• כניסת לקוחות
  • 03-9415550
InforUMobileLogoInforuMobileLogo1InforUMobileLogoInforUMobileLogo
  • SMS
    • שליחת SMS במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת SMS
    • מרכז הדרכה בנושא SMS
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • Email2SMS
    • קבלת הודעות SMS
    • אוטומציה שיווקית
    • הודעות OTP באמצעות SMS
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • פתרונות ל- eCommerce
  • דיוור אלקטרוני
    • דיוור אלקטרוני במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת דיוור אלקטרוני
    • אוטומציה שיווקית
    • פתרונות ל- eCommerce
    • דוגמאות לתבניות ועיצובים
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • מרכז הדרכה בנושא דיוור אלקטרוני
  • הודעות קוליות
    • הודעות קוליות דרך מערכת InforUMobie
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • שאלות נפוצות – הודעות קוליות IVR
  • WhatsApp
    • שליחת WhatsApp במערכת InforUMobile
    • ממשקי API לשליחת WhatsApp
    • מרכז הדרכה בנושא WhatsApp
  • eCommerce
  • ערוצים נוספים
    • סקרים
    • אוטומציה שיווקית
    • אינטגרציות
    • צ'אט בוטים
      • צ'אט בוט במערכת InforUMobile
      • מרכז הדרכה צ'אט בוטים
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • דפי נחיתה
      • דפי נחיתה במערכת InforUMobile
      • תכונות מערכת דפי נחיתה
      • דוגמאות לתבניות דפי נחיתה
      • מרכז הדרכה בנושא דפי נחיתה
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • הודעות פוש לדפדפנים
    • הודעות פוש לאפליקציות
    • קטלוג מוצרים דיגיטלי
  • הדרכה
    • מרכז ידע
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • בלוג
  • אודות
    • אודות החברה
    • חזון החברה
    • בלוג
      • בלוג חברה
      • קורס SMS לעסקים
      • קורס בדיוור בדואר אלקטרוני
      • פאנלי מומחים בנושא שיווק דיגיטלי
      • פרוייקט מובילי שוק ודעה
    • תוכנית שותפים
    • הצהרת נגישות
  • צרו קשר
✕

לשים לך גם קצת שיווק סלולרי בפיתה?

  • דף הבית
  • בלוג
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
  • לשים לך גם קצת שיווק סלולרי בפיתה?
נכתב ע"י דני זקס ב- 23 באוגוסט 2013
קטגוריות
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
תגיות
  • Adwords
  • פרסום בפייסבוק וגוגל

באסטה, שוק, מערב פרוע – זו ההרגשה שאני מקבל לפעמים לאחר סקירה יום יומית של קמפיינים סלולריים שמבוצעים על ידי חברות פרסום שיודעות להפיק קמפיינים מוצלחים מאד בעולם השיווק באינטרנט אך אינן בקיאות כלל בשיווק סלולרי.

כמעט ניתן לשמוע את שיחת השיווק שנעשתה בין בעל העסק לחברת הפרסום שהכינה את הקמפיין:

חברת הפרסום: …"הגיע הזמן לחדש את חבילת הפרסום שלכם, אני צריך שנקבע מה בתמהיל השיווק החדש לרבעון הבא"

לקוח – אוקי..??

חברת הפרסום: פייסבוק לשים לכם בפרסום?

לקוח  –  כן, שים קצת

חברת הפרסום: וטוויטר, נשמה? רוצה?

לקוח – יאללה שיהיה קצת טוויטר

חברת הפרסום: וקידום אורגני/ממומן ומפולטר? לשים קצת

לקוח -…אהה, יאללה שים גם קידום

חברת הפרסום: ומה עם שיווק סלולרי?!

לקוח –  …(שתיקה רועמת

חברת הפרסום: שיווק סלולרי בן אדם – שנעשה לכם גם שיווק סלולרי??

