שליחת SMS היא אמצעי לקשר פרסונלי בין העסק ללקוחותיו. בעזרת שליחת SMS ניתן לטפח קשר זה עם הלקוחות, ליידע על מבצעים והטבות, לנהל קמפיינים שיווקיים ממוקדים ולהזין את מועדון הלקוחות במידע מעודד רכישה ומניע לפעולה. ל- SMS יש גם ערך תפעולי רב. ניתן באמצעותו לשפר את התקשורת הפנים-ארגונית, ליהנות ממנגנוני התראה, לייעל תהליכים ולחזק את הקשר עם ספקים.
הכנו עבורכם מאמר המתאר את התכונות המרכזיות אותן יש להכיר ולחפש בבואכם לבחור בין ספקי מערכות למשלוח SMS לעסק שלכם.
כולל מסמך PDF מפורט – להורדה מיידית
מומחה בתחום השיווק ופיתוח פתרונות עסקיים בסלולרי. בעל ניסיון של למעלה מ- 12 שנים בשיווק ופרסום. בעבר עורך וידאו ומולטימדיה בתעשיית הטלוויזיה, אחראי על יצירה של מאות תוצרי פרסום ושיווק לטלוויזיה ולגופי התרבות והפרסום המובילים בארץ. בעל ידע נרחב במולטימדיה, גרפיקה, אינטרנט, מדיה חברתית, שיווק ופלטפורמות הפצה.