• כניסת לקוחות
  • 03-9415550
InforUMobileLogoInforuMobileLogo1InforUMobileLogoInforUMobileLogo
  • SMS
    • שליחת SMS במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת SMS
    • מרכז הדרכה בנושא SMS
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • Email2SMS
    • קבלת הודעות SMS
    • אוטומציה שיווקית
    • הודעות OTP באמצעות SMS
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • פתרונות ל- eCommerce
  • דיוור אלקטרוני
    • דיוור אלקטרוני במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת דיוור אלקטרוני
    • אוטומציה שיווקית
    • פתרונות ל- eCommerce
    • דוגמאות לתבניות ועיצובים
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • מרכז הדרכה בנושא דיוור אלקטרוני
  • הודעות קוליות
    • הודעות קוליות דרך מערכת InforUMobie
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • שאלות נפוצות – הודעות קוליות IVR
  • WhatsApp
    • שליחת WhatsApp במערכת InforUMobile
    • ממשקי API לשליחת WhatsApp
    • מרכז הדרכה בנושא WhatsApp
  • eCommerce
  • ערוצים נוספים
    • סקרים
    • אוטומציה שיווקית
    • אינטגרציות
    • צ'אט בוטים
      • צ'אט בוט במערכת InforUMobile
      • מרכז הדרכה צ'אט בוטים
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • דפי נחיתה
      • דפי נחיתה במערכת InforUMobile
      • תכונות מערכת דפי נחיתה
      • דוגמאות לתבניות דפי נחיתה
      • מרכז הדרכה בנושא דפי נחיתה
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • הודעות פוש לדפדפנים
    • הודעות פוש לאפליקציות
    • קטלוג מוצרים דיגיטלי
  • הדרכה
    • מרכז ידע
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • בלוג
  • אודות
    • אודות החברה
    • חזון החברה
    • בלוג
      • בלוג חברה
      • קורס SMS לעסקים
      • קורס בדיוור בדואר אלקטרוני
      • פאנלי מומחים בנושא שיווק דיגיטלי
      • פרוייקט מובילי שוק ודעה
    • תוכנית שותפים
    • הצהרת נגישות
  • צרו קשר
✕

הכלי החזק ביותר בפייסבוק – פרסום לרשומות

  • דף הבית
  • בלוג
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
  • הכלי החזק ביותר בפייסבוק – פרסום לרשומות
נכתב ע"י יוני אלמוג ב- 18 במרץ 2015
קטגוריות
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
תגיות
  • Custom Audience
  • פרסום בפייסבוק
  • פרסום לרשימות
  • קהל מותאם אישית

חשבו לרגע בכמה הייתם יכולים להגדיל את ההכנסות של העסק אם הייתם יכולים לפרסם בפייסבוק ללקוחות הקיימים שלכם? הרבה נכון?
עכשיו, אם היינו מספרים לכם שבאמצעות לקוחות אלו ניתן לגייס גם לקוחות חדשים? מדהים נכון?

כסוכנות פרסום מובילה בפייסבוק, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את כלי הפרסום הכי חזק שפייסבוק מעמידים היום לרשות המפרסמים.

Facebook Custom Audience  – קהל מותאם אישית

לכל עסק ישנן רשימות מסוגים שונים אשר "נחות אצלו במגירה" ולא מייצרות עבורו מספיק מכירות.
פייסבוק מאפשרים לכם כמפרסמים, להציג מודעות פרסומיות בפיד של הלקוחות שלכם על בסיס הרשימות שברשותכם.

כידוע, הכי קל למכור ללקוח שכבר מכיר אתכם בין אם זה מוצר נוסף או משלים ולכן היכולת הזו היא כלי שיווקי מאד חזק.

מקרה לקוח:
בדוגמא הבאה מוצגים נתונים של קמפיין שאנו מנהלים לאחד מהלקוחות שלנו מתחום התיירות.
מטרת הקמפיין היתה לגרום ללקוחות להשאיר פרטים כדי שנציג יחזור אליהם ויספק להם מידע על הדיל הנוכחי. הפרסום פנה גם לקוחות קיימים וגם ללקוחות חדשים.
 
כפי שתוכלו לראות המיקוד בלקוחות הקיימים, המתבסס על הרשומות של הלקוח (טלפונים נייד או כתובות מייל) מייצר תוצאות טובות יותר מקמפיין שפונה לקהל כללי יותר.
 
עלות ההמרה (לקוח שהשאיר פרטים בדף הנחיתה) בקבוצת המודעות שהתמקדה ב"קהל כללי" היתה ב 50% יקרה יותר מעלות ההמרה של קבוצת המודעות שהתמקדה ב"רשומות הקיימות של החברה".
 
