(גרסה: דצמבר 24 – V2)
- הגדרות
א. "החברה" – שמיר מערכות ומפעלים בע"מ , ח.פ. 510673080 מראשון לציון, ישראל.
ב. "הלקוח" – האישיות המשפטית המתקשרת באמצעות הסכם זה עם החברה כמפורט בהסכם הראשי.
ג. "ההסכם הראשי" – ההסכם אשר סוכם בין הצדדים ובו מופיעים שמות הצדדים והוראות נוספות.
ד. "ההסכם" – הסכם הראשי ותנאים כלליים אלו.
ה. "המערכת" – מערכת InforUMobileהמאפשרת להכין רשימות תפוצה של לקוחות ולבצע משלוח מתוזמן של הודעות בפלטפורמות שונות בצורה ידנית או אוטומטית.
ו. "מפעיל תקשורת" – ספק שירותי תקשורת ששירותיו כרוכים במשלוח ההודעות באמצעות המערכת.
ז. "שירותי החברה/השירותים" – השירותים שהוסכם בין הצדדים, כי החברה תספק ללקוח רשות שימוש בהם.
ח. "רשות השימוש": רשות השימוש בשירותי החברה.
ט. "תוכנית התעריפים והשירותים" – מכלול שירותי החברה, תעריפי התשלום בגינם ותנאי התוכנית, שסוכמו בין החברה ללקוח, כי יהוו חלק מהסכם זה, כפי שהם מופיעים בהסכם הראשי או בכל מסמך שהוסכם בין הצדדים לצורך הגדרת התעריפים ו/או השירותים, ובכלל זאת הקלטות שיחה בין הצדדים והודעות דואר אלקטרוני. - כללי
א. תנאים אלו הינם חלק בלתי נפרד מההסכם.
ב. הלקוח מצהיר בזה, כי קרא ובדק את ההסכם, על כל חלקיו והוא מסכים לכל האמור בו.
ג. הלקוח מסכים לכך, שהוראות ההסכם עשויות להשתנות בעקבות שינויים בדינים החלים על החברה.
ד. הלקוח מצהיר בזה, כי בדק את מאפייני השירותים, ומצאם מתאימים מבחינת סוגם, תיאורם, איכותם ותכונותיהם לצרכיו, והוא מוותר בזה על טענת אי-התאמה מכל סוג שהוא.
ה. הלקוח מקבל על עצמו את רשות השימוש בשירותי החברה הנקובים בהסכם, הכול בכפוף להוראות ולתנאים המפורטים בהסכם.
ו. החברה רשאית להסב את כל או חלק מזכויותיה וחובותיה לפי הסכם זה לכל צד שלישי ללא אישור הלקוח לכך, וכן מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל תהא רשאית החברה להסב רק חלק או כל זכויותיה לקבלת כספים מאת הלקוח לפי הסכם זה.
ז. הלקוח אינו רשאי להסב את זכויותיו וחובותיו על פי הסכם זה לאחר ללא אישור מפורש ובכתב של החברה. - שירותי החברה
א. החברה תספק את השירותים בהתאם לחבילת התעריפים והשירותים, הוראות הסכם זה וכללים שהחברה תקבע מעת לעת.
ב. בהתאם להתקדמות הטכנולוגית הנוגעת לשירותים, נסיבות התלויות בספקי החברה או בהתאם להוראות הדין, החברה רשאית מעת לעת לשנות את הרכב ותנאי חבילת התעריפים והשירותים ומאפייניהם, ובכלל זה רשאית החברה בהודעה מראש לבטל או לשנות את סוג השירות הניתן על ידה באמצעות הודעה מראש ללקוח או לשנות את הטכנולוגיה שבאמצעותה היא פועלת.
ג. ללקוח ידוע, כי שירותים טכנולוגים מטיבם צפויים לשיבושים ותקלות; החברה תעשה מאמצים סבירים לבצע כל תיקון הנדרש לשם פעולתה התקינה של המערכת בהקדם האפשרי.
ד. ללקוח ידוע כי בשל תקלות טכניות ו/או בשל מאפיינים טכנולוגים שונים לרבות כאלו שבשליטת הנמענים או ספקיהם, ייתכן ונמענים מסויימים לא יקבלו את ההודעה הנשלחת על ידי הלקוח במסגרת שירותי החברה. כמו כן, אין החברה מתחייבת לשלמות ודיוק המידע, שעשוי להופיע במערכותיה לעניין קבלת ההודעות הנשלחות באמצעות המערכת על ידי הנמענים ואופן השימוש של הנמענים בהודעות אלו.
ה. החברה רשאית להשבית את המערכת מעת לעת לצרכי תחזוקתה. במקרה שכזה, החברה תודיע ללקוחותיה מראש על השבתת המערכת ועל פעולות לצורך תחזוקה במערכת .
ו. החברה רשאית בכל עת לשנות את מבנה ו/או צורת המערכת לפי שיקול דעתה הבלעדי.
ז. החברה רשאית להוסיף שירותים בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
ח. במסגרת שימושה לקוח בשירותי החברה, מתחייב הלקוח כדלקמן:
1) כי לא יפעל בכל דרך העלולה להפריע לפעילות התקינה של שירותי החברה.
