LandingPages

מערכת InforUMobile מעמידה לרשות משתמשיה מגוון של דוחות קבועים במסגרת הערוצים והמודולים השונים שלה. לצד זה המערכת מאפשרת גם לצור דוחות אוטומטיים ומותאמים אישית על פי הצרכים הפרטניים של כל משתמש. בצורה זו כל משתמש יכול להגדיר לעצמו איזה מידע הוא מעוניין לדלות מהמערכת ובאיזה אופן הוא רוצה לקבל אותו, בהתאם לצרכיו ולשיקוליו.

כיצד אם כן יוצרים דוח אוטומטי במערכת?

נכנסים למערכת ובסרגל הפעולות העליון לוחצים על לשונית דוחות וניהול חשבונות שנמצאת תחת אייקון ההגדרות:

דוחות אוטומטים 1

הפעולה תעביר אותנו אל מסך הדוחות וניהול המשתמשים. תחת תפריט דוחות אוטומטיים נבחר בלשונית צור דוח חדש:

דוחות אוטומטים 2

מכאן נגיע אל מסך יצירת הדוח:

ראשית נגדיר את שם הדוח ולאיזה ערוץ הפצה הוא מתיחס (SMS, דיוורים אלקטרונים, הודעות פוש לאפליקציות, בוטים, דפי נחיתה וכדומה).

לאחר שנגדיר את הערוץ המערכת תציג לנו את הדוחות האפשריים שניתן להפיק עבור כל ערוץ. למשל דוח שליחות ודוח קמפיינים בערוץ ה- SMS. נבחר את סוג הדוח שנרצה ונעבור להגדרות המותאמות אישית של הדוח.

נגדיר את תיחום הנתונים שיכללו בדוח, למשל נתוני השליחות משבוע שעבר:

דוחות אוטומטים צילום מסך

נגדיר את תדירות ההפצה, למשל הפצה שבועית בימי ראשון ללא תאריך סיום מוגדר:

ונגדיר את אמצעי ההפצה באמצעותו נרצה לקבל את הדוח הפרטני שלנו ישיירות אלינו. המערכת מעמידה לרשותנו מגוון ערוצי הפצה:

יצירת דוח אוטומטי צילום מסך

לאחר שטיפלנו בהגדרות הבסיס נוכל לעבור להגדרות המתקדמות של הדוח.

במסגרת ההגדרות המתקדמות נוכל לשלוט על רמת ההצגה של הנתונים – אם ברמת המשתמש שיוצר את הדוח, המחלקה בה משוייך או כלל הלקוח אליו משוייך.

כמו כן נוכל לשלוט על השדות שיהיו כלולים בדוח שיופק עבורינו. הדוח הוא למעשה קובץ אקסל ובו מגוון עמודות של סוגי מידע שונים כתלות בערוץ ובסוג הדוח שבחרנו בראשית הדרך. המערכת מאפשרת לנו לבחור איזה עמודות נרצה שתכללנה בדוח שיופק עבורינו. ישנם שדות ברירת מחדל שהמערכת מציעה לכלול בדוח (ראו בעמודה מטה משמאל) וישנם שדות נוספים שנוכל להוסיף. כל שדה ניתן לגרירה מהעמודה הימנית לשמאלית וניתן להסרה בגרירה מהשמאלית לפח שבראשה, כך שיש לנו שליטה מלאה על מה יכלל בדוח שלנו ומה יוותר מחוצה לו:

בסיום כל ההגדרות האמורות נלחץ על כפתור צור דוח. הגדרות הדוח תשמרנה והדוח יווצר במערכת בהתאם.

