דיוור במייל

דיוור במייל היא פעולה שיווקית מקובלת בקרב עסקים. מטרתה היא השגת לקוחות חדשים, שיפור השירות ותחזוקת הקשר עם לקוחות קיימים. פעולה זו נעשית באמצעות מערכת דיוור.

על מנת  לבצע שיווק מוצלח באמצעות דיוור במייל ללקוחות, חשוב להכיר ולבחור במערכת דיוור מתקדמת, בעלת תכונות שיאפשרו לכם ליצור יתרון על פני המתחרים. במאמר זה נסקור תכונות שעליכם להכיר ולפיהם אנו ממליצים לבחור מערכת דיוור במייל. להלן תמצית של תכונות וכלים הקיימים במערכת הדיוור במייל מבית InforUMobile והתוצאה העסקית שהם יכולים לייצר עבורכם.

 

הנעה לפעולה גדולה יותר:

  • כלי שמאפשר בניית גלריית תמונות מתחלפות – אלמנט שיווקי חזק , שמייצר תוצאות עסקיות טובות
  • טיימר – מונה שסופר אחורה בזמן אמת – מייצר לכם בקמפיין אלמנט של דחיפות
  • דיוור מותאם אוטומטית לקריאה גם ממכשיר סלולרי נייד – מעלה אחוזי הקלקות
  • אפשרות למשלוח תמונות פתוחות – אלמנט טכני שמאפשר לכם שיפור בקמפיין, אל מול המתחרים 


אחוזי פתיחה גבוהים יותר:

  • כלי שממליץ לכם אלו שורות פתיחה מומלץ לכם לכתוב – המערכת עוזרת לכם להשתפר כל העת
  • אנטי  SPAM – בדיקות על לפני המשלוח של הדיוור!
  • נתוני עבירות מקסימלית של הדיוורים בזכות שימוש בטכנולוגיית DKIM – טכנולוגיה שאינה מצויה במרבית המערכות הקיימות כיום בארץ!

 

עבירות ותשתית:

  • קשרים עסקיים עם ספקי הדואר – הסכמי WhiteList עם ספקי הדואר הישראליים להבטחת מקסימום עבירות
  • שרידות מקסימלית – השקעה מתמדת בחומרה ותקשורת כדי להבטיח שמערכת InforUMobile תמיד תהיה זמינה
  • עבירות מקסימלית של הודעות לנמענים – המערכת עובדת בתקן עבירות בינלאומי SuretyMail המאפשר עבירות מקסימלית של הדיוורים שלכם


כלי דיווח מתקדמים:

בנוסף מכילה המערכת דוחות מפורטים, המאפשרים לכם לסקור בכל עת את נתונים הקמפיינים שביצעתם ולקבל החלטות לגבי הקמפיינים הבאים וכיצד ניתן לבצע שיפורים. 
המערכת מכילה כלי בדיקת המייל בפלטפורמות השונות, כך תוכלו לדעת עוד לפני משלוח המייל איך הוא יראה במגוון רחב של פלטפורמות ואם תזהו בעיה ניתן לתקנה עוד לפני שליחת המייל.
קיימות במערכת עוד תכונות רבות אשר לא נסקרו כאן, אנו ממליצים לכם להיכנס לקישור שבשורה מתחת ולהתעמק בשאר התכונות.


לדיוור במייל יש יתרונות על פני ערוצי קשר אחרים:

  • עלויות נמוכות  – ערוץ הדיוור במייל הוא זול בהשוואה לערוצי שיווק ותפעול אחרים.
  • יעילות גבוהה – ערוץ הדיוור במייל הוא יעיל מאוד, שכן המסר מגיע ישירות אל תיבת הדואר האלקטרוני הפרטית של הלקוח, ונשארת שם זמינה לצפייה בכל מועד בו יבחר הלקוח.
  • מדידה נוחה ומדוייקת מערכות דיוור אלקטרוני מאפשרות מדידה נוחה ומקצועית של פרמטרים רבים ומגוונים הקשורים בפעולות שמבצעים הלקוחות.
  • אוטומציה שיווקית – ניתן להקים מבעוד מועד סדרת מסרים – ולתכנן כך שכל לקוח שנכנס למשפך שיווקי, או תפעולי של העסק יתחיל לקבל את סדרת המסרים בתדירות שקבעתם מראש,
    לשיטה זו יתרון תפעולי גדול שכן היא חוסכת מכם עבודה אל מול כל לקוח פרטני, ופעם שהקמתם את הסדרה היא יכולה לרוץ זמן רב ולשרת לקוחות רבים.

בכדי שפעולת משלוח הדיוור במייל תהיה פשוטה, נוחה ויעילה מומלץ לבחור מערכת מקצועית, אשר מכילה תכונות מתקדמות, ונבנתה על גבי טכנולוגיה איכותית. מומלץ גם לבדוק אם לחברה המספקת את המערכת יש בנוסף גם מערך תמיכה זמין ומקצועי אשר יוכל לסייע לכם אם תעלנה שאלות בנושא תפעול.