2) כי יפעל לפי כל דין, ובכלל זאת, יקפיד על כללי משלוח הודעות פירסומיות הקבועות בחוק (ובכלל זאת: קבלת הסכמות, הסרה מרשימת תפוצה, הצגת מידע הנדרש בדין וכיוב'), ימנע ממשלוח דואר זבל, לא יטריד את מערכות החברה, נמענים או כל צד ג' אחר וכן יקפיד על כללי הגנת הפרטיות לרבות אבטחת המידע.
3) להקפיד שלא לכלול תוכן רגיש בהודעות הנשלחות על ידיו באמצעות המערכת.
4) כי בכל הודעה שתשלח לנמען יופיעו אך ורק את פרטי הזיהוי האמיתיים של הלקוח .
5) כי לא יעשה שימוש ולא יאפשר לאחר לעשות שימוש בשירותי החברה לשם פעולה שאינה כדין ו/או פעולה העולה כדי עוולה ו/או פגיעה בזכויות קניין רוחני של החברה ו/או של כל צד שלישי אחר ו/או פעולה הפוגעת בפרטיותו של אחר על פי כל דין, ו/או בזכויות חוזיות ו/או בחובות אמון לאחרים.
6) ינהג בתום לב ובדרך מקובלת, ימנע מכל הטרדה של האחר, ייעשה שימוש הוגן בשירותי החברה וימנע משימוש לרעה בהם.
7) כי ימנע מלהעביר כל מסר באמצעות שירותי החברה שתוכנו מאיים, נגוע בלשון הרע או בדיבה, גס או האסור על-פי כל דין או היוצר עילה לתביעה פלילית או אזרחית.
8) כי לא יתחזה לאדם או גוף כלשהו, לרבות נציג, עובד או מנהל של החברה ו/או ימסור תיאור מסולף או הצגה כוזבת של קשר בינו ובין צד שלישי.
9) לא יפיץ חומר שקרי ומטעה או חומר אשר נועד להערים על אדם או על גוף כלשהו, במישרין ו/או בעקיפין.
10) כי לא יפיץ כל חומר המכיל כל סוג של וירוס מחשב או כל קוד מחשב אחר, המתוכנן לטול מידע ללא רשות, להרוס, להפריע, או להגביל את השימוש (ובכלל זה כל שימוש אחר מלבד שימוש הוגן וסביר בשירות) בכל אחד מן המחשבים, השרתים, החומרה ו/או התוכנה אשר מצויים בשימוש החברה לצורך אספקת השירותים או אצל הנמענים.
11) כי לא יפיץ קישורים לדפי נחיתה ו/או סקרים ו/או קטלוגים ו/או בוטים שנבנו על מערכות של החברה באמצעות שירותי משלוח הודעות בתפוצה רחבה של ספקים אחרים מלבד החברה. מוסכם בזאת בין הצדדים, כי השימוש בכלים של החברה ליצירת ממשקים אינטרנטיים מוגבלת אך ורק לשימוש בהם במסגרת שירותי החברה בלבד.
12) שלא לצור קישורים לאתרים המכילים תכנים פורנוגראפיים, תכנים המעודדים לאלימות, לגזענות או לאפליה פסולה, או המנוגדים לחוק, או שפרסומם מנוגד לחוק או המעודדים פעילות המנוגדת לחוק.
13) שלא להפיץ חומר המהווה הטעיה צרכנית לפי חוק הגנת הצרכן, תשמ"א – 1981.
14) שלא לעשות כל שימוש מחוץ למערכת, בתכנים גרפיים לרבות תמונות, פונטים ועוד אשר מסופקים על ידי החברה ללא קבלת הרשאה כתובה מאת החברה.
15) שלא לשלוח הודעות לנמענים שמשלוח הודעות שיווקיות אליהם נאסר על הלקוח לפי דין לבצעו.
16) שלא להשתמש בהודעותיו בנתוני זיהוי שאינם שלו או שיש בהם כדי להטעות את הנמענים או שהם של צד ג' שלא נתן את רשותו ללקוח לעשות בהם שימוש.
ט. באחריותו הבלעדית של הלקוח לוודא ולהקפיד, כי יש בידו כל ההרשאות החוקיות מבחינת דיני הקניין הרוחני לשלוח ולהשתמש ביצירות המשולבות בהודעותיו לנמעניו בכלל זה בפונטים הכרוכים בהם.
י. קיום דיני הנגישות ביחס להודעות הנשלחות על ידי הלקוח הינו באחריותו הבלעדית של הלקוח. על הלקוח לבחון האם שירותי החברה מתאימים לדיני הנגישות ולזכויות המוקנות לבעלי מוגבלויות.
יא. החברה רשאית להגביל או להפסיק את שימושו של הלקוח בשירותיה באופן מלא או חלקי ככל שהוא עושה בו שימוש בלתי סביר, או ככל שהוא מבצע פעילות לא חוקית באמצעות שירותי חברה או המנוגדת להוראות ההסכם, וכן להסיר מידע שנאגר אצלה שמקורו אצל הלקוח או להורות על הסרת נמענים מרשימות התפוצה של הלקוח או על ביצוע שינויים בהם, הכול ככל שיש בדברים כדי להפר את הוראות הסכם זה לפי דעתה של החברה.