עלות ההמרה של הלקוחות הקיימים היתה 23 ש"ח לעומת עלות המרה של קבוצת מודעות "הכללית" של גילאים בין 30-60 שהיתה כ 33 ש"ח.
 מקרה לקוח
המסקנה – פניה ללקוחות קיימים שכבר מכירים אתכם תייצר תוצאות טובות יותר ובעלויות זולות יותר מאשר פניה לקהל פחות ממוקד.
 
באיזה רשימות ניתן להשתמש ? פייסבוק יודע לקבל רשימות של טלפונים ורשימות של כתובות מייל.
להלן סוגים אפשריים של רשימות:
  • רשימת הלקוחות שקנו אצלכם מוצר בעבר
  • רשימת הלקוחות שהתעניינו אצלכם בעבר
  • רשימת הלקוחות שהשאירו לכם פרטים באתר או בדפי הנחיתה שלכם
  • רשימת הלקוחות ברשימת התפוצה שלכם
  • רשימות של לקוחות שפגשתם בכנסים ואירועים
  • רשימות של כרטיסי ביקור שאספתם עם השנים
  • רשימות המיילים מתוכנות הדוא"ל שלכם (ניתן לייצא מ- Gmail בקלות כל מי שהתכתבתם איתו בעבר).
  • רשימות הטלפונים השמורים בנייד שלכם (ניתן לייצא מהטלפון בקלות באמצעות תוכנה)
  • רשימת החברים שלכם ב- Linkedin
  • רשימת מורידי האפליקציה הסלולרית שלכם

** (ניתן לפנות באמצעות הכלי גם לקהלים נוספים כגון: לקוחות שגלשו לאתר שלכם, חברים בעמוד   העסקי שלכם וכדומה – על כל אלו נספר במאמרים הבאים).

קהל מותאם אישית

איך תוכלו לפרסם כבר היום ללקוחות שלכם?

שלב 1: בניית הקבוצות בפייסבוק
מעלים למערכת הפרסום של פייסבוק את רשימת המיילים ו/או את רשימת הטלפונים הסלולריים שברשותכם ובלחיצת כפתור פייסבוק יאתר את אותם אנשים מתוך כלל גולשי הפייסבוק.

*חשוב לבצע הפרדה: קובץ אחד רק טלפונים סלולריים וקובץ שני רק מיילים.

CustomAudienceFileUpload

שלב 2: הקמת הקמפיין עצמו
אחרי שהקמנו את הקבוצות במערכת הפרסום של פייסבוק, ניתן להקים את הקמפיין שמתמקד באותן הקבוצות שהקמנו. (לדוגמא: קמפיין סוף עונה לחברי מועדון לקוחות).

ChooseAudience

טיפים לתוצאות טובות עם Custom Audience

טיפ מספר 1: הקימו קבוצות ממוקדות, על סמך הרשומות הקיימות אצלכם
לדוגמא: קבוצת לקוחות שרכשו בעבר, חברי מועדון לקוחות, קבוצת לקוחות מתעניינים וכדומה. כך תפיקו תוצאות טובות יותר בקמפיין עצמו, היות ותוכלו לפנות עם המסר השיווקי הנכון לקבוצה המתאימה.

חשוב מאוד שתהיה הפרדה בין הקבוצות!

טיפ מספר  2: הקפידו על צורת הפנייה ללקוחות הקיימים
נצלו את העובדה שניתן לפרסם רק לקהל שכבר מכיר אתכם, לפנייה אישית בגוף המודעה, למשל:
"לקוחות אינפוריו מובייל, מגיע לכם 50% הנחה על המוצר השני!"
" מבצע 30% הנחה רק לחברי מועדון אינפוריו מובייל"

טיפ מספר 3: הקפידו על צורת הפנייה ללקוחות מתלבטים
ללקוחות המתעניינים בשירות שלכם אך טרם רכשו אצלכם, מומלץ לפנות במסרים שונים, לדוגמא:
" עדין מתלבטים אם לרכוש …", או במסרים שמטרתם "להלחיץ" קצת הלקוחות המתלבטים ולעודד אותם לקבל החלטה, לדוגמא: "נשארו רק מספר מקומות אחרונים לקורס הקרוב".

טיפ מספר 4: חשבו על הקריאטיב הנכון
השתמשו בתמונות מקצועיות עם קריאייטיב נכון שרלוונטי לאותה קבוצת לקוחות, זכרו הלקוחות שלכם לא נכנסו לפייסבוק לקנות את השירותים שלכם ולכן אתם חייבים לבלוט מעל שאר הפוסטים בפיד של הגולש.
עשו שימוש בלוגו שלכם – שיזהו אתכם ישר. התחרות על תשומת הלב של הלקוח גדולה ומאתגרת!

