הלידים שמתקבלים בדפי הנחיתה של InforUMobile נשמרים במערכת וניתן לייצא אותם בקובץ אקסל או להגדיר שהם יישלחו אליכם אוטומטית בהתממשקות תכנותית (API) למערכת חיצונית. התממשקות כזו מאפשרת לכם, בין היתר, להוסיף אוטומטית למערכת ה-CRM (ניהול לקוחות) שלכם לקוח שנרשם בדפי נחיתה.
כדי להגדיר קבלת לידים בצורה תכנותית יש להיכנס לדף הנחיתה הרצוי > הגדרות דף הנחיתה > קבלת לידים בצורה תכנותית > ולהזין את כתובת ה-URL שאליה יישלחו הלידים > ולא לשכוח ללחוץ על שמירה בתחתית הדף.
מידע מפורט על התבנית שבה הלידים נשלחים לקישור שלכם מופיע במסמך ה-API של דפי הנחיתה, ובמידת הצורך מומלץ להעביר אותו למתכנת/ים שלכם כדי שיוכל/ו לבנות את הקוד התכנותי של הקישור שלכם בהתאם.
לחיצה על צפייה בלוג פניות תציג בפניכם את הלידים כפי שהם נשלחים ל-URL שלכם ומה התגובה שקיבלנו. (request-response).
מומחה תמיכה טכנית במוצרי החברה ומסייע ב-QA של המערכות השונות ובכתיבת תכנים. בוגר תואר ראשון ושני בהצטיינות במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן וקורס תכנות דוטנט מקיף במכללת ג'ון ברייס הדרכה. בעל ידע נרחב בעולמות הדיגיטל והשיווק, ועם ניסיון רב בעבודה בחברות בארץ ובעולם בתפקידי תמיכה טכנית, קשרי לקוחות, ניהול אתרי eCommerce, קידום אתרים ממומן (PPC) ותרגום מקצועי (אנגלית/עברית).