יב. מובהר בזאת, כי אין החברה אחראית ליצירות רשימות נמענים ולבחינת איכותן, וכי נושאים אלו הינם באחריותו הבלעדית של הלקוח. כמו כן, מובהר, כי החברה לרבות באמצעות מערכותיה איננה מחוייבת לבחון את תאימות השימוש בשירותיה על ידי הלקוח לדין או להוראות הסכם זה לרבות ביחס לתוכן ההודעות הנשלחות על ידי הלקוח ותצורתן, ובכלל זה אינה מחוייבת לספק ללקוח כל התראה על אי קיום תאימות זו, וכי מלוא האחריות בהקשר זה מוטלת על הלקוח.
יג. הלקוח יהיה האחראי לכל אובדן, פגיעה, נזק או הפסד שיגרם לחברה ו/או למפעיל התקשורת ו/או למנוי ו/או לצד ג' עקב מעשה ו/או מחדל בקשר עם השירות, ולרבות בקשר עם המידע המסופק בשירות ו/או עקב פעולה כלשהיא בניגוד לאיזו מהוראות הדין ו/או הוראות הסכם זה. למען הסר ספק מובהר, כי הלקוח יהיה אחראי לנכונות המידע, מהימנותו ואמינותו. מובהר ללקוח שמפעיל התקשורת אינו נושא באחריות כלשהי כלפי הלקוח ו/או המנוי ו/או צד ג' כלשהו הקשורים בשירותים מושא הסכם זה.
יד. מהותן, סגנונן ותוכנן של כל ההודעות שתשלחנה באמצעות השימוש במערכת, הינו באחריותו הבלעדית של הלקוח.
טו. החברה רשאית להגביל את היקף שמירת הנתונים (כל נתון לרבות: רשימות תפוצה, דפי נחיתה, סקרים, קטלוגים, בוטים וכל אלמנט שנבנה על ידי הלקוח על מערכות החברה), על ידי הלקוח במערכותיה ואת תקופת השמירה, ו/או להתנות את השמירה בתנאים שונים לרבות שימוש מינימלי בנתונים. החברה תהא רשאית לאחר מתן הודעה מראש ללקוח למחוק את הנתונים שנשמרו על ידו במערכות החברה, ובכל מקרה ככל שחלפו 7 שנים מאז קליטת המידע, תהא רשאית החברה למוחקו ללא מתן הודעה ללקוח. משלוח הודעה אודות כוונת המחיקה לכתובת הדואר האלקטרונית האחרונה שמסר הלקוח לחברה תהווה מתן אפשרות סבירה כאמור, היה וכתובת זו איננה פעילה, תהיה רשאית החברה למחוק את הנתונים כאמור אף בלא מתן הודעה בפועל ללקוח.
טז. מובהר, למען הסר ספק, כי טיפול בבקשות של לקוח למתן מידע או אסמכתאות או אישורים וכיוב' לעניין השירותים כרוך בתשלום כפי שיקבע מעת לעת על ידי החברה. החברה רשאית מעת לעת לקבוע הוראות בדבר אופן השימוש בשירותים בהתאם לשינויים בדין או ברגולציה החלה על השירותים לרבות זו החלה על מפעיל התקשורת או בשל שיקולים שלפי דעת החברה חיוניים לשם שמירת טיב השירותים והאינטרסים הלגיטמייים של כלל לקוחותיה או הנמנענים להודעות או החברה עצמה.
יז. החברה רשאית לקבוע מעת לעת מנגנוני זיהוי שעל הלקוח לעבור אותם מדי תקופה כדי להמשיך ולעשות שימוש בשירותי החברה. לקוח שלא יעבור את מנגנוני הזיהוי או שלא ישתף פעולה עם החברה בביצוע הזיהוי – תהא החברה רשאית לסיים הסכם זה עימו בהתרעה בת 7 ימים מראש.
יח. החברה רשאית לקבוע הסדרים מעת לעת ביחס לכניסה למערכת, כגון: סיסמאות בדרגות קושי שונות, מנגנוני נעילה בשל כניסות שגויות, שאלות זיהוי וכיוב'.
יט. ידוע ללקוח שהחברה וכן כל אחד ממפעילי התקשורת רשאי לקיים במערכותיו מנגנוני סינון אנושיים ו/או אוטומטיים לשם חסימת הודעות שאינן עומדות בתנאי הסכם זה או בכללים נוספים שקבעה החברה או שקבע מפעיל התקשורת לעניין שימוש בשירותיהם. הלקוח מוותר על כל טעה בהקשר להודעות אשר נחסמו על ידי החברה או על ידי מפעיל התקשורת במסגרת מנגנונים אלו. - שימוש במערכות
א. לצורך שימוש בשירותים על הלקוח להרשם במערכות החברה ולצור חשבון אישי. לצורך כך, יידרש הלקוח לבחור סיסמת כניסה למערכת בהתאם לכללים שתקבע החברה מעת לעת.
ב. הלקוח מתחייב שלא למסור את הסיסמה לכל גורם חיצוני שאינו מורשה לפעול בחשבונו האישי. כמו כן, המשתמש מתחייב לעדכן ולשנות את הסיסמה מעת לעת.
