מחקר חדש של Ad Age שכלל כ- 1200 מפרסמים בפייסבוק לגבי הדעה שלהם על פלטפורמת הפרסום בפייסבוק מגלה כי ישנה גדילה משמעותית בשביעות הרצון שלהם (זו גם הסיבה שמניית פייסבוק מזנקת משמעותית בתקופה האחרונה).
כאשר נוברים בתוצאות המחקר רואים נתונים מאד מעניינים לגבי הצמיחה הדרמטית של הפרסום בסלולר בפייסבוק והתוצאות המצויינות שמקבלים המפרסמים הסלולריים בפלטפורמה זו.
כאשר שאלו את המפרסמים מה החשיבות בעיניהם של פרסום באפליקצייה הסלולרית של פייסבוק כדי להשיג את המטרות השיווקיות שלהם, התוצאות היו מאד חד משמעותיות, כ- 75% מהמפרסמים אמרו שהפרסום באפליקציה הסלולרית של פייסבוק חשוב (לעומת 61% בינואר). להלן התוצאות המלאות:
מקור: מחקר של Ad Age
כאשר שאלו את המפרסמים איך הם משווים בין ההחזר על ההשקעה (ROI) בפרסום סלולרי בפייסבוק לעומת פרסום במחשב בפייסבוק, רוב המפרסמים טענו כי פרסום סלולרי בפייסבוק נותן תוצאות טובות יותר. להלן התשובות המלאות.
מקור: מחקר של Ad Age
הפרסום בסלולר עובד טוב יותר מהסיבות הבאות:
הנה הפרק על פרסום סלולרי מתוך הקורס המלא לשיווק סלולרי לעסקים
משנה למנכ"ל InforUMobile. מומחה בשיווק סלולרי ואינטרנטי. בעל ידע נרחב בטכנולוגיות דיגיטליות, ממשקי משתמש ומערכות תקשורת. מעצב ומתווה אסטרטגיות עסקיות. מוביל דעה בתעשיית המובייל בישראל, מרצה בכנסים בתחום. יוני בוגר תואר בהנדסת מחשבים מהטכניון. מצב אישי – נשוי + 2 ילדים