מתחת לכל קמפיין שלכם אתם תראו עכשיו את תוצאות הקמפיין מפולחות לפי מחשב/טלפון/טאבלט בשורה של Mobile devices with full browsers (כלומר טלפונים) אם אתם רואים מספרים בעמודה של חשיפות, קליקים וכו', זה אומר שאתם מפרסמים גם בסלולר (מי שלא מפרסם בסלולר, יראה בעמודה זו רק אפסים (0).
אתם תקבלו דוח של הפעילות שלכם בחתך מיקום הפרסום (נוצרה עמודה חדשה בשם Placement). אם יש לכם בעמודה Placement שורה של סלולר (נניח News Feed on Mobile Devices) זה אומר שאתם מפרסמים גם בסלולר.
למה זה חשוב לכם לדעת ?
אם מתברר לכם שאתם גם מפרסמים בסלולר ולא ידעתם, סביר להניח שאתם עושים את זה לא נכון.
תבדקו את עצמכם לגבי השאלות הבאות:
(אם אחד מהתשובות שלכם היא "לא" – אתם מפרסמים לא נכון ומבזבזים כסף):
האם הפרסום שלכם מפנה גולשים סלולריים לדף נחיתה סלולרי וגולשים אינטרנטיים לדף נחיתה אינטרנטי ? אם לא, ואתם מפנים את כל התנועה לדף הנחיתה האינטרנטי שלכם, אתם מפספסים בענק וזורקים כסף לשווא כי דפי נחיתה שאינם מותאמים לסלולר לא ימירו גולשים סלולריים (הגולש לא יראו כלום, הטופס לא יעבוד, לא יהיה לכם Click2Call וכו').
האם יחס ההמרה שאתם מקבלים מגולשים סלולריים זהה או גבוה מיחס ההמרה מגולשים אינטרנטיים ? תוכלו לראות זאת בדוחות שהפקנו קודם.
האם אתם משתמשים ב- Bid Adjustments ב- Adwords כדי להתאים את המחיר של הפרסום לכל Device (מחשב-טלפון) בנפרד ?
האם אתם משתמשים ב- Adwords Extensions בפרסום במובייל (Click2Call, ניווט וכו') ?
אם אתם זקוקים לעזרה בפרסום הסלולרי או האינטרנטי שלכם, אל תהססו להעזר בשירותי שלנו, נשמח לסייע לכם בנושא זה במומחיות רבה תוך חסכון גדול בעלוית הפרסום וקבלת תוצאות טובות יותר ומהר יותר. מלאו את הטופס בעמוד.
משנה למנכ"ל InforUMobile.
מומחה בשיווק סלולרי ואינטרנטי.
בעל ידע נרחב בטכנולוגיות דיגיטליות, ממשקי משתמש ומערכות תקשורת.
מעצב ומתווה אסטרטגיות עסקיות.
מוביל דעה בתעשיית המובייל בישראל, מרצה בכנסים בתחום.
יוני בוגר תואר בהנדסת מחשבים מהטכניון.
מצב אישי – נשוי + 2 ילדים