מערכת דיוור מומלצת

עסקים רבים מחפשים מערכת דיוור מומלצת בכדי לנהל את פעילות הדיוור האלקטרוני שלהם.
ובאמת ישנה חשיבות מכרעת לבחירה במערכת איכותית ומומלצת. בשלב חיפוש מערכת יש לשים לב לדברים אשר הופכים מערכת דיוור אחת לטובה יותר מאחרות.

בדף זה תוכלו למצוא את התכונות המרכזיות שעליכם להכיר ולפיהם אנו ממליצים לבחור מערכת דיוור לעסקים.
מכלול התכונות הללו מצוי במערכת מבית InforUMobile והוא מתעדכן ומתחדש כל הזמן.

 

 

 

עיקרי התכונות של מערכת דיוור מומלצת

הנעה לפעולה גדולה יותר:
דיוור מותאם אוטומטית לקריאה גם ממכישר סלולרי נייד
אפשרות למשלוח תמונות פתוחות
כלי שמאפשר בניית גלריית תמונות מתחלפות
טיימר – מונה שסופר אחורה בזמן אמת

אחוזי פתיחה גבוהים יותר
כלי שממליץ לכם אלו שורות פתיחה מומלץ לכם לכתוב
עבירות מקסימלית של הדיוורים שאתם שולחים בזכות שימוש בטכנולוגיית DKIM
אנטי SPAM – בדיקות על לפני המשלוח של הדיוור!

כלי דיווח מתקדמים:
מפת הקלקות ומעקב אחר קישורים
דוחות מפורטים
בדיקת נראות של המייל בפלטפורמות השונות עוד לפני ששלחתם אותו!
יצירת דיוורי המשך על סמך פעולות מקבל המייל

בעת סקירת מערכת דיוור – שימו לב לבדוק שהיא מכילה את מרבית האלמנטים שתוארו במאמר זה.

כל תכונות אלו קיימות במערכת InforUMobile. תוכלו להתרשם מהמערכת ע"י פתיחת חשבון ניסיון כאן:

בסרט הבא תוכלו לראות חלק מהתכונות של מערכת הדיוור מבית InforUMobile:

 

בנוסף ישנן מערכות שמכילות פיצ'רים, תכונות ויכולות מתקדמות יותר מאחרות. כך לדוגמה מערכת InforUMobile מכילה פיצ'רים מתקדמים ביותר. הכרות אתם תדגים לכם עד כמה חשוב לעבוד עם מערכת מתקדמת ביותר בשוק.

סקירה של חלק מאותן יכולות מתקדמות:

גלרית תמונות מתחלפות
אפשרות ליצרה פשוטה ומהירה של גלריית תמונות מתחלפות. יכולת זו מאפשרת ניצול את שטח הדיוור שלכם בצורה הטובה ביותר. שימוש בכלי זה עוזר לנצל הרבה יותר טוב אזורי התצוגה בדיוור. במיוחד נכון הדוור בדיוור אלקטרוני הנקרא באמצעות מכשיר סלולרי. פעולה זו נעשית בקלות, העורך המתקדם של המערכת יוצר עבורכם מהתמונות ג'יפ-אנימשין ומיתר לכם את הצורך להיעזר בגרפיקאי או תוכנה חיצונית. המערכת מבצעת תוך שניות את הפעולה ומאפשרת עריכה חוזרת ונשנית של התמונות . בסרטון הדגמה

 

 

בדיקת הדיוור האלקטרוני בפלטפורמות שונות
הלקוחות צופים בדיוור שלכם במגוון פלטפורמות (תוכנות דואר שונות כגון Gmail ו- Outlook וסוגים שונים של טלפונים סלולריים), חשוב מאוד לבדוק לפני השליחה האם הדיוור יוצג בצורה מיטבית בפלטפורמות השונות.
במערכת קים פיצ'ר ייעודי לנושא זה והוא מאפשר בדיקת המייל בפלטפורמות השונות. שימוש בו יאפשר לכם לראות כיצד יראה הדיוור שלכם ממש, באותן פלטפורמות. שימו לב – לא מדובר בהדמיה, המערכת שולחת ממש דיוור אלקטרוני כטסט לפלטפורמות הנפוצות ומחזירה מהן צילומי מסך. כך ניתן לצפות בדיוור לפני השליחה בכל הפלטפורמות הנפוצות ולתקן עוד בטרם השליחה. יכולת מתקדמת ובלעדית זו תאפשר לכם לדעת שהדיוור הגיע בצורה מיטבית לכמה שיותר לקוחות ללא קשר לפלטפורמה בה הם משתמשים.
ראו סרטון הסבר

