• כניסת לקוחות
  • 03-9415550
InforUMobileLogoInforuMobileLogo1InforUMobileLogoInforUMobileLogo
  • SMS
    • שליחת SMS במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת SMS
    • מרכז הדרכה בנושא SMS
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • Email2SMS
    • קבלת הודעות SMS
    • אוטומציה שיווקית
    • הודעות OTP באמצעות SMS
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • פתרונות ל- eCommerce
  • דיוור אלקטרוני
    • דיוור אלקטרוני במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת דיוור אלקטרוני
    • אוטומציה שיווקית
    • פתרונות ל- eCommerce
    • דוגמאות לתבניות ועיצובים
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • מרכז הדרכה בנושא דיוור אלקטרוני
  • הודעות קוליות
    • הודעות קוליות דרך מערכת InforUMobie
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • שאלות נפוצות – הודעות קוליות IVR
  • WhatsApp
    • שליחת WhatsApp במערכת InforUMobile
    • ממשקי API לשליחת WhatsApp
    • מרכז הדרכה בנושא WhatsApp
  • eCommerce
  • ערוצים נוספים
    • סקרים
    • אוטומציה שיווקית
    • אינטגרציות
    • צ'אט בוטים
      • צ'אט בוט במערכת InforUMobile
      • מרכז הדרכה צ'אט בוטים
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • דפי נחיתה
      • דפי נחיתה במערכת InforUMobile
      • תכונות מערכת דפי נחיתה
      • דוגמאות לתבניות דפי נחיתה
      • מרכז הדרכה בנושא דפי נחיתה
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • הודעות פוש לדפדפנים
    • הודעות פוש לאפליקציות
    • קטלוג מוצרים דיגיטלי
  • הדרכה
    • מרכז ידע
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • בלוג
  • אודות
    • אודות החברה
    • חזון החברה
    • בלוג
      • בלוג חברה
      • קורס SMS לעסקים
      • קורס בדיוור בדואר אלקטרוני
      • פאנלי מומחים בנושא שיווק דיגיטלי
      • פרוייקט מובילי שוק ודעה
    • תוכנית שותפים
    • הצהרת נגישות
  • צרו קשר
✕

11 פיצ'רים מתקדמים בדיוור בדואר אלקטרוני

  • דף הבית
  • בלוג
  • דיוור אלקטרוני
  • 11 פיצ'רים מתקדמים בדיוור בדואר אלקטרוני
נכתב ע"י דני זקס ב- 21 במאי 2018
קטגוריות
  • דיוור אלקטרוני
  • כללי
תגיות

דיוור בדואר אלקטרוני זו דרך יעילה להגדלת מכירות מלקוחות קיימים ומתעניינים וטיפוח הקשר אתם. הדיוור בדואר אלקטרוני מאפשר לעסק לספר על עצמו, להציג מבצעים, לשמר באופן קבוע קשר עם לקוחות, להעביר מסרים עם תכנים מעשירים ולהניע לפעולה.
לקוחות מצפים לקשר קרוב ומתמשך עם בית העסק. עסקים אשר עושים שימוש בערוץ הדיוור האלקטרוני מגדילים המכירות ומשפרים את שביעות הרצון של לקוחותיהם.

מודול הדיוור בדואר אלקטרוני בתוך מערכת InforUMobile כולל עורך דיוורים גמיש, ידידותי ומתקדם ביותר. המערכת מאפשרת ליצור בצורה קלה דיוורים המתאימים בצורה מושלמת למחשב, לטאבלט ולמובייל. המערכת כוללת מגוון כלי שיווק חדשניים אשר יגרמו לדיוור שלכם ליצר אחוזי פתיחה והקלקה גבוהים יותר.

מאמר זה יסקור 11 פיצ'רים מתקדמים במערכת (מתוך רבים נוספים הקיימים בה). פיצ'רים אלו יסייעו לכם לקבל תוצאות טובות באמצעות הדיוור האלקטרוני, להגדיל מכירות ולשפר את הקשר עם הלקוחות הקיימים שלכם.

