ChatBot

בסיום יצירת בוט, ניתן להטמיע אותו במסנג'ר העסקי שלכם כך שיופיע באתר שלכם ויאפשר לכם להיות בקשר רציף עם הלקוח. תוכלו לראות דוגמה לכך באתר שלנו inforu.co.il בפינה הימנית למטה:

כדי להטמיע את הבוט יש לעבור למסך הפרסום של הבוט וללחוץ על קבל קישור > התחבר עם פייסבוק > בחרו את הדף העסקי שלכם > ולאחר מכן העתיקו את הטקסט שמופיע בפרסום באתר האינטרנט לאתר שלכם והטמיעו אותו באתר שלכם.

אם ביצעת את הפעולות הללו ועדיין אתם לא רואים את המסנג'ר כאשר אתם נכנסים לאתר שלכם:

בדקו שהגדרתם נכון את הדומיין שלכם בהגדרות הדף העסקי שלכם. היכנסו לדף העסקי שלכם בפייסבוק ולחצו על הגדרות (settings) > פלטפורמת Messenger י(Messenger platform) > דומיינים שכלולים ברשימה הלבנה (White list domain) > ובדקו שהדומיין שלכם כתוב שם בצורה הנכונה.

דגשים:

  1. יש להגדיר את הדומיין פעמיים, פעם אחת עם www ופעם אחת בלי www.
  2. כדי שהמסנג'ר יעבוד על האתר שלכם להיות עם קישור של https ולא http.
  3. שימו לב שלא הטמעתם בעבר את הבוט באתר שלכם. אם כן, יש להסיר את ההטמעה הקודמת.

להלן צילום מסך לדוגמה*:

 

—————————————————————————————————————-

* מכיוון שמדובר באתר חיצוני, ייתכן שהטקסט ו/או המיקום של התפריט ישתנו בלי הודעה מוקדמת.

Category: ChatBot

סיבות להשבתת המענה האוטומטי של הבוט

במקרה שהטמענו בוט במסנג'ר של פייסבוק, אבל כאשר מפעילים אותו או פונים אליו לא מתקבל מענה, כלומר תהליך המענה האוטומטי של הבוט אינו מופעל, יש לבצע את הבדיקות הבאות:

בדיקה שאין הודעת פתיחה

בדקו שלא הגדרתם "הודעת פתיחה" בהגדרות הכלליות של העמוד העסקי שלכם בפייסבוק. הודעת פתיחה עצמאית של הדף גורמת להשתקה של הבוט.

כדי לבדוק האם מוגדרת הודעת פתיחה היכנסו אל דף הפייסבוק העסקי שלכם אל הגדרות (settings) > הודעות (messaging) > מסייע התגובות (Response Assistant) > ולוודא שהאפשרות Send instant replies to anyone who messages your Page היא על כבוי (off).

אפשרויות נוספות

* כיבוי והפעלה: אם אין הודעת פתיחה ובכל זאת הבוט לא עונה, נסו לכבות את הבוט במערכת InforUMobile ולהפעיל אותו מחדש.

* הבוט מושתק: שימו לב שאם התערבתם בשיחה עם הלקוח וכתבתם לו משהו באופן ידני, הבוט מושתק אוטומטית למשך מספר ימים (כשבוע). ניתן לבטל את ההשתקה על ידי הקלדת 3 כוכביות *** בחלון השיחה עם הלקוח.

* אם עדיין יש בעיה ניתן לפנות לתמיכה הטכנית בדוא"ל [email protected].

Category: ChatBot