 

מפת תמונה – כלי לקישור אזורים שונים בתמונה לקישורים שונים
עוד יכולת מתקדמת ובלעדית למערכת. יכולת זו מאפשרת ליצור קישורים שונים באזורים שונים בתמונה. יתרונה בכך שהיא חוסכת זמן ושעות גרפיקה, וכמובן הוצאה כספית (אין צורך בחיתוכי HTML הנעשים על ידי גרפיקאי או מתכנת). תכונה זו מאפשרת לכם להכין דיוור אלקטרוני עם תמונה שמכילה מספר אזורים לחיצים בתוכה. לדוגמה – אם יש בתמונה מספר אלמנטים שונים, אז אתם יכולים בקלות לקשר כל אזור ללינק שונה. וכאשר גולש צופה בדיוור הוא יוכל ללחוץ על האלמנט בדיוור שמעניין אותו ולהגיע ישירות ללינק המבוקש.
בסרטון הדגמה

 

אוטומציה שיווקית
אוטומציה שיווקית (Marketing Automation), היינה דרך לניהול תהליכי שיווק ותפעול בצורה אוטומטית, במספר ערוצי שיווק דיגיטליים. התהליכים מופעלים על ידי טריגרים שנקבעו מראש, והם כוללים סיבת ההפעלה, תזמונים, סיגנלים ממערכות ממוחשבות, נתיב זרימה של הלקוח במשפך השיווק ועוד.
ניתן לחבר באופן פשוט, ומהיר את הדיוורים האלקטרוניים שהכנתם אל תוך משפך שיווקי אותו תבנו בעזרת  מערכת  האוטומציה השיווקית הזמינה לכל הלקוחות שעושים שימוש במערכת של InforUMobile בחינם.
שיטה זו היא יעילה מאוד לניהול סדרות מסרים ללקוח, בניית מסעות לקוח מבוססות מסרים במייל, SMS, טפסים ועוד. המערכת פשוטה מאוד להבנה ותפעול והיא עושה והיא מבוססת על שיטת ההקמה של גרירת אובייקטים ב- Drag & Drop. צפן בסרטון הדרכה בנושא זה:

 

אלו הן רק מעט מהיכולות המתקדמות של המערכת. רוצים לקבל יותר פרטים על דיוור אלקטרוני באמצעות מערכת InforUMobile? השאירו פרטים בטופס וניצור אתכם קשר מידית. או לחצו על הכפתור הכתום "לפרטים נוספים".

לצפייה בסרטוני הדרכה מפורטים על מערכת הדיוור – לחצו כאן
לצפייה בנתונים אודות שימושים בדיוור אלקטרוני בעולם בקרב עסקים גדולים ובינוניים – לחצו כאן

כדי לייצר מכירות לא די במערכת מתקדמת, חשוב מאוד להכיר שיטות פעולה, דרכי עבודה וכלים בהם משתמשים משווקים מתקדמים. ב-InforUMobile אנו משרתים כ- 15,000 לקוחות, בזכות כך אנו יכולים להביא לכם כלי שיווק שנבנו על סמך תובנות של הרבה מאוד קמפיינים המבוצעים במערכות שלנו. שימוש בכלים אלו ולימוד דרכי פעולה – הם אלו אשר יכולים לייצר לכם יתרון עסקי ולהזניק את העסקים שלכם.

בנוסף לבדיקת התכונות של מערכת הדיוור האלקטרוני אותה אתם מתכוונים לבחון, יש לתת את הדעת גם על נושא התמיכה של החברה שלה שייכת המערכת.

אצלנו בחברה אנו מאוד מקפידים על נושא התמיכה טכנית ושיווקית ולכן אנו מעמידים לרשות כל משתמשי המערכת:
– מוקד תמיכה גדול ומיומן ללא תשלום
– חומרי הדרכה, שאלות נפוצות וסרטונים לשיפור ושימוש במערכת
– סדנאות פרונטליות ללא תשלום
– מחלקת הצלחת לקוחות שמסייעת להגיע למטרות העסקיות

אנו מקווים שמאמר זה סייע לכם בתהליך בחירה מערכת דיוור לפעילות שלכם.

נשמח לעמוד לרשותכם.
בהצלחה.