• כניסת לקוחות
  • 03-9415550
InforUMobileLogoInforuMobileLogo1InforUMobileLogoInforUMobileLogo
  • SMS
    • שליחת SMS במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת SMS
    • מרכז הדרכה בנושא SMS
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • Email2SMS
    • קבלת הודעות SMS
    • אוטומציה שיווקית
    • הודעות OTP באמצעות SMS
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • פתרונות ל- eCommerce
  • דיוור אלקטרוני
    • דיוור אלקטרוני במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת דיוור אלקטרוני
    • אוטומציה שיווקית
    • פתרונות ל- eCommerce
    • דוגמאות לתבניות ועיצובים
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • מרכז הדרכה בנושא דיוור אלקטרוני
  • הודעות קוליות
    • הודעות קוליות דרך מערכת InforUMobie
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • שאלות נפוצות – הודעות קוליות IVR
  • WhatsApp
    • שליחת WhatsApp במערכת InforUMobile
    • ממשקי API לשליחת WhatsApp
    • מרכז הדרכה בנושא WhatsApp
  • eCommerce
  • ערוצים נוספים
    • סקרים
    • אוטומציה שיווקית
    • אינטגרציות
    • צ'אט בוטים
      • צ'אט בוט במערכת InforUMobile
      • מרכז הדרכה צ'אט בוטים
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • דפי נחיתה
      • דפי נחיתה במערכת InforUMobile
      • תכונות מערכת דפי נחיתה
      • דוגמאות לתבניות דפי נחיתה
      • מרכז הדרכה בנושא דפי נחיתה
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • הודעות פוש לדפדפנים
    • הודעות פוש לאפליקציות
    • קטלוג מוצרים דיגיטלי
  • הדרכה
    • מרכז ידע
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • בלוג
  • אודות
    • אודות החברה
    • חזון החברה
    • בלוג
      • בלוג חברה
      • קורס SMS לעסקים
      • קורס בדיוור בדואר אלקטרוני
      • פאנלי מומחים בנושא שיווק דיגיטלי
      • פרוייקט מובילי שוק ודעה
    • תוכנית שותפים
    • הצהרת נגישות
  • צרו קשר
✕

מקרה לקוח: שיווק סלולרי של מכללת מישלב

  • דף הבית
  • בלוג
  • אתר סלולרי
  • מקרה לקוח: שיווק סלולרי של מכללת מישלב
נכתב ע"י יעל אלמוג-מנור ב- 9 ביולי 2013
קטגוריות
  • אתר סלולרי
  • בלוג
  • כללי
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
  • שיווק סלולרי
תגיות
  • אתר סלולרי
  • גוגל
  • גלישה סלולרית
  • הגדלת מכירות
  • חיפוש בסלולר
  • פייסבוק
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
  • קמפיין סלולרי
  • שיווק סלולרי

רקע

מכללת מישלב הינה מכללה המובילה את תחום הלימודים במגוון רחב של תחומים, ומתמחה בלימודי החשבונאות, ובתחומים טכניים לוגיסטיים וניהוליים. עד היום הכשירה המכללה עשרות אלפי סטודנטים שסיימו קורסים מקצועיים, קורסי הסמכה ולימודי תעודה במסגרת פרטית וכן מטעם ארגונים ועסקים מהמובילים במשק.

בשנת 2013 אימצה מכללת מישלב אסטרטגיה של ביסוס נוכחות סלולרית ושיווק העסק בסלולר.
שי עזרא – מנכ"ל מכללת מישלב –היה עד לשינוי שהמהלך הביא איתו ושיתף אותנו בדברים.

מטרת הפעילות השיווקית בסלולר

  1. גיוס סטודנטים חדשים והגדלת המכירות, תוך ניצול פלטפורמת שיווק רלוונטית מאד לקהל היעד
  2. הנגשת המידע השיווקי ללקוחות כך שיהיה בעל נראות טובה ונוחות שימוש
  3. מיצוב עדכני כלפי עסקים השולחים את עובדיהם לקורסים השונים במכללה

קהל היעד

אנשים מכלל הגילאים החל מ- 21, מתן תשומת לב מיוחדת למשוחררי צבא ועובדים צעירים בשוק העבודה בגילאים 25-35. עבור אוכלוסייה זו הטלפון הסלולרי מאד נגיש ונוח לצריכת מידע.