להלן הפ'יצרים:

 

1. גלרית תמונות מתחלפות
פיצ'ר המאפשר לייצר בקלות  גלריית תמונות מתחלפות. יכולת זו מאפשר לנצל את שטח הדיוור שלכם בצורה הטובה ביותר. שימוש בכלי זה יכול למשל לעזור לכם למקסם את אזורי התצוגה בדיוור. דוגמה – הואיל ושטח הדיוור מוגבל, (במיוחד כאשר הוא נקרא ממכשיר סלולרי) ובגלל שהחלק העליון בכל דיוור הוא החלק הראשון אותו רואה הגולש, אזי ישנה חשיבות רבה לאזור זה והוא הנדל"ן היקר ביותר בדיוור שלכם. פיצ'ר גלריית התמונות המתחלפות מאפשר לכם יצירת אלמנט של תמונות מתחלפות וניצול יותר טוב של שטח המייל. כל זה נעשה ללא צורך ליצור מהתמונות ג'יפ-אנימשין בתוכנה חיצונית. המערכת מבצעת עבורם תוך שניות את הפעולה וכמובן ניתן לחזור ולערוך את הגלריה לפי רצונכם.
צפו בסרטון הדגמה

 

2. אוטומציה עם Zapier
יכולות אינטגרציה ואוטומציה עם חיבור ל- 500 תוכנות מובילות באמצעות Zapier. זאפייר היא פלטפורמה חזקה שמאפשרת חיבור בין מוצרים שונים ללא צורך בתכנות.
העיקרון של Zapier הוא פשוט: תוכנה א' יוצרת אירוע (Trigger) שגורם לתוכנה ב' באופן אוטומטי לבצע פעולה (Action). לנו ב- InforUMobile יש אפליקציית Zapier שמאפשרת בין היתר משלוח של הודעות דיוור בדואר אלקטרוני בצורה אוטומטית בעקבות אירוע (Trigger) שקרה במוצר אחר – לדוגמא לאחר הוספת לקוח חדש ל- CRM שלכם או כאשר לקוח קנה באתר ה- eCommerce שלכם.
קראו כאן הרחבה בנושא Zapier ויכולתיו.

 

3. בדיקת המייל בפלטפורמות שונות
הלקוחות צופים בדיוור שלכם במגוון פלטפורמות שונות (תוכנות דואר שונות כגון Gmail ו- Outlook וסוגים שונים של טלפונים סלולריים) ולכם אין כמובן שליטה על הפלטפורמה בה הם משתמשים, אבל חשוב מאוד לבדוק לפני השליחה האם הדיוור יוצג בצורה טובה בפלטפורמות השונות.
פיצ'ר בדיקת המייל בפלטפורמות, מאפשר לכם לראות כיצד יראה הדיוור שלכם ממש, באותן פלטפורמות. לא מדובר בהדמיה, אלא המערכת ממש שולחת טסט לפלטפורמות הנפוצות ומחזירה לכם צילומי מסך מכל אחת מהן, כך שתוכלו לצפות בדיוור לפני השליחה בכל הפלטפורמות הנפוצות ולתקן עוד בטרם השליחה. יכולת זו מאפשרת לכם לדעת שהדיוור הגיע בצורה מיטבית לכמה שיותר לקוחות לא משנה באיזו פלטפורמה הם משתמשים.
צפו בסרטון הסבר

 

 