טיפ מספר 5: שלבו את הקמפיין עם ערוצי פרסום נוספים
מומלץ לשלב את הקמפיין עם ערוצי פרסום נוספים: שליחת הודעות SMS, ניוזלייטרים וכדומה. מחקרים מוכיחים שלקוח שקיבל דיוור/SMS ונחשף במקביל לפרסום בפייסבוק, הסיכוי שירכוש מכם גדול יותר.
 
מחקר של חברת ה  CRM המובילה בעולם Salesforce גילה בין היתר כי, קמפיין ניוזלטר שמלווה בקמפיין פייסבוק גורם לגידול של 22% במכירות!
 מחקר מיילים
 מקור:http://www.exacttarget.com/blog/active-audiences-research

איך ניתן לגייס לקוחות חדשים על בסיס רשימת הלקוחות הקיימים שלכם?

חשבתם שפה זה נגמר, אז זהו שלא!

מה שהופך את הכלי הזה לעוצמתי אף יותר, הוא היכולת לפנות ללקוחות חדשים הדומים במאפיינים שלהם ללקוחות שלכם. (מקום מגורים, גיל, מין, השכלה, תחומי ענין ועוד מאות מאפיינים נוספים שפייסבוק יודעים על הלקוחות שלכם).
המשמעות היא שפייסבוק ידע לאתר עבורכם לקוחות שהסיכוי שתוכלו למכור להם הוא גדול יותר, היות ומאפייני הרכישה שלהם דומים למאפיינים של הלקוחות שכבר רכשו מכם.
ניתן לייצר מרשימת הלקוחות הקיימים/מתעניינים שלכם רשימה דומה של לקוחות פוטנציאלים.

לכלי העוצמתי הזה קוראים: LookAlike Audience

לדוגמא: אתם יכולים להגדיר שאתם רוצים לפרסם לרשימה של 2% מכלל גולשי הפייסבוק שהכי דומה לרשימת הלקוחות שלכם. רשימה כזו תכלול כ- 100,000 איש ואז תוכלו להציג את המודעות שלכם גם לרשימה זו.
אתם מרוויחים קמפיין סופר ממוקד, שיחסוך לכם הרבה כסף בכך שתפנו לקהל רלוונטי יותר.

טיפ מספר 5: התחילו עם קמפיין המבוסס על רשימת לקוחות קיימים
כשאתם ניגשים להקים קמפיין בפייסבוק מומלץ להתחיל עם פניה ללקוחות קיימים/מתעניינים ו/או לקהל שדומה ללקוחות שכבר רכשו מכם ורק לאחר מיכן לפנות לקהל פחות ממוקד.
השתדלו להקים קבוצות LookAlike Audience הדומות לקבוצות הלקוחות שכבר רכשו מכם, כדי שפייסבוק יתמקד בקהל נוסף שהסיכוי שירכוש מכם גבוה יותר.
מניסיוננו הרב זה תמיד מייצר תוצאות טובות יותר.

טיפ מספר 6: בשלב הראשון הקימו קבוצת LookAlike Audience לפי הגדרת גודל של 1%
המשמעות כאמור היא שפייסבוק יחפש את האחוז (1%) באוכלוסיה שהוא הכי דומה במאפיינים שלו לקבוצת המקור.
בשלב השני אם תרצו להגדיל את הקבוצה לקבוצה גדולה יותר, בחרו קבוצה לפי הגדרות של  2% בקיזוז הקבוצה של ה 1% שכבר הקמתם (כך לא תפרסמו שוב לאותה הקבוצה של ה 1%).
ניתן להגדיר לקבוצות LookAlike של עד 10% מגולשי הפייסבוק בארץ נתונה.

טיפ מספר 7: אל תקימו קבוצה אם הרשימות לא איכותיות
זה לא יהיה חכם לכוון את פייסבוק לחפש קהל שאינו הקהל שלכם. זה רק יעלה לכם יותר כסף ותוצאות הקמפיין לא יהיו טובות!

טיפ מספר 8: אופטימיזציה, אופטימיזציה, אופטימיזציה
אחרי שהקמפיין התחיל לרוץ דאגו כל הזמן לנתח את הנתונים ובהתאם לתוצאות בצעו אופטימיזציה לקמפיין, אם זה ברמת קהל היעד, המסר שיווקי, הבאנרים וכדומה.

טיפ מספר 9 ואחרון: תחזקו את רשימת הלקוחות שלכם באופן שוטף
עכשיו כשאתם כבר מכירים את הכלי העוצמתי של פייסבוק, דאגו בכל מפגש עם לקוחותיכם לבקש מהם גם את הטלפון הנייד וגם את כתובת המייל שלהם. זהו מכרה זהב שישמש אתכם הרבה בעתיד!