לקוח –  אה, ברור ברור שים גם שיווק סלולרי..

חברת הפרסום: יאאלה – קיבלת גם שיווק סלולרי, להתראות ברבעון הבא…"
כמובן שזו הגזמה, אבל לא ברור לי כיצד נוצרת הסיטואציה בה-

  1. איש השיווק מוכר משהו שהוא אינו יודע לעשות
  2. ובעל החברה מצדו רוכש מוצר פגום

על מה יוצא כעסי:

הנה קמפיין שלכאורה אמור להיות קמפיין סלולרי. (ראה תמונות למטה)

  • הוא אכן רץ במדיית הסלולר (באפליקציית רדיו ישראלי)
  • הוא אכן בנוי מבאנר שיש בו הנעה לפעולה – "בקר באתר"

עד כאן סלולרי למופת.

ואז כשהלקוח הפוטנציאלי הגולש בסלולר מחליט ללחוץ על הבאנר של הקמפיין –

הכל נהרס!

  • הוא מופנה אחר כבוד לאתר ה-WEB הרגיל של החברה
  • הוא אינו יכול לנווט בקלות, אינו יכול לחייג בלחיצה, או לנווט לבית העסק בלחיצת כפתר
  • אינו יכול לקרוא בנוחות את התוכן
  • בוודאי שהוא לא יהיה גולש  "שיבצע המרה", כלומר יהפוך ללקוח כתוצאה מהקמפיין

יתרה מזו:

מחקרים מראים שבמקרה זה הפעולה שלו תהיה:

  • ינטוש את האתר בזעם
  • לא ימליץ לחבריו
  • יעבור למתחרים
  • לא יבקר יותר באתר החברה מהמכשיר הסלולרי שלו

דוגמה לאחד מהקמפיינים המדוברים:

המקרה: חברה מסחרית שרצתה לקדם קורסים שלה

התהליך: הוכן קמפיין סלולרי המורכב מבאנר באפליקציות, שמוביל  "למשפך לידים" בדמות דף נחיתה

הבעיה: השלב החשוב ביותר בקמפיין (הדף אליו מופנה הליד) – אינו סלולרי

התוצאות: לקוחות פוטנציאליים מאוכזבים ובית העסק משלם על תהליך שאינו מייצר לידים

המסקנה: אם הקמפיין אינו מותאם לסלולר – עדיף ללקוח לא לבצעו כלל בסלולרי

המלצה: התחילו חד משמעית להשתמש ובהקדם בקמפיינים סלולריים.

 אבל על מזמין הקמפיין להבין את התהליך ולוודא שהחברה האחראית לביצוע הקמפיין יודעת לבצע קמפיין  סלולרי על כל שלביו. בנוסף – דרשו לראות את מרכיבי הקמפיין הסלולרי, את המודעות, הבאנרים, דפי הנחיתה והאתר הסופי וכל זאת לפני ה"עליה לאוויר".

דאגו שהקמפיין הסלולרי הבא שלכם יבוצע על ידי אותן חברות מקצועיות שעוסקות בתחום הפרסום הסלולרי וכך תקבלו תמורה מלאה לכספכם, תשפרו מאוד את דרכי השיווק והקשר עם הלקוח ותתחילו להשתמש בערוץ השיווק האפקטיבי, המדיד והמיידי ביותר הקיים כיום.

צילומי מסך של אחד מהקמפיינים הנ"ל:

                     

                           הבאנר באפליקציה                                 האתר אליו מגיעים לאחר לחיצה על הבנאר

 

(*הנתונים טושטשו בכוונה תחילה על ידינו בכדי לשמור על כבוד הנוגעים בקמפיין)

 הערה:

כחברה המתמקדת בתחום הפרסום והשיווק הסלולרי אנו סורקים באופן פעיל ורצוף עשרות קמפיינים פעילים בארץ ובעולם. חשוב להגיד שישנן בהחלט חברות מקצועיות בארץ המבצעות קמפיינים סלולריים ראויים וטובים.

