• כניסת לקוחות
  • 03-9415550
InforUMobileLogoInforuMobileLogo1InforUMobileLogoInforUMobileLogo
  • SMS
    • שליחת SMS במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת SMS
    • מרכז הדרכה בנושא SMS
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • Email2SMS
    • קבלת הודעות SMS
    • אוטומציה שיווקית
    • הודעות OTP באמצעות SMS
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • פתרונות ל- eCommerce
  • דיוור אלקטרוני
    • דיוור אלקטרוני במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת דיוור אלקטרוני
    • אוטומציה שיווקית
    • פתרונות ל- eCommerce
    • דוגמאות לתבניות ועיצובים
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • מרכז הדרכה בנושא דיוור אלקטרוני
  • הודעות קוליות
    • הודעות קוליות דרך מערכת InforUMobie
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • שאלות נפוצות – הודעות קוליות IVR
  • WhatsApp
    • שליחת WhatsApp במערכת InforUMobile
    • ממשקי API לשליחת WhatsApp
    • מרכז הדרכה בנושא WhatsApp
  • eCommerce
  • ערוצים נוספים
    • סקרים
    • אוטומציה שיווקית
    • אינטגרציות
    • צ'אט בוטים
      • צ'אט בוט במערכת InforUMobile
      • מרכז הדרכה צ'אט בוטים
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • דפי נחיתה
      • דפי נחיתה במערכת InforUMobile
      • תכונות מערכת דפי נחיתה
      • דוגמאות לתבניות דפי נחיתה
      • מרכז הדרכה בנושא דפי נחיתה
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • הודעות פוש לדפדפנים
    • הודעות פוש לאפליקציות
    • קטלוג מוצרים דיגיטלי
  • הדרכה
    • מרכז ידע
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • בלוג
  • אודות
    • אודות החברה
    • חזון החברה
    • בלוג
      • בלוג חברה
      • קורס SMS לעסקים
      • קורס בדיוור בדואר אלקטרוני
      • פאנלי מומחים בנושא שיווק דיגיטלי
      • פרוייקט מובילי שוק ודעה
    • תוכנית שותפים
    • הצהרת נגישות
  • צרו קשר
✕

פרסום בוידאו באינטרנט ובסלולר – המדריך המלא

  • דף הבית
  • בלוג
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
  • פרסום בוידאו באינטרנט ובסלולר – המדריך המלא
נכתב ע"י יוני אלמוג ב- 13 בספטמבר 2013
קטגוריות
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
תגיות
  • Adwords
  • Youtube
  • גוגל
  • וידאו
  • פייסבוק
  • פרסום באינטרנט
  • פרסום בגוגל
  • פרסום בוידאו
  • פרסום בפייסבוק וגוגל

בתור מפרסם בגוגל אתה בטח יודע שהתחרות על מילות המפתח עולה כל הזמן ויותר ויותר עסקים מפרסמים באינטרנט ובסלולר. הדבר גורם כמובן לעלייה במחירי הפרסום. החוכמה זה לדעת לפרסם בצורה חכמה ולעשות אופטימיזציה טובה ובכך להתגבר על המתחרים, להוריד את עלויות הפרסום ולקבל יותר תוצאות (לידים, מכירות, מיתוג וכו').

אחת הדרכים היותר אפקטיביות אותה מרבית המפרסמים טרם גילו היא פרסום בוידאו באינטרנט ובסלולר  ב- YouTube. שיטת פרסום כזו היא הזדמנות גדולה למפרסמים להגיע לקהל היעד שלהם ובעלויות נמוכות. במדריך הזה נסביר את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להתחיל לפרסם בוידאו.

YouTube

מה היתרונות של פרסום בוידאו ?

תשלום רק כאשר הלקוח צופה בוידאו

בפרסום ב- YouTube אתה כמפרסם משלם רק כאשר הצופה רואה לפחות 30 שניות מסרטון שלך כאשר לצופה יש אפשרות לדלג על הצפייה אחרי 5 שניות. כלומר אם הצופה דילג על הסרטון שלך או צפה פחות מ- 30 שניות – אתה לא משלם בכלל. כפי שאתם מבינים בטלויזיה אין שיטה כזו, המפרסם משלם גם אם הצופה החליף ערוץ, השתיק את הטלוויזיה, הלך לשירותים וכו'. באינטרנט ובסלולר התשלום הוא רק על צפייה בפועל.

קהל יעד מדוייק וכמות גדולה של צופים

ב- YouTube צופים 800 מיליון אנשים שונים מדי חודש כאשר מדי יום יש 4 מיליארד צפיות של סרטונים. זה קהל אדיר שניתן לגשת אליו באמצעי הטרגוט הרגילים של Adwords כולל גיל, תחומי עניין, מילות מפתח וכו'.