עתה נוכל לעבור למסך הדוחות האוטומטיים שלי, שם נראה את רשימת כל הדוחות שהרכבנו עד כה:

כל שורה של הטבלה מייצגת דוח שיצרנו, ברמת ההגדרות שלו. נוכל:

  1. ללחוץ על איקון הפירוט וממנו להגיע לנתונים שהופקו במסגרת הדוח שיצרנו וליצא אותם (שימושי כאשר בחרנו להגדיר דוח ללא הפצה ואנו רוצים לצפות בנתונים מתוך המערכת).
  2. להכנס ולערוך את ההגדרות של כל דוח במידה ונרצה לשנות אותן.
  3. להשהות את יצירת הדוח במידה ונהיה מעונינים בהפסקה.
  4. למחוק דוח שאנו לא מעוניינים בו יותר.

לסיכום, מנגנון יצירת הדוחות האוטומטים במערכת הינו מאד מגוון ומעמיד לרשות המשתמשים אפשרויות רבות, תפורות לצרכיהן, בכל הנוגע לקבלת נתונים מהפעילות הנעשית במערכת. אנו מזמינים אתכם לייצר את הדוחות בהתאם לצרכים הפרטניים שלכם ולהנות מהנתונים שיחלו להשלח אליכם בצורה אוטומטית מרגע שהגדרתם את הדוחות ומבלי שתצטרכו לעשות דבר מעבר.

לידיעה – דוחות המערכת מופקים במהלך שעות הלילה ומופצים לקראת השעה 07:00 בבוקר. אנו מזמינים אתכם להנות מהאפשרויות שהם מעמידים לרשותכם.

מערכת InforUMobile מאפשרת שימוש ושליחה של תמונות לנמענים במספר דרכים. כדי לאפשר העברה מהירה ככל האפשר של התמונות, יש לדאוג לכך שהתמונות יהיו במשקל נמוך ובממדים (אורך/רוחב בפיקסלים) מתאימים.

 

ההבדל בין משקל לממדים

משקל התמונה נמדד בקילובייטים (ק"ב או KB) והוא מייצג את האיכות של התמונה, כלומר עד כמה היא חדה וברורה.

ממדי התמונה נמדדים בפיקסלים (ראו הערה 1) המייצגים את האורך והרוחב של התמונה.

 

שימושים עיקריים

א. SMS – שליחת תמונה כקישור ב-SMS (מסך שליחת SMS > צרף קובץ להודעה), שבו אתם מעלים תמונה הנשמרת במערכת ומוצגת בהודעה כקישור. משקל התמונה המרבי המותר הוא 300 ק"ב.

ב. דיוור – הוספת התמונה בדיוור. ממדי התמונה צריכים להיות ברוחב של עד 600 פיקסל ובגובה/אורך של עד 1700 פיקסל, ומשקל התמונה צריך להיות נמוך ומותאם לתצוגה על מסך (ולא לדפוס). המשקל הכולל של כל הדיוור, כולל כל התמונות שבו, יכול להיות עד 1.5 מגה (1500 ק"ב) בדיוור רגיל (ראו הערה 2).

ג. דף נחיתה – הוספת התמונה בדף נחיתה – ניתן להעלות תמונות בכל משקל סביר (ראו הערה 3), אך שימו לב שככל שהתמונה תהיה "כבדה" יותר במשקל כך הדף ייפתח לאט יותר לגולשים.

 

איך לדעת מה משקל/ממדים של התמונה?

ממדים (אורך/רוחב):היכנסו למחשב שלכם ולחצו עם הלחצן הימני על שם הקובץ  > מאפיינים (properties) > פרטים (details), ושם יופיעו המידות, להלן דוגמה:

משקל: משקל התמונה מופיע בדרך כלל לצד שם הקובץ במחשב שלכם, לחלופין ניתן להיכנס למסך המאפיינים של התמונה ומשקל הקובץ יופיע בלשונית כללי (general).

 

איך להקטין משקל/ממדים של תמונה?

הדרך הקלה ביותר היא להשתמש בשירות חיצוני מקוון להקטנת תמונות, כמו:

http://www.resizenow.com/he (ראו הערה 4)

שם ניתן להעלות תמונה ולהגדיר את האורך או הרוחב הרצויים ואת האיכות עד להשגת התוצאה הרצויה ואז לשמור את הקובץ החדש במחשב שלכם.

