פייסבוק מציעה לעסקים אפשרות לפרסם מודעות לקהל הלקוחות הספציפי של העסק של פי מסד מידע שהעסק מספק. כלומר עסק יכול לפרסם בפייסבוק למועדון הלקוחות שלו או ללקוחות שכבר קנו אצלו בעבר בצורה קלה ופשוטה ועל ידי כך למכור להם מוצרים ושירותים נוספים ומשלימים.
פייסבוק מאפשרת לעסק לעלות רשימה של מספרי טלפון או כתובות מייל שהעסק אסף עם השנים ואז פייסבוק בצורה אוטומטית עושה הצלבה בין המידע שקיבלה מהעסק לבין הפרופילים של חברי פייסבוק ומייד מאגדת בקבוצה מוכנה לפרסום את קהל היעד הזה ומאפשרת לכם להציג רק להם מודעות.
בנוסף, פייסבוק מאפשרת לכם לייצר רשימה של לקוחות דומים (lookalike audience) לפי הפרופיל של רשימת הלקוחות שנתתם לה וע"י כך למצוא לקוחות נוספים שכנראה גם יהיו מעוניינים במוצר שלכם כי הם דומים לרשימת הלקוחות שכבר קנו אצלכם.
תכנסו ל- Ads Mananger ואז ל- Power Editor
כאשר אתם ב- Power Editor תבחרו ב- Audiences
בראש העמוד לוחצים על Create Audience ואז על Custom Audienc
כאן נותנים שם לקבוצה, בוחרים אם אנחנו מעלים רשימה של מיילים או טלפונים ואז מעלים למערכת קובץ CSV (אקסל יודע לשמור בפורמט כזה).
לאחר העלאת הקובץ, לפייסבוק לוקח כשעה לעשות את ההצלבה של הנתונים ואז הקבוצה מוכנה לפרסום. פייסבוק מציג כמה אנשים מתוך הקבוצה הוא מצא שהם חברים בפייסבוק.
בשלב הבא, כאשר אתם יוצרים קמפיין חדש בפייסבוק, נוספת לכם באפשרויות הטרגוט גם האופציה של לפרסם לקבוצת היעד שהגדרתם.
זהו, אתם יכולים להתחיל לפרסם ללקוחות שלכם בצורה פשוטה.
רוצים גם אתם קמפיינים פרסומיים בסלולר ?
השאירו פרטים בטופס ונשמח לסייע.
משנה למנכ"ל InforUMobile. מומחה בשיווק סלולרי ואינטרנטי. בעל ידע נרחב בטכנולוגיות דיגיטליות, ממשקי משתמש ומערכות תקשורת. מעצב ומתווה אסטרטגיות עסקיות. מוביל דעה בתעשיית המובייל בישראל, מרצה בכנסים בתחום. יוני בוגר תואר בהנדסת מחשבים מהטכניון. מצב אישי – נשוי + 2 ילדים