחור בתפריט "Move to Tab->Primary" ואז כשתקפוץ הודעה האם לעשות את ההעברה הזו קבועה (בראש המסך) ללחוץ על "כן".

אפשרות אחרת היא לבקש מהנמען לגרור את הדיוור שלכם מספריית ה- Promotional לספריית ה- Primary ואז כשתקפוץ הודעה האם לעשות את ההעברה הזו קבועה ללחוץ על "כן".

תנו יותר ערך בדיוורים שלכם ופתחו מערכת יחסים עם הקהל שלכם

משווקים חכמים בדואר אלקטרוני יודעים כי לא צריך לשלוח כל הזמן דיוורים הקשורים למכירה בצורה ישירה, כלומר מבצעים, מוצרים והנחות, אלא לשלב בין יתר הדיוורים טיפים ומידע יעוצי שאתם נותנים ללקוחות שלכם כדי שיעריכו את הידע והמומחיות שלכם בתחום בו אתם עוסקים. שיטה זו היא מפתח להצלחה שלכם דיוור בדואר אלקטרוני. אם תתנו ערך ללקוחות שלכם, הם יקראו את הדיוור שלכם בכל מקרה ובכל מצב.

שפרו את שורת הנושא שלכם

שורת הנושא היא פרמטר מרכזי המשפיע על אחוזי פתיחה.  ראו כאן טיפים בבלוג שלנו כיצד לשפרה: 10 טיפים כיצד לכתוב שורת נושא שיוצרת אחוזי פתיחה מדהימים.

הרשמו לבלוג שלנו וקבלו באופן קבוע טיפים לשיפור השיווק שלכם

הבלוג שלנו נמצא כאן והרישום חינם.

מידע ומחירון שימוש במערכת InfoMail לדיוור בדואר אלקטרוני ניתן למצוא כאן

נשמח אם תשתפו אותנו בתובנות שלכם בנושא בתגובות.

יוני אלמוג

יוני אלמוג

משנה למנכ"ל InforUMobile. מומחה בשיווק סלולרי ואינטרנטי. בעל ידע נרחב בטכנולוגיות דיגיטליות, ממשקי משתמש ומערכות תקשורת. מעצב ומתווה אסטרטגיות עסקיות. מוביל דעה בתעשיית המובייל בישראל, מרצה בכנסים בתחום. יוני בוגר תואר בהנדסת מחשבים מהטכניון. מצב אישי – נשוי + 2 ילדים

More Posts - Website

Follow Me:Add me on XAdd me on FacebookAdd me on LinkedInAdd me on YouTube






    צרו קשר:









    או בטלפון:

    03-9415550

    InforUMobile - Shamir Systems

    פוסטים אחרונים מהבלוג שלנו

    • חידושים במערכת – שיפורים מהותיים שהטמענו בחודשים פברואר-מרץ 2025
    • עדכון מודול הפופאפים במערכת – הוספת מנגנון הקפצה חכם ומותאם אישית לכל גולש
    • חדש במערכת – Dashboard ביצועי שליחות ומכירות
    • זרקור על: סגמנטציות חכמות ופילוחים במערכת
    • זרקור על: מסעות לקוח חכמים במערכת
    • התראות פוש על שיחות WhatsApp נכנסות

    שליחת SMS לעסקים
    דיוור אלקטרוני
    שליחת WhatsApp עסקי
    הודעות קוליות
    פתרונות eCommerce

    ממשקי API למערכת 
    מרכז ההדרכה
    בלוג חברה
    חזון החברה

    Facebook  Youtube Instagram

    03-9415550
    [email protected]

    הצהרת נגישות
    מדיניות פרטיות לגלישה באתר
    תנאי שימוש באתר
    נספח לתנאי ההתקשרות – פרטיות

    שמיר מערכות ומפעלים בע"מ | 03-9415550 | InforUMobile | כל הזכויות שמורות

    חברת שמיר מערכות ומפעלים בע"מ חרטה על דגלה לספק שירות לכל לקוחותיו באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע”ג-2013 ולתקנות על פיו.

    הסדרי הנגישות במשרדי החברה

    מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו:
    אין קבלת קהל במשרדינו והשרות ניתן רק באמצעות אתר האינטרנט, הטלפון והמייל.

    התאמות נגישות שבוצעו במסגרת הנגשת האתר

    באתר מותקן סרגל נגישות מסוג NagishExpress באמצעותו אפשר להגיע אליו מכל מקום באתר ע"י כפתור ההנגשה הצף באחת הפינות באתר. ניתן לבצע דרכו את הפעולות הבאות:

    • לשנות את הטקסט לפי הצרכים שלכם – להגדיל אותו, לרווח בין האותיות, לשנות את הרווח בין השורות, לישר לצד אחד.
    • לשנות את הניגודיות  של צבעי המסך ובעיקר הטקסט והרקע (כולל מונוכרום וצבע חום כהה).
    • לשנות את הסמן.
    • להדגיש את הקישורים.
    • להסתיר את התמונות.
    • לבטל הנפשות
    • הפעלת פרופיל ADHD
    • הפעלת פרופיל מוגבלות קוגנטיבית
    • להשתיק קול

     

    נגישות האתר אינטרנט

    • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
    • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
    • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
    • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
    • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
    • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
    • מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

    דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

    למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר.

    פרטי רכז.ת הנגישות במשרד

    • שם מלא: יעל אלמוג-מנור
    • טלפון :03-9415550 שלוחה 549
    • דוא”ל :  [email protected]

    פרסום הצהרת הנגישות

    הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 27-06-2024

    הגדרות גופן
    Adjust background colors
    • Report a problem
    • NagishExpress Logo