קוד המרה הוא הקוד שמדווח על ההמרה לפלטפורמת הפרסום (נניח גוגל או פייסבוק).
כדי להכניס קוד המרה של גוגל לדף התודה במערכת InfoPage יש לבצע:
1. כנס ללשונית "הגדרות דף נחיתה".
2. הדבק את הקוד לחלון "קוד המרה"
כדי להכניס קוד המרה של פייסבוק לדף התודה במערכת InfoPage יש לבצע:
1. כנס ללשונית "הגדרות דף נחיתה".
2. הדבק את הקוד לחלון "פיקסל פייסבוק". המערכת תכניס את הפיקסל לעמוד הנחיתה וכן תיצור Event בשם Lead (המרה) בדף התודה בצורה אוטומטית.
משנה למנכ"ל InforUMobile. מומחה בשיווק סלולרי ואינטרנטי. בעל ידע נרחב בטכנולוגיות דיגיטליות, ממשקי משתמש ומערכות תקשורת. מעצב ומתווה אסטרטגיות עסקיות. מוביל דעה בתעשיית המובייל בישראל, מרצה בכנסים בתחום. יוני בוגר תואר בהנדסת מחשבים מהטכניון. מצב אישי – נשוי + 2 ילדים