• כניסת לקוחות
  • 03-9415550
InforUMobileLogoInforuMobileLogo1InforUMobileLogoInforUMobileLogo
  • SMS
    • שליחת SMS במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת SMS
    • מרכז הדרכה בנושא SMS
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • Email2SMS
    • קבלת הודעות SMS
    • אוטומציה שיווקית
    • הודעות OTP באמצעות SMS
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • פתרונות ל- eCommerce
  • דיוור אלקטרוני
    • דיוור אלקטרוני במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת דיוור אלקטרוני
    • אוטומציה שיווקית
    • פתרונות ל- eCommerce
    • דוגמאות לתבניות ועיצובים
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • מרכז הדרכה בנושא דיוור אלקטרוני
  • הודעות קוליות
    • הודעות קוליות דרך מערכת InforUMobie
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • שאלות נפוצות – הודעות קוליות IVR
  • WhatsApp
    • שליחת WhatsApp במערכת InforUMobile
    • ממשקי API לשליחת WhatsApp
    • מרכז הדרכה בנושא WhatsApp
  • eCommerce
  • ערוצים נוספים
    • סקרים
    • אוטומציה שיווקית
    • אינטגרציות
    • צ'אט בוטים
      • צ'אט בוט במערכת InforUMobile
      • מרכז הדרכה צ'אט בוטים
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • דפי נחיתה
      • דפי נחיתה במערכת InforUMobile
      • תכונות מערכת דפי נחיתה
      • דוגמאות לתבניות דפי נחיתה
      • מרכז הדרכה בנושא דפי נחיתה
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • הודעות פוש לדפדפנים
    • הודעות פוש לאפליקציות
    • קטלוג מוצרים דיגיטלי
  • הדרכה
    • מרכז ידע
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • בלוג
  • אודות
    • אודות החברה
    • חזון החברה
    • בלוג
      • בלוג חברה
      • קורס SMS לעסקים
      • קורס בדיוור בדואר אלקטרוני
      • פאנלי מומחים בנושא שיווק דיגיטלי
      • פרוייקט מובילי שוק ודעה
    • תוכנית שותפים
    • הצהרת נגישות
  • צרו קשר
✕

אתר סלולרי או אפליקציה סלולרית ?

  • דף הבית
  • בלוג
  • אתר סלולרי
  • אתר סלולרי או אפליקציה סלולרית ?
נכתב ע"י יוני אלמוג ב- 3 במאי 2013
קטגוריות
  • אתר סלולרי
  • בלוג
  • שיווק סלולרי
תגיות
  • אפליקציה סלולרית
  • אתר סלולרי
  • פיתוח בסלולר

לעסקים היום ברור שהם זקוקים לנוכחות בעולם הסלולר לצורך שיווק ומכירות. הרבה מאד שואלים אותנו מה יותר משתלם וכדאי לעשות קודם : אתר סלולרי או אפליקציה סלולרית ?

התשובה החד משמעית היא: לעסק כדאי לבנות קודם כל אתר סלולרי.

יתרונות של אתר סלולרי לעומת אפליקציה סלולרית:

זמן פיתוח של אתר סלולרי קצר הרבה יותר

בנייה של אתר סלולרי היא קצרה הרבה יותר מאשר בנייה של אפליקציה. זמן הפיתוח הממוצע לאתר כולל איפיון צרכים, עיצוב, הכנסת תוכן ובדיקות הינו כשבועיים. לעומת זאת, אפליקציה דורשת זמן פיתוח ארוך משמעותית. כאשר בונים אתר סלולרי הוא מתאים לכל המכשירים החכמים ואילו באפליקציה יש לפתח לכל פלטפורמה בנפרד (iOS, אנדרואיד, Windows Phone וכו') דבר שגוזל זמן רב.

עליות פיתוח של אתר סלולרי נמוכות יותר

עלויות הפיתוח של אתר סלולרי נמוכות משמעותית (בערך פי 10 !) מאשר עלויות פיתוח של אפליקציה סלולרית. הסיבה לזה היא כאמור זמן פיתוח קצר יותר וכן העובדה שלא צריך לפתח בנפרד לכל פלטפורמה.

מענה לתנועת חיפוש שכבר קיימת אצלכם

לקוחות רגילים לחפש את המותג שלכם או את תחום הפעילות שלכם דרך מנוע החיפוש של גוגל. היום 30% מהחיפושים בגוגל מגיעים מטלפונים סלולריים. המשמעותית היא שכבר היום יש לכם לקוחות שמגיעים לאתר שלכם מהנייד ואתם לא מספקים להם שירות ובעצם מאבדים אותם. כלומר, כבר היום, בלי צורך בפרסום אתה נהנים מיידית מהיתרונות של אתר סלולרי לעסק שלכם. לעומת זאת, באפליקציה סלולרית אתם צריכים צריכים להשקיע הרבה כסף על מנת לגרום ללקוחות להוריד את האפליקציה שלכם ולהשקיע כסף נוסף כדאי להזכיר להם לפתוח אותה אחרי ההורדה לשימוש מתמשך.

אי תלות ב- Apple לאישורים ועדכונים

העלאת אפליקציה ל- App Store (החנות של Apple)  מצריכה אישורים של Apple וזהו תהליך שלוקח בין מספר שבועות לשלושה חודשים (לאחר סיום הפיתוח). בנוסף כל עדכון מצריך תהליך אישור לעדכון האפליקציה בחנות. המשמעות היא שאם יש לכם באג באפליקציה או שאתם רוצים להוסיף שיפורים, אתם לא אדונים לעצמכם מבחינת לוחות הזמנים אלא זקוקים לאישור צד שלישי. לעומת זאת באתר סלולרי, אתם מתקנים או מוסיפים יכולות באתר בצורה עצמאית והם משתקפים מיידית בצד הגולש.