ג. המשתמש מצהיר, כי הפרטים שמסר לחברה לצורך פתיחת חשבונו הם פרטים נכונים, עדכניים ומדוייקים.
ד. החברה לא תישא באחריות הנובעת מיצירת קשר עם אדם שאינו הלקוח כתוצאה מהסתמכות על פרטים כוזבים כפי שהופיעו במערכת.
ה. לצורך הפעלת חלק מנדבכי השירות, לדוגמא: שימוש בממשק WhatsApp, עשוי הלקוח להדרש להטמיע במערכותיו ממשקים של צדדים שלישיים. החברה עשויה להציע ללקוח סיוע כנגד תשלום נוסף לשם ביצוע הטמעה זו – סיוע זה עלול להיות כרוך בשיתוף המסך של נציג הלקוח, ובחשיפת המידע שבמסך זה לנציג החברה. החברה לא תישא בכל אחריות לגבי תוצאות הטמעה זו ומשמעויותיה על מערכות המחשוב והמידע של הלקוח, ועל הלקוח לבחון משמעויות אלו בטרם הזמנת הסיעו הנדון מאת החברה. - תשלומים
א. תמורת שירותי החברה ישלם הלקוח לחברה תשלומים בהתאם למפורט בתוכנית התעריפים והשירותים, היכולה לכלול: תשלומים חד פעמיים, תשלומים עיתיים, תשלומים לפי היקף משלוח המסרים, תשלומים מראש בגין רכישת היקפי משלוח הודעות, ואשר עשויים להיות מוגבלים למספר המשתמשים מטעם הלקוח בשירותים (להלן: "דמי השימוש").
ב. אופן חישוב דמי השימוש יהיה לפי הנתונים שבמערכות החברה, הסכומים והתנאים העדכניים במחירון החברה בעת החיוב ובהתאם לתכנית התעריפים והשירותים.
ג. החברה תהיה רשאית בהודעה מראש ללקוח לעדכן מעת לעת, ועפ"י שיקול דעתה, את התעריפים והתנאים שבתוכנית השירותים והתעריפים, לרבות עדכון של תעריפי שירותים הניתנים ללא תשלום.
ד. אם יוטלו תשלומי חובה חדשים (מס, היטל, אגרה וכיוב') או ישתנו שיעורי תשלומי החובה בגין שירותי החברה, אפילו יוטלו על החברה, החברה תהא רשאית לחייב את הלקוח בעבורם.
ה. למען הסר ספק מובהר בזאת, כי החברה זכאית למלוא דמי השימוש בגין כל תקופת החיוב, לרבות בגין תקופות בהן חלו הפסקות ו/או שיבושים בשירותי החברה או בהן הלקוח לא עשה שימוש בשירותי החברה.
ו. דמי השימוש הם לתשלום עד למועד הנקוב בחשבוניות שתומצאנה ללקוח על-ידי החברה.
ז. דמי השימוש הנקובים בחבילה מתייחסים אך ורק לשירותים הנכללים בה ולפי התנאים המפורטים בה. כל שירות נוסף, הרחבה, תוספת, שינוי, שיפור, עדכון, ישאו תשלום נוסף מצידו של הלקוח בהתאם למחירון החברה או לפי הסכמה שתועדה בכתב או בכל אמצעי חיצוני ואמין אחר בין הלקוח לבין נציגות מוסמכת של החברה או אמצעי דיגיטלי מוסמך מטעמה.
ח. אי עמידה מצד הלקוח בהנחיות החברה ובהוראות הסכם זה כאמור לעיל, לא תשמש עילה ביד הלקוח לשם אי ביצוע התשלומים לחברה בגין רשות השימוש בשירותיה או עבור המוצרים.
ט. מובהר ומוסכם בזאת כי כלל ההודעות הנשלחות באמצעות המערכת יחויבו בתשלום או ימנו לעניין השימוש בהיקף הודעות שנרכש מראש לרבות הודעות שלא התקבלו ביעדן.
י. התנתקות הלקוח משירותי החברה אינה פוטרת את הלקוח מתשלומיו עבור מוצרים אשר רכש מאת החברה. - תנאי תשלום
א. הלקוח ישלם לחברה באמצעות אמצעי התשלום שבינו לבין החברה את דמי השימוש וכל יתר התשלומים להם היא זכאית על-פי ההסכם, במועדים ולפי הסכומים הנקובים כפי שיהיו מפורטים בחשבוניות שיומצאו לו על-ידי החברה, אחת לתקופה.
ב. כל תשלום שלא נקבע מועדו בהסכם זה הינו לתשלום מיידי. ביצוע התשלום יבוצע במועדים הנקובים בחשבונית מטעם החברה. תשלומים חודשיים ישולמו באחד מהמועדים במהלך כל חודש, שהחברה מאפשרת על פי חוק ללקוחותיה לבחור, כפי שנבחר במסגרת הסכם זה או על פי פנייה סדורה של הלקוח לשירות הלקוחות של החברה. ככל שלא יבחר הלקוח באחד המועדים המוצעים על ידי החברה, יבוצע התשלום ב- 10 לכל חודש.
