• כניסת לקוחות
  • 03-9415550
InforUMobileLogoInforuMobileLogo1InforUMobileLogoInforUMobileLogo
  • SMS
    • שליחת SMS במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת SMS
    • מרכז הדרכה בנושא SMS
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • Email2SMS
    • קבלת הודעות SMS
    • אוטומציה שיווקית
    • הודעות OTP באמצעות SMS
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • פתרונות ל- eCommerce
  • דיוור אלקטרוני
    • דיוור אלקטרוני במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת דיוור אלקטרוני
    • אוטומציה שיווקית
    • פתרונות ל- eCommerce
    • דוגמאות לתבניות ועיצובים
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • מרכז הדרכה בנושא דיוור אלקטרוני
  • הודעות קוליות
    • הודעות קוליות דרך מערכת InforUMobie
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • שאלות נפוצות – הודעות קוליות IVR
  • WhatsApp
    • שליחת WhatsApp במערכת InforUMobile
    • ממשקי API לשליחת WhatsApp
    • מרכז הדרכה בנושא WhatsApp
  • eCommerce
  • ערוצים נוספים
    • סקרים
    • אוטומציה שיווקית
    • אינטגרציות
    • צ'אט בוטים
      • צ'אט בוט במערכת InforUMobile
      • מרכז הדרכה צ'אט בוטים
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • דפי נחיתה
      • דפי נחיתה במערכת InforUMobile
      • תכונות מערכת דפי נחיתה
      • דוגמאות לתבניות דפי נחיתה
      • מרכז הדרכה בנושא דפי נחיתה
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • הודעות פוש לדפדפנים
    • הודעות פוש לאפליקציות
    • קטלוג מוצרים דיגיטלי
  • הדרכה
    • מרכז ידע
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • בלוג
  • אודות
    • אודות החברה
    • חזון החברה
    • בלוג
      • בלוג חברה
      • קורס SMS לעסקים
      • קורס בדיוור בדואר אלקטרוני
      • פאנלי מומחים בנושא שיווק דיגיטלי
      • פרוייקט מובילי שוק ודעה
    • תוכנית שותפים
    • הצהרת נגישות
  • צרו קשר
✕

כך תמצאו את קהל היעד שלכם בפייסבוק

  • דף הבית
  • בלוג
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
  • כך תמצאו את קהל היעד שלכם בפייסבוק
נכתב ע"י יוני אלמוג ב- 19 בינואר 2014
קטגוריות
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
תגיות
  • טרגוט
  • פייסבוק
  • פרסום בפייסבוק
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
  • קמפיין סלולרי
  • קמפיין פרסומי

לפי נתונים שפייסבוק פרסמו, מדי חודש גולשים בה 4 מיליון משתמשים ישראליים כאשר 2.4 מיליון מהם גולשים בה מדי יום. בנוסף, פייסבוק יודעים עלינו כמעט הכל. כאשר אנחנו פותחים חשבון בפייסבוק אנו מספקים לפייסבוק הרבה מאד מידע עלינו (בני כמה אנחנו, איפה אנחנו גרים, מה המצב המשפחתי שלנו וכו') ובנוסף כאשר אנו גולשים, כותבים סטטוסים, מגיבים, עושים Like וכו' פייסבוק לומדת עלינו מידע נוסף כל הזמן. השילוב של כמות המשתמשים העצומה והמידע הרב הנצבר על כל משתמש, מאפשר לנו כמשווקים לנצלו כדי להשיג את המטרות השיווקיות אליהן אנו רוצים ולהגיע ע"י פרסום בקלות יחסית לקהל היעד שלנו. במאמר הזה נראה מספר דוגמאות אילו כלים יש לפייסבוק המאפשרים לנו לאתר לקוחות פוטנציאלים עבורנו ולהציג בפניהם מודעות פרסום רלוונטיות עם השירות או המוצר אותו אנו מוכרים. ניתן להשתמש בכל כלי בנפרד או בשילוב של מספר כלים יחדיו כדי ליצור את קהל היעד המושלם.

