• כניסת לקוחות
  • 03-9415550
InforUMobileLogoInforuMobileLogo1InforUMobileLogoInforUMobileLogo
  • SMS
    • שליחת SMS במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת SMS
    • מרכז הדרכה בנושא SMS
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • Email2SMS
    • קבלת הודעות SMS
    • אוטומציה שיווקית
    • הודעות OTP באמצעות SMS
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • פתרונות ל- eCommerce
  • דיוור אלקטרוני
    • דיוור אלקטרוני במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת דיוור אלקטרוני
    • אוטומציה שיווקית
    • פתרונות ל- eCommerce
    • דוגמאות לתבניות ועיצובים
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • מרכז הדרכה בנושא דיוור אלקטרוני
  • הודעות קוליות
    • הודעות קוליות דרך מערכת InforUMobie
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • שאלות נפוצות – הודעות קוליות IVR
  • WhatsApp
    • שליחת WhatsApp במערכת InforUMobile
    • ממשקי API לשליחת WhatsApp
    • מרכז הדרכה בנושא WhatsApp
  • eCommerce
  • ערוצים נוספים
    • סקרים
    • אוטומציה שיווקית
    • אינטגרציות
    • צ'אט בוטים
      • צ'אט בוט במערכת InforUMobile
      • מרכז הדרכה צ'אט בוטים
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • דפי נחיתה
      • דפי נחיתה במערכת InforUMobile
      • תכונות מערכת דפי נחיתה
      • דוגמאות לתבניות דפי נחיתה
      • מרכז הדרכה בנושא דפי נחיתה
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • הודעות פוש לדפדפנים
    • הודעות פוש לאפליקציות
    • קטלוג מוצרים דיגיטלי
  • הדרכה
    • מרכז ידע
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • בלוג
  • אודות
    • אודות החברה
    • חזון החברה
    • בלוג
      • בלוג חברה
      • קורס SMS לעסקים
      • קורס בדיוור בדואר אלקטרוני
      • פאנלי מומחים בנושא שיווק דיגיטלי
      • פרוייקט מובילי שוק ודעה
    • תוכנית שותפים
    • הצהרת נגישות
  • צרו קשר
✕

חדש בפייסבוק – פרסום מבוסס מיקום

  • דף הבית
  • בלוג
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
  • חדש בפייסבוק – פרסום מבוסס מיקום
נכתב ע"י דני זקס ב- 27 בדצמבר 2015
קטגוריות
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
תגיות
  • Local Awareness
  • פרסום בפייסבוק
  • פרסום מבוסס מיקום

Local Awareness – הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחת הנמצאים ממש ליד העסק שלכם!

LocalAwareness

פייסבוק השיקו ממש עכשיו את אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר האפשריים. מה שהיה בחזקת חלומם הבלתי מושג של הרבה מאוד בעלי עסקים – היכולת לפנות בהצעה עסקית אל לקוחות אשר נמצאים עכשיו ליד העסק שלכם.

יתרונות שיטת פרסום זו הם ברורים: לקוחות באזור הגיאוגרפי של בית העסק נחשפים למסר השיווקי ויכולים להיכנס מיידית אל בית העסק על מנת לממש את ההצעה. שיטה זו ממקסמת את ההשקעה בפרסום בכך שהיא מאפשרת לבעלי עסקים לבצע פרסום ממוקד מיקום, כלומר לא לפרסם אל מי שלא יוכל להגיע פיזית אל בית העסק.

כעת יכול המפרסם לבחור לו את הרדיוס סביב בית העסק שלו, ורק מי שנמצא באזור הרדיוס הזה ייחשף למודעות.

למשל, אם יש לכם חנות בנמל תל אביב, תוכלו לבחור רדיוס סביב החנות, ורק מי שנמצא פיזית ברדיוס הזה ייחשף למודעות שלכם. וכך עולה הסיכוי שהוא יכנס אל החנות שלכם.

בנוסף מאפשרת שיטה חדשה זו להצמיד אל המודעות מספר סוגים של כפתורי "צור קשר".
ע"י כך מספקת לא רק חשיפה כמו באמצעי הפרסום הוותיקים (עיתון, לוחות מודעות וכו'), אלא מאפשרת ערוצים ישירים של קשר עם בית העסק. וכך הלקוח יכול לתקשר עם בית העסק ישירות מהמודעה אליה נחשף בפייסבוק הכפתורים הקיימים הם: שלח הודעה / התקשר עכשיו / הוראות הגעה לבית העסק / מידע נוסף.