4. מסננים ורשימות דינאמיות
זהו פיצ'ר/יכולת חשובה ומתקדמת של המערכת המאפשרת ביצוע שליחה לחתך מסוים של הרשימה. לדוגמה – רק לתושבי ראשון לציון או רק לכאלה שלא פתחו דיוורים במשך 3 חודשים.
יכולת זו מאפשרת לבצע חיתוכים מתקדמים, ובכך להשיג שיפור ניכר בדיוורים הנשלחים, הואיל ובתחום הדיוור האלקטרוני נודעת חשיבה מכרעת לביצוע סיגמנטציה/פילוח בשלב משלוח הדיוורים, כלומר המשווק נדרש לנסות ולדייק עד כמה שאפשר את מסרי הדיוור לקהל שמקבל את הדיוורים כאשר המסר מותאם לקבוצה, עולה הסבירות שהקלקה על המייל, לקריאה מעמיקה יותר ולבסוף גם לעלייה בכמות הלידים המתקבלים מהמייל במקרה של מייל מכירתי, או של עליה בשביעות הרצון של הלקוחות במקרה של מייל בתחום קשר עם הלקוחות.
צפו בסרטן הדגמה

 

5. כלי לקישור איזורים בתמונה – מפת תמונה
יכולת מתקדמת במערכת המאפשרת ליצור לינקים שונים באזורים שונים בתמונה, יכולת זו חוסכת לך זמן ושעות גרפיקה, וכמובן הוצאה כספית (לא צריך לחתוך HTML). התכונה מאפשרת להכין דיוור אלקטרוני עם תמונה שמכילה מספר אזורים לחיצים בתוכה. למשל אם יש בתמונה מספר פרטים, אזי יכולת זו מאפשרת לקשר כל אזור ללינק שונה. וכאשר גולש צופה בדיוור הוא יוכל להקליק על האזור המעניין אותו ולהגיע ישירות ללינק המבוקש.
צפו בסרטון הדגמה

 

6. מונה ספירה לאחור
פיצ'ר המאפשר להוסיף בקלות לדיוור אלמנט של מונה (טיימר) סופר לאחור. הפעולה מתבצעת באמצעות אלמנט גרירה, Drag & Drop. המערכת מאפשרת יכולות שליטה מתקדמות על עיצוב המונה, כמו כן ניתן להוסיף הודעת סיום אשר תוצג כאשר המונה יגיע לסיום הספירה שהוגדרה לו. הוספת מונה סופר לאחור בדיוור מעלה את אחוז ההקלקה כיוון שהוא יוצר אלמנט של לחץ ודחיפות בקרב הקוראים.
צפו בסרטון הדגמה

 

7. אוטומציה שיווקית
אוטומציה שיווקית (Marketing Automation), היא שיטה לניהול תהליכי שיווק ותפעול בצורה אוטומטית, במספר ערוצי שיווק דיגיטליים. התהליכים מופעלים באמצעות טריגרים שנקבעו מראש, הכוללים סיבת ההפעלה, תזמונים, סיגנלים ממערכות ממוחשבות, נתיב זרימה של הלקוח במשפך השיווק, יעדים ועוד.
שימוש באוטומציה שיווקית באמצעות הדיוור אלקטרוני היינו שיטה מאד יעילה ונוחה לניהול סדרות מסרים ללקוח, בניית מסעות לקוח מבוססות מסרים במייל, SMS, טפסים ועוד.
השימוש בכלי פשוט מאד על ידי רירת אובייקטים ב- Drag & Drop.

להרחבה בנושא אוטומציה שיווקית ראו כאן

 

8. רישום לרשימת תפוצה ב- SMS
מנגנון המאפשר ללקוח לשלוח SMS עם כתובת המייל שלו ולהיכנס אוטומטית לרשימת התפוצה שלכם. יכולת זו מאפשרת לכם להגדיל את רשימת התפוצה שלכם בצורה קלה כיוון שמנגישים ללקוח מאד בקלות את הרישוום באמצעות SMS. לדוגמא ניתן לשם שלט בחנות שנותן הטבה ללקוח שנרשם לרשימת התפוצה שלכם על ידי שליחת SMS מהטלפון שלו עם כתובת המייל למספר שאנו נספק לכם. כל לקוח ששולח את ה- SMS מצטרף אוטומטית לרשימת התפוצה במערכת.

