Zapier (זאפייר) היא מערכת אינטרנטית עצמאית המאפשרת לחבר בקלות בין שירותים ותוכנות שונות ולהפוך את העבודה שלכם לאוטומטית. כך למשל תוכלו להגדיר שבכל פעם שמישהו ממלא פרטים בקמפיין שלכם בפייסבוק או בדף נחיתה הוא יצורף אוטומטית לקבוצה במערכת InforuMobile (ואז למשל אפשר להגדיר שיישלח לו דיוור אוטומטי), או למשל לממשק את מערכת ה-CRM שלכם כך שבכל פעם שתוסיפו איש קשר חדש אצלכם במערכת הוא יתווסף אוטומטית גם לאנשי הקשר במערכת InforuMobile. לאחר מכן תוכלו להגדיר פעולות נוספות על איש הקשר, למשל קבלה אוטומטית של דיוורים ו-SMS וכדומה.
שימו לב: מדובר באתר עצמאי שאינו קשור אלינו ויש ליצור שם משתמש וסיסמה נפרדים באתר Zapier וייתכן שחלק מהשירותים שלהם יהיו בתשלום ושחלק מהמסכים לדוגמה ישתנו בהמשך.
כדי להגדיר ZAP (חיבור בין שירותים) באתר יש להגדיר Trigger ו-Action.
ה-Trigger הוא השירות שגורם לפעולה להתבצע, למשל מילוי טופס בדף נחיתה, יצירת ליד בדף פייסבוק או הוספת לקוח ל-CRM שלכם, וה-Action היא הפעולה שיש לבצע במערכת Inforu, למשל הוספת איש קשר למערכת.
כדי להוסיף אנשי קשר עם טלפונים/כתובות דוא"ל בזאפייר בצעו את הפעולות הבאות:
הגדרת Trigger
הגדרת Action
https://cloud.inforu.co.il/api/Contact/Update?json=
{"User":
{
"Username": "XXX",
"Token": "XXX"
},
"Data":{
"AddNewContacts": "true",
"UpdateExistingContacts": "true",
"AvoidLoosingData": "false",
"Contacts": [ {
"FirstName": "XXX",
"LastName": "XXX",
"Email": "test@mail.co.il",
"PhoneNumber": "050XXXXXXX",
"AddToGroupName": "New group name",
"HandleEvents": true }]}}
username הוא שם המשתמש שלכם במערכת, ה-token הוא קוד סודי שמופיע במערכת בלחיצה בצד שמאל למעלה על שם החשבון > פרטי חשבון > api token (לאחר הקלדת סיסמתכם).
3. השלב הבא הוא לסמן מאיפה ה-zap 'ישאב' את השדות. לחצו על הכפתור שבפינה הימנית העליונה של תיבת ה-URL ו-Zapier יציג לכם את השדות שהוא 'שואב' מה-trigger שלנו:
4. כעת נסמן את הטקסט של השדות הרצויים בשדה ה-API (מה שבתוך הגרשיים) ונבחר בשדה המקביל שלהם ב-trigger. למשל נסמן את הטקסט 050XXXXXXX שבשורה "PhoneNumber", נלחץ על הכפתור בפינה הימנית ונבחר בשורה טלפון שבחלון התחתון, וכך גם ליתר השדות. בסיום, המסך ייראה לדוגמה כך. פעולה זו תגרום לכך שבכל פעם שתיווצר שורה חדשה ב-trigger שלנו, ה-zapier יידע לאן לשייך אותה ב-API.
5. בשלב הבא תוכלו לבצע בדיקה, לסיים את יצירת ה-Zap ולהפעיל אותו. מומלץ לבצע פעולה חדשה ב-Trigger (בדוגמה שלנו להוסיף שורה ב-Google Sheets, ולבדוק האם איש הקשר נוסף במסך אנשי הקשר שלכם.
לנוחיותכם, מצורף ה-JSON המלא (עם פרמטרים נוספים שתוכלו להשתמש בהם לפי הצורך):
https://cloud.inforu.co.il/api/Contact/Update/json=.il/api/Contact/Update/json= { "User": { "Username": "_USERNAME_", "Token": "_TOKEN_"}, "Data": { "AddNewContacts": "__BOOL__", "UpdateExistingContacts": "__BOOL__", "AvoidLoosingData": "__BOOL__", "Contacts": [{ "ContactId": 100001, "ContactRefId": 100001, "FirstName": "David", "LastName": "Levi", "Email": ": "_USERNAME_", "Token": "_TOKEN_"}, "Data": { "AddNew one@inforu.co.il", "PhoneNumber": "0501234567", "GenderId": 1, "BirthDate": "1980-07-23", "AdditionalDate": "2012-05-02", "RegistrationDate": "2015-05-10", "AddToGroupNumbers": "1,2,3", "RemoveFromGroupNumbers": "4,5,6", "AddToGroupName": "New group name", "HandleEvents": true, "Text1": "", "Text2": "", "Text3": "", "Text4": "", "Text5": "", "Text6": "", "Text7": "", "Text8": "", "Text9": "", "Text10": "", "Text11": "", "Text12": "", "Text13": "", "Text14": "", "Text15": "", "Text16": "", "Text17": "", "Text18": "", "Text19": "", "Text20": "", "Number1": "", "Number2": "", "Number3": "", "Number4": "", "Date1": "", "Date2": ""}, { "ContactId": 100001, "ContactRefId": 100001, "FirstName": "David", "LastName": "Levi", "Email": "one@inforu.co.il", "PhoneNumber": "0501234567", "GenderId": 1, "BirthDate": "1980-07-23", "AdditionalDate": "2012-05-02", "RegistrationDate": "2015-05-10", "AddToGroupNumbers": "1,2,3", "RemoveFromGroupNumbers": "4,5,6", "AddToGroupName": "New group name", "HandleEvents": true, "Text1": "", "Text2": "", "Text3": "", "Text4": "", "Text5": "", "Text6": "", "Text7": "", "Text8": "", "Text9": "", "Text10": "", "Text11": "", "Text12": "", "Text13": "", "Text14": "", "Text15": "", "Text16": "", "Text17": "", "Text18": "", "Text19": "", "Text20": "", "Number1": "", "Number2": "", "Number3": "", "Number4": "", "Date1": "", "Date2": ""}]}}
מומחה תמיכה טכנית במוצרי החברה ומסייע ב-QA של המערכות השונות ובכתיבת תכנים. בוגר תואר ראשון ושני בהצטיינות במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן וקורס תכנות דוטנט מקיף במכללת ג'ון ברייס הדרכה. בעל ידע נרחב בעולמות הדיגיטל והשיווק, ועם ניסיון רב בעבודה בחברות בארץ ובעולם בתפקידי תמיכה טכנית, קשרי לקוחות, ניהול אתרי eCommerce, קידום אתרים ממומן (PPC) ותרגום מקצועי (אנגלית/עברית).
מומחה תמיכה טכנית במוצרי החברה ומסייע ב-QA של המערכות השונות ובכתיבת תכנים. בוגר תואר ראשון ושני בהצטיינות במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן וקורס תכנות דוטנט מקיף במכללת ג'ון ברייס הדרכה. בעל ידע נרחב בעולמות הדיגיטל והשיווק, ועם ניסיון רב בעבודה בחברות בארץ ובעולם בתפקידי תמיכה טכנית, קשרי לקוחות, ניהול אתרי eCommerce, קידום אתרים ממומן (PPC) ותרגום מקצועי (אנגלית/עברית).