חשיפה מניעה עסקים – חשיפה אזורית מטיסה עסקים! מבדיקות שערכו בפייסבוק ביחד עם מפרסמים שונים, עולה שכאשר הצורך הפרסומי הוא הנעת אנשים לחנות (driving in-store sales), ישנה חשיבות גדולה מאוד לכמות האנשים הייחודיים הנחשפים לפרסום של בית העסק. (השונה מאנשים המגיבים בפועל לפרסום). שכן רבים מהאנשים שנחשפים לפרסום, אינם נוקטים כלל בפעולת המשך. כעת כאשר ניתן למקד את החשיפה לפי אזור גאוגרפי, יכול  בית העסק לראות יותר תמורה על כל שקל שהוא משקיע בפרסום בפייסבוק.

גם בצד של הגולשים/צרכנים ישנו יתרון חדש, שכן כעת הם יכולים לגלות הצעות עסקיות חדשות ומתגמלות ממש באזור בו הם נמצאים כעת.

פייסבוק דאגו שהקמת קמפיין Local Awareness יהיה קל, מהיר ופשוט לביצוע:

  1.   בחירת מטרה לקמפיין
  2.   הכנסת הדף העסקי של בית העסק
  3.   בחירת הרדיוס בו יוצגו במודעות – (מפה עם רדיוס הכיסוי הקמפיין מוצגת)
  4.   קביעת גיל הנחשפים והתקציב היומי
  5.   כתיבת המודעה והכנסת התמונה
  6.   וזהו – הקמפיין מוכן

המערכת המתקדמת של פייסבוק מציגה לכם בעת הקמת הקמפיין את הקהל הפוטנציאלי לקמפיין על סמך הבחירות שלכם. וכך ניתן להעריך את התקציב הנדרש, או את כמות החשיפות האפשרית לכם סביב העסק שלכם ממש.

אם תרצו רק אנשים שמהלכים ליד בית העסק (בניגוד לאנשים המתגוררים ליד בית העסק), תוכלו לבחור להציג את המודעות רק במכשירים סלולריים. וכך מי שיושב בביתו וגולש במחשב שולחני לא ייחשף למודעות מחד ובית העסק לא ישקיע בו תקציבי פרסום מאידך (המהדרין יוסיפו גם חשיפה רק למי שאינו מחובר ל WIFI).

דוגמה לקמפיין:

  • מיקום: בית עסק בנמל תל אביב
  • מטרה עסקית: הצגת מודעות רק לנשים בגילאי 21-35 ברדיוס של 1.5 מבית העסק שלו
  • הקהל הפוטנציאלי על פי ממשק פייסבוק הוא: 150,000

LocalAwarenessExample
ומה עם פרטיות הגולש: אל דאגה, פרסום ממוקד מיקום, לא מאפשר לבית העסק לדעת מי באמת נמצא סביב העסק שלו, הוא רק מאפשר לראות מספרים. ובכך נשמרת פרטיות הגולשים.

כמו כן יכול הגולש לבחור בהגדרות המכשיר שלו, לא להציג את המיקומים האחרונים שלו ובכך ליצור לעצמו עוד יותר הגנה ופרטיות.

תובנות סביבתיות: כעת יוכל בית העסק לנצל כלי זה גם לשימושים נרחבים יותר על מנת להבין טוב יותר את הפוטנציאל של קהל הלקוחות שלו. כך למשל יוכל בית העסק לגשת לממשק "התובנות המקומיות" שלו (Local insights) ושם הוא יוכל למצוא נתונים אודות הציבור המסתובב סביב בית העסק שלו. הוא יכול לבדוק מהם הימים והשעות החזקות עבורו, בהן יש הכי הרבה לקוחות פוטנציאליים באזור שלו, מהו גילם ומינם, האם הם תושבים מקומייים או תיירים, וכו'.

המלצות לביצוע בקמפיין Local Awareness:

  • הציגו הצעה מובנת, מיידית וחד פעמית (למשל – רק היום, מבצע גינס ב50% הנחה)
  • הוסיפו קריאה ברורה לפעולה (למשל נווט עכשיו לחנות לקבלת ההטבה)
  • ציינו פרטים קשר לנוחיות הלקוח ( החנות ברוטשילד 32 ת"א, פתוחה עד 18:00)

 

האם זה באמת עובד: מחקרי שוק שנעשים מצביעים על תוצאות מעולות. להלן כמה מהם:

