אוטומציה שיווקית

באמצעות מערכת InforUMobile

 

אוטומציה שיווקית

אוטומציה שיווקית (Marketing Automation), היא שיטה לניהול תהליכי שיווק ותפעול בצורה אוטומטית, במספר ערוצי שיווק דיגיטליים. התהליכים מופעלים באמצעות טריגרים שנקבעו מראש, הכוללים סיבת ההפעלה, תזמונים, סיגנלים ממערכות ממוחשבות, נתיב זרימה של הלקוח במשפך השיווק, יעדים ועוד.

כל טריגר מניע לפעולת המשך שנקבעה מראש ובתזמון שנקבע במערכת השיווק האוטומטית. ניתן לעקוב אחר ביצועי הלקח והשגת יעדים לאורך המשפך.

מערכת בניית משפך אוטומציה שיווקית מבית InforUMobile מאפשרת הקמה משפכי שיווק ותפעול, ללא צורך בידע בתכנות. המערכת עושה שימוש מתקדם בממשק Drag & Drop ומאפשרת בנייה מתוך מגוון תבניות מוכנות מראש.

שימושים נפוצים לאוטומציה


- שיפור תהליכי מכירה

- טיפוח לקוח (Lead Nurturing)

- שימור לקוחות

- תהליכי גבייה חכמים

- נטישת עגלה ב- eCommerce

- סדרות מסרים חכמות על פי התנהגות


טריגרים חכמים


- בעקבות גלישה באתר

- לאחר מילוי טופס בדף נחיתה

- לקראת יום הולדת או אירוע מבוסס תאריך אחר

- בעת הצטרפות לקבוצה

- בעקבות אירוע באתר חיצוני

אוטומציות ל- eCommerce


- אינטגרציה עם פלטפורמות מובילות ביניהן Magento, WooCommerce, Shopify

- פלאגינים מובנים ללא צורך בתכנות

- יצירת מסעות לקוח בעקבות אירועים בזמן אמת - רישום לאתר, רכישה, נטישת עגלה

- עידוד קנייה בעזרת דיוורים, הודעות SMS, הפצת קופונים חד חד ערכיים

פיקסל מעקב גלישה


- זיהוי גולשיםהמבקרים באתר והכנסתם לתהליך האוטומציה בהתאם

- אפשרות להגדיר URLים ספציפיים למיקוד מסע הלקוח

- טירגוט חכם של גולשים והזנתם במידע רלוונטי להתנהגות שלהם באתר ולתחומי העניין שלהם

- מגוון הגדרות של פיצול התנועה באוטומציה לפי מאפייני הגלישה

אוטומציה בהתאם להתנהגות הלקוחות


ססטוס דיוור - פעולה בהתאם לפתיחה או הקלקה של לקוח על דיוור אלקטרוני

סטטוס סמס - פעולה בהתאם לקבלת סמס על ידי הלקוח

עדכון שייכות לרשימה - שיוך או אי שיוך לקוח לרשימה לפי ההנהגותו באוטומציה

שליחת הודעות רב ערוציות - שליחת הודעות ללקוחות במדיות שונות בהתאם לתגובה שלו

תכונות מתקדמות


- פיצול אוטומציה לצורך A/B Testing

- קביעת יעדים ומדידת ביצועים

- שליחת סקרים במסגרת האוטומציה

- דוחות מפורטים על המשפך השיווקי וההתקדמות הלקוחות