לאחר שהדיוור נשלח, המערכת מתחילה לאגור מידע על תוצאותיו, אותו ניתן לראות דרך מסך הדוחות.
גישה למסך הדוחות בתפריט המערכת:
במסך הדוחות מופיעה טבלה מסכמת של כל הקמפיינים שנשלחו, ועיקרי הסטטיסטיקות שלהם לרבות תאריך מתן פקודת השליחה, הכמות שנשלחה, כמה נמענים פתחו את הדיוור, כמה צפיות היו לדיוור, כמה הקליקו על הקישורים, הסירו עצמם מרשימת הדיוור וכו'.
על מנת לראות יותר לעומק את הסטטיסטיקות של קמפיין מסויים יש ללחוץ על שם הקמפיין.
הלחיצה מובילה לדוח סיכום הקמפיין בו ניתן לראות את טבלת הנתונים המסכמת וכן את משפך המרת הדיוור:
משפך זה הבנוי מהמרכיבים הבאים:
בצד שמאל של המסך ניתן לראות את תפריט הדוחות הנוגעים לקמפיין. מלבד הדוח האמור מעלה קיימים הדוחות הבאים:
דוח פרטי קמפיין – מציג בצורה סיכומית את הגדרות המעטפת של הקמפיין, לרבות:
דוח נמענים – מציג את מכלול נמעני הדיוור (בדוגמה מעלה 289 נמענים) בסיווג לסטאטוס לאחר שליחה –
ניתן לצפות בכל לשונית סיווג בנפרד, להוריד אותה לדוח אקסל ולהרכיב מפריטיה רשימת תפוצה חדשה. למשל – רשימה של כל מי שפתח והקליק על הקישורים.
התפלגות פתיחות קמפיין במובייל – מראה כמה חשיפות היו לקמפיין במחשב וכמה במובייל. בדוגמה האמורה 33% מהחשיפות היו בטלפון הנייד של הקוראים.
מפת הקלקות – דוח המראה כמה הקלקות היו על כל קישור שנכלל בדיוור. בלחיצה על תמונת המפה ניתן לראות את מיקומי הקישורים. בלחיצה על אחוזי המקליקים של כל קישור במפה מתקבלת רשימת הנמענים הכלולה במניין האחוזים המקליקים על הקישור האמור.
פתיחות לפי שעות – מראה את כמות הפתיחות של הדיוור ברמת השעות מהרגע שהוא נשלח. הדבר נותן אינדיקציה טובה מהן השעות הטובות בסה"כ לדוור את קהל הקוראים שלך. בדוגמה מטה ניתן לראות שמירב הפתיחות התקבלו בין 14:00 ל- 16:00. מכאן שבפעם הבאה שנדוור את אותה רשימת נמענים סביר שכדאי יהיה לעשות זאת בין השעות האלה.
דוח עבירות – מראה את עבירות הדיוור בשרתי הדואר של הנמענים, בסיווג לפי דומיינים אליו הוא נשלח. בפרט מוצגים – כמה דיוורים של הקמפיין נשלחו לנמעני כל דומיין, כמה מכל דומיין נדחו וכמה נפתחו.
בעזרת מכלול המידע הפרוס בדוחות האמורים ניתן לדעת מה עלה בגורלו של הדיוור לאחר ששלחנו אותו, מיהם הנמענים שכדאי לרכז את המאמצים השיווקיים שלנו כלפיהפ ומהן הפעולות הנכונות שכדאי לבצע בכדי לטייב את התוצאות בשליחות עתידיות.
משנה למנכ"ל InforUMobile. מומחה בשיווק סלולרי ואינטרנטי. בעל ידע נרחב בטכנולוגיות דיגיטליות, ממשקי משתמש ומערכות תקשורת. מעצב ומתווה אסטרטגיות עסקיות. מוביל דעה בתעשיית המובייל בישראל, מרצה בכנסים בתחום. יוני בוגר תואר בהנדסת מחשבים מהטכניון. מצב אישי – נשוי + 2 ילדים
משנה למנכ"ל InforUMobile. מומחה בשיווק סלולרי ואינטרנטי. בעל ידע נרחב בטכנולוגיות דיגיטליות, ממשקי משתמש ומערכות תקשורת. מעצב ומתווה אסטרטגיות עסקיות. מוביל דעה בתעשיית המובייל בישראל, מרצה בכנסים בתחום. יוני בוגר תואר בהנדסת מחשבים מהטכניון. מצב אישי – נשוי + 2 ילדים