ג. החברה רשאית לדרוש מאת הלקוח לבצע את תשלומיו באמצעות כרטיס חיוב או אמצעי תשלום אחר ו/או בטוחות ופיקדונות כגון: שטר חוב, ערבות בנקאית או שובר כרטיס חיוב, לשם הבטחת תשלומיו ו/או כתנאי למתן שירותי החברה כולם או חלקם.
ד. כל תשלום שלא ייפרע במלואו ובמועדו, ייזכה את החברה לעניין דמי השימוש בשירותי החברה בריבית פיגורים והפרשי הצמדה בשיעורים המרביים האפשריים לפי חוק פסיקת ריבית והצמדה, התשכ"א – 1961 . החברה רשאית לחייב לקוח בתשלום הוצאות גביה על תשלום בעד שירות שסיפקה ללקוח שלא שולם במועד הפירעון (להלן – "סכום החוב") ובלבד שחלפו ארבעה- עשר (14) ימים לפחות ממועד הפירעון, למעט במקרה של אי תשלום מחמת סירוב הבנק או חברת כרטיסי האשראי לשלם חיוב שניתנה לחברה הרשאה לגבותו. לעניין זה, "הוצאות גביה" – לרבות טיפול משפטי שמבצעת החברה או מי מטעמה לשם גבית סכום החוב קודם פנייה לערכאות שיפוטיות.
ה. הלקוח נותן הסכמתו לכך, כי במקרה בו תמצא החברה, כי חויב ביתר, תשיב לו החברה את סכום החיוב האמור באמצעות זיכוי חשבונו אצל החברה.
ו. בכל מקרה שהלקוח ביטל את אמצעי התשלום אצל החברה, ולא הודיע לחברה על הפסקת רשות השימוש בשירותי החברה, ימשיך הלקוח להיות מחוייב על ידי החברה ובאחריותו להסדיר קיומם של אמצעי תשלום בינו לבין החברה.
ז. ככל שתשלומי הלקוח מבוצעים באמצעות גורם שלישי כגון: בנק או חברת כרטיסי אשראי, ישא הלקוח בכל העמלות והתשלומים שאותו צד שלישי מחייב בגין העברת התשלום אל החברה מאת הלקוח.
ח. מובהר, כי לשם חיוב הלקוח, החברה עשוייה לעשות שימוש בשירותי חברת הסליקה, הכפופים למדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של חברת הסליקה כאמור. החברה אינה אחראית לפעילות חברת הסליקה ו/או לשימוש הנעשה בפועל על ידה בפרטי האשראי.
ט. במקרה שפרטי האשראי או הפרטים שסופקו עלי הלקוח לצרכי חיוב אינם מלאים ונכונים, או במידה וקיים חשד סביר להונאה ו/או להטעיה, החברה עשויה להפסיק את מתן השירותים או שלא להתחיל במתן אספקתם.
י. החברה רשאית לקבוע תקרת חיובים שאם סך כל חיובי הלקוח עולים עליה, תהא רשאית החברה להתנות את המשך מתן שירותיה בהמצאת בטחונות נוספים לתשלום ו/או תשלום מיידי של סך החיובים. - תקופת ההתקשרות והפסקת השירות
א. כל אחד מהצדדים רשאי להביא לסיומו של ההסכם ושל מתן השירותים בהתראה של 10 ימים מראש, שתמסר לצד השני בכתב.
ב. הפסקת שימוש שיוזמתה אצל הלקוח או בעטייה שמובהר בזאת, כי החברה זכאית למלוא דמי השימוש בגין כל תקופת החיוב, לרבות בגין תקופות בהן חלו הפסקות ו/או שיבושים בשירותי החברה או בהן הלקוח לא עשה שימוש בשירותי החברה.
ג. עם הפסקת השירותים ללקוח, החברה אינה מתחייבת לגבות ו/או לשמור כל תוכן ו/או רשימות נמענים ו/או דפי נחיתה ו/או כל תוכן אחר שהועלה על ידי הלקוח למערכותיה.
ד. הפסקת השירותים מטעמו של הלקוח או הספקת שירותים ביוזמת החברה מפאת הפרת הסכם זה על ידי הלקוח, לא תזכה את הלקוח בכל החזר כספי מכל סוג שהוא לרבות בגין תשלומים עבור שירותים עתידיים או בגין היקפים שלא נוצלו על ידי הלקוח. - הגבלת אחריות
א. השירותים ניתנים ללקוח על בסיס ״As Is״ . ברור ללקוח, כי החברה אינה נותנת כל מצג מפורש או משתמע באשר להתאמת השירותים לשימוש מסוים.
ב. החברה אינה אחראית: לזמינות המידע והתכנים שהחברה מאפשרת גישה אליהם במסגרת השירותים, לתוכן, לצורה, לאמינות הנתונים ולדיוקם, לאיכות המידע, לליקוי בדרך העברת המידע או בתוכנו, לאי התאמת הנתונים המתקבלים אצל הלקוח לאלו שנקלטו במערכות החברה. החברה לא תישא בכל נזק/ אובדן/הוצאה ישירים ו/או עקיפים שיגרמו כתוצאה מכל האמור לעיל.
