ערוץ הדיוור האלקטרוני של InforUMobile מאפשר לכם לשלוח דיוורים מעוצבים הכוללים טקסט מעוצב, גרפיקה ותמונות. עם זאת, לעיתים יש צורך להוסיף לדיוור קובץ מצורף (צרופה/Attachment) שהנמען יוכל להוריד למחשב שלו ולצפות בו בנפרד מהדיוור. זה יכול להיות למשל דוח כספי או מסמך מדיניות וכדומה שלא מתאים לתצוגה ולעיון בתוך הדיוור עצמו. מהסיבות המפורטות להלן בדגשים, הצרופה יכולה להיות קובץ מסוג PDF בלבד. (לחצו כאן להסבר על פתרון שמאפשר להעביר ללקוחות קבצים מסוג אחר).

אופן הביצוע:

כדי להוסיף את הצרופות יש להיכנס לעריכת הדיוור (שלב 2 – עריכה ועיצוב) וללחוץ למטה על הכפתור הוסף צרופה.

בחלון שייפתח תוכלו להיכנס אל מאגר הקבצים שלי כדי להשתמש בקובץ שטענתם בעבר, או אל טעינת קבצים חדשים כדי לטעון קובץ חדש.

אם בחרתם באפשרות טעינת קבצים חדשים, לחצו על הכפתור טען קובץ ובחרו את הקובץ מתוך המחשב שלכם. לאחר מכן יופיעו שם הקובץ, תוכלו להוסיף תיוג, וכן משקל הקובץ (ראו הערה בהמשך) והפורמט, ותוכלו לסמן אם תרצו שהקובץ יישמר לשימוש חוזר במערכת (לתקופה מוגבלת בזמן). לסיום לחצו על אשר.

שם הקובץ יופיע בתחתית מסך העריכה מתחת למילה צרופות, (להסרת הקובץ, לחצו על סימן ה- שלידו).

כאשר הנמענים יקבלו את ההודעה הם יראו סימן של קובץ מצורף (למשל ב-Gmail: ) ויוכלו ללחוץ על שם הקובץ כדי להוריד אותו למחשב שלהם.

למשל ב-Gmail/Outlook:

 

דגשים:

א. מטעמי אבטחת מידע, הצרופה יכולה להיות קובץ מסוג PDF בלבד. קובץ PDF הוא קובץ "סגור" – כלומר שמשתמשים רגילים לא יוכלו לבצע בו שינויים והאפשרות שיהיו בו וירוסים וכדומה היא נמוכה מאוד. מסיבה זו ספקי הדוא"ל מאפשרים להעביר אותו לנמענים בלי מגבלות. יתרון חשוב עבורכם כמפיצי הודעות הוא שאף אחד לא יוכל לשנות את הקובץ וכך תבטיחו את שלמות ונכונות המידע הכלול בו.

ב. להבדיל מקישורים שבתוך ההודעה, לא ניתן לקבל סטטיסטיקות של כמה פתחו/לחצו/הורידו את הקובץ.

ג. ניתן להוסיף עד 2 צרופות מסוג PDF ובמשקל כולל של עד 0.4 מגה בייט (400 קילובייט) ביחד.

 

Categories: Email, UMail