• כניסת לקוחות
  • 03-9415550
InforUMobileLogoInforuMobileLogo1InforUMobileLogoInforUMobileLogo
  • SMS
    • שליחת SMS במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת SMS
    • מרכז הדרכה בנושא SMS
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • Email2SMS
    • קבלת הודעות SMS
    • אוטומציה שיווקית
    • הודעות OTP באמצעות SMS
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • פתרונות ל- eCommerce
  • דיוור אלקטרוני
    • דיוור אלקטרוני במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת דיוור אלקטרוני
    • אוטומציה שיווקית
    • פתרונות ל- eCommerce
    • דוגמאות לתבניות ועיצובים
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • מרכז הדרכה בנושא דיוור אלקטרוני
  • הודעות קוליות
    • הודעות קוליות דרך מערכת InforUMobie
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • שאלות נפוצות – הודעות קוליות IVR
  • WhatsApp
    • שליחת WhatsApp במערכת InforUMobile
    • ממשקי API לשליחת WhatsApp
    • מרכז הדרכה בנושא WhatsApp
  • eCommerce
  • ערוצים נוספים
    • סקרים
    • אוטומציה שיווקית
    • אינטגרציות
    • צ'אט בוטים
      • צ'אט בוט במערכת InforUMobile
      • מרכז הדרכה צ'אט בוטים
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • דפי נחיתה
      • דפי נחיתה במערכת InforUMobile
      • תכונות מערכת דפי נחיתה
      • דוגמאות לתבניות דפי נחיתה
      • מרכז הדרכה בנושא דפי נחיתה
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • הודעות פוש לדפדפנים
    • הודעות פוש לאפליקציות
    • קטלוג מוצרים דיגיטלי
  • הדרכה
    • מרכז ידע
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • בלוג
  • אודות
    • אודות החברה
    • חזון החברה
    • בלוג
      • בלוג חברה
      • קורס SMS לעסקים
      • קורס בדיוור בדואר אלקטרוני
      • פאנלי מומחים בנושא שיווק דיגיטלי
      • פרוייקט מובילי שוק ודעה
    • תוכנית שותפים
    • הצהרת נגישות
  • צרו קשר
✕

37 עובדות מדהימות על שיווק סלולרי

  • דף הבית
  • בלוג
  • שיווק סלולרי
  • 37 עובדות מדהימות על שיווק סלולרי
נכתב ע"י יעל אלמוג-מנור ב- 30 ביולי 2013
קטגוריות
  • שיווק סלולרי
תגיות
  • QR Code
  • אתר סלולרי
  • דיוור אלקטרוני
  • דיוור מותאם לנייד
  • חיפוש בסלולר
  • פייסבוק
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
  • קופון סלולרי
  • קמפיין סלולרי
  • שיווק סלולרי

37 עובדות מדהימות על שיווק סלולרי. InforUMobile מציגה מגמות, כלים, יישומים ומידע שחשוב לכל עסק לדעת בנוגע לצרכן הסלולרי ולשיווק הרלוונטי לימינו. גם אתם יכולים למצוא, להמיר ולשמר לקוחות במובייל.

להורדת המצגת לחצו כאן


תעשיית המובייל מתפתחת. משווקים מבינים שהמהפכה הסלולרית איננה טרנד חולף. לפיכך, רצינו לחלוק איתך עובדות לגבי תעשיית המובייל, שימושים במובייל, שיווק ופרסום במובייל, חיפושים במובייל, מובייל ווב, רשתות חברתיות במובייל ודיוור אלקטרוני במובייל, על מנת להראות את ההשפעה של המובייל על השיווק המודרני.