להלן צילום מסך לדוגמה של שינוי תמונה שבו הוגדר רוחב של 600 פיקסל לתמונה ושמירה על איכות מעולה, והקובץ הוקטן מכ-5 מ"ב לגודל של 129 ק"ב.

 

קיימים שירותים נוספים שמבצעים את אותה פעולה, וניתן גם להיעזר בתוכנות גרפיות כמו הצייר של windows וכדומה.

 

 


הערות:

1. המונח פיקסל מתייחס לנקודה על המסך והגודל שלה יכול להשתנות ממכשיר למכשיר, קטנה יותר במכשיר סלולרי למשל וגדולה יותר במסך טלוויזיה ענק.

2. בדיוור בתמונות פתוחות המשקל הכולל הוא עד 400 ק"ב.

3. עד 10 מגהבייט.

4. השירות הוא חיצוני ואינו קשור לחברת InforUMobile בדרך כלשהי, ו-Inforu אינה מעניקה תמיכה טכנית לשימוש בשירות.

ליצירת אייקון/סמל של קיצור דרך למערכת InforUMobile על שולחן העבודה עקבו אחר ההנחיות שלהלן:

  1. העתיקו את כתובת הקישור הבאה: https://cloud.inforu.co.il
  2. לחצו עם לחצן העכבר הימני במקום ריק בשולחן העבודה, ובתפריט שייפתח לחצו על חדש/New > קיצור דרך/Shortcut.
  3. הדביקו או כתבו את הקישור שלמעלה.
  4. לחצו על המשך/Next ותנו שם לקיצור דרך – למשל InforUMobile – ולאחר מכן על סיום/Finish.

בהמשך, לחיצה על קיצור הדרך תעביר אתכם ישירות למסך הכניסה למערכת.

 

Categories: LandingPages, SMS, UMail

הטוקן (Token) מאפשר לבצע פעולות במערכת בצורה תכנותית דרך ה- API .

מערכת InforUMobile מאפשרת למשתמשיה לנהל את הטוקנים שמקנים גישה לחשבונות שלהם באופן עצמאי ועל פי הצרכים האינדיבידואלים של כל בעל חשבון. זאת באמצעות מסך ניהול הטוקנים. גישה למסך זה נעשית באמצעות התפריט העילי של המערכת> לחיצה על שם המשתמש> פרטי חשבון:

הלחיצה תפתח את חלונית פרטי המשתמש בתוכה נקליק על API Tokens על מנת להגיע למסך ניהול הטוקנים:

עם הלחיצה על הקישור תפתח חלונית אימות דו שלבי (OTP) בה נידרש להזין את הקוד שנשלח לבעל החשבון ב- SMS או אימייל. שלב מקדים זה הכרחי לאבטחת הטוקן ובא למנוע חשיפה שלו לגורמים שאינם מורשים.

(במידה ומסיבה כלשהי לא משוייכים לחשבון פרטי זיהוי שיאפשרו לשלוח את הקוד לבעל החשבון ב- SMS או אימייל אנו נידרש בשלב זה ראשית כל לעדכן את פרטי הזיהוי המורשים בחשבון, לאמת אותם ורק לאחר מכן תתקבל הגישה למסך הייעודי).

