• כניסת לקוחות
  • 03-9415550
InforUMobileLogoInforuMobileLogo1InforUMobileLogoInforUMobileLogo
  • SMS
    • שליחת SMS במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת SMS
    • מרכז הדרכה בנושא SMS
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • Email2SMS
    • קבלת הודעות SMS
    • אוטומציה שיווקית
    • הודעות OTP באמצעות SMS
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • פתרונות ל- eCommerce
  • דיוור אלקטרוני
    • דיוור אלקטרוני במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת דיוור אלקטרוני
    • אוטומציה שיווקית
    • פתרונות ל- eCommerce
    • דוגמאות לתבניות ועיצובים
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • מרכז הדרכה בנושא דיוור אלקטרוני
  • הודעות קוליות
    • הודעות קוליות דרך מערכת InforUMobie
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • שאלות נפוצות – הודעות קוליות IVR
  • WhatsApp
    • שליחת WhatsApp במערכת InforUMobile
    • ממשקי API לשליחת WhatsApp
    • מרכז הדרכה בנושא WhatsApp
  • eCommerce
  • ערוצים נוספים
    • סקרים
    • אוטומציה שיווקית
    • אינטגרציות
    • צ'אט בוטים
      • צ'אט בוט במערכת InforUMobile
      • מרכז הדרכה צ'אט בוטים
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • דפי נחיתה
      • דפי נחיתה במערכת InforUMobile
      • תכונות מערכת דפי נחיתה
      • דוגמאות לתבניות דפי נחיתה
      • מרכז הדרכה בנושא דפי נחיתה
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • הודעות פוש לדפדפנים
    • הודעות פוש לאפליקציות
    • קטלוג מוצרים דיגיטלי
  • הדרכה
    • מרכז ידע
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • בלוג
  • אודות
    • אודות החברה
    • חזון החברה
    • בלוג
      • בלוג חברה
      • קורס SMS לעסקים
      • קורס בדיוור בדואר אלקטרוני
      • פאנלי מומחים בנושא שיווק דיגיטלי
      • פרוייקט מובילי שוק ודעה
    • תוכנית שותפים
    • הצהרת נגישות
  • צרו קשר
✕

פרסום מבוסס מטרות – חידושים בממשק הפרסום של פייסבוק

  • דף הבית
  • בלוג
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
  • פרסום מבוסס מטרות – חידושים בממשק הפרסום של פייסבוק
נכתב ע"י דני זקס ב- 9 באוקטובר 2013
קטגוריות
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
תגיות
  • פייסבוק
  • פרסום בפייסבוק
  • פרסום בפייסבוק וגוגל

"התואיל להגיד לי, בבקשה, באיזו דרך עלי ללכת מכאן?" שאלה אליס
"זה תלוי במידה רבה לאן את רוצה להגיע." – אמר החתול
"לא אכפת לי כל כך לאן. – " אמרה אליס
"אם כך, לא משנה באיזו דרך תלכי." אמר החתול.
הרפתקאות אליס בארץ הפלאות, מאת לואיס קרול

פייסבוק הכריזו על חידוש בדרך בה יוצרים מודעות בקמפיין פרסומי ועוקבים אחרי הביצועים שלהן.
כמו בסיפור של עליזה בארץ הפלאות הבינו בפייסבוק שכדי לדעת איזו מודעה ליצור – עליכם קודם כל להגדיר מהי מטרת הפרסום שאתם מבצעים. ולכן הם ביצעו עיצוב מחודש לממשק פרסום ומעקב המודעות.

הנה תמצית השינוי

בתחילת תהליך יצירת מודעת פרסום ישאל אתכם פייסבוק:
מה מטרת הפרסום שאתם רוצים לבצע? ( What’s your advertising objective)
לאחר שתשיבו על שאלו זו, ימליץ לכם הכלי החדש של פייסבוק על סוג המודעה שעליכם לבחור.

פייסבוק עשו זאת לאחר שסקרו הרבה מפרסמים והבינו שעסק שמפרסם אצלם לא רוצה לבחור בין סוגי מודעות שונות, אלא רוצה לבחור את מטרת הקמפיין.

פייסבוק צמצמו את המטרות השונות של הפרסום ל:

  • הפנייה לאתר האינטרנט
  • המרות האתר אינטרנט
  • אינגיגמנטים עם פוסט
  • לייקים לדף
  • הורדת אפליקציות
  • אינגיגמנטים עם אפליקציות
  • קופונים
  • קידום אירועים

וכך מטרות הקצה של הפרסום הפכו לשלב הראשון בהקמת מודעה בקמפיין.

מיקום המודעות שלכם:

פייסבוק רוצים למקם את המודעות שלכם במקום שהן יעשו עבורכם (ועבורם..) את העבודה הכי טובה, כלומר ישגו את המטרות שהצבתם לקמפיין שלכם.

לדוגמא, אם הגדרתם שמטרת הקמפיין היא קידום של הורדת אפליקציה , פייסבוק  תציג את המודעה שלכם לגולשים שמרבים להוריד אפליקציות (פייסבוק יודעים עליכם הכל…) וכן ימקמו את המודעה שלכם במובייל כי שם מתבצעת ההורדה.

כאן יש חידוש נוסף, במידה ותרצו להזרים תנועה לאתר שלכם, פייסבוק מאפשרת לכם ליצור לינק נפרד מהמודעה לאתר הדסקטופ שלכם ולינק נפרד לאתר המובייל שלהם (אין לכם עוד אתר מובייל ? רע מאד, תלחצו כאן).

