כל אחד רוצה שהדיוורים שלו יפתחו באחוזי פתיחה גבוהים ואחוז ההקלקות יהיה גבוה. קביעת תזמון נכון לשליחת הניוזלטר שלכם ללקוחותיכם הינה מפתח קריטי בהצלחת הדיוור שלכם.
שליחה של אותו ניוזלטר לאותה קבוצה של נמענים גורמת לאחוזי פתיחה ואחוזי הקלקה שונים משמעותית בהתאם לשעת השליחה של הדיוור.
המחקרים מראים כי בין 8:00 – 9:00 בבוקר ובין 15:00 ל- 16:00 אחרי הצהריים אלו השעות הטובות ביותר שיוצרות אחוזי פתיחה גבוהים ביותר. הסיבה היא שבשעה 8:00 רוב האנשים מגיעים לעבודה וקוראים דואר ואילו בשעה 15:00 הם לקראת סוף יום העבודה ושוב עוברים על הדואר או שהם כבר קוראים את הדואר בבית.
בין 8:00 – 9:00 בבוקר ובין 15:00 ל- 20:00 אחוזי אלו השעות הטובות ביותר שגורמות לאחוזי הקלקה גבוהים ביותר בדיוור שלכם.
הנה גרפים מדוייקים לפי שעה:
מקור (marketingprofs.com)
אם תכוונו את מערכת הדיוור שלכם לשלוח את הדואר בשעה 6:00 בבוקר, זה יבטיח לכם שכאשר הנמען יתחיל את יומו (בעבודה או בבית) הדיוור הראשון שהוא יראה יהיה שלכם. כלומר כאשר יגיע ב- 8:00 בבוקר לעבודה שזו כאמור השעה בה אחוזי הפתיחה הם הגבוהים ביותר, הדיוור שלכם יהיה הראשון בתיבה שהוא יקרא. אל תדאגו, מייל אינו מטריד ואינו מעיר ב- 6:00 בבוקר, הנמען יראה אותו כאמור רק שיתחיל לעבור על המיילים.
בשעה הראשונה אחרי הדיוור של הניוזלטר כרבע מהנמענים יקראו אותו ואחוזי הקריאה ירדו ככל שהזמן יחלוף.
מקור (marketingprofs.com)
מידע מפורט מאד על תזמון דיוור בדואר אלקטרוני תוכל למצוא באינפוגרפיקס הבא:
מקור (kissmetrics.com)
לפרטים על מערכת הדיוור שלנו בדואר אלקטרוני – לחצו כאן
משנה למנכ"ל InforUMobile. מומחה בשיווק סלולרי ואינטרנטי. בעל ידע נרחב בטכנולוגיות דיגיטליות, ממשקי משתמש ומערכות תקשורת. מעצב ומתווה אסטרטגיות עסקיות. מוביל דעה בתעשיית המובייל בישראל, מרצה בכנסים בתחום. יוני בוגר תואר בהנדסת מחשבים מהטכניון. מצב אישי – נשוי + 2 ילדים