בהצלחה!

 

דני זקס

דני זקס

מומחה בתחום השיווק ופיתוח פתרונות עסקיים בסלולרי. בעל ניסיון של למעלה מ- 12 שנים בשיווק ופרסום. בעבר עורך וידאו ומולטימדיה בתעשיית הטלוויזיה, אחראי על יצירה של מאות תוצרי פרסום ושיווק לטלוויזיה ולגופי התרבות והפרסום המובילים בארץ. בעל ידע נרחב במולטימדיה, גרפיקה, אינטרנט, מדיה חברתית, שיווק ופלטפורמות הפצה.

More Posts - Website

Follow Me:Add me on XAdd me on Facebook






    צרו קשר:









    או בטלפון:

    03-9415550

    InforUMobile - Shamir Systems

    פוסטים אחרונים מהבלוג שלנו

    • חידושים במערכת – שיפורים מהותיים שהטמענו בחודשים פברואר-מרץ 2025
    • עדכון מודול הפופאפים במערכת – הוספת מנגנון הקפצה חכם ומותאם אישית לכל גולש
    • חדש במערכת – Dashboard ביצועי שליחות ומכירות
    • זרקור על: סגמנטציות חכמות ופילוחים במערכת
    • זרקור על: מסעות לקוח חכמים במערכת
    • התראות פוש על שיחות WhatsApp נכנסות

    שליחת SMS לעסקים
    דיוור אלקטרוני
    שליחת WhatsApp עסקי
    הודעות קוליות
    פתרונות eCommerce

    ממשקי API למערכת 
    מרכז ההדרכה
    בלוג חברה
    חזון החברה

    Facebook  Youtube Instagram

    03-9415550
    [email protected]

    הצהרת נגישות
    מדיניות פרטיות לגלישה באתר
    תנאי שימוש באתר
    נספח לתנאי ההתקשרות – פרטיות

    שמיר מערכות ומפעלים בע"מ | 03-9415550 | InforUMobile | כל הזכויות שמורות

    חברת שמיר מערכות ומפעלים בע"מ חרטה על דגלה לספק שירות לכל לקוחותיו באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע”ג-2013 ולתקנות על פיו.

    הסדרי הנגישות במשרדי החברה

    מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו:
    אין קבלת קהל במשרדינו והשרות ניתן רק באמצעות אתר האינטרנט, הטלפון והמייל.

    התאמות נגישות שבוצעו במסגרת הנגשת האתר

    באתר מותקן סרגל נגישות מסוג NagishExpress באמצעותו אפשר להגיע אליו מכל מקום באתר ע"י כפתור ההנגשה הצף באחת הפינות באתר. ניתן לבצע דרכו את הפעולות הבאות:

    • לשנות את הטקסט לפי הצרכים שלכם – להגדיל אותו, לרווח בין האותיות, לשנות את הרווח בין השורות, לישר לצד אחד.
    • לשנות את הניגודיות  של צבעי המסך ובעיקר הטקסט והרקע (כולל מונוכרום וצבע חום כהה).
    • לשנות את הסמן.
    • להדגיש את הקישורים.
    • להסתיר את התמונות.
    • לבטל הנפשות
    • הפעלת פרופיל ADHD
    • הפעלת פרופיל מוגבלות קוגנטיבית
    • להשתיק קול

     

    נגישות האתר אינטרנט

    • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
    • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
    • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
    • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
    • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
    • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
    • מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

    דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

    למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר.

    פרטי רכז.ת הנגישות במשרד

    • שם מלא: יעל אלמוג-מנור
    • טלפון :03-9415550 שלוחה 549
    • דוא”ל :  [email protected]

    פרסום הצהרת הנגישות

    הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 27-06-2024

    הגדרות גופן
    Adjust background colors
    • Report a problem
    • NagishExpress Logo