• כניסת לקוחות
  • 03-9415550
InforUMobileLogoInforuMobileLogo1InforUMobileLogoInforUMobileLogo
  • SMS
    • שליחת SMS במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת SMS
    • מרכז הדרכה בנושא SMS
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • Email2SMS
    • קבלת הודעות SMS
    • אוטומציה שיווקית
    • הודעות OTP באמצעות SMS
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • פתרונות ל- eCommerce
  • דיוור אלקטרוני
    • דיוור אלקטרוני במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת דיוור אלקטרוני
    • אוטומציה שיווקית
    • פתרונות ל- eCommerce
    • דוגמאות לתבניות ועיצובים
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • מרכז הדרכה בנושא דיוור אלקטרוני
  • הודעות קוליות
    • הודעות קוליות דרך מערכת InforUMobie
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • שאלות נפוצות – הודעות קוליות IVR
  • WhatsApp
    • שליחת WhatsApp במערכת InforUMobile
    • תוכנה לניהול מוקד ב-WhatsApp
    • ממשקי API לשליחת WhatsApp
    • מרכז הדרכה בנושא WhatsApp
  • eCommerce
  • ערוצים נוספים
    • סקרים
    • אוטומציה שיווקית
    • אינטגרציות
    • צ'אט בוטים
      • צ'אט בוט במערכת InforUMobile
      • מרכז הדרכה צ'אט בוטים
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • דפי נחיתה
      • דפי נחיתה במערכת InforUMobile
      • תכונות מערכת דפי נחיתה
      • דוגמאות לתבניות דפי נחיתה
      • מרכז הדרכה בנושא דפי נחיתה
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • הודעות פוש לדפדפנים
    • הודעות פוש לאפליקציות
    • קטלוג מוצרים דיגיטלי
  • הדרכה
    • מרכז ידע
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • בלוג
  • אודות
    • אודות החברה
    • חזון החברה
    • בלוג
      • בלוג חברה
      • קורס SMS לעסקים
      • קורס בדיוור בדואר אלקטרוני
    • תוכנית שותפים
    • הצהרת נגישות
  • צרו קשר
✕

מה שאי אפשר למדוד – אי אפשר לנהל: שליטה ובקרה במוקד WhatsApp

  • דף הבית
  • בלוג
  • שירות לקוחות ומכירה בוואטסאפ
  • מה שאי אפשר למדוד – אי אפשר לנהל: שליטה ובקרה במוקד WhatsApp
נכתב ע"י יאן (יאנקו) קוטליארסקי ב- 21 בדצמבר 2025
קטגוריות
  • שירות לקוחות ומכירה בוואטסאפ
תגיות

כל מנהל מכיר את המשפט הידוע של פיטר דרוקר: "מה שאי אפשר למדוד, אי אפשר לנהל". בעולם הטלפוניה המסורתי, זה מובן מאליו – אנחנו יודעים בדיוק כמה שיחות נכנסו, כמה זמן המתינו על הקו ומי הנציג המצטיין. אבל מה קורה כשעוברים ל-WhatsApp?

עבור עסקים רבים, תקשורת עם לקוחות דרך WhatsApp היא סוג של "קופסה שחורה". הודעות נכנסות, הודעות יוצאות, אבל למנהל אין מושג מה באמת קורה שם. כמה זמן לוקח לנציג לענות לליד חם? האם לקוחות ננטשים באמצע שיחה? ואיך הביצועים של צוות א' בהשוואה לצוות ב'? הפתרון שלנו לניהול מוקד שירות ומכירה ב-WhatsApp נועד להפוך את הקופסה השחורה הזו למגדל פיקוח שקוף, מדיד ומנוהל, באמצעות דשבורד שליטה ובקרה מתקדם.

מגדל הפיקוח: לראות את התמונה המלאה בזמן אמת

המעבר לעבודה עם הפתרון שלנו לניהול מוקד שירות ומכירה ב-WhatsApp, המבוסס על תשתית רשמית של Meta, הוא לא רק עניין טכני, הוא המפתח לשקיפות ניהולית. במקום לנחש, המערכת מספקת למנהלים דשבורד שליטה ובקרה על שיחות, צוותים ונציגים. הדשבורד מאפשר לכם לראות בזמן אמת את עומסי העבודה, כמות הפניות הפתוחות בכל רגע נתון, ואת הסטטוס של כל נציג. זהו כלי קריטי שמאפשר למנהלים לזהות צווארי בקבוק בזמן אמת ולהסיט משאבים כדי למנוע פגיעה בשירות.

מדידת יעילות: האם הבוט שלכם באמת עובד?

במאמר הראשון בסדרה דיברנו על המודל ההיברידי המשלב בוט ומענה אנושי. אבל איך יודעים אם השילוב הזה מצליח? כלי המדידה והבקרה המתקדמים של InforUMobile מאפשרים לכם לצלול לעומק הנתונים ולמדוד את ביצועי האופרציה.

תוכלו לבדוק איזה אחוז מהשיחות נסגר בהצלחה על ידי המענה האוטומטי (הבוט) ללא התערבות אדם, ובאילו מקרים הלקוחות ביקשו לעבור לנציג. נתונים אלו קריטיים כדי לשפר את תסריטי השיחה של הבוט ולדייק את ה-AI כך שיחסוך לכם יותר ויותר זמן נציג יקר.

