מערכת InfoMail מאפשרת לכם להנגיש תבניות דיוורים ייחודיות למשתמשים שאתם מנהלים, מעבר לאלה המוצעות להם כחלק מובנה של המערכת. בעזרת המערכת תוכלו לקבוע איזה משתמשים חשופים, אם בכלל, לאיזה תבניות שתרכיבו לשימושם. כיצד עושים זאת?
שלב ראשון – הכנות מקדימות – הגדרת המשתמש שיצור תבניות משותפות ליתרת המשתמשים
1. יש לבחור את המשתמש, מבין שלל המשתמשים שאתם מנהלים, אשר יהיה מורשה ליצור תבניות שישמשו את יתרת המשתמשים. יש לעדכן את InforUMobile מיהו אותו משתמש שבחרתם. אנו בצד שלנו נגדיר לו יכולת לייצר תבניות. מרגע שההגדרה מופעלת ניתן להתחבר למשתמש האמור (בין אם דרך מסכי האדימיניסטרטור של ניהול חשבונות או בין אם דרך חיבור ישיר עם שם משתמש וסיסמה) ולצור דיוורים שישמשו כתבניות.
שלב שני – יצירת תבנית דיוור על ידי המשתמש הנבחר
1. ליצירת תבנית יש להתחבר למשתמש הייעודי ולצור קמפיין דיוור חדש.
2. במסך הגדרות הדיוור, תחת לשונית "מעקב ושיתוף" סמנו את האפשרות – "תבנית משותפת":
3. כעת תתבקשו לתייג את התבנית שאתם יוצרים. התיוג יאפשר לכם להקנות גישה דיפרנציאלית לתבנית זו למשתמשים. תבנית עם התיוג שתגדירו תהיה נגישה אך ורק למשתמשים שפתוחים לתיוג זה:
אם ברצונכם שהתבנית תהיה פתוחה לכלל המשתמשים שאתם מנהלים, באופן גורף וללא הבדל, אין לתייג אותה.
4. יש להמשיך לעבוד על הקמפיין – לערוך ולצקת את התוכן – ולבסוף יש לשמור אותו כטיוטה. אין לשלוח את הקמפיין.
דגשים:
א. מרגע שקבענו את הקמפיין כתבנית משותפת, כל המשתמשים בעלי גישה אליה (בין אם באמצעות תגית ובין ללא) יראו אותה בלובי תבניות הדיוור שלהם ויוכלו לצור ממנה קמפיינים. לפיכח אנו ממליצים לסיים את בניית הקמפיין המיועד לתבנות, לרבות בכל הקשור לעריכתו הלשונית והצורנית, לשמור ורק לאחר מכן לשוב לשלב ההגדרות הדיוור ולסמנו כתבנית משותפת.
ב. אין לשלוח דיוור שנשמר במטרה לשמש כתבנית לשימוש חוזר. ברגע שהדיוור נשלח הוא כבר לא זמין למשתמשים כתבנית.
ג. ניתן בכל שלב לשוב לדיוור התבנית, לערוך אותו ולשמור את השינויים. השינויים שביצענו בתבנית יהיו זמינים למשתמשים שפותחים קמפיין חדש על בסיס התבנית מרגע זה והלאה. מי שהחל להרכיב דיוור קודם לכן יעבוד על התבנית בתצורתה לפני השמירה, גם אם עבודתו עליה נמשכת במקביל ולאחר שנשמרו השינויים ברמת התבנית.
ד. תבנית ללא תיוג זמינה לכולם, כל עוד שהם מוגדרים כחשופים לתוכן תבניות משותפות. ברגע שתרצו לחסום את השימוש בתבנית ולהשמישה בצורה דיפרנציאלית הוסיפו לה תגית וקבעו מי חשוף אליה.
שלב שלישי – הנגשת תבניות משותפות ללקוחות שלכם
כעת שדיוור התבנית מוכן יש לדאוג לכך שהלקוחות שלכם יוכלו להנות ממנו. לשם כך יש לבצע את הפעולות הבאות:
1. באיזור ניהול החשבונות אתרו את הלקוח שברצונכם לשתף עימו (ועם כלל משתמשיו) את התבנית המשותפות.
2. לחצו על כפתור "הגדרות מערכת":
3. תחת טאב הגדרות מערכת דיוור תמצאו את ההגדרה – ניהול תבניות משותפות. יש לעמוד עליה עם העכבר וללחוץ על כפתור ערוך על מנת להפוך את הסטאטוס מלא פתוח לפתוח:
4. לאחר מכן יש לעמוד על שורת התיוג ולבחור את תגיות התבניות אליהן אנו רוצים שהלקוח יחשף:
דגשים:
א. אם לא נצמיד ללקוח תיוג הלקוח יהיה חשוף רק לתבניות שבנינו ללא התיוג.
ב. היכולת להגדיר שלקוח חשוף או לא לתבניות המשותפות ואם כן אז לאיזה תגיות אינה פתוחה בפני המשתמשים שלכם. ניתן להגדיר את ההגדרות הללו אך ורק אם נכנסים למשתמש דרך מסכי האדמיניסטרטור של ניהול המשתמשים, בעזרת שם המשתמש וסיסמת המנהל שלכם.
הגדרות תוכן מתקדמות נוספות
באפשרותכם כמנהלי מערכת להעזר בפונקציות מתקדמות נוספות על מנת לצקת תוכן לדיוורי התבנית שלכם. כשם שהמערכת מאפשרת לשלב בדיוורים שדות מותאמים אישית של הנמענים (למשל – הוספת שם פרטי של מקבל הדיוור בשורת הנושא), כך היא גם מאפשרת לכם לשלב בתבנית תכנים מותאמים אישית של הלקוח המדוור.