תמיכת צפייה בכל סוגי המכשירים

אנשים אוהבים לצפות בסרטונים בכל המכשירים ובכל מקום כולל בתנועה. הפרסום שלך יצפה על ידי משתמשים גם במחשב, גם בסלולר וגם בטבאלט. צופים סלולריים אוהבים במיוחד לצפות בסרטונים והם מהווים 25% מכלל הצפיות.

עלות פרסום נמוכה

לעומת פרסום בטלוויזיה שעלותו גבוה מאד, פרסום וידאו באינטרנט ובסלולר ניתן לעשות בתקציבים קטנים מאד וזה מתאים מאד לעסקים קטנים ובינוניים. עלות צפייה ממוצעת של סרטון עולה כ- 22 אגורות בלבד. תחשבו כמה צפיות מלאות אתם יכולים לקבל בעלות פרסום שאינה גבוהה !

דוחות וסטטיסטיקות בשפע

כמפרסם אתה מקבל מגוגל מגוון רחב מאד של דוחות וכלי אנליטיקה שיאפשרו לך לעשות אופטימיזציה ולשפר את הפרסום כל הזמן על מנת להגיע לקהל יעד טוב יותר ולהוריד עלויות.

YouTubeStats

בנייה של קהילה סביב העסק שלך

במהלך הצפייה בסרטונים שלך, הגולש יכול לבצע שיתוף (Share) של הסרטון בפייסבוק, להרשם לערוץ שלך ב- YouTube ולפתח שיחה סביב הסרטון והשירות אותו אתה מציע. כידוע, אנשים מאד סומכים על החברים שלהם ושיחה חברתית סביב העסק שלך תמיד מאד מועילה.

 סוגי מודעות

ישנם 3 סוגי של פורמטים שניתן לפרסם ב- YouTube. אגב, הפרסום נקרא Google TrueView וזאת כיוון שהתשלום הוא כאמור רק על צפייה אמיתית של הוידאו על ידי הגולש.

שלושת הפורמטים הם:

TrueView in-stream ads

הסרטון שלך מוצג לפני, במהלך ואחרי סרטון אותו הגולש ביקש לצפות ב- YouTube (בדומה לפרסום בטלויזיה). גולשים יכולים אחרי 5 שניות לבקש לדלג על הסרטון שלך (ואז כמובן אתה לא משלם).

BeforeVideo(מקור: YouTube Advertising)

TrueView in-search ads

הפרסום שלך מופיע בעמוד החיפוש של YouTube ובעמוד תוצאות החיפוש וידאו של גוגל כאשר גולש מבצע חיפוש לפי מילות מפתח. במקרה כזה כאשר הגולש לוחץ על הסרטון שלך בתוצאות החיפוש הממומנות אתה משלם על הצפייה. כדי לראות דוגמא, תקלידו ב- YouTube ביטוי חיפוש כל שהוא ותראו את התוצאות הממומנות.

InSearch(מקור: YouTube Advertising)

 

TrueView in-display ads

סרטון הפרסום שלך מופיע מימין ברשימת הסרטונים הדומים לסרטון שנצפה כרגע ב- YouTube וברשת ה- Display של גוגל. התשלום הוא רק כאשר גולש מקליק על הסרטון שלך.

indisplay
(מקור: 
YouTube Advertising)

טיפים וטריקים לסרטוני פרסום

תן ערך לגולש בסרטון

סרטונים מצליחים הם אלו שנותנים ערך לגולש. לדוגמא, אם אנחנו רוצים למפרסם סרטון על שירותי הפרסום שלנו באינטרנט ובסלולר אזי עדיף שבסרטון נלמד כמה טיפים לפרסום סלולרי בפייסבוק ובעזרתם הגולש ידע שאנו מומחים בתחום ואז ירצה לקבל את שירותינו מאשר נעשה סרטון שרק יגיד לו "אנחנו מומחים, קנה את שירותינו…".

קצר יותר – טוב יותר

אנחנו נמצאים בעידן של הפרעות קשב וריכוז. לגולשים אין סבלנות לצפות בסרטון ארוך ומייגע. תנו בקצרה מאד את המידע החשוב. סרטון טוב ומתומצת צריך להיות עד 60-90 שניות מקסימום.

בצעו טרגוט נכון של קהל היעד

נצלו את המידע שיש לכם בחשבון ה- Adwords לגבי מילות המפתח שממירות לכם בפרסום בחיפוש ותשתמשו בהם גם בפרסום בוידאו. הטרגוט הוא קריטי להצלחה וחשוב מאד לעשות אותו נכון  וטוב ולטייב אותו כל הזמן כדי להגיע לתוצאות טובות יותר.