ג. מובהר בזאת, כי החברה ומנהליה לא ישאו בנזקים אשר עלולים להיגרם ללקוח שמקורם ב: מלחמה, שריפה, פגעי טבע, הצפות, הפסקות חשמל, שביתה או השבתה, הגבלות מטעם גופים בני סמכא, נזקים תוצאתיים או עקיפים, הפסדים, פגיעה במוניטין, תקלות בציוד ממוחשב, אבדן מידע או עקב החיבור למערכות החברה ו/או עקב השימוש ו/או חוסר האפשרות לעשות שימוש בשירותים אשר מספקת החברה או שיבוש בהם, וזאת על אף כל הודעה מוקדמת או התראה מאת הלקוח על אפשרות לגרימת נזקים. בכל מקרה, חבותה היחידה של החברה ומנהליה, בין על-פי דיני החוזים, הנזיקין או כל דין אחר, תהא מוגבלת לסכום התמורה החודשי הממוצע אשר שולם בפועל עבור השירותים המסופקים על ידי החברה על-פי הסכם זה על ידי הלקוח..
ד. מובהר בזאת, כי השירותים תלויים בצדדים שלישיים (כגון: רשת האינטרנט, מפעילי תקשורת, ספקי תמסורת, חוות שרתים, ספקי תווך בינלאומי ועוד), והחברה אינה אחראית לכל מעשה או מחדל של צדדים שלישיים אלה, ולא תישא בכל נזק / אובדן / הוצאה שיגרמו בשל כך.
ה. מובהר בזאת, כי החברה נוקטת באמצעי אבטחה סבירים כמקובל בתעשייה ביחס למידע האגור במערכותיה, אולם החברה אינה אחראית לנזק/אובדן/הוצאה שיגרמו עקב חדירה של גורמים בלתי מורשים לתוכנות, מערכות וציוד החברה או של הלקוח.
ו. מובהר ללקוח, כי החברה אינה מתחייבת לאבטח או לגבות המידע, הנתונים וכל דבר אחר אשר מועבר במסגרת השירותים או מוזן במערכות החברה, וכי החברה אינה אחראית לאבטחתו או לגיבויו ולא תישא בכל נזק, אובדן, הוצאה וכד' שיגרמו כתוצאה מכך. יובהר, כי הלקוח אחראי בלעדית לאבטחה, גיבוי והגנת המידע המצוי במערכות ובציוד שבהחזקתו, וכי החברה אינה אחראית לנזקים הנובעים מחשיפה לתכנים כל שהם באמצעות רשת האינטרנט ו/או מהפצה של וירוסים, תוכנות, או קבצים זדוניים, לרבות פגיעה הנעשית בשירותים ו/או בציוד הלקוח, כגון: חדירת וירוסים, תוכנות, קבצים זדוניים וכד', שמקורם אצל הלקוח או גורמים שלישיים.
ז. החברה אינה אחראית לכל פעולה שתוביל ליצירת קשר בין הלקוח לצד שלישי ו/או לטיב הקשר ו/או השירותים ו/או המוצרים שינתנו על ידי כל גורם כזה שנובעים מקשר הנוצר בעקבות שימוש הלקוח במערכת. יובהר כי החברה ו/או מי מטעמה לא יהוו כל צד לעסקה העשויה להירקם בין המשתמש לבין צד שלישי כתוצאה משימוש הלקוח במערכות החברה ולא תישא בשום אחריות לתוצאה העשויה להגרם בשל עסקה מסוג זה.
ח. אין באמור בסעיף זה בכדי לגרוע מכל חסינות שהוענקה ו/או תוענק לחברה על-פי כל דין. - אחריות הלקוח
א. הלקוח יהיה האחראי הבלעדי לכל אובדן, פגיעה, נזק או הפסד שיגרם לחברה ו/או למי מספקיה או לצד ג' עקב מעשה ו/או מחדל בקשר עם שירותי החברה, ולרבות בקשר עם המידע המסופק בשירות ו/או עקב פעולה כלשהיא בניגוד לאיזו מהוראות הדין ו/או הוראות הסכם זה. למען הסר ספק מובהר כי הלקוח יהיה אחראי לנכונות המידע המופץ על ידו, מהימנותו ואמינותו.