הנה אם כן 37 עובדות על שיווק סלולרי:

  1. 91% מהמבוגרים מחזיקים את הטלפון שלהם במרחק נגיעה 24/7
  2. שוק הניידים הגלובלי צפוי לצמוח מ- 3.4 $ מיליארד ב- 2010 ל- 22 $ מיליארד ב- 2016
  3. אפל ואנדרואיד מחזיקות ביותר מ- 75% משוק הניידים העולמי
  4. בין השנים 2011 ל- 2012 חלה עליה של 5,000% בכמות סריקות של קודי QR
  5. 86% מגולשי האינטרנט הסלולרי משתמשים בהתקן נייד בזמן הצפייה בטלוויזיה
  6. 44% ממשתמשי הסלולר בדקו את הטלפון שלהם בחצי השעה האחרונה
  7. עד 2014 תעבורת הגלישה באינטרנט הסלולרי תעקוף את תעבורת הגלישה ממחשבים נייחים
  8. מבוגרים מבלים יותר זמן במדיה הסלולרית מאשר בעיתונות המודפסת והמגזינים גם יחד
  9. 51% מהאנשים מעדיפים להשתמש בטלפון נייד כי זה חוסך להם זמן
  10. יותר מ- 22 $ מיליארד הושקעו בפרסום בסלולר ב- 2012, בהשוואה לרק 3 $ מיליארד ב- 2010
  11. ב- 2012 51% מהמשווקים הריצו קמפיינים ייחודיים למובייל, עליה של 41% ביחס לשנת 2011
  12. 52% מבעלי הסמארטפונים מעדיפים לקבל הצעות מסחריות בנייד שלהם
  13. 30% מהמשווקים משתמשים בקופונים סלולריים
  14. קונים המשתמשים תדיר בטלפון שלהם נוטים לבזבז יותר על קניות
  15. 95% מבעלי סמארטפונים משתמשים בטלפון שלהם לביצוע חיפושים לוקליים
  16. 52% מכל החיפושים הלוקליים נעשים מהתקנים ניידים
  17. 9 מתוך 10 חיפושים במובייל מסתיימים ברכישה או ביצירת קשר עם בית עסק
  18. 77% מהחיפושים בסלולר נעשים בבית או בעבודה, 17% נעשים על הדרך
  19. 17% מהמטיילים מחפשים מידע על אתרי טיול מהמובייל שלהם
  20. 50% מהשאילתות במובייל בנוגע למסעדות בטיולים מסתיימות ברכישה
  21. 3 מתוך 4 מטיילים משתמשים בטלפון הנייד שלהם לבדיקת היעד
  22. 5% מכלל האפליקציות באפ-סטור של אפל משויכות לקטגוריית טיולים ונסיעות
  23. 52% מהמבוגרים משתמשים בטלפון הנייד שלהם בעודם בחנות לצורך קבלת החלטות תומכות רכישה
  24. 75% משתמשים בהתקן נייד לביצוע רכישות
  25. 1 מכל 5 סורק קודי QR על מוצרים בזמן שהייה בחנות, 1 מכל 8 משווה מחירי מוצרים בחנות בעזרת הטלפון
  26. 39% מהמקרים בהם לקוח יוצא מחנות מבלי שתבוצע רכישה מושפעים משימוש בטלפון נייד
  27. 99% משתמשים בסייר האינטרנט של הטלפון שלהם לפחות פעם אחת ביום
  28. 46% מהצרכנים לא ישובו להשתמש באתר אליו גלשו אם אינו מותאם לסלולר
  29. 71% מצפים שהמידע בטלפון יטען להם מהר באותה המידה לפחות כמו במחשב נייח
  30. 74% מהגולשים בהתקן נייד ימתינו רק 5 שניות שהמידע יטען להם לפני שיינטשו את האתר
  31. 200 מיליון סרטוני יו טיוב נצפים על התקנים ניידים מדי יום
  32. 30% מזמן השימוש במובייל מוקדש לגלישה ברשתות חברתיות
  33. 91% מהגישה לאינטרנט הסלולרי היא למטרת פעילות חברתית
  34. למעלה מ- 30% מהכניסות לפייסבוק נעשות מהאפליקציה הסלולרית שלה
  35. כמות האימיילים שנפתחו מטלפונים ניידים עלתה ב- 34%  בחודשים אפריל עד ספטמבר2011, בעוד שכמות האימיילים שנפתחו ממחשב ירדה ב- 11% בתקופה זו
  36. 74% ממשתמשי המובייל בודקים את האימייל שלהם מהנייד מדי יום
  37. למרות העלייה באימייל סלולרי, 58% מהמשווקים באימייל עדיין לא התאימו את הדוורים שלהם לנייד

ניתן אם כן לראות בבירור, מדוע מובייל הפך לכל כך הכרחי באסטרטגיית השיווק של כל בית עסק.
גם אתם יכולים למצוא, להמיר ולשמר לקוחות במובייל.
זקוקים לעזרה? InforUMobile תשמח לעמוד לשירותכם.