משך הקמפיין

מתמשך, ללא הגבלה.

בחירת הפתרון

אתר סלולרי

כחלק מתמהיל השיווק של המכללה, הוחלט שיש להקים אתר מותאם לסלולר על מנת להגיע בצורה יעילה אל קהל היעד ולשדר לו את המסר השיווקי של המכללה בצורה אופטימלית.

האתר הסלולרי של מכללת מישלב הוקם בסיוע של InforUMobile אשר כיוונה, יעצה וסייעה להוציא את הרעיון מהכוח אל הפועל בצורה פשוטה, קלה ויעילה.

האתר הסלולרי שהוקם חושף לכל דורש בצורה מאד ברורה את מהות התוכניות האקדמיות המוצעות במכללה, את רוח המוסד ואת מה שיש לו להציע לתלמידיו. לצד זה האתר מאפשר לצור קשר בצורה קלה לצורך המשך התעניינות והתקדמות על ציר הבשלת הלקוח.

לצפייה באתר הסלולרי של המכללה ניתן לגלוש מהטלפון הנייד כאן.

mishlav1

קמפיין פרסומי במדיה הסלולרית עם הפנייה לאתר הסלולרי

על מנת להביא תנועה לאתר הסלולרי שלה, ומתוך ידיעה שכ- 30% מהחיפושים בגוגל נעשים בטלפון נייד, החליטה מישלב על ביצוע קמפיין בגוגל אדוורדס אשר יהיה מוכוון לסלולר. בעזרת כלי ההגדרה המתקדמים של גוגל התאפשר למישלב לתת מענה ייעודי ללקוחות הפוטנציאלים שמקליקים על המודעות הממומנות שלה דרך חיפוש בטלפון הנייד. אותם לקוחות הועברו מהמודעה הממומנת לאתר הסלולרי של מישלב ועל ידי כך קיבלו מענה מיטבי לצורך שלהם לקבלת מידע על המכללה והנגשת אמצעי ההתקשרות איתה. כתוצאה מכך, רבים מהם יצרו קשר עם המכללה ובכך למעשה בוצעה הפעולה שיועדה להם על ידי מישלב.

עלות הקמפיין הייתה נמוכה בהרבה ביחס לקמפיין ווב קלאסי, כיוון שהמדיה הסלולרית הינה מדיה זולה, דבר שהפך אותו למשתלם עוד יותר.

תוצאות בפועל

תוצאות מהלך הכניסה למובייל ניכרו בצורה בולטת:

  • כמות הלידים מהאתר עלתה משמעותית. לדברי המנכ"ל, ללא ספק חלק מהלידים הללו לא היו מגיעים אילולא האתר היה מותאם.
  • העלות לליד ירדה דרמטית.
  • ההחזר על ההשקעה עלה בצורה חדה.

mishlav_contact

משוב מהלקוח

שי עזרא מנכ"ל המכללה שבע רצון מהמהלך וממליץ בחום לכל בית עסק שטרם עשה את המעבר לסלולר, ובפרט באמצעות אתר מותאם, לעשות זאת.ההשקעה הלא גדולה כדאית והתמורה ברורה וחד משמעית.

לדבריו, מכללת מישלב זכתה לשירות מצוין מצוות InforUMobile אשר ניהל את תהליך הקמת האתר בצורה מקצועית ובאופן שהקל על המכללה.

לצד זה קיבלה מישלב מ- InforUMobile יעוץ באשר לאפיקי הפרסום במדיה הסלולרית, בין היתר במסגרת סדנת שיווק סלולרי שהחברה קיימה לטובת לקוחותיה. דבר זה סייע למישלב למצות טוב יותר את יכולות האתר הסלולרי שלה.

לאור ההצלחה, בכוונת מישלב להרחיב את אפיקי הפרסום שלה במובייל ולבצע קמפיין גם בפייסבוק שם קהל היעד שלה צפוי לפגוש בה בקרוב.

ברצוננו להודות לשי עזרא –מנכ"ל מכללת מישלב – אשר חלק אותנו את התהליך שחל בארגון שלו ואת רשמיו ממנו.