 גיל

מאפשר לנו לפרסם לקהל היעד לפי חתך גילאים. מתאים לקמפיינים שקהל היעד הינו באופן בולט בחתך גיל מסויים. טעות נפוצה של בעלי עסקים להגיד "אני מוכר לכל גיל". זה אולי נכון אבל בפרסום חייבים להתמקד ולפנות לקהל היעד שהכי סביר שיקנה מכם כדי לייצר החזר הכי טוב על ההשקעה כי סביר להניח שאין לכם תקציב לפנות לכולם.

דוגמת שימוש:  נניח אנחנו חברה שעושה קורסים של לימוד לבגרות (או לצורך העניין גם מורה פרטי עצמאי) הכלי של הגיל הוא קלאסי כיוון שקהל היעד שלנו כנראה הינו אנשים בגיל 17-18 שזה קהל היעד העיקרי של לומדי הבגרויות. כמו כןף אפשרי גם לטרגט קהל יעד משני של משלימי בגרויות שזה גילאי 20-24. דוגמא נוספת הינה, אם אנחנו עסק שנותן ייעוץ בנושא משכנתאות כדאי לטרגט אנשים מגילאים 25-40 (בגיל צעיר מזה בדרך כלל לא קונים דירות).

Age

עיר

מאפשר לנו לפרסם לקהל יעד לפי מקום מגורים בישראל. מתאים לקמפיין של עסק מקומי שקהל היעד שלו מגיע מעיר מסויימת.
בנוסף, ניתן להגדיר עיר מסויימת וכל התושבים ברדיוס של 10-20 ק"מ מאותה עיר. זה מתאים לערים יחסית רחוקות (נניח באר שבע) ורוצים לטרגט את כל תושבי הסביבה שצורכים את השירותים בעיר הגדולה.

דוגמאת שימוש: נניח לקמפיין עבור חנות בגדים או תכשיטים – זה עסק מקומי קלאסי. בעזרת תרגוט לפי עיר אפשר בקלות להציג את המודעות שלנו רק לתושבי העיר בה ממוקם העסק שלכם כי הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ממוקמים כנראה רק בעיר הספציפית הזו.

 

City

מין

מאפשר לנו לפרסם לקהל יעד לפי מין כלומר גבר או אשה. זה מתאיים לקמפיינים בהם באופן מובהק המוצר הוא עבור מין מסויין או מקבל החלטה על הרכישה הוא ממין מסויים.

דוגמאת שימוש: נניח לקמפיין של מכירות מוצרי קוסמטיקה. ברור שאנו רוצים לטרגט רק נשים שהם הלקוחות של סוג המוצר הזה. לפעמים רוצים לטרגט את מקבל ההחלטה לדוגמא גברים אם מדובר במוצרים של החלטות כספיות גדולות (דירה, משכנתא וכו') ונשים אם מדובר ברכישת מוצר מחיי היום יום (מוצרי צריכה וכו').

Gender

תחומי עניין

זה מכרה הזהב האמיתי של פייסבוק. הם יודעים עלינו כמעט הכל. פייסבוק מנתח את הפרופיל שלנו: מה כתבנו כתחביבים, מה התפקיד בו אנחנו עובדים, מה הפעילויות בהם אנחנו משתתפים, מה ההשכלה שלנו וכו'. בנוסף פייסבוק מנתח כל עמוד או פוסט שאנו עושים לו Like, למה אנחנו מגיבים וכו'. על סמך המידע הזה פייסבוק מבין מה תחומי העניין שלנו. זה כלי מאד חזק עבורנו כמשווקים.

דוגמאות שימוש: נניח ואנחנו מוכרים תוכנה לגרפיקאים, מאד קל לטרגט אנשים שתחום העניין שלהם זה גרפיקה. דוגמא נוספת, נניח אנחנו מוכרים מוצר לעסקים (B2B), מאד קל לטרגט בעלי עסקים קטנים או מנהלי שיווק או מנהלי IT על פי תחומי עניין.

Interest

אוהדים של העמוד העסקי שלכם

בדרך כלל, הלקוחות הטובים שלנו הם כבר אוהדים של העמוד העסקי שלנו. לכן, אם נטרגט אותם ונציע להם מוצר נוסף או שדרוג למוצר הקיים, יש סיכוי גבוה כי יקנו אצלנו.