 

יעל אלמוג-מנור

יעל אלמוג-מנור

מנהלת מחלקת שיווק בחברת InforUMobile. לשעבר במשך שנים רבות מנהלת מוצר בחברה. בוגרת האוניברסיטה העברית בתואר Executive MBA מגמת ניהול אינטגרטיבי. בוגרת אוניברסיטת תל אביב בתארים MA בסוציולוגיה ארגונית ו- BA בפסיכולוגיה וסוציולוגיה.

More Posts - Website

Follow Me:Add me on Facebook






    צרו קשר:









    או בטלפון:

    03-9415550

    InforUMobile - Shamir Systems

    פוסטים אחרונים מהבלוג שלנו

    • חידושים במערכת – שיפורים מהותיים שהטמענו בחודשים פברואר-מרץ 2025
    • עדכון מודול הפופאפים במערכת – הוספת מנגנון הקפצה חכם ומותאם אישית לכל גולש
    • חדש במערכת – Dashboard ביצועי שליחות ומכירות
    • זרקור על: סגמנטציות חכמות ופילוחים במערכת
    • זרקור על: מסעות לקוח חכמים במערכת
    • התראות פוש על שיחות WhatsApp נכנסות

    שליחת SMS לעסקים
    דיוור אלקטרוני
    שליחת WhatsApp עסקי
    הודעות קוליות
    פתרונות eCommerce

    ממשקי API למערכת 
    מרכז ההדרכה
    בלוג חברה
    חזון החברה

    Facebook  Youtube Instagram

    03-9415550
    [email protected]

    הצהרת נגישות
    מדיניות פרטיות לגלישה באתר
    תנאי שימוש באתר
    נספח לתנאי ההתקשרות – פרטיות

    שמיר מערכות ומפעלים בע"מ | 03-9415550 | InforUMobile | כל הזכויות שמורות

    חברת שמיר מערכות ומפעלים בע"מ חרטה על דגלה לספק שירות לכל לקוחותיו באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע”ג-2013 ולתקנות על פיו.

    הסדרי הנגישות במשרדי החברה

    מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו:
    אין קבלת קהל במשרדינו והשרות ניתן רק באמצעות אתר האינטרנט, הטלפון והמייל.

    התאמות נגישות שבוצעו במסגרת הנגשת האתר

    באתר מותקן סרגל נגישות מסוג NagishExpress באמצעותו אפשר להגיע אליו מכל מקום באתר ע"י כפתור ההנגשה הצף באחת הפינות באתר. ניתן לבצע דרכו את הפעולות הבאות:

    • לשנות את הטקסט לפי הצרכים שלכם – להגדיל אותו, לרווח בין האותיות, לשנות את הרווח בין השורות, לישר לצד אחד.
    • לשנות את הניגודיות  של צבעי המסך ובעיקר הטקסט והרקע (כולל מונוכרום וצבע חום כהה).
    • לשנות את הסמן.
    • להדגיש את הקישורים.
    • להסתיר את התמונות.
    • לבטל הנפשות
    • הפעלת פרופיל ADHD
    • הפעלת פרופיל מוגבלות קוגנטיבית
    • להשתיק קול

     

    נגישות האתר אינטרנט

    • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
    • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
    • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
    • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
    • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
    • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
    • מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

    דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

    למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר.

    פרטי רכז.ת הנגישות במשרד

    • שם מלא: יעל אלמוג-מנור
    • טלפון :03-9415550 שלוחה 549
    • דוא”ל :  [email protected]

    פרסום הצהרת הנגישות

    הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 27-06-2024

    הגדרות גופן
    Adjust background colors
    • Report a problem
    • NagishExpress Logo