ברגע שהקוד אומת, קרי שהמערכת וידאה שמי שמנסה להכנס למסך ניהול הטוקנים מורשה לעשות זאת, נועבר למסך ניהול הטוקנים:

לחצו על התמונה להגדה

המסך יציג לנו את כל הטוקנים המוגדרים בחשבון. לכל חשבון מערכת מוקצה טוקן ייחודי בצורה אוטומטית; במידה ובעל החשבון מעוניין לחולל טוקנים נוספים הוא יוכל לעשות זאת בלחיצה על הכפתור צור טוקן חדש. דבר זה אינו הכרחי, הוא רק נועד לטובת מי שרוצה לפזר סיכונים. על ידי הקצאת טוקן ייעודי לכל פעולה שמתבצעת בחשבון, או לכל מקבץ של פעולות, ניתן למנוע מצב שבו חשיפה לא מכוונת של הטוקן לגורם הלא מתאים מאפשרת לאותו הגורם לבצע קשת רחבה של פעולות בחשבון בניגוד להסכמתנו. בשימוש בריבוי טוקנים אנו למעשה מגדרים את הסיכון. כאמור אבל, זה לחלוטין נתון לשיקול דעתו של המשתמש בחשבון.

עם הלחיצה על כפתור יצירת הטוקן תפתח חלונית הגדרות הטוקן:

במסגרת החלונית:

  • נגדיר את שם הטוקן כפי שנרצה לקרוא לו על מנת לאתר אותו בקלות במסך ניהול הטוקנים.
  • נוכל להגדיר IP מורשה לשימוש בטוקן (רלוונטי לארגונים שעובדים עם IP קבוע ורוצים למנוע מצב בו הטוקן מושמש מחוץ לגבולות הגזרה של הארגון).
  • נוכל להצמיד לכל טוקן הערה שתעזור לנו בניהול – למשל מי הגורם בארגון שהקצנו לו את השימוש בטוקן.
  • לצד זה נוכל גם להגדיר את תוקף הטוקן – שימושי כאשר ממניעי אבטחת מידע אנו רוצים לשלוט על אורך החיים של הטוקן והתחלופה שלו.
  • במידה ואנו לא מעוניינים להשתמש בטוקן הדיפולטי שהמערכת מעמידה לרשותנו, אלא בטוקן אותו אנו נקבע עבור עצמנו, ניתן לעשות זאת. לצורך כך נלחץ על הגדרות מתקדמות בחלונית:

נסמן את תיבת הסימון הרצויה ונזין בתיבה את ערך הטוקן שנרצה ליצור:

ניתן להזין טוקן מותאם אישית שכולל 10 תווים או יותר, ביניהם אות לועזית אחת לפחות. אפשר לשלב בו ספרות ואת כל אחד מהתווים הבאים: @$!%\-_#?&

יודגש – טוקן מותאם אישית נועד לשימוש כאשר המערכת בצד הלקוח אינה יודעת להסתמך על טוקן ברירת המחדל של InforUMobile. מטעמי אבטחה מומלץ להשתמש באפשרות מתקדמת זו רק בנסיבות אלו ולא במידה ויש באפשרותכם להשתמש בטוקן הסטנדרטי שמוקצה על ידי InforUMobile.

בסיום ההגדרות נלחץ על כפתור צור טוקן, הטוקן יווצר ותוצג לנו חלונית הפלט:

במסגרת החלונית נוכל לצפות בטוקן החדש שהוקצה לנו. כמו כן נוכל להעתיק אותו בלחיצה על כפתור העתק.

חשוב – זהו המקום היחיד במערכת בו נהיה חשופים חד פעמית לטוקן ושממנו יתאפשר לנו להעתיק אותו. עם סגירת החלונית לא נוכל יותר לראות את הטוקן במלואו או להעתיקו. אין לסגור את החלונית מבלי ללקט ממנה קודם את המידע הרלוונט לנו, שכן גם בטבלת ניהול הטוקנים המידע יהיה זמין לנו בצורה חלקית בלבד על מנת לשמור אותו במצב מאובטח.

לאחר לחיצה על סגור נשוב אל טבלת ניהול הטוקנים שלנו בה נוכל לראות את הטוקן החדש שנוצר בהצלחה לצד הטוקנים הקודמים בחשבון.

במסגרת זאת נוכל לעקוב אחר מתי טוקנים נוצרו ולא פחות חשוב מתי היתה הפעם האחרונה שהם הושמשו לביצוע פעולות בחשבון