דוגמאות שימוש: נניח אנחנו חברה שמוכרת מוצרי מידע או קורסים בתחומים שונים, הקהל הראשון שנרצה לפנות אליו הוא מי שכבר אוהד את העמוד העסקי שלנו. בסבירות גבוהה, הוא ירצה לקנות שאיתנו מוצר מידע או קורס נוסף.

Connection

חברים של אוהדים של העמוד העסקי שלכם

יש פתגם שאומר "אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה". במקרה של פייסבוק זה גם תופס הפוך – סביר להניח שחברים שלך די דומים לך מבחינת תחומי עניין, גיל, מצב משפחתי וכו'. לכן אם אמרנו שהחברים בעמוד העסקי שלכם הם הלקוחות הטובים ביותר שלכם, סביר להניח שחברים שלהם הם גם לקוחות פוטנציאלים שלכם. כמו כן, בפרסום בפייסבוק, תמיד מוצמד למודעות הקשר חברתי שמציג במודעה את התמונה ושם החבר שלכם שאוהד את המוצר וזה יכול לשכנע אותו לרכוש גם.

דוגמאות שימוש: כמו בסעיף הקודם, אם אנחנו מוכרים מוצר מידע או קורס, אזי אם נפנה לחברים של חברים שלנו בעמוד, כולל הוכחה חברתית שחברים שלהם מרוצים מאיתנו, אזי הפנייה תהיה אפקטיבית כי כנראה הם גם במעגל הלקוחות הפוטנציאלים שלנו.

Custom Audience

אחד הכלים החזקים ביותר בפייסבוק, הינה האפשרות לטרגט את קהל הלקוחות הקיים שלכם (או כאלו שהתעניינו אצלכם) וזאת על פי רשימות של כתובות מייל או מספר טלפון שאתם מעלים לפייסבוק ואז פייסבוק מאתר את אותם אנשים ומציג רק להם את המודעות שלכם.

דוגמאות שימוש: ידוע שהכי קל למכור לחברי מועדון הלקוחות שלכם. נניח אתם חנות אופנה ויש לכם מועדון לקוחות לו אתם שולחים דיוור בדואר אלקטרוני או מדוורים באמצעות SMS. אתם יכולים לפרסם בפייסבוק רק לאנשים שקיימים במועדון לקוחות שלכם ולהציע להם לרכוש מוצר שלכם. כיוון שאתם יודעים שרק חברי מועדון הלקוחות שלכם יראו את הפרסום הזה בפייסבוק, אתם יכולים גם לעשות פנייה נקודתית בצורה: "חבר מועדון <שם המותג>, קבל הטבה בתור לקוח קבוע…"

UploadList

Look Alike Audience

בסעיף הקודם הראנו את האפשרות לפרסם רק לאנשים במועדון הלקוחות שלכם. פייסבוק נותנת כלי חזק להרחבה בקלות של מועדון הלקוחות לקהלים דומים. שוב, אתם מעלים לפייסבוק כתובות מייל או מספרי טלפון, פייסבוק מחפשת אנשים דומים מבחינת מאפיינים דמוגרפיים ותחומי עניין לאנשים הקיימים במועדון שלכם ומאפשרת לכם לפרסם גם להם.

דוגמאות שימוש: נניח אתם עסק לרפואה אסטטית (ניתוחי חזה, הסרת שיער וכו'), אתם יכולים להרחיב בקלות את הפנייה מעבר למועדון הלקוחות הקיים שלכם ע"י כלי זה וטרגוט לקוחות דומים לכאלה שכבר קנו אצלכם בעבר.

לסיכום

פייסבוק זה גן עדן למשווקים שמכירים את הפלטפורמה ויודעים לעבוד בה שיווקית נכון. בעבודה נכונה כולל מדידה ואופטימיזציה, אנו מגיעים עם לקוחותינו לתוצאות טובות מאד בעלויות נמוכות. אין ספק שפרסום בפייסבוק חייב להיות חלק מהארסנל שלכם כדי להשיג לקוחות ולחשוף את השירותים שלכם לקהל היעד המתאים.