בונוס:

הקלטת וובינר שלנו בנושא פרסום בפייסבוק למועדוני לקוחות

לסיכום:
היתרון הבולט של כלי ה-Facebook Custom Audience, הוא שאתם יכולים לפנות בפרסום ממוקד לקהל היעד שלכם. פעולה זו יכולה להגדיל את הכנסות העסק שלכם מלקוחות קיימים ומאפשרת גיוס לקוחות חדשים, כמו כן היא יכולה להוזיל משמעותית את עלויות הפרסום שלכם.

פייסבוק מספקת לכם כמפרסמים מגוון רחב של כלים מתקדמים, אשר באמצעותם תוכלו לפרסם בצורה ממוקדת ללקוחותיכם ולייצר הכנסות נוספות לעסק שלכם. במאמרים הבאים נתייחס לכלים נוספים אלו.

unnamed (1)

יוני אלמוג

יוני אלמוג

משנה למנכ"ל InforUMobile. מומחה בשיווק סלולרי ואינטרנטי. בעל ידע נרחב בטכנולוגיות דיגיטליות, ממשקי משתמש ומערכות תקשורת. מעצב ומתווה אסטרטגיות עסקיות. מוביל דעה בתעשיית המובייל בישראל, מרצה בכנסים בתחום. יוני בוגר תואר בהנדסת מחשבים מהטכניון. מצב אישי – נשוי + 2 ילדים

More Posts - Website

Follow Me:Add me on XAdd me on FacebookAdd me on LinkedInAdd me on YouTube






    צרו קשר:









    או בטלפון:

    03-9415550

    InforUMobile - Shamir Systems

    פוסטים אחרונים מהבלוג שלנו

    • חידושים במערכת – שיפורים מהותיים שהטמענו בחודשים פברואר-מרץ 2025
    • עדכון מודול הפופאפים במערכת – הוספת מנגנון הקפצה חכם ומותאם אישית לכל גולש
    • חדש במערכת – Dashboard ביצועי שליחות ומכירות
    • זרקור על: סגמנטציות חכמות ופילוחים במערכת
    • זרקור על: מסעות לקוח חכמים במערכת
    • התראות פוש על שיחות WhatsApp נכנסות

    שליחת SMS לעסקים
    דיוור אלקטרוני
    שליחת WhatsApp עסקי
    הודעות קוליות
    פתרונות eCommerce

    ממשקי API למערכת 
    מרכז ההדרכה
    בלוג חברה
    חזון החברה

    Facebook  Youtube Instagram

    03-9415550
    [email protected]

    הצהרת נגישות
    מדיניות פרטיות לגלישה באתר
    תנאי שימוש באתר
    נספח לתנאי ההתקשרות – פרטיות

    שמיר מערכות ומפעלים בע"מ | 03-9415550 | InforUMobile | כל הזכויות שמורות

    חברת שמיר מערכות ומפעלים בע"מ חרטה על דגלה לספק שירות לכל לקוחותיו באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע”ג-2013 ולתקנות על פיו.

    הסדרי הנגישות במשרדי החברה

    מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו:
    אין קבלת קהל במשרדינו והשרות ניתן רק באמצעות אתר האינטרנט, הטלפון והמייל.

    התאמות נגישות שבוצעו במסגרת הנגשת האתר

    באתר מותקן סרגל נגישות מסוג NagishExpress באמצעותו אפשר להגיע אליו מכל מקום באתר ע"י כפתור ההנגשה הצף באחת הפינות באתר. ניתן לבצע דרכו את הפעולות הבאות:

    • לשנות את הטקסט לפי הצרכים שלכם – להגדיל אותו, לרווח בין האותיות, לשנות את הרווח בין השורות, לישר לצד אחד.
    • לשנות את הניגודיות  של צבעי המסך ובעיקר הטקסט והרקע (כולל מונוכרום וצבע חום כהה).
    • לשנות את הסמן.
    • להדגיש את הקישורים.
    • להסתיר את התמונות.
    • לבטל הנפשות
    • הפעלת פרופיל ADHD
    • הפעלת פרופיל מוגבלות קוגנטיבית
    • להשתיק קול

     

    נגישות האתר אינטרנט

    • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
    • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
    • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
    • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
    • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
    • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
    • מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

    דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

    למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר.

    פרטי רכז.ת הנגישות במשרד

    • שם מלא: יעל אלמוג-מנור
    • טלפון :03-9415550 שלוחה 549
    • דוא”ל :  [email protected]

    פרסום הצהרת הנגישות

    הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 27-06-2024

    הגדרות גופן
    Adjust background colors
    • Report a problem
    • NagishExpress Logo