 

9. כלי המלצות לשורות נושא
שורת מייל מוצלחת תגדיל את כמות הפתיחות ובכך גם ההמרות. לכן, המערכת מכילה פיצ'ר מתקדם אשר מציג שורות נושא שונות בהם אתם יכולים להשתמש גם בדיוורים שלכם. היתרון של כלי זה הוא שהוא נשען על תובנות של מיילים רבים מאוד אשר נשלחים במערכת, כאשר המערכת בוחנת אילו שורות נושא הפיקו את התוצאות הטובות ביותר באופן סטטיסטי, ומציגה גם לכם את האפשרות להשתמש בשורות אלו או דומות להן. על ידי המלצה זו גם משתמש אשר אין לו נתונים סטטיסטים מספיקים להסקת מסקנות, או ניסיון רב, יכול כבר בתחילת דרכו לייצר שורות נושא שמייצרות לחיצות באחוזים גבוהים.

10. שליחת סדרת מיילים אוטומטית מעוגנת הרשמה
מאפשר להתחיל סדרת מסרים (Autoresponder) מיד החל מרישום הנמען. יכולת זו של המערכת מאפשרת להתחיל בקשר עקבי ומתמשך עם הלקוחות כבר מהרגע בו הוא נרשם. כמו כן ניתן ללוות את הלקוח בכל שלבי ההחלטה שלו, להעביר לו מידע ומסרים אשר יחזקו את הקשר שלו עם העסק שלכם ובבוא רגע ההחלטה, הוא כבר יכיר אתכם והסיכוי שירכוש מכם עולה. היתרון בשיטה זו היא גם שהתפעול פשוט מאוד, יש להקים פעם אחת את הסדרה בת כמה דיורים, ולאחר מכן המערכת רצה בצורה אוטומטית ושולחת באופן מדורג כפי שהגדרתם את והדיורים.

 

11. מפת הקלקות ומעקב אחר קישורים הכי מוקלקים
פיצ'ר מתקדם המאפשר לראות אילו קישורים בדיוור שנשלח ייצרו הכי הרבה הקלקות. פיצ'ר זה מאפשר לכם מעקב ושיפור מתמיד. כיוון שהוא מאפשר לראות בצורה מדויקת ביותר אילו אלמנטים בדיוור שלכם גרמו להקלקות כלומר איזה מעניין יותר את הלקוחות שלכם ומכאן תדעו במה להתמקד. במידה ואתם מוצאים דפוס מתמשך של אחוזי הקלקה גבוהים על אלמנט מסוים, תוכלו להשתמש בו בהמשך ולשמר את אחוזי ההקלקה ולשפר כל העת את ביצועי הקמפיינים שלכם בדיוור אלקטרוני.

 

 

סיכום:
אלו היו 11 פיצ'רים שנמצאים מערכת הדיוור מבית  InforUMobile, המערכת מכילה עוד פיצ'רים מרובים ומגוונים, אלו מאפשרים ללקוחות הרבים המשתמשים במערכת להשיג תוצאות טובות בעולם הדיוור האלקטרוני.

בזכות היכולות המתקדמות שלה, מאפשרת מערכת הדיוור של  InforUMobile, גם למי שחדש בתחום לבצע פעולות ברמה גבוהה ביותר ולהשתמש בכלים שאינם זמינים במערכות אחרות. יתרה מזאת ישנם פיצ'רים אשר חוסכים הרבה שעות עבודה של אנשי מקצוע חיצוניים (תכנות, גרפיקה וכו'). בזכות כך הדיוורים היוצאים ללקוחות מהמערכת הם ברמה גבוהה מאוד ויכולים לייצר תוצאות עסקיות ותפעוליות טובות ביותר.

במידה ואתם עדיין לא לקוחות של InforUMobile ורוצים להתרשם מהמערכת והתכונות המתקדמות ולחוות עד כמה קל לשלוח בה דיוור אלקטרוני, לחצו על הכפתור הכתום ופתחו חשבון עכשיו.

