ערוץ דפי הנחיתה של InforuMobile מאפשר הוספת שדה נסתר לדף נחיתה ושרשור הפרמטר שלו בקישור. דוגמאות לשימוש:
כמובן שבכל הדוגמאות יהיה עליכם ליצור את כמות הגרסאות הרצויה לכל קישור. למשל בדוגמה הראשונה לתת למפיץ א' את הקישור עם השם שלו בפרמטר ולמפיץ ב' את הקישור עם השם שלו וכו'.
————————————————–
אופן הביצוע:
עליכם להיכנס לדף הנחיתה שלכם ולהוסיף/לערוך טופס ליד ולהוסיף שדה נסתר בהתאם לצילום המסך שלהלן. (מומלץ לתת לשדה הנסתר שם באנגלית ללא רווחים, למשל HIDDEN):
לאחר סיום עריכת ושמירת הדף, לחצו על המשך לאישור, ולהעתיק את הקישור הרצוי לכם (הקצר או הארוך), להעתיק אותו לעורך טקסט כלשהו ולהוסיף לו את הפרמטר הנסתר לפי התבנית שלהלן:
&field-name=field-value
ועבור הקישור הקצר עם סימן ? לאחר הקישור:
?field-name=field-value
למשל אם יש לכם דף נחיתה שהקישור הארוך שלו הוא:
https://lp.landing-page.mobi/index.php?page=landing&id=123456&token=123456
הוא ייראה כך לאחר השרשור:
https://lp.landing-page.mobi/index.php?page=landing&id=123456&token=123456&HIDDEN=MosheCohen
והקישור הקצר שלו:
http://lp6.me/bocza?HIDDEN=MosheCohen
צרו את מספר הגרסאות הרצוי של הקישור והקצו לכל גורם את הגרסה המתאימה שלו. לאחר שתפיצו את הקישור תוכלו לראות בדוח של דף הנחיתה את עמודת השדה הנסתר עם הנתונים (ערוץ דפי הנחיתה> דוחות > ייצוא פרטי טופס).
שימו לב, ללקוחות שממלאים את הטופס לא יופיע השדה הנסתר בדף הנחיתה עצמו אך הם כן יוכלו לראות אותו בכתובת הקישור ולכן מומלץ לפי הצורך לכתוב את הפרמטרים כקוד מסוים, למשל מפיץ בשם משה כהן יופיע כמספר 1, ויוסי לוי כמספר 2 וכו'.
מומחה תמיכה טכנית במוצרי החברה ומסייע ב-QA של המערכות השונות ובכתיבת תכנים. בוגר תואר ראשון ושני בהצטיינות במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן וקורס תכנות דוטנט מקיף במכללת ג'ון ברייס הדרכה. בעל ידע נרחב בעולמות הדיגיטל והשיווק, ועם ניסיון רב בעבודה בחברות בארץ ובעולם בתפקידי תמיכה טכנית, קשרי לקוחות, ניהול אתרי eCommerce, קידום אתרים ממומן (PPC) ותרגום מקצועי (אנגלית/עברית).