מודול הדיוור בתוך מערכת InforUMobile כולל עורך דיוורים גמיש, ידידותי ומתקדם ביותר. המערכת מאפשרת ליצור בצורה קלה ניוזלטרים לביצוע הדיוור שלכם. המערכת מכילה כלים מתקדמים אשר יסייעו לדיוור שלכם ליצר אחוזי פתיחה והקלקה גבוהים יותר. כולל יצירת סדרות וחיבור פשוט לתהליכי אוטומציה שיווקית.

 

 

להלן סקירה של חלק מהתכונות של מערכת הדיוור מבית InforUMobile:

הקמת גלריית תמונות מתחלפות
יכולת המאפשרת לייצר בקלות  גלריית תמונות מתחלפות. שיטה זו מאפשרת לנצל טוב יותר את שטח הדיוור. שימוש בכלי זה יכול לעזור למקסם את אזורי התצוגה בדיוור. הואיל ושטח הדיוור מוגבל, (במיוחד כאשר הוא נקרא ממכשיר מובייל) ובגלל שהחלק העליון בכל דיוור הוא החלק הראשון אותו רואה הגולש, נודעת חשיבות רבה לאזור זה והוא "היקר" ביותר בדיוור שלכם. גלריית התמונות המתחלפות מאפשרת לכם יצירת אלמנט של תמונות מתחלפות וניצול יותר טוב של שטחים בדיוור. כל זה נעשה ללא צורך ליצור מהתמונות ג'יפ-אנימשין בתוכנה חיצונית. המערכת מבצעת תוך שניות את הפעולה וניתן לחזור ולערוך את הגלריה לפי רצונכם.
צפו בסרטון הדגמה

 

מסננים ורשימות דינאמיות
אפשרות לשליחת דיוור במייל אל חתך מסוים של הרשימה. לדוגמה – רק לכפר סבא  או רק לכאלה שלא פתחו דיוורים במשך 7 שבועות. כך ניתן להשיג שיפור משמעותי בדיוורים הנשלחים, הואיל ויש חשיבות גדולה לביצוע פילוח בשלב משלוח הדיוור. כלומר המשווק נדרש לנסות ולדייק עד כמה שאפשר את מסרי הדיוור לקהל. כאשר המסר מותאם לקבוצה, עולה הסבירות שהקוראים יגיבו לו באחוזים גדולים יותר, הקלקה על המייל, קריאה מעמיקה יותר ולבסוף גם לעלייה בכמות הלידים המתקבלים מהמייל במקרה של מייל מכירתי, או של עליה בשביעות הרצון של הלקוחות במקרה של מייל בתחום קשר עם הלקוחות.
צפו בסרטון הדגמה

דיוור ישיר

 

 

מונה ספירה לאחור
פיצ'ר זה מאפשר להוסיף בקלות לדיוור אלמנט של טיימר סופר לאחור. הפעולה מתבצעת בקלות באמצעות גרירה, Drag & Drop. המערכת מאפשרת שליטה על עיצוב המונה והאלמנטים השונים בו. ניתן להוסיף הודעת סיום אשר תוצג כאשר המונה יגיע לסיום הספירה שהוגדרה לו. הוספת מונה סופר לאחור בדיוור מעלה את אחוז ההקלקה כיוון שהוא יוצר אלמנט של לחץ ודחיפות בקרב הקוראים. טיימר יכול לשמר כזרז מצוין בדיוור בתחומי המסחר ו e-Commerce. סרטון הדגמה

 

כלי לקישור אזורים בתמונה – מפת תמונה
שיטה זו מאפשרת ליצור לינקים שונים באזורים שונים בתמונה, היא זו חוסכת זמן ושעות גרפיקה, וכמובן הוצאה כספית (לא צריך לחתוך HTML). התכונה מאפשרת להכין דיוור עם תמונה שמכילה מספר אזורים לחיצים בתוכה. למשל אם יש בתמונה מספר פרטים, אז ניתן לקשר כל אזור ללינק שונה. וכאשר גולש צופה בדיוור שלכם הוא יוכל להקליק על האזור המעניין אותו ולהגיע ישירות ללינק המבוקש.
צפו בסרטון הדגמה

 

אפשרות בדיקת המייל בפלטפורמות שונות
הלקוחות צופים בדיוור שלכם במגוון פלטפורמות שונות (תוכנות דואר שונות כגון Gmail ו- Outlook וסוגים שונים של טלפונים ניידים) ולכם אין שליטה על הפלטפורמה בה הם משתמשים. לכן חשוב לבדוק לפני השליחה האם הדיוור יוצג בצורה טובה בפלטפורמות השונות.
פיצ'ר בדיקת המייל בפלטפורמות, מאפשר לכם לראות כיצד יראה הדיוור שלכם ממש, באותן פלטפורמות. שימו לב – לא מדובר בהדמיה, המערכת ממש שולחת טסט לפלטפורמות הנפוצות ומחזירה לכם צילומי מסך מכל אחת מהן, כך שניתן  לצפות בדיוור לפני השליחה בפלטפורמות הנפוצות ולתקן עוד בטרם השליחה ללקוחות. צפו בסרטון

