• כניסת לקוחות
  • 03-9415550
InforUMobileLogoInforuMobileLogo1InforUMobileLogoInforUMobileLogo
  • SMS
    • שליחת SMS במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת SMS
    • מרכז הדרכה בנושא SMS
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • Email2SMS
    • קבלת הודעות SMS
    • אוטומציה שיווקית
    • הודעות OTP באמצעות SMS
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • פתרונות ל- eCommerce
  • דיוור אלקטרוני
    • דיוור אלקטרוני במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת דיוור אלקטרוני
    • אוטומציה שיווקית
    • פתרונות ל- eCommerce
    • דוגמאות לתבניות ועיצובים
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • מרכז הדרכה בנושא דיוור אלקטרוני
  • הודעות קוליות
    • הודעות קוליות דרך מערכת InforUMobie
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • שאלות נפוצות – הודעות קוליות IVR
  • WhatsApp
    • שליחת WhatsApp במערכת InforUMobile
    • ממשקי API לשליחת WhatsApp
    • מרכז הדרכה בנושא WhatsApp
  • eCommerce
  • ערוצים נוספים
    • סקרים
    • אוטומציה שיווקית
    • אינטגרציות
    • צ'אט בוטים
      • צ'אט בוט במערכת InforUMobile
      • מרכז הדרכה צ'אט בוטים
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • דפי נחיתה
      • דפי נחיתה במערכת InforUMobile
      • תכונות מערכת דפי נחיתה
      • דוגמאות לתבניות דפי נחיתה
      • מרכז הדרכה בנושא דפי נחיתה
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • הודעות פוש לדפדפנים
    • הודעות פוש לאפליקציות
    • קטלוג מוצרים דיגיטלי
  • הדרכה
    • מרכז ידע
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • בלוג
  • אודות
    • אודות החברה
    • חזון החברה
    • בלוג
      • בלוג חברה
      • קורס SMS לעסקים
      • קורס בדיוור בדואר אלקטרוני
      • פאנלי מומחים בנושא שיווק דיגיטלי
      • פרוייקט מובילי שוק ודעה
    • תוכנית שותפים
    • הצהרת נגישות
  • צרו קשר
✕

איך תמצאו את קהל היעד שלכם ברשת המדיה של גוגל ?

  • דף הבית
  • בלוג
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
  • איך תמצאו את קהל היעד שלכם ברשת המדיה של גוגל ?
נכתב ע"י יוני אלמוג ב- 13 באוקטובר 2014
קטגוריות
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
תגיות
  • Adwords
  • Display Network
  • טרגוט בגוגל
  • מיקוד ברשת המדיה
  • רשת המדיה

בפוסט זה נסקור את השיטות המרכזיות של מציאת קהל היעד המתאים לעסק שלכם ברשת המדיה של גוגל.

רשת המדיה של גוגל (נקראת גם רשת התוכן או Display) היא קבוצה של מיליוני אתרים שגוגל חתמה איתם הסכמים ומאפשרת לכם להציג את המודעות השיווקיות שלך (טקסט, באנרים, וידאו וכו') באתרים אלו.

להיפך מרשת החיפוש של גוגל, בה הגולש צריך להקליד את שאלת החיפוש שלו ואז מוצגות לו מודעות טקסט על סמך מילות חיפוש שבחרתם, ברשת התוכן הגולש אינו מחפש אלא גולש באינטרנט.

איזה עסקים צריכים לפרסם ברשת התוכן של גוגל ?

  1. עסקים שאין מספיק חיפושים ברשת החיפוש של גוגל על המילים הרלוונטיות להם ולכן כמות הלידים שהם מקבלים משם נמוכה.
  2. עסקים שעל מילות המפתח שלהם ברשת החיפוש של גוגל יש תחרות גבוהה ולכן מחירי ההקלקה מאד גבוהים ולא כלכלי להם לפרסם שם.
  3. עסקים שרוצים להרחיב את כמות הלידים שלהם ובעלויות נמוכות.

אז איך מוצאים את קהל היעד שלכם ברשת המדיה של גוגל ?

ברשת המדיה של גוגל ישנם מספר רב של אפשרויות טרגוט למציאת קהל היעד. חלקן שיטות מוכרות יותר וחלקן מתקדמות מוכרות פחות. נתחיל עם השיטות הבסיסיות.

רימרקטינג (שיווק מחדש)

רימרקטינג מאפשר לכם להציג את המודעות הפרסום שלכם לגולשים שכבר ביקרו באתר שלכם או בדפי הנחיתה שלכם.

בממוצע רק 2% מהגולשים שמגיעים לאתר שלכם או דפי הנחיתה שלכם משאירים פרטים או יוצרים קשר עם איתכם. שאר ה- 98% מתעניינים במוצר (אחרת לא היו מגיעים לאתר שלכם) אבל טרם מרגישים בשלים ליצור קשר. יתכן שהם עדיין בודקים מתחרים אחרים או צריכים לקבל החלטה שאכן הם רוצים לרכוש.