ב. הלקוח מתחייב לשפות את החברה ו/או לפצותה, תוך 10 ימים מדרישתה, בגין כל הוצאה שתאלץ להוציא ו/או בגין כל נזק שיגרם לה ו/או הפסד לרבות נזק מיוחד, עקיף, תוצאתי או מסתבר הנובע מעניינים הקשורים ללקוח ו/או לפעילותו לרבות עקב הפרת הוראות הסכם זה, לרבות עקב משלוח הודעות הסותרות את הוראות הסכם זה ו/או עקב הפרת הוראות החוק ו/או בגין כל הוצאה שתידרש מהחברה על ידי מפעיל התקשורת אשר עניינה קשור ללקוח ו/או בגין דרישה או תביעה של צד ג' הקשורה עם הלקוח, או עם פעילותו. השיפוי והפיצוי יכללו כל הוצאה לרבות הוצאות שכ"ט עו"ד, הוצאות משפט, קנסות ועוד. ההתחייבויות מושא סעיף זה תישארנה בתוקף גם לאחר סיומו של ההסכם, גם אם ההוצאה נדרשה ו/או הנזק נוצר ו/או נתגלה אחרי סיום ההסכם, ובלבד שעניינו נוגע ללקוח ו/או לפעילות הלקוח בתקופת ההסכם. - קניין רוחני וסודיות
א. כל זכויות הקניין הרוחני הגלומות בשירותי החברה, הינן רכושם הבלעדי של החברה או של צדדים שלישיים שנתנו לחברה הרשאה לעשות שימוש בהם, לרבות זכויות יוצרים, פטנטים ומדגמים, שמות, לוגו וסימנים מסחריים, בין שרשומים ובין שאינם רשומים, סודות מסחריים ומידע עסקי, לרבות במידע הטכנולוגי הכרוך בהפעלת השירותים, לרבות האלגוריתמים, השיטות, המערכות, בסיסי הנתונים, העיצובים הגרפיים, היישומים, קבצים גרפים, קודי מחשב, חומרים כתובים ו/או כל חומר או מידע אחר הכלול בהם, כולל עיצובים וגרפיקה (להלן ולעיל: "הקניין הרוחני").
ב. הלקוח מתחייב שלא לעשות כל שימוש בקניין הרוחני, לרבות להעתיק, להפיץ, להציג או לבצע בפומבי, לשכפל, לשווק, למכור, להשכיר, לערוך, למסור לצד שלישי, לשנות עיצוב ו/או ממשק גרפי של החברה, ליצור יצירות נגזרות או לעשות כל שימוש מסחרי כלשהו בקניין הרוחני ו/או בכל חלק הימנו, בין על ידו ובין באמצעות או בשיתוף צד שלישי, בלא קבלת הסכמתה מראש ובכתב של החברה.
ג. כל אינפורמציה, שאינה כלולה במידע כהגדרתו לעיל שעליו יחולו יתר הוראות מדיניות זו, שהועברה לחברה על ידי הלקוח שעל פי מהותה הינה סודית או שהוגדרה על ידי הלקוח כסודית, תשמר בסודיות על ידי החברה ולא תועבר לצד ג' ולא תפורסם בלא קבלת אישור בכתב מאת הלקוח. התחייבויות אלו אינן חלות על העברת מידע לספקי שירותים טכנולוגיים על ידי החברה לשם ביצוע השירותים עבור הלקוח.
ד. התחייבויות הלקוח בסעיף זה תישארנה בתוקף בכל עת. - פרטיות
א. מדיניות הפרטיות של החברה מפורטת ב https://www.inforu.co.il/privacy_v2/. מדיניות זו עשויה להשתנות מעת לעת. הלקוח מצהיר בזאת כי עיין בתנאי מדיניות הפרטיות של החברה, מסכים להם ולשינויים שיערכו בה מעת לעת על ידי החברה.
ב. הלקוח מתחייב שלא לאגור במערכות החברה כל מידע רגיש על פי אופיו, מידע הנוגע לצנעת חייו של אדם או כל מידע המופיע בתוספת הראשונה לתקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), תשע"ז-2017, אלא אם כן קיבל לצורך העניין אישור בכתב מפורט ומפורש לכך מאת החברה.
ג. הלקוח מתחייב שיפעל בהתאם לכל ההנחיות מטעם הרשות להגנת הפרטיות או כל רשות מוסמכת אחרת בהקשר הנדון, ויבצע את החובות החוקיות הרלוונטיות לעניין השגת המידע הכרוך בשימוש בשירותי החברה על ידי הלקוח, העיון בו, שמירתו, אגירתו המידע לרבות במערכות החברה, ובכלל זה רישום מאגר מידע ככל שהדבר מתחייב כדין.
ד. החברה רשאית למסור את פרטיו של הלקוח לכל רשות בת סמכא ולכל נמען אשר הוכיח באופן סביר לדעת החברה, כי מסר מטעמו של הלקוח הועבר אליו.
ה. הלקוח יודע ומסכים לכך שהחברה ו/או מפעילי התקשורת שהחברה עושה שימוש בשירותיהם רשאים לעיין ולפקח בכל עת על ההודעות ותוכנן שהועברו על ידי הלקוח ו/או יבקש להעביר, וכן לאסור ו/או לפסול משלוח הודעות מסויימות באופן מוחלט או ספציפי ו/או בהתניית תנאים למשלוח הודעות כאמור, לכלל המנויים ו/או לחלקם, והכל בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי של החברה ו/או של מפעיל התקשורת. מובהר כי אין בהוראה זו כדי להטיל על החברה ו/או על מפעיל התקשורת כל אחריות או חבות, מכל סוג, ביחס לתוכן ההודעות ו/או לשליחתן, ו/או לבדיקתן או לקיום היכולת לבלוש אחריהן – האחריות הבלעדית בהקשר זה מוטלת על הלקוח. - הוראות כלליות
א. הסכם זה מכיל מבטא וממצה את כל המצגים וההסכמות בין הצדדים עובר לחתימתו, ולא ישמע צד בטענה בדבר מצג או הסכמה כאמור אשר לא בא זכרם בהסכם. הצדדים להסכם לא יהיו קשורים בכל הבטחות, פרסומים, הצהרות, מצגים, פרוספקטים, הסכמים והתחייבויות בע"פ או בכתב וכיו"ב שאינן נכללים בהסכם ונעשו, אם נעשו, על ידם טרם מועד חתימתו של ההסכם.