אתר סלולרי מנצל טוב יותר של הפרסום שלכם

כאשר יש לכם אתר סלולרי, אתם יכולים להפנות את הקמפיין הפרסומי בגוגל או פייסבוק (או כל אפיק פרסומי אחר) שמגיע ממשתמשים סלולרים לכיוון האתר הסלולרי שלכם. היתרון הוא שעלויות הפרסום במדיה הסלולרית זולות יותר ולכן אתם מוזילים את הפרסום שלכם וכן מייצרים ממנו יותר לידים.

הלקוחות שלכם משתמשים באתרים סלולריים יותר מאשר אפליקציות

לפי מחקר של mdg advertising השימוש באתר סלולרי על ידי לקוחות הוא גדול יותר מאשר שימוש באפליקציות בכל אחד מהפרמטרים המרכזיים: כמות חשיפות, כמות משתמשים וכמות משתמשים ייחודית. ראו

שימוש באתר סלולרי לעומת שימוש באפליקציה סלולרית

בכל זאת, מתי נכון לבנות אפליקציה סלולרית ?

בדרך כלל מומלץ לבנות אפליקציה סלולרית כאשר יש צורך בשימוש בתכונות החומרה של המכשיר כגון מצלמה (לדוגמא אם רוצים לאפשר ללקוח באפליקציה לצלם משהוא דרך המכשיר, נניח באפליקציה לחברת ביטוח בזמן תאונה) או כאשר יש צורך בממשק משתמש מסובך במיוחד.

רוצים אתר סלולרי לעסק שלכם ?

נשמח לסייע לכם בפיתוח האתר הסלולרי שלכם. אתם יכולים לראות דוגמאות לאתרים סלולריים וכן עיצובים מומלצים לאתר סלולרי. השאירו את פרטיכם בטופס ונשמח לסייע.

יוני אלמוג

יוני אלמוג

משנה למנכ"ל InforUMobile. מומחה בשיווק סלולרי ואינטרנטי. בעל ידע נרחב בטכנולוגיות דיגיטליות, ממשקי משתמש ומערכות תקשורת. מעצב ומתווה אסטרטגיות עסקיות. מוביל דעה בתעשיית המובייל בישראל, מרצה בכנסים בתחום. יוני בוגר תואר בהנדסת מחשבים מהטכניון. מצב אישי – נשוי + 2 ילדים

More Posts - Website

Follow Me:Add me on XAdd me on FacebookAdd me on LinkedInAdd me on YouTube






    צרו קשר:









    או בטלפון:

    03-9415550

    InforUMobile - Shamir Systems

    פוסטים אחרונים מהבלוג שלנו

    • חידושים במערכת – שיפורים מהותיים שהטמענו בחודשים פברואר-מרץ 2025
    • עדכון מודול הפופאפים במערכת – הוספת מנגנון הקפצה חכם ומותאם אישית לכל גולש
    • חדש במערכת – Dashboard ביצועי שליחות ומכירות
    • זרקור על: סגמנטציות חכמות ופילוחים במערכת
    • זרקור על: מסעות לקוח חכמים במערכת
    • התראות פוש על שיחות WhatsApp נכנסות

    שליחת SMS לעסקים
    דיוור אלקטרוני
    שליחת WhatsApp עסקי
    הודעות קוליות
    פתרונות eCommerce

    ממשקי API למערכת 
    מרכז ההדרכה
    בלוג חברה
    חזון החברה

    Facebook  Youtube Instagram

    03-9415550
    [email protected]

    הצהרת נגישות
    מדיניות פרטיות לגלישה באתר
    תנאי שימוש באתר
    נספח לתנאי ההתקשרות – פרטיות

    שמיר מערכות ומפעלים בע"מ | 03-9415550 | InforUMobile | כל הזכויות שמורות

    חברת שמיר מערכות ומפעלים בע"מ חרטה על דגלה לספק שירות לכל לקוחותיו באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע”ג-2013 ולתקנות על פיו.

    הסדרי הנגישות במשרדי החברה

    מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו:
    אין קבלת קהל במשרדינו והשרות ניתן רק באמצעות אתר האינטרנט, הטלפון והמייל.

    התאמות נגישות שבוצעו במסגרת הנגשת האתר

    באתר מותקן סרגל נגישות מסוג NagishExpress באמצעותו אפשר להגיע אליו מכל מקום באתר ע"י כפתור ההנגשה הצף באחת הפינות באתר. ניתן לבצע דרכו את הפעולות הבאות:

    • לשנות את הטקסט לפי הצרכים שלכם – להגדיל אותו, לרווח בין האותיות, לשנות את הרווח בין השורות, לישר לצד אחד.
    • לשנות את הניגודיות  של צבעי המסך ובעיקר הטקסט והרקע (כולל מונוכרום וצבע חום כהה).
    • לשנות את הסמן.
    • להדגיש את הקישורים.
    • להסתיר את התמונות.
    • לבטל הנפשות
    • הפעלת פרופיל ADHD
    • הפעלת פרופיל מוגבלות קוגנטיבית
    • להשתיק קול

     

    נגישות האתר אינטרנט

    • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
    • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
    • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
    • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
    • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
    • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
    • מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

    דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

    למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר.

    פרטי רכז.ת הנגישות במשרד

    • שם מלא: יעל אלמוג-מנור
    • טלפון :03-9415550 שלוחה 549
    • דוא”ל :  [email protected]

    פרסום הצהרת הנגישות

    הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 27-06-2024

    הגדרות גופן
    Adjust background colors
    • Report a problem
    • NagishExpress Logo