 

 

רוצים להרחיב ולהעמיק את ההכרות עם המערכת:

  • מידע נוסף על דיוור אלקטרוני באמצעות המערכת – לחצו כאן
  • תכונות נוספות של דיוור בדואר אקטרוני במערכת  InforuMobile – לחצו כאן
  • מדריך משתמש על מערכת – לחצו כאן 

סרט – כיצד יוצרים ומפיצים דיוור אלקטרוני במערכת InforUMobile:

דני זקס

דני זקס

מומחה בתחום השיווק ופיתוח פתרונות עסקיים בסלולרי. בעל ניסיון של למעלה מ- 12 שנים בשיווק ופרסום. בעבר עורך וידאו ומולטימדיה בתעשיית הטלוויזיה, אחראי על יצירה של מאות תוצרי פרסום ושיווק לטלוויזיה ולגופי התרבות והפרסום המובילים בארץ. בעל ידע נרחב במולטימדיה, גרפיקה, אינטרנט, מדיה חברתית, שיווק ופלטפורמות הפצה.

More Posts - Website

Follow Me:Add me on XAdd me on Facebook






    צרו קשר:









    או בטלפון:

    03-9415550

    InforUMobile - Shamir Systems

    פוסטים אחרונים מהבלוג שלנו

    • חידושים במערכת – שיפורים מהותיים שהטמענו בחודשים פברואר-מרץ 2025
    • עדכון מודול הפופאפים במערכת – הוספת מנגנון הקפצה חכם ומותאם אישית לכל גולש
    • חדש במערכת – Dashboard ביצועי שליחות ומכירות
    • זרקור על: סגמנטציות חכמות ופילוחים במערכת
    • זרקור על: מסעות לקוח חכמים במערכת
    • התראות פוש על שיחות WhatsApp נכנסות

    שליחת SMS לעסקים
    דיוור אלקטרוני
    שליחת WhatsApp עסקי
    הודעות קוליות
    פתרונות eCommerce

    ממשקי API למערכת 
    מרכז ההדרכה
    בלוג חברה
    חזון החברה

    Facebook  Youtube Instagram

    03-9415550
    [email protected]

    הצהרת נגישות
    מדיניות פרטיות לגלישה באתר
    תנאי שימוש באתר
    נספח לתנאי ההתקשרות – פרטיות

    שמיר מערכות ומפעלים בע"מ | 03-9415550 | InforUMobile | כל הזכויות שמורות

    חברת שמיר מערכות ומפעלים בע"מ חרטה על דגלה לספק שירות לכל לקוחותיו באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע”ג-2013 ולתקנות על פיו.

    הסדרי הנגישות במשרדי החברה

    מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו:
    אין קבלת קהל במשרדינו והשרות ניתן רק באמצעות אתר האינטרנט, הטלפון והמייל.

    התאמות נגישות שבוצעו במסגרת הנגשת האתר

    באתר מותקן סרגל נגישות מסוג NagishExpress באמצעותו אפשר להגיע אליו מכל מקום באתר ע"י כפתור ההנגשה הצף באחת הפינות באתר. ניתן לבצע דרכו את הפעולות הבאות:

    • לשנות את הטקסט לפי הצרכים שלכם – להגדיל אותו, לרווח בין האותיות, לשנות את הרווח בין השורות, לישר לצד אחד.
    • לשנות את הניגודיות  של צבעי המסך ובעיקר הטקסט והרקע (כולל מונוכרום וצבע חום כהה).
    • לשנות את הסמן.
    • להדגיש את הקישורים.
    • להסתיר את התמונות.
    • לבטל הנפשות
    • הפעלת פרופיל ADHD
    • הפעלת פרופיל מוגבלות קוגנטיבית
    • להשתיק קול

     

    נגישות האתר אינטרנט

    • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
    • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
    • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
    • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
    • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
    • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
    • מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

    דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

    למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר.

    פרטי רכז.ת הנגישות במשרד

    • שם מלא: יעל אלמוג-מנור
    • טלפון :03-9415550 שלוחה 549
    • דוא”ל :  [email protected]

    פרסום הצהרת הנגישות

    הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 27-06-2024

    הגדרות גופן
    Adjust background colors
    • Report a problem
    • NagishExpress Logo