משתמשים בכלים נוספים ? יש לכם דוגמאות טובות לטרגוט ?

שתפו אותנו בתגובות.

pirtsum1 (1)

יוני אלמוג

יוני אלמוג

משנה למנכ"ל InforUMobile. מומחה בשיווק סלולרי ואינטרנטי. בעל ידע נרחב בטכנולוגיות דיגיטליות, ממשקי משתמש ומערכות תקשורת. מעצב ומתווה אסטרטגיות עסקיות. מוביל דעה בתעשיית המובייל בישראל, מרצה בכנסים בתחום. יוני בוגר תואר בהנדסת מחשבים מהטכניון. מצב אישי – נשוי + 2 ילדים

More Posts - Website

Follow Me:Add me on XAdd me on FacebookAdd me on LinkedInAdd me on YouTube






    צרו קשר:









    או בטלפון:

    03-9415550

    InforUMobile - Shamir Systems

    פוסטים אחרונים מהבלוג שלנו

    • חידושים במערכת – שיפורים מהותיים שהטמענו בחודשים פברואר-מרץ 2025
    • עדכון מודול הפופאפים במערכת – הוספת מנגנון הקפצה חכם ומותאם אישית לכל גולש
    • חדש במערכת – Dashboard ביצועי שליחות ומכירות
    • זרקור על: סגמנטציות חכמות ופילוחים במערכת
    • זרקור על: מסעות לקוח חכמים במערכת
    • התראות פוש על שיחות WhatsApp נכנסות

    שליחת SMS לעסקים
    דיוור אלקטרוני
    שליחת WhatsApp עסקי
    הודעות קוליות
    פתרונות eCommerce

    ממשקי API למערכת 
    מרכז ההדרכה
    בלוג חברה
    חזון החברה

    Facebook  Youtube Instagram

    03-9415550
    [email protected]

    הצהרת נגישות
    מדיניות פרטיות לגלישה באתר
    תנאי שימוש באתר
    נספח לתנאי ההתקשרות – פרטיות

    שמיר מערכות ומפעלים בע"מ | 03-9415550 | InforUMobile | כל הזכויות שמורות

    חברת שמיר מערכות ומפעלים בע"מ חרטה על דגלה לספק שירות לכל לקוחותיו באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע”ג-2013 ולתקנות על פיו.

    הסדרי הנגישות במשרדי החברה

    מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו:
    אין קבלת קהל במשרדינו והשרות ניתן רק באמצעות אתר האינטרנט, הטלפון והמייל.

    התאמות נגישות שבוצעו במסגרת הנגשת האתר

    באתר מותקן סרגל נגישות מסוג NagishExpress באמצעותו אפשר להגיע אליו מכל מקום באתר ע"י כפתור ההנגשה הצף באחת הפינות באתר. ניתן לבצע דרכו את הפעולות הבאות:

    • לשנות את הטקסט לפי הצרכים שלכם – להגדיל אותו, לרווח בין האותיות, לשנות את הרווח בין השורות, לישר לצד אחד.
    • לשנות את הניגודיות  של צבעי המסך ובעיקר הטקסט והרקע (כולל מונוכרום וצבע חום כהה).
    • לשנות את הסמן.
    • להדגיש את הקישורים.
    • להסתיר את התמונות.
    • לבטל הנפשות
    • הפעלת פרופיל ADHD
    • הפעלת פרופיל מוגבלות קוגנטיבית
    • להשתיק קול

     

    נגישות האתר אינטרנט

    • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
    • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
    • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
    • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
    • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
    • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
    • מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

    דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

    למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר.

    פרטי רכז.ת הנגישות במשרד

    • שם מלא: יעל אלמוג-מנור
    • טלפון :03-9415550 שלוחה 549
    • דוא”ל :  [email protected]

    פרסום הצהרת הנגישות

    הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 27-06-2024

    הגדרות גופן
    Adjust background colors
    • Report a problem
    • NagishExpress Logo