ערוץ הדיוור של מערכת InforuMobile מאפשר לכם, בין היתר, לשלוח דיוור רק למי שפתח/לא פתח או הקליק/לא הקליק על דיוור מסוים שנשלח בעבר, כך תוכלו ליצור לדיוור קהל יעד ייחודי ולקבל לידים חדשים מלקוחות. תוכלו לנסות למשל לשכפל דיוור קודם אבל להשתמש בכותרת שתהיה אטרקטיבית יותר לאותם נמענים שלא פתחו את הדיוור הקודם.
אופן הביצוע הוא פשוט מאוד:
א. צרו את הדיוור הרצוי לכם, ובחרו בשלב 3 – רשימות תפוצה בקבוצות המתאימות, ממש כמו בכל דיוור רגיל.
ב. לחצו על אפשרויות מתקדמות, ובסעיף טיוב קהל היעד בחרו בתנאי המתאים לכם (למשל נמענים שלא פתחו או לא הקליקו) ובדיוור הרצוי. לאחר מכן לחצו על המשך ושלחו את הדיוור.
המערכת תשלח את הדיוור לכל אנשי הקשר מתוך הקבוצות שנבחרו ושעומדים בתנאי. למשל בדוגמה שלהלן, לכל הנמענים מהקבוצות שנבחרו ושלא פתחו את הדיוור Test 1206.
מומחה תמיכה טכנית במוצרי החברה ומסייע ב-QA של המערכות השונות ובכתיבת תכנים. בוגר תואר ראשון ושני בהצטיינות במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן וקורס תכנות דוטנט מקיף במכללת ג'ון ברייס הדרכה. בעל ידע נרחב בעולמות הדיגיטל והשיווק, ועם ניסיון רב בעבודה בחברות בארץ ובעולם בתפקידי תמיכה טכנית, קשרי לקוחות, ניהול אתרי eCommerce, קידום אתרים ממומן (PPC) ותרגום מקצועי (אנגלית/עברית).