בדפי הנחיתה של מערכת InforUMobile ניתן לשתול שדות משתנים כך שכל מי שיקבל קישור לדף הנחיתה יוכל לראות נתונים אישיים עבורו.
לדוגמה: שליחת SMS ללקוח עם קישור לדף נחיתה המציג את מספר הנקודות העדכני שלו במועדון הלקוחות.
אופן הביצוע
א. הוספת תיבת טקסט – היכנסו לדף הנחיתה והוסיפו לתוכו תיבת טקסט.
ב. הכנסת שם הפרמטר – לחצו מימין על עריכת טקסט והכניסו בתיבה את שם הפרמטר (במילה אחת באנגלית בלבד) – למשל param – בצורה הבאה:
[#param#]
ג. סיום עריכת הדף – ערכו את התיבה ולחצו על אשר. סיימו לערוך את דף הנחיתה, ולחצו על המשך לאישור.
ד. הוספת הפרמטר לקישור – במסך זה תוכלו לראות את הקישור לדף. העתיקו את כתובת הקישור לעורך טקסט כלשהו והוסיפו בסופו את שם הפרמטר (למשל param) והתוכן שלו (למשל 123) בצורה הבאה:
עבור הקישור הארוך: &_param=123, כך:
https://lp.landing-page.mobi/index.php?page=landing&id=XXXXXX&token=YYYYYYYYY&_param=123
עבור הקישור הקצר: ?_param=123 כך:
http://lp6.me/XXXXX?_param=123
קישור לדוגמה
להלן קישור לדף נחיתה לדוגמה, עם פרמטר בשם param ותוכן אישי 345.
קישור ארוך:
https://lp.landing-page.mobi/index.php?page=landing&id=213103&token=d2b956d7a9bb308b07978dc68bcab02c&_param=345
קישור קצר:
http://lp6.me/jWtCD?_param=345
מומחה תמיכה טכנית במוצרי החברה ומסייע ב-QA של המערכות השונות ובכתיבת תכנים. בוגר תואר ראשון ושני בהצטיינות במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן וקורס תכנות דוטנט מקיף במכללת ג'ון ברייס הדרכה. בעל ידע נרחב בעולמות הדיגיטל והשיווק, ועם ניסיון רב בעבודה בחברות בארץ ובעולם בתפקידי תמיכה טכנית, קשרי לקוחות, ניהול אתרי eCommerce, קידום אתרים ממומן (PPC) ותרגום מקצועי (אנגלית/עברית).