כדי לשכנע את ה- 98% הגולשים הללו שלא השאירו פרטים, יש אפשרות לרדוף אחריהם ולהציג להם את המודעות שלכם ברשת במדיה אחרי שהם היו באתר שלכם ולא השאירו פרטים. המודעות הללו, מזכירות כל הזמן לגולש את המוצר שלכם מתוך מטרה שכאשר יהיה בשל, ירכוש מכם אותו.

בדרך כלל עושים כמה קבוצות של רימרקטינג עם תמחור שונה פר קליק (לפי מה שהלקוח "שווה" לך):

  • לקוח שגלש בדף הנחיתה שלך
  • לקוח שגלש באתר שלך בדף מוצר ספציפי
  • לקוח שגלש באתר שלך באופן כללי ולא בעמוד ספציפי
  • לקוח שגלש בבלוג שלך

אגב, ניתן לעשות רימרקטינג לא רק לפי לאיזה עמודים גלשו לאתר שלך אלא גם לפי:

  • זמן השהייה באתר (רק גולשים שהיו באתר שלי לפחות 5 דקות – מעיד על רצינות)
  • תאריך ביקור אחרון
  • כמות דפים נצפים (לדוגמא גלשו בלפחות 5 דפים שונים)

מיקוד לפי הקשר (מילות מפתח – Contextual)

בשיטה זו המודעות שלכם מוצגות בהקשר של התוכן אליו הגיע הגולש.

לדוגמא, אם אתם מוכרים מוצר בתחום הדיאטה אזי תרצו להציג את המודעה שלכם בדפי אינטרנט שכוללים מאמרים שמכילים את המילים: דיאטה, ספורט, הרזיה, אורח חיים בריא וכו'. כלומר הגולש לא חיפש את המונחים הללו (כמו ברשת החיפוש) אך הוא גולש נניח במאמר ב- Ynet על הרזייה ואז המודעה שלכם מוצגת בדף זה.

הרציונאל הוא שאם הגולש צורך תוכן בתחום הזה, כנראה המוצר שלכם יהיה רלוונטי אליו. ולכן גוגל מחפשת את כל דפי האינטרנט שהתוכן שלהם מכיל את מילות המפתח שקשורות למוצר שלכם ומציגות את המודעות שלכם שם.

לסיכום: זוהי שיטת מיקוד מאד חזקה שמאפשרת לך להציג את המודעות שלך באתרים מובילים רק במאמרים שרלוונטים למוצר או השירות שלך.

מיקוד לפי אתרים ספציפיים (מיקומים – Placement)

אם אתם יודעים באיזה אתרים ספציפיים (או דפים ספציפיים בתוך אתר מסויים) הלקוחות הפוטנציאלים שלכם גולשים אזי זו שיטת המיקוד המתאימה לכם

בשיטה זו, אתם נותנים לגוגל רשימה של אתרים בהם אתם רוצים שהמודעות שלכם יוצגו לגולשים.

לדוגמא אם אתם מספקים מוצר לבעלי עסקים, ואתם מעריכים שהלקוחות הפונציאליים שלכם גולשים בגלובס או TheMarker, אזי אתם יכולים לסמן לגוגל להציג את המודעות שלכם רק באתרים אלו.

להיפך מהשיטה הקודמת בה אמרתם לגוגל להציג את המודעות בכל האתרים על בסיס התוכן, כאן אתם אומרים להציג את המודעות על בסיס האתר בלי קשר במה הדף הספציפי עוסק.

אם אתם לא יודעים היכן הלקוחות שלכם גולשים, לגוגל יש כלי שנקרא Display Planner שיעזור לכם למצוא את האתרים הרלוונטים לפי תחומי העניין שתגדירו.

לסיכום, שיטה זו טובה מאד אם קהל הלקוחות שלכם מאד מוגדר וידוע מראש היכן הוא גולש.

מיקוד לפי נושאים + תחומי עניין ביחד

מיקוד לפי נושאים מאפשר לך להציג את המודעות שלך לגולשים באתרים שעוסקים בנושא שבחרת.

מיקוד לפי תחומי עניין מאפשר לך להציג את המודעות שלך לגולשים שתחומי העניין שלהם הם אלו שבחרת.

השילוב של 2 המיקודים ביחד הוא קטלני כיוון שאתה בעצם מציג מודעות לגולשים בתחום העניין שלך וכן הם כרגע גולשים באתר מסוג זה. לכן, בסבירות גבוהה מדובר בלקוח פוטנציאלי טוב לעסק שלך.

הצגת המודעות שלך בצורה של מיקוד זו חזקה מאד ועובדת היטב עבור רוב העסקים.

שילוב מיקודים עם גיל ומין

ניתן לשלב כל אחת משיטות המיקוד שציינתי מעלה עם מאפיינים נוספים כגון מין וגיל ובכך לטייב עוד יותר את קהל היעד אליו אתם פונים.

לדוגמא, אם השירות שלכם הוא תחום המשכנתאות (מחזור או לקיחת משכנתא), כדי לפרסם במיקוד הקשר על מאמרים הקשורים במשכנתא, קניית דירה וכו' בשילוב עם מיקוד של גיל בין 25-35 (עיקר לוקחי המשכנתאות) ומין גברים (לא מטעמי הפלייה, פשוט מניסיון קמפיינים בתחום המשכנתאות עובדים יותר טובים שפונים לגברים).