שי עזרא

מסקנה

הסלולר נמצא בכף היד של כל לקוח פוטנציאלי. הלקוח מתנהל באמצעותו ועושה בו שימוש כצרכן – גולש, מחפש מידע, נחשף למסרים שיווקיים ופועל בהתאם. עסק שנותן מענה למסה קריטית של לקוחות במובייל על ידי הנגשת המידע שלו באתר מותאם לסלולר והבאת תנועהמוביילית לאתר שלו יוצא נשכר.

הסלולר מביא איתו הזדמנות גדולה לעסקים. העלויות הכרוכות בביסוס נוכחות סלולרית זולות והצרכן הסלולרי מוכוון לפעולה,דבר שהופך את ההשקעה למשתלמת ביותר.

מעוניינים גם אתם ליהנות מאפיק השיווק בסלולר? השאירו פרטיכם בטופס העמוד ונשמח לסייע גם לכם.

יעל אלמוג-מנור

יעל אלמוג-מנור

מנהלת מחלקת שיווק בחברת InforUMobile. לשעבר במשך שנים רבות מנהלת מוצר בחברה. בוגרת האוניברסיטה העברית בתואר Executive MBA מגמת ניהול אינטגרטיבי. בוגרת אוניברסיטת תל אביב בתארים MA בסוציולוגיה ארגונית ו- BA בפסיכולוגיה וסוציולוגיה.

More Posts - Website

Follow Me:Add me on Facebook






    צרו קשר:









    או בטלפון:

    03-9415550

    InforUMobile - Shamir Systems

    פוסטים אחרונים מהבלוג שלנו

    • חידושים במערכת – שיפורים מהותיים שהטמענו בחודשים פברואר-מרץ 2025
    • עדכון מודול הפופאפים במערכת – הוספת מנגנון הקפצה חכם ומותאם אישית לכל גולש
    • חדש במערכת – Dashboard ביצועי שליחות ומכירות
    • זרקור על: סגמנטציות חכמות ופילוחים במערכת
    • זרקור על: מסעות לקוח חכמים במערכת
    • התראות פוש על שיחות WhatsApp נכנסות

    שליחת SMS לעסקים
    דיוור אלקטרוני
    שליחת WhatsApp עסקי
    הודעות קוליות
    פתרונות eCommerce

    ממשקי API למערכת 
    מרכז ההדרכה
    בלוג חברה
    חזון החברה

    Facebook  Youtube Instagram

    03-9415550
    [email protected]

    הצהרת נגישות
    מדיניות פרטיות לגלישה באתר
    תנאי שימוש באתר
    נספח לתנאי ההתקשרות – פרטיות

    שמיר מערכות ומפעלים בע"מ | 03-9415550 | InforUMobile | כל הזכויות שמורות

    חברת שמיר מערכות ומפעלים בע"מ חרטה על דגלה לספק שירות לכל לקוחותיו באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע”ג-2013 ולתקנות על פיו.

    הסדרי הנגישות במשרדי החברה

    מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו:
    אין קבלת קהל במשרדינו והשרות ניתן רק באמצעות אתר האינטרנט, הטלפון והמייל.

    התאמות נגישות שבוצעו במסגרת הנגשת האתר

    באתר מותקן סרגל נגישות מסוג NagishExpress באמצעותו אפשר להגיע אליו מכל מקום באתר ע"י כפתור ההנגשה הצף באחת הפינות באתר. ניתן לבצע דרכו את הפעולות הבאות:

    • לשנות את הטקסט לפי הצרכים שלכם – להגדיל אותו, לרווח בין האותיות, לשנות את הרווח בין השורות, לישר לצד אחד.
    • לשנות את הניגודיות  של צבעי המסך ובעיקר הטקסט והרקע (כולל מונוכרום וצבע חום כהה).
    • לשנות את הסמן.
    • להדגיש את הקישורים.
    • להסתיר את התמונות.
    • לבטל הנפשות
    • הפעלת פרופיל ADHD
    • הפעלת פרופיל מוגבלות קוגנטיבית
    • להשתיק קול

     

    נגישות האתר אינטרנט

    • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
    • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
    • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
    • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
    • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
    • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
    • מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

    דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

    למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר.

    פרטי רכז.ת הנגישות במשרד

    • שם מלא: יעל אלמוג-מנור
    • טלפון :03-9415550 שלוחה 549
    • דוא”ל :  [email protected]

    פרסום הצהרת הנגישות

    הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 27-06-2024

    הגדרות גופן
    Adjust background colors
    • Report a problem
    • NagishExpress Logo