 

 

 

אוטומציה שיווקית – הכניסו את הדיוור שלכם לאטומט
ניתן לחבר בקלות את הדיוור שאתם יוצרים אל מודול האוטומציה השיווקית הקיים במערכת InforUMobile ובכך לנהל בצורה יעילה ונוחה את סדרת המסרים שאתם שולחים ללקוחות. המערכת מאפשרת בניית מסעות לקוח מבוססות מסרים במייל, SMS, טפסים, המערכת מכילה מסעות מוכנים מראש וגם אפשרות לבנות תהליכים לבד. השימוש בכלי פשוט מאד על ידי גרירת אובייקטים ב- Drag & Drop. מערכת הדוחות מאפשרת לצפות בכל שלב כיצד מתקדמים הלקוחות במשפך השיווק.

להרחבה נוספת בנושא אוטומציה שיווקית ראו כאן

 

כלי המלצות לשורות נושא
בחירת שורת מייל מוצלחת מגדילה את כמות הפתיחות ובכך גם ההמרות. לכן, המערכת מכילה פיצ'ר המציג שורות נושא שונות בהם אתם יכולים להשתמש גם בדיוורים. היתרון של כלי זה הוא שהוא נשען על תובנות של מיילים רבים מאוד אשר נשלחים במערכת, המערכת בוחנת אילו שורות נושא הפיקו את התוצאות הטובות ביותר באופן סטטיסטי ומציגה גם לכם את האפשרות להשתמש בניוזלטר שלכם בשורות דומות להן. על ידי המלצה זו גם משתמש אשר אין לו נתונים סטטיסטים מספיקים להסקת מסקנות, או ניסיון רב, יכול כבר בתחילת דרכו לייצר שורות נושא שמייצרות לחיצות באחוזים גבוהים ולשפר את ביצועי הדיוורים שלו.

שליחת סדרת מיילים אוטומטית מעוגנת הרשמה
יכולת זו של המערכת מאפשרת להתחיל סדרת מסרים (Autoresponder) מיד החל מרישום הנמען. כמו כן ניתן ללוות את הלקוח בכל שלבי ההחלטה שלו, להעביר לו מידע ומסרים אשר יחזקו את הקשר שלו עם העסק שלכם ובבוא רגע ההחלטה, הוא כבר יכיר אתכם והסיכוי שירכוש מכם עולה. היתרון בשיטה זו היא גם שהתפעול פשוט מאוד, יש להקים פעם אחת את הסדרה בת כמה דיורים, ולאחר מכן המערכת רצה בצורה אוטומטית ושולחת באופן מדורג כפי שהגדרתם את והדיורים. שילוב סדרת דיוורים בתהליכי אוטומציה שיווקית מהווה שיטה מתקדמת של שיווק בין עסק ללקוחות.

 

מפת הקלקות ומעקב אחר אחוזי ההקלה על קישורים
פיצ'ר מתקדם זה מאפשר לראות איזה קישורים בדיוור שנשלח ייצרו הכי הרבה הקלקות. בצורה זו ניתן לבצע מעקב ושיפור מתמידים, כיוון שניתן לראות בצורה מדויקת איזה אלמנטים בדיוור שלכם גרמו להקלקות, כלומר מה מעניין יותר את הלקוחות שלכם ומכאן תדעו במה להתמקד. במידה ואתם מוצאים דפוס מתמשך של אחוזי הקלקה גבוהים על אלמנט מסוים, תוכלו להשתמש בו בהמשך ובכך לשפר את ביצועי הקמפיינים שלכם בניוזלטר.

 

 

סיכום:
בזכות היכולות המתקדמות שלה ופשטות התפעול, מאפשרת מערכת הדיוור של  InforUMobile, לבצע פעולות ברמה גבוהה ביותר ולהשתמש בכלים נוחים ומתקדמים. המערכת מכילה פיצ'רים אשר חוסכים שעות עבודה רבות של אנשי מקצוע חיצוניים (תכנות, גרפיקה). בזכות כך הדיוורים היוצאים מהמערכת הם ברמה גבוהה ביותר.

במידה ואתם עדיין לא לקוחות של InforUMobile ורוצים להתרשם מהמערכת והתכונות המתקדמות ולחוות עד כמה קל לשלוח בה דיוור, לחצו עכשיו על הכפתור הכתום ופתחו חשבון.

 

 

רוצים להעמיק את ההכרות שלכם את המערכת:

  • תכונות נוספות של דיוור בדואר אקטרוני במערכת  InforuMobile – לחצו כאן
  • נתוני שונים מרחבי העולם בתחום דיוור במייל – לחצו כאן
  • מדריך משתמש במערכת – לחצו כאן

צפו בסרטון – כיצד יוצרים ומפיצים דיוור במערכת InforUMobile: