• כניסת לקוחות
  • 03-9415550
InforUMobileLogoInforuMobileLogo1InforUMobileLogoInforUMobileLogo
  • SMS
    • שליחת SMS במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת SMS
    • מרכז הדרכה בנושא SMS
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • Email2SMS
    • קבלת הודעות SMS
    • אוטומציה שיווקית
    • הודעות OTP באמצעות SMS
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • פתרונות ל- eCommerce
  • דיוור אלקטרוני
    • דיוור אלקטרוני במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת דיוור אלקטרוני
    • אוטומציה שיווקית
    • פתרונות ל- eCommerce
    • דוגמאות לתבניות ועיצובים
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • מרכז הדרכה בנושא דיוור אלקטרוני
  • הודעות קוליות
    • הודעות קוליות דרך מערכת InforUMobie
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • שאלות נפוצות – הודעות קוליות IVR
  • WhatsApp
    • שליחת WhatsApp במערכת InforUMobile
    • ממשקי API לשליחת WhatsApp
    • מרכז הדרכה בנושא WhatsApp
  • eCommerce
  • ערוצים נוספים
    • סקרים
    • אוטומציה שיווקית
    • אינטגרציות
    • צ'אט בוטים
      • צ'אט בוט במערכת InforUMobile
      • מרכז הדרכה צ'אט בוטים
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • דפי נחיתה
      • דפי נחיתה במערכת InforUMobile
      • תכונות מערכת דפי נחיתה
      • דוגמאות לתבניות דפי נחיתה
      • מרכז הדרכה בנושא דפי נחיתה
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • הודעות פוש לדפדפנים
    • הודעות פוש לאפליקציות
    • קטלוג מוצרים דיגיטלי
  • הדרכה
    • מרכז ידע
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • בלוג
  • אודות
    • אודות החברה
    • חזון החברה
    • בלוג
      • בלוג חברה
      • קורס SMS לעסקים
      • קורס בדיוור בדואר אלקטרוני
      • פאנלי מומחים בנושא שיווק דיגיטלי
      • פרוייקט מובילי שוק ודעה
    • תוכנית שותפים
    • הצהרת נגישות
  • צרו קשר
✕

דוחות נסתרים ב- Adwords שאתם חייבים להכיר

  • דף הבית
  • בלוג
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
  • דוחות נסתרים ב- Adwords שאתם חייבים להכיר
נכתב ע"י יוני אלמוג ב- 12 באוקטובר 2014
קטגוריות
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
תגיות
  • Adwords
  • פרסום באינטרנט
  • פרסום בגוגל

Google Adwords היא מערכת פרסום מתקדמת מאד ומכילה "הרים" של מידע סטטיסטי.

החוכמה היא בעיקר לדעת לנתח את המידע ולהפיק ממנו מסקנות לשיפור הקמפיינים שלכם.

בפוסט זה נסקור מספר דוחות ונתונים שהם פחות גלויים לעין ב- Adwords אבל הם מכילים מידע שיווקי ועסקי חשוב מאד ויאפשרו לכם לשפר את הקמפיינים שלכם.

Top Movers

הרבה פעמים אתם זקוקים למידע מהיר לגבי שינוי שקרה בקמפיין שלכם ואתה רוצים לזהות איזה קמפיין או קבוצת מודעות שלכם פתאום "המריאו" או לחלופין לזהות איזה קמפיין או קבוצת מודעות נחלשו. לחלופין ביצעתם שינוי בקמפיין ואתם רוצים לדעת איפה השינוי השפיע או האם הרסת משהוא.

הדרך הכי טובה לעשות זאת היא באמצעות דוח Top Movers שנמצא תחת טאב ה- Dimensions.

TopMoversReport

בדוח זה אתם בוחרים טווח תאריכים (7, 14 או 28 יום) והמערכת מייד מבצעת השוואה על טווח הימים הללו בהשוואה לאותם ימים לפני (כלומר נניח משווה את ה7 ימים האחרונים ל- 7 הימים לפניהם).

המערכת מחפשת את 10 הקמפיינים או קבוצות המודעות שעשו את השינוי הגדול ביותר בהשוואה בין התקופות מבחינת קליקים או עלות. כל הקמפיינים שעלו מצטרפים לשורת ה- Top increases וכל הקמפיינים שירדו מצטרפים לשורת ה- top decreases.

הנתונים היותר מעניינים של דוח זה הינם למטה. המערכת מציגה את כל שמות קבוצות המודעות או הקמפיינים שחוו שינוי (למעלה או למטה) וכך ניתן בקלות לראות מה השתנה בנתונים ולשפר מיידית.

TopMoversReport2

סימולציית בדיקה של העלאה/הורדת עלות לקליק

תמיד רציתם לדעת מה תהיה ההשפעה אם תעלו (או תורידו) את המחיר שאתם מוכנים לשלם לקליק פר מילה מסויימת, אבל פחדתם לבצע את השינוי ?

רוצים לדעת איזה מחיר יוביל אותכם לחלק העליון של תוצאות החיפוש (מיקומים 1-3) ?

לגוגל יש כלי מתאים בדיוק בשבילכם. הכלי מאפשר לכם לבדוק מה היה קורה אם הייתם מורידים או מעלים את ה- Bid שלהם למילים ב- 50% וב- 300%.

איך עושים זאת ?

כנסו ל- Keywords ותבחרו Columns->Customize Columns

לכו ל- Bid Simulator ובחרו את השדות הרלוונטים אליכם. אפשר לבחור שינוי בכמות הקליקים, שינוי בהוצאה וכו'.

CustomizeColumns

את התוצאה תראו בדוח מילות מפתח. מה שתקבלו שם זה פר מילה, לדוגמא בעמודה של Est. add. clicks/wk (-50% bid) תראו כמה קליקים תקבלו פחות אם תורידו את המחיר לקליק ב- 50% פחות. במקרה הזה המילה הראשונה תקבל 16 הקלקות פחות. אם תעלו את המחיר לקליק ב- 50% תקבלו 2 הקלקות יותר.

EstAddClick50

זה מידע סופר שימושי וכדאי מאד להשתמש בו.

ניתוח מתחרים

רוצים לדעת איפה אתם עומדים ביחס למתחרים שלכם בפרסום בגוגל ?

לגוגל יש כלי שמאפשר לכם לעשות השוואה בינכם לבין כל המתחרים שמתחרים מולכם על מילות המפתח בחשבון שלכם.

איך עושים זאת ?

כנסו לקמפיין מסויים אותו אתם רוצים לבדוק ובחרו Details-<Auction Insights

AuctionInside

מה שתקבלו זה דוח של כל המתחרים שנמצאים מולכם.

לכל מתחרה אתם יכולים לראות:

בכמה מהחיפושים בהם אתם השתתפתם גם הוא הופיע, מה המיקום הממוצע שלו בתוצאות החיפוש, באיזה נתח מהחיפושים באחוזים הוא היה מעליהם בתוצאות החיפוש, באיזה נתח מהחיפושים באחוזים הוא היה בשלושת המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש וכו'.

AuctionInside2

את הכלי ניתן להפעיל ברמת החשבון, ברמת קמפיין או ברמת קבוצת מודעות.

אם אתם מפרסמים גם על שם המותג שלכם, שימוש חזק בכלי זה יאפשר לכם לבדוק על שם המותג שלכם (כנסו לקבוצת המודעות הרלוונטית אצלכם) אם יש מתחרים במפרסמים עליו והם במיקום גבוה מכם. אם כן, כדאי לכם לעלות את הביד שלכם שם.

טיפ: אנחנו פעם בחצי שנה בודקים את המגמה של התחרות בשוק ע"י הוספת סגמנט של חודש והורדת הדוח לאקסל ושם עושים Pivot Table (טבלת ציר) של המתחרים לפי חודשים (ציר X) ומה ה- Impression Share (ציר Y).

2ניתוח_מתחרים

הגרף נראה כך:

ניתוח_מתחרים

ניתוח דפי נחיתה

בחשבון שלכם יש שימוש במספר דפי נחיתה ואתם רוצים לבדוק איזה מהם עובד טוב יותר ?

לעיתים דף נחיתה א' נמצא בשימוש בקבוצות מודעות מסויימות ודף נחיתה ב' בקבוצות אחרות וקשה לקבל תמונה מרוכזת על דפי הנחיתה.

הפתרון לנושא הוא ללכת ל- Dimensions-<Destination URLs

DestinationUrl

אתם תקבלו דוח שמציג את כל דפי הנחיתה שלכם עם מידע מרוכז לגבי כמות הצפיות, כמות ההקלקות, כמות ההמרות, אחוזי המרה וכו' (אפשר להוסיף הרבה שדות דרך Columns->Customize Columns

 

DestinationUrl2מחפשים סוכנות מקצועית שתקדם את העסק שלכם בגוגל ?

נשמח אם תשאירו פרטים בטופס מצד שמאל ונוביל גם אותכם להצלחה.

 

יוני אלמוג

יוני אלמוג

משנה למנכ"ל InforUMobile. מומחה בשיווק סלולרי ואינטרנטי. בעל ידע נרחב בטכנולוגיות דיגיטליות, ממשקי משתמש ומערכות תקשורת. מעצב ומתווה אסטרטגיות עסקיות. מוביל דעה בתעשיית המובייל בישראל, מרצה בכנסים בתחום. יוני בוגר תואר בהנדסת מחשבים מהטכניון. מצב אישי – נשוי + 2 ילדים

More Posts - Website

Follow Me:Add me on XAdd me on FacebookAdd me on LinkedInAdd me on YouTube






    צרו קשר:









    או בטלפון:

    03-9415550

    InforUMobile - Shamir Systems

    פוסטים אחרונים מהבלוג שלנו

    • חידושים במערכת – שיפורים מהותיים שהטמענו בחודשים פברואר-מרץ 2025
    • עדכון מודול הפופאפים במערכת – הוספת מנגנון הקפצה חכם ומותאם אישית לכל גולש
    • חדש במערכת – Dashboard ביצועי שליחות ומכירות
    • זרקור על: סגמנטציות חכמות ופילוחים במערכת
    • זרקור על: מסעות לקוח חכמים במערכת
    • התראות פוש על שיחות WhatsApp נכנסות

    שליחת SMS לעסקים
    דיוור אלקטרוני
    שליחת WhatsApp עסקי
    הודעות קוליות
    פתרונות eCommerce

    ממשקי API למערכת 
    מרכז ההדרכה
    בלוג חברה
    חזון החברה

    Facebook  Youtube Instagram

    03-9415550
    [email protected]

    הצהרת נגישות
    מדיניות פרטיות לגלישה באתר
    תנאי שימוש באתר
    נספח לתנאי ההתקשרות – פרטיות

    שמיר מערכות ומפעלים בע"מ | 03-9415550 | InforUMobile | כל הזכויות שמורות

    חברת שמיר מערכות ומפעלים בע"מ חרטה על דגלה לספק שירות לכל לקוחותיו באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע”ג-2013 ולתקנות על פיו.

    הסדרי הנגישות במשרדי החברה

    מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו:
    אין קבלת קהל במשרדינו והשרות ניתן רק באמצעות אתר האינטרנט, הטלפון והמייל.

    התאמות נגישות שבוצעו במסגרת הנגשת האתר

    באתר מותקן סרגל נגישות מסוג NagishExpress באמצעותו אפשר להגיע אליו מכל מקום באתר ע"י כפתור ההנגשה הצף באחת הפינות באתר. ניתן לבצע דרכו את הפעולות הבאות:

    • לשנות את הטקסט לפי הצרכים שלכם – להגדיל אותו, לרווח בין האותיות, לשנות את הרווח בין השורות, לישר לצד אחד.
    • לשנות את הניגודיות  של צבעי המסך ובעיקר הטקסט והרקע (כולל מונוכרום וצבע חום כהה).
    • לשנות את הסמן.
    • להדגיש את הקישורים.
    • להסתיר את התמונות.
    • לבטל הנפשות
    • הפעלת פרופיל ADHD
    • הפעלת פרופיל מוגבלות קוגנטיבית
    • להשתיק קול

     

    נגישות האתר אינטרנט

    • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
    • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
    • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
    • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
    • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
    • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
    • מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

    דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

    למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר.

    פרטי רכז.ת הנגישות במשרד

    • שם מלא: יעל אלמוג-מנור
    • טלפון :03-9415550 שלוחה 549
    • דוא”ל :  [email protected]

    פרסום הצהרת הנגישות

    הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 27-06-2024

    הגדרות גופן
    Adjust background colors
    • Report a problem
    • NagishExpress Logo