נחדד בעזרת דוגמא – נניח שאתם שייכים להנהלת איגוד מאמני הכלבים ומספקים באמצעות InfoMail שרותי דיוור ללקוחות שלכם – מאמני הכלבים. ברצונכם להנגיש ללקוחות שלכם תבנית דיוור ממותגת איגוד אשר תשמש אותם בחג הקרב. תבנית זו תהיה משותפת לכלל הלקוחות שלכם אך יעליה להכיל גם מידע מותאם אישית לכל לקוח, למשל – פרטי הקשר של המאמן שמדוור אותה ללקוחות שלו והלוגו של העסק שלו. איך מגדירים את זה?
גם במקרה זה הפעולות הנדרשות נחלקות לשניים: מחד עריכת הגדרות המשתמש אשר ידוור את התוכן המותאם אישית לו במסגרת התבנית בה ישתמש, ומנגד הגדרת דיוור התבנית כך שיכלול את התוכן המותאם אישית.
- יש להכנס לאיזור הגדרות המשתמש של המשתמשים עבורם אנו רוצים להגדיר את הפרמטרים המותאמים אישית. ,תחת הגדרות דיוור אלקטרוני יש לאתר את הכותרת הגדרות תבניות מותאמות אישית.
יש להגדיר את הפרמטרים הרלוונטים.
2. יש לשלב את הפרמטרים בדיוור התבנית. את זאת עושים בשלב שלוש של בניית הדיוור – שלב העריכה. להלן פירוט:
הגדרת תמונה מותאמת מדוור:
1. יש לטעון תמונה של המשתמש (לוגו / תמונה שלו עצמו / באנר שיווקי / כל תמונה רלוונטית אחרת) לדף אינטרנט כלשהו. לרוב ניתן למשוך את התמונה מהאתר של המשתמש בו היא כבר טעונה ובעלת קישור URL.
2. יש להגדיר את ה- URL של אותה תמונה בשדה קישור מותאם אישית לתמונה במסך הגדרות המשתמש. לכל משתמש ניתן להגדיר שתי תמונות מותאמות אישית.
3. יש לגרור אובייקט של תמונה לבימת העריכה של דיוור התבנית המיועדת / להשתמש באובייקט תמונה קיים בתבנית.
4. בהגדרות "כתובת URL חיצונית" יש להכניס את הפרמטר: [#user.custom_image#]. במקום שבו יושב הפרמטר הגנרי הזה בדיוור התבנית תופיע התמונה המותאמת.
הגדרת קישורי רשתות החברתיות מותאמי מדוור:
1. יש להגדיר את ה- URL הרלוונטי לכל רשת חברתית ברמת הגדרות המשתמש (למשל את הקישור לדף הפייסבוק העסקי של אותו משתמש).
2. יש לגרור לבימת התבנית פקד עקבו אחרינו.
3. יש להכניס את הפרמטרים הרלוונטים לכל רשת חברתית שנרצה שיופיעו בתוך אותו פקד :
- פייסבוק – [#user.link_facebook#]
- לינקדאין -[#user.link_linkedin#]
- טוויטר – [#user.link_twitter#]
הגדרת תוכן טקסטואלי מותאם מדוור:
1. יש להגדיר את התוכן הרלוונטי בהגדרות המשתמש – שם איש קשר, מספר טלפון, פרמטרים אחרים שרוצים להגדיר. שימו לב – קיימת אופציה לשני פרמטרים חופשיים להגדרה (בדומה לשדות המותאמים אישית ברמת הנמענים).
2. יש לגרור לבימת העריכה של התבנית פקד תיבת טקסט.
3. בתוך תיבת הטקסט בדיוור התבנית יש לשלב את הפרמטרים הרלונטים במיקום ובתצורה הרצויה:
- שם המשתמש המדוור ייוצג על ידי פרמטר – [#user.customer_name#]
- שם איש הקשר המדוור ייוצג על ידי פרמטר – [#user.contact_name#]
- מספר הטלפון של המשתמש המדוור ייוצג על ידי פרמטר – [#user.contact_phone#]
- שדה חופשי להגדרה מספר 1 ייוצג על ידי פרמטר – [#user.customer_custom_1#]
- שדה חופשי להגדרה מספר 2 ייוצג על ידי פרמטר – [#user.customer_custom_2#]
מרגע שביצענו את ההגדרות ושתלנו את הפרמטרים במקומות הרצוים בדיוור התבנית, המערכת תדע לבצע את החיבור בין הפרמטר הגנרי בתבנית לייצוג המותאם אישית שלו ברמת הגדרות מדוור ולהציג אותו בצורה המתאימה לנמעני הדיוור שיוצר על בסיס התבנית.
לסיכום, מערכת InfoMail מאפשרת לכם לייצר תבניות ייחודיות וייעודיות לטובת המשתמשים שלכם, לקבוע בצורה דיפרנציאלית מי מבין המשתמשים יהיה חשוף לאיזו תבנית ולשזור בתבניות שלכם תכנים מותאמים אישית בהתאם למשתמשים שידוורו אותן. בעזרת הכלים המתקדמים הללו של המערכת תוכלו לייצר למשתמשים שלכם תוספת ערך רבה מאד בקלות ובפשטות.
במידה ויש לכם שאלות לגבי המנגנון ויישום השימוש בו נשמח לעמוד לרשותכם.