לסיכום

ישנן הרבה שיטות למצוא את הלקוחות שלכם ברשת המדיה של גוגל ובעלויות נמוכות. גוגל סיכמו בגרף שלהלן חלק מהשיטות. ככל שהשיטה נמוכה יותר בציד ה- Y, אחוזי ההמרה של הגולשים יהיו גבוהים יותר וככל שתהיה נמוכה יותר בציר ה- X עלות להמרה (עלות לליד) תהיה נמוכה יותר. גודל העיגול הוא כמות המשתמשים בקבוצה. לפי הגרף, שיטת הרימרקטינג היא זו שתתן לכם עלות הכי נמוכה ליצירת לקוח אצלכם (אבל גם זה קבוצה קטנה יחסית כי אלו רק הגולשים שכבר היו אצלך באתר) ולכן זו גם הטכניקה הראשונה שהצגתי.

DisplayNetworksTargeting

מקור: Google Webinar

מחפשים סוכנות מקצועית שתקדם את העסק שלכם בגוגל ?

נשמח אם תשאירו פרטים בטופס מצד שמאל ונוביל גם אותכם להצלחה.

הנה מנהל מחלקת הפרסום שלנו, שי ונציה מספר בקצרה על השירותים שלנו.

יוני אלמוג

יוני אלמוג

משנה למנכ"ל InforUMobile. מומחה בשיווק סלולרי ואינטרנטי. בעל ידע נרחב בטכנולוגיות דיגיטליות, ממשקי משתמש ומערכות תקשורת. מעצב ומתווה אסטרטגיות עסקיות. מוביל דעה בתעשיית המובייל בישראל, מרצה בכנסים בתחום. יוני בוגר תואר בהנדסת מחשבים מהטכניון. מצב אישי – נשוי + 2 ילדים

More Posts - Website

Follow Me:Add me on XAdd me on FacebookAdd me on LinkedInAdd me on YouTube






    צרו קשר:









    או בטלפון:

    03-9415550

    InforUMobile - Shamir Systems

    פוסטים אחרונים מהבלוג שלנו

    • חידושים במערכת – שיפורים מהותיים שהטמענו בחודשים פברואר-מרץ 2025
    • עדכון מודול הפופאפים במערכת – הוספת מנגנון הקפצה חכם ומותאם אישית לכל גולש
    • חדש במערכת – Dashboard ביצועי שליחות ומכירות
    • זרקור על: סגמנטציות חכמות ופילוחים במערכת
    • זרקור על: מסעות לקוח חכמים במערכת
    • התראות פוש על שיחות WhatsApp נכנסות

    שליחת SMS לעסקים
    דיוור אלקטרוני
    שליחת WhatsApp עסקי
    הודעות קוליות
    פתרונות eCommerce

    ממשקי API למערכת 
    מרכז ההדרכה
    בלוג חברה
    חזון החברה

    Facebook  Youtube Instagram

    03-9415550
    [email protected]

    הצהרת נגישות
    מדיניות פרטיות לגלישה באתר
    תנאי שימוש באתר
    נספח לתנאי ההתקשרות – פרטיות

    שמיר מערכות ומפעלים בע"מ | 03-9415550 | InforUMobile | כל הזכויות שמורות

    חברת שמיר מערכות ומפעלים בע"מ חרטה על דגלה לספק שירות לכל לקוחותיו באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע”ג-2013 ולתקנות על פיו.

    הסדרי הנגישות במשרדי החברה

    מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו:
    אין קבלת קהל במשרדינו והשרות ניתן רק באמצעות אתר האינטרנט, הטלפון והמייל.

    התאמות נגישות שבוצעו במסגרת הנגשת האתר

    באתר מותקן סרגל נגישות מסוג NagishExpress באמצעותו אפשר להגיע אליו מכל מקום באתר ע"י כפתור ההנגשה הצף באחת הפינות באתר. ניתן לבצע דרכו את הפעולות הבאות:

    • לשנות את הטקסט לפי הצרכים שלכם – להגדיל אותו, לרווח בין האותיות, לשנות את הרווח בין השורות, לישר לצד אחד.
    • לשנות את הניגודיות  של צבעי המסך ובעיקר הטקסט והרקע (כולל מונוכרום וצבע חום כהה).
    • לשנות את הסמן.
    • להדגיש את הקישורים.
    • להסתיר את התמונות.
    • לבטל הנפשות
    • הפעלת פרופיל ADHD
    • הפעלת פרופיל מוגבלות קוגנטיבית
    • להשתיק קול

     

    נגישות האתר אינטרנט

    • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
    • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
    • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
    • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
    • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
    • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
    • מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

    דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

    למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר.

    פרטי רכז.ת הנגישות במשרד

    • שם מלא: יעל אלמוג-מנור
    • טלפון :03-9415550 שלוחה 549
    • דוא”ל :  [email protected]

    פרסום הצהרת הנגישות

    הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 27-06-2024

    הגדרות גופן
    Adjust background colors
    • Report a problem
    • NagishExpress Logo