שימוש בעדויות

עדויות זה כלי נהדר בפרסום בוידאו כיוון שהצופים מבינים שאם המוצר או השירות שלנו היה טוב לאדם מסויים כנראה שזה יהיה טוב גם עבורם. לכן, כדאי לכם לצלם בוידאו כמה לקוחות מובילים שלכם שמספרים כמה המוצר שלכם עזר להם ופתר להם בעיות ושלבו אותו בסרטונים שלכם. זה מומלץ !

לסיכום

פרסום בוידאו ובסלולר זה כלי פרסומי מאד חזק, יעיל וזול. תעשו בו שימוש מושכל ותקבלו תוצאות טובות,

אם אתם זקוקים לעזרה בפרסום הסלולרי או האינטרנטי שלכם, אל תהססו להעזר בשירותים שלנו, נשמח לסייע לכם בנושא זה במומחיות רבה תוך חסכון גדול בעלוית הפרסום וקבלת תוצאות טובות יותר ומהר יותר. מלאו את הטופס בעמוד.

 

 

יוני אלמוג

יוני אלמוג

משנה למנכ"ל InforUMobile. מומחה בשיווק סלולרי ואינטרנטי. בעל ידע נרחב בטכנולוגיות דיגיטליות, ממשקי משתמש ומערכות תקשורת. מעצב ומתווה אסטרטגיות עסקיות. מוביל דעה בתעשיית המובייל בישראל, מרצה בכנסים בתחום. יוני בוגר תואר בהנדסת מחשבים מהטכניון. מצב אישי – נשוי + 2 ילדים

More Posts - Website

Follow Me:Add me on XAdd me on FacebookAdd me on LinkedInAdd me on YouTube






    צרו קשר:









    או בטלפון:

    03-9415550

    InforUMobile - Shamir Systems

    פוסטים אחרונים מהבלוג שלנו

    • חידושים במערכת – שיפורים מהותיים שהטמענו בחודשים פברואר-מרץ 2025
    • עדכון מודול הפופאפים במערכת – הוספת מנגנון הקפצה חכם ומותאם אישית לכל גולש
    • חדש במערכת – Dashboard ביצועי שליחות ומכירות
    • זרקור על: סגמנטציות חכמות ופילוחים במערכת
    • זרקור על: מסעות לקוח חכמים במערכת
    • התראות פוש על שיחות WhatsApp נכנסות

    שליחת SMS לעסקים
    דיוור אלקטרוני
    שליחת WhatsApp עסקי
    הודעות קוליות
    פתרונות eCommerce

    ממשקי API למערכת 
    מרכז ההדרכה
    בלוג חברה
    חזון החברה

    Facebook  Youtube Instagram

    03-9415550
    [email protected]

    הצהרת נגישות
    מדיניות פרטיות לגלישה באתר
    תנאי שימוש באתר
    נספח לתנאי ההתקשרות – פרטיות

    שמיר מערכות ומפעלים בע"מ | 03-9415550 | InforUMobile | כל הזכויות שמורות

    חברת שמיר מערכות ומפעלים בע"מ חרטה על דגלה לספק שירות לכל לקוחותיו באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע”ג-2013 ולתקנות על פיו.

    הסדרי הנגישות במשרדי החברה

    מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו:
    אין קבלת קהל במשרדינו והשרות ניתן רק באמצעות אתר האינטרנט, הטלפון והמייל.

    התאמות נגישות שבוצעו במסגרת הנגשת האתר

    באתר מותקן סרגל נגישות מסוג NagishExpress באמצעותו אפשר להגיע אליו מכל מקום באתר ע"י כפתור ההנגשה הצף באחת הפינות באתר. ניתן לבצע דרכו את הפעולות הבאות:

    • לשנות את הטקסט לפי הצרכים שלכם – להגדיל אותו, לרווח בין האותיות, לשנות את הרווח בין השורות, לישר לצד אחד.
    • לשנות את הניגודיות  של צבעי המסך ובעיקר הטקסט והרקע (כולל מונוכרום וצבע חום כהה).
    • לשנות את הסמן.
    • להדגיש את הקישורים.
    • להסתיר את התמונות.
    • לבטל הנפשות
    • הפעלת פרופיל ADHD
    • הפעלת פרופיל מוגבלות קוגנטיבית
    • להשתיק קול

     

    נגישות האתר אינטרנט

    • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
    • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
    • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
    • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
    • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
    • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
    • מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

    דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

    למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר.

    פרטי רכז.ת הנגישות במשרד

    • שם מלא: יעל אלמוג-מנור
    • טלפון :03-9415550 שלוחה 549
    • דוא”ל :  [email protected]

    פרסום הצהרת הנגישות

    הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 27-06-2024

    הגדרות גופן
    Adjust background colors
    • Report a problem
    • NagishExpress Logo