בשיטה זו כל מודעה מותאמת למטרת הקצה שלה וההחזר על ההשקעה של המפרסם גדל. (לדוגמה- מודעה לקידום הורדת אפליקציה שנפתחה בעבר בדסקטופ בזבזה לשווא את כספי הקמפיין והורידה את ה- ROI)

מובייל – מובייל – מובייל

מהלך זה מבטא את ההבנה העמוקה של פייסבוק שהובייל הוא מנוע הצמיחה המרכזי של השנים הקרובות בתחום הפרסום. כבר כיום כ- 80% ממשתמשי פייסבוק עושים זאת דרך מכשיר סלולרי (מובייל). ולכן חשוב להביא לידי ביטוי אפשרויות פרסום ייחודיות למובייל ולתת בידי המפרסמים כלם יעילים יותר.
מקור הנתונים: טאק-קראנצ 8/2013

מדידה טובה יותר של תוצאות הקמפיין

גם ממשק המדידה של הקמפיינים עודכן וכעת יציג ה- Ads Manager גם את מטרת הקמפיין, מספר הפעמים שהמטרה הושגה, והמחיר של השגת המטרה.

לסיכום:

שינויים אלו נראים מבטיחים ומאפשרים ביצוע יעיל יותר של פרסום בפייסבוק, והשגת תוצאות טובות יותר.

אז: אמרו לפייסבוק לאן תרצו להגיע והוא יציע לכם באיזו דרך ללכת.

אתם רוצים לפרסם בפייסבוק אבל צריכים עזרה מהמומחים בנושא ?

נשמח לסייע לכם לפרסום יעיל ואפקטיבי – לחצו כאן.

 

מקור לחלק מהתמונות: בלוג פייסבוק

דני זקס

דני זקס

מומחה בתחום השיווק ופיתוח פתרונות עסקיים בסלולרי. בעל ניסיון של למעלה מ- 12 שנים בשיווק ופרסום. בעבר עורך וידאו ומולטימדיה בתעשיית הטלוויזיה, אחראי על יצירה של מאות תוצרי פרסום ושיווק לטלוויזיה ולגופי התרבות והפרסום המובילים בארץ. בעל ידע נרחב במולטימדיה, גרפיקה, אינטרנט, מדיה חברתית, שיווק ופלטפורמות הפצה.

More Posts - Website

Follow Me:Add me on XAdd me on Facebook






    צרו קשר:









    או בטלפון:

    03-9415550

    InforUMobile - Shamir Systems

    פוסטים אחרונים מהבלוג שלנו

    • חידושים במערכת – שיפורים מהותיים שהטמענו בחודשים פברואר-מרץ 2025
    • עדכון מודול הפופאפים במערכת – הוספת מנגנון הקפצה חכם ומותאם אישית לכל גולש
    • חדש במערכת – Dashboard ביצועי שליחות ומכירות
    • זרקור על: סגמנטציות חכמות ופילוחים במערכת
    • זרקור על: מסעות לקוח חכמים במערכת
    • התראות פוש על שיחות WhatsApp נכנסות

    שליחת SMS לעסקים
    דיוור אלקטרוני
    שליחת WhatsApp עסקי
    הודעות קוליות
    פתרונות eCommerce

    ממשקי API למערכת 
    מרכז ההדרכה
    בלוג חברה
    חזון החברה

    Facebook  Youtube Instagram

    03-9415550
    [email protected]

    הצהרת נגישות
    מדיניות פרטיות לגלישה באתר
    תנאי שימוש באתר
    נספח לתנאי ההתקשרות – פרטיות

    שמיר מערכות ומפעלים בע"מ | 03-9415550 | InforUMobile | כל הזכויות שמורות

    חברת שמיר מערכות ומפעלים בע"מ חרטה על דגלה לספק שירות לכל לקוחותיו באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע”ג-2013 ולתקנות על פיו.

    הסדרי הנגישות במשרדי החברה

    מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו:
    אין קבלת קהל במשרדינו והשרות ניתן רק באמצעות אתר האינטרנט, הטלפון והמייל.

    התאמות נגישות שבוצעו במסגרת הנגשת האתר

    באתר מותקן סרגל נגישות מסוג NagishExpress באמצעותו אפשר להגיע אליו מכל מקום באתר ע"י כפתור ההנגשה הצף באחת הפינות באתר. ניתן לבצע דרכו את הפעולות הבאות:

    • לשנות את הטקסט לפי הצרכים שלכם – להגדיל אותו, לרווח בין האותיות, לשנות את הרווח בין השורות, לישר לצד אחד.
    • לשנות את הניגודיות  של צבעי המסך ובעיקר הטקסט והרקע (כולל מונוכרום וצבע חום כהה).
    • לשנות את הסמן.
    • להדגיש את הקישורים.
    • להסתיר את התמונות.
    • לבטל הנפשות
    • הפעלת פרופיל ADHD
    • הפעלת פרופיל מוגבלות קוגנטיבית
    • להשתיק קול

     

    נגישות האתר אינטרנט

    • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
    • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
    • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
    • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
    • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
    • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
    • מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

    דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

    למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר.

    פרטי רכז.ת הנגישות במשרד

    • שם מלא: יעל אלמוג-מנור
    • טלפון :03-9415550 שלוחה 549
    • דוא”ל :  [email protected]

    פרסום הצהרת הנגישות

    הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 27-06-2024

    הגדרות גופן
    Adjust background colors
    • Report a problem
    • NagishExpress Logo