ניהול הרשאות: סדר ומשמעת ארגונית

במאמר הקודם עסקנו בניהול מוקד מרובה נציגים ובחשיבות של עשיית סדר בבלאגן. חלק בלתי נפרד משליטה ובקרה הוא היכולת לקבוע מי רואה מה. המערכת מאפשרת הגדרת מבנה היררכי מותאם אישית (מוקדים, צוותים, תפקידים). זהו לא רק עניין של נוחות, אלא של אבטחת מידע וניהול תקין. באמצעות הגדרת מבנה והרשאות, אתם מבטיחים שנציג זוטר ייחשף רק למידע הרלוונטי אליו, בעוד שמנהל המוקד יקבל הרשאות נרחבות לצפייה בביצועי כלל הצוותים. הגמישות הזו מעניקה לכם שליטה מלאה לאחר ההטמעה ומאפשרת לארגון לגדול ולשנות מבנים ללא מגבלות טכנולוגיות.

סגירת מעגל: לא משאירים קצוות פתוחים

אחד האתגרים הגדולים בשירות בהודעות הוא התחושה שהשיחה "לעולם לא נגמרת". מתי השיחה נחשבת כסגורה? כדי לאפשר מדידה אמיתית של SLA (זמני שירות), המערכת מאפשרת סגירת פניית לקוח לפי הגדרות מראש. ניתן להגדיר כללים ברורים מתי שיחה נחשבת כסגורה (למשל, לאחר אי-פעילות של הלקוח או סיום טיפול יזום על ידי הנציג). פיצ'ר זה קריטי כדי לייצר דוחות אמינים ולהבין באמת כמה פניות טופלו בכל יום.

לסיכום: מפסיקים לנחש, מתחילים לנהל

ניהול מוקד שירות ומכירה ב-WhatsApp ללא כלי מדידה זה הימור. עם הפתרון שלנו אתם מקבלים את הכלים להפוך את השירות והמכירות למדע מדויק – לשפר זמני תגובה, לייעל את עבודת הנציגים ולוודא שאף לקוח לא נופל בין הכיסאות.

רוצים לקבל שליטה מלאה על המוקד שלכם? הצטרפו למאות ארגונים שכבר מנהלים את השירות והמכירות שלהם ב-WhatsApp. השאירו פרטים ונחזור אליכם, או צרו קשר בטלפון: 03-9415550.

יאן (יאנקו) קוטליארסקי

יאן (יאנקו) קוטליארסקי

מנהל מחלקת השיווק ב InforUMobile. יועץ ומרצה לשיווק עם ניסיון של 15+ שנים בעולמות השיווק והאסטרטגיה. משתף רבות על עולמות השיווק בפייסבוק, לינקדאין וטוויטר.

More Posts

Follow Me:Add me on LinkedIn






    צרו קשר:









    או בטלפון:

    03-9415550

    InforUMobile - Shamir Systems

    פוסטים אחרונים מהבלוג שלנו

    • לא רק תוכנה: למה תשתית רשמית וליווי צמוד הם תעודת הביטוח של המוקד שלכם
    • מה שאי אפשר למדוד – אי אפשר לנהל: שליטה ובקרה במוקד WhatsApp
    • סדר בבלאגן: איך לנהל מוקד מרובה נציגים על מספר WhatsApp אחד
    • בוט, נציג, או גם וגם? המודל ההיברידי לשירות לקוחות מנצח
    • חידושים במערכת – נובמבר 2025
    • חגי הקניות בפתח, אתם מוכנים?

    שליחת SMS לעסקים
    דיוור אלקטרוני
    שליחת WhatsApp עסקי
    הודעות קוליות
    פתרונות eCommerce

    ממשקי API למערכת 
    מרכז ההדרכה
    בלוג חברה
    חזון החברה

    Facebook  Youtube Instagram

    03-9415550
    [email protected]

    הצהרת נגישות
    מדיניות פרטיות לגלישה באתר
    תנאי שימוש באתר
    נספח לתנאי ההתקשרות – פרטיות

    שמיר מערכות ומפעלים בע"מ | 03-9415550 | InforUMobile | כל הזכויות שמורות

    חברת שמיר מערכות ומפעלים בע"מ חרטה על דגלה לספק שירות לכל לקוחותיו באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע”ג-2013 ולתקנות על פיו.

    הסדרי הנגישות במשרדי החברה

    מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו:
    אין קבלת קהל במשרדינו והשרות ניתן רק באמצעות אתר האינטרנט, הטלפון והמייל.

    התאמות נגישות שבוצעו במסגרת הנגשת האתר

    באתר מותקן סרגל נגישות מסוג NagishExpress באמצעותו אפשר להגיע אליו מכל מקום באתר ע"י כפתור ההנגשה הצף באחת הפינות באתר. ניתן לבצע דרכו את הפעולות הבאות:

    • לשנות את הטקסט לפי הצרכים שלכם – להגדיל אותו, לרווח בין האותיות, לשנות את הרווח בין השורות, לישר לצד אחד.
    • לשנות את הניגודיות  של צבעי המסך ובעיקר הטקסט והרקע (כולל מונוכרום וצבע חום כהה).
    • לשנות את הסמן.
    • להדגיש את הקישורים.
    • להסתיר את התמונות.
    • לבטל הנפשות
    • הפעלת פרופיל ADHD
    • הפעלת פרופיל מוגבלות קוגנטיבית
    • להשתיק קול

     

    נגישות האתר אינטרנט

    • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
    • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
    • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
    • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
    • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
    • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
    • מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

    דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

    למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר.

    פרטי רכז.ת הנגישות במשרד

    • שם מלא: יעל אלמוג-מנור
    • טלפון :03-9415550 שלוחה 549
    • דוא”ל :  [email protected]

    פרסום הצהרת הנגישות

    הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 27-06-2024

    הגדרות גופן
    Adjust background colors
    • Report a problem
    • NagishExpress Logo