עולם השיווק בדיגיטל מתפתח ללא הפסק. מי שעוקב אחר הטרנדים יסכים כי לצד המורכבות ההולכת וגוברת יש בו גם הרבה הבטים מרתקים. סיומה של שנה ופתיחתה של חדשה היא זמן מצויין לבחון את המגמות שאפיינו את החודשים שחלפו – מה מעסיק את מנהלי השיווק ברחבי העולם? על מה הם שמים דגש וכיצד הם אוהבים לתקשר עם הלקוחות שלהם? עקבנו וליקטנו עבורכם את התשובות מתוך מגוון מחקרים שנערכו לאחרונה בקרב מנהלי שיווק במדינות מפותחות. כל זאת ועוד במצגת כאן:
מנהלת מוצרים ושרותים בחברת InforUMobile. מתמחית באפיון ותכנון מוצרים, ניהול פרוייקטים והובלת תהליכים חוצי-ארגון. מעבירה ימי עיון וסדנאות בנושא כלי שיווק דיגיטליים לעסקים וכותבת תכנים. בוגרת האוניברסיטה העברית בתואר Executive MBA מגמת ניהול אינטגרטיבי. בוגרת אוניברסיטת תל אביב בתארים MA בסוציולוגיה ארגונית ו- BA בפסיכולוגיה וסוציולוגיה.