  • מחקר של Gannett G/O Digital, מצא ש 60% מהלקוחות שרכשו מוצר בחנויות נחשפו אליו לפני כן בדף פייסבוק של החברה מקור. כלומר מצביע על הקשר ההדוק בין חשיפה לרכישה.
  • עסק לאופנה בניו-גרזי השיג בעזרת קמפיין פייסבוק מבוסס מיקום פי  12 תמורה על כל שקל שהשקיע בפרסום מקור

 

לסיכום: שיטת הקמפיין החדשה של פייסבוק מבוססת המיקום, מאפשרת לבעל העסק כלים חזקים שעד כה ניתן היה רק לחלום עליהם. אין ספק שעסק אשר ישכיל להשתמש בהם בחוכמה יוכל לייצר לעצמו עוד לקוחות ולהשיג יתרון על פני מתחריו המקומיים.

דני זקס

דני זקס

מומחה בתחום השיווק ופיתוח פתרונות עסקיים בסלולרי. בעל ניסיון של למעלה מ- 12 שנים בשיווק ופרסום. בעבר עורך וידאו ומולטימדיה בתעשיית הטלוויזיה, אחראי על יצירה של מאות תוצרי פרסום ושיווק לטלוויזיה ולגופי התרבות והפרסום המובילים בארץ. בעל ידע נרחב במולטימדיה, גרפיקה, אינטרנט, מדיה חברתית, שיווק ופלטפורמות הפצה.

More Posts - Website

Follow Me:Add me on XAdd me on Facebook






    צרו קשר:









    או בטלפון:

    03-9415550

    InforUMobile - Shamir Systems

    פוסטים אחרונים מהבלוג שלנו

    • חידושים במערכת – שיפורים מהותיים שהטמענו בחודשים פברואר-מרץ 2025
    • עדכון מודול הפופאפים במערכת – הוספת מנגנון הקפצה חכם ומותאם אישית לכל גולש
    • חדש במערכת – Dashboard ביצועי שליחות ומכירות
    • זרקור על: סגמנטציות חכמות ופילוחים במערכת
    • זרקור על: מסעות לקוח חכמים במערכת
    • התראות פוש על שיחות WhatsApp נכנסות

    שליחת SMS לעסקים
    דיוור אלקטרוני
    שליחת WhatsApp עסקי
    הודעות קוליות
    פתרונות eCommerce

    ממשקי API למערכת 
    מרכז ההדרכה
    בלוג חברה
    חזון החברה

    Facebook  Youtube Instagram

    03-9415550
    [email protected]

    הצהרת נגישות
    מדיניות פרטיות לגלישה באתר
    תנאי שימוש באתר
    נספח לתנאי ההתקשרות – פרטיות

    שמיר מערכות ומפעלים בע"מ | 03-9415550 | InforUMobile | כל הזכויות שמורות

    חברת שמיר מערכות ומפעלים בע"מ חרטה על דגלה לספק שירות לכל לקוחותיו באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע”ג-2013 ולתקנות על פיו.

    הסדרי הנגישות במשרדי החברה

    מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו:
    אין קבלת קהל במשרדינו והשרות ניתן רק באמצעות אתר האינטרנט, הטלפון והמייל.

    התאמות נגישות שבוצעו במסגרת הנגשת האתר

    באתר מותקן סרגל נגישות מסוג NagishExpress באמצעותו אפשר להגיע אליו מכל מקום באתר ע"י כפתור ההנגשה הצף באחת הפינות באתר. ניתן לבצע דרכו את הפעולות הבאות:

    • לשנות את הטקסט לפי הצרכים שלכם – להגדיל אותו, לרווח בין האותיות, לשנות את הרווח בין השורות, לישר לצד אחד.
    • לשנות את הניגודיות  של צבעי המסך ובעיקר הטקסט והרקע (כולל מונוכרום וצבע חום כהה).
    • לשנות את הסמן.
    • להדגיש את הקישורים.
    • להסתיר את התמונות.
    • לבטל הנפשות
    • הפעלת פרופיל ADHD
    • הפעלת פרופיל מוגבלות קוגנטיבית
    • להשתיק קול

     

    נגישות האתר אינטרנט

    • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
    • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
    • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
    • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
    • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
    • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
    • מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

    דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

    למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר.

    פרטי רכז.ת הנגישות במשרד

    • שם מלא: יעל אלמוג-מנור
    • טלפון :03-9415550 שלוחה 549
    • דוא”ל :  [email protected]

    פרסום הצהרת הנגישות

    הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 27-06-2024

    הגדרות גופן
    Adjust background colors
    • Report a problem
    • NagishExpress Logo