ב. השירות הניתן ללקוח לפי הסכם זה הוא אישי, ואינו ניתן להעברה, כולו או מקצתו בין בתמורה ובין שלא בתמורה, בין במישרין ובין בעקיפין.
ג. כל ויתור של צד מהצדדים להסכם על זכות מזכויותיו או שינוי של זכויות כאמור, לא יהיו תקפים אלא אם נעשו בכתב על ידי נציגיהם המוסמכים של הצדדים.
ד. הלקוח מאשר כי החברה רשאית לפנות אליו לשם הצעת מבצעים, הסברים על עדכוני תכנה, חומר שיווקי ו/או פרסומים בדוא"ל וכדומה.
ה. ככל שההסכם מוגבל בתקופה או בהיקף שימוש או הופסקה תקופת רשות השימוש על ידי אחד הצדדים, והצדדים החליטו לחדש או להאריך את תוקף רשות השימוש בשירותים, הרי יחולו הוראות הסכם זה על החידוש או הארכה האמורים, אלא אם סוכם אחרת ובכתב בין הצדדים.
ו. נמנע צד להסכם מלעשות שימוש בזכות מזכויותיו על פי ההסכם או על פי כל דין, או לא השתמש בזכות כאמור במועד – לא ייחשב הדבר כויתור מצידו על הזכות האמורה.
ז. ויתור או ארכה שניתנו על ידי צד להסכם לצד אחר להסכם במקרה מסוים לא יהוו תקדים ו/או ילמדו גזירה שווה למקרה דומה ו/או שונה ו/או אחר.
ח. אין בכל האמור בהסכם כדי להקנות, במפורש או מכללא, זכויות כלשהן לצד שלישי כלשהו.
ט. אם יקבע כי הוראה מהוראות ההסכם הינה בלתי אכיפה ו/או בטלה מסיבה כלשהי לא יהיה בכך כדי לפגוע ביתר הוראותיו של ההסכם, והצדדים יפעלו על מנת ליישם את ההסכם כרוחו וכלשונו, לרבות החלפת ההוראה הבלתי אכיפה ו/או בטלה כאמור בהוראה חלופית שתוצאתה ופעולתה זהות בעיקרן.
י. מקום השיפוט הייחודי בכל הנוגע והקשור להסכם זה יהיה בבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב בלבד.
יא. החברה תהיה רשאית לנכות ו/או לקזז ו/או לזקוף מהכספים שקיבלה ו/או לקבל מהלקוח בגין ההסכם ו/או הסכמים אחרים את כל המגיע לה מהלקוח על-פי ההסכם ו/או הסכמים ו/או חובות אחרים, הכול לפי שיקול דעתה הבלעדי. הלקוח מסכים בזה כי סעיף זה מהווה הודעת קיזוז על-פי דין והחברה לא תהיה חייבת במשלוח כל הודעת קיזוז נוספת.
יב. מוצהר על-ידי הצדדים, כי אין בהסכם זה משום מצג או הבטחה לגבי סוגם, מעמדם או דרך הכרתם של התשלומים להחברה מבחינת דיני המס, וכי החברה אינה אחראית בכל דרך שהיא לאופן הצגת התשלומים לפני רשויות המס.
יג. הלקוח מאשר בזאת כראיה לכאורה את רשומותיה של החברה בכל הנוגע לנתונים הנוגעים לכמות המשתמשים, להיקף השימוש, לתקופת השימוש בשירותים ולסוג השירותים שבשימוש.
יד. ידוע ללקוח, כי נציג המכירות מאת החברה אינו מוסמך לבצע שינוי בהוראות המודפסות של הסכם זה, על נספחיו ותוספותיו. מובהר כי כל שינוי שיערך בכתב-יד ביחס להוראות מסמך זה יהיה חסר כל תוקף. היה ויסוכם על הוספה או על ביטול סעיף כלשהו יעשה הדבר באמצעות נספח מודפס על נייר רשמי של החברה או באמצעות מסמך החתום על ידי מורשי החתימה של החברה.
טו. הלקוח צריך לעמוד בתנאי השירות של WhatsApp כפי שיקבע על ידם. WhatsApp שומרת לעצמה את הזכות לסגור חשבונות לפי שיקול דעתה. ללקוח לא תהיה טענה לשמיר בגין זה.
טז. התמחור של WhatsApp (Meta) יכול להשתנות מעת לעת ובנוסף ישנם שינוי שערי מטבע. הלקוח משלם כאמור על פי התמחור שמופיע ישירות באתר שלהם. התמחור ישירות ל- WhatsApp אינו בשליטת ובאחריות שמיר.
יז. כתובות הצדדים לעניין הסכם זה הן כמפורט בהסכם, וכל הודעה שתישלח לפי כתובות אלה, תיחשב כאילו נתקבלה על-ידי הנמען בעבור 48 שעות מעת שנשלחה.
יח. הלקוח מצהיר כי קרא את תוכן מסמך זה, וכי הוא מסכים לתנאים אלו כמפורט לעיל.