גוגל הכריזה אתמול על 2 כלים חדשים למפרסמים – Ready Image Ads and Ready Ad Gallery.
גוגל מכנה את הכלים הללו Ready Creatives כי למעשה הם מספקים למפרסמים מודעות פרסום מוכנות ומעוצבות לצורך ביצוע מהיר ומקצועי של קמפיינים ב- Display Network של גוגל.
הנה סרטון שגוגל הכינו בנושא:
הנה הסבר כיצד משתמשים בכלים החדשים:
בתוך קמפיין של Display בתפריט יצירת מודעה בחרו Image Ad
תקבלו מסך בו תצטרכו לתת את כתובת האתר שלכם או כתובת דף הנחיתה או המוצר שאתם רוצים לפרסם ואז ללחוץ על Create an Ad.
גוגל יסרוק את האתר שנתתם לו ויציע לכם מספר מודעות מוכנות מראש עם תמונות ומללים שהם משכו מהאתר שלכם:
בוחרים את סוג המודעה הכי נראית לכם ולוחצים על Edit כדי שיהיה ניתן לערוך אותה מבחינת מללים תמונות, קריאה לפעולה, צבעים וכו'.
כך נראה מסך העריכה. שימו לב שלמעלה מצד ימין יש את כל גדלי המודעות ואתם יכולים ללחוץ על גודל מסויים ולערוך אותו בצורה פרטנית. אם אחד הגדלים מסומן בצהוב זה אומר שלא כל המלל שהכנסתם נכנס למודעה בגודל הזה. תוכל במקרה זה לשנות ידנית את אותה מודעה בגודל המסויים (או לבחור לא להציג את הגודל הזה לגולשים).
גוגל בצורה אוטומטית מייצרת מספר גדלים למודעה שלכם כולל התאמה מלאה של המודעה למובייל.
הנה דוגמא של מספר גדלים שיוצרו אוטומטית.
כלי נוסף של גוגל (מחליף כלי ישן שנקרא Display Ad Builder) שמאפשר בנייה מהירה של מודעות לרשת ה- Display מבוסס על תבניות מוכנות מראש של מודעות שעובדות.
בתפריט יצירת מודעה בוחרים Ad Gallery
בוחרים General Purpose Ads
מקבלים מגוון רחב של דוגמאות לתבניות של מודעות ובוחרים את זו שמתאימה ביותר לצרכים שלכם.
לאחר עריכה המתאימה לצרכים והמסרים שלכם גוגל ייצר לכם מודעות בכל הגדלים ובלחיצה אחת הם נכנסים כמודעות לחשבון ה- Adwords שלכם.
משנה למנכ"ל InforUMobile. מומחה בשיווק סלולרי ואינטרנטי. בעל ידע נרחב בטכנולוגיות דיגיטליות, ממשקי משתמש ומערכות תקשורת. מעצב ומתווה אסטרטגיות עסקיות. מוביל דעה בתעשיית המובייל בישראל, מרצה בכנסים בתחום. יוני בוגר תואר בהנדסת מחשבים מהטכניון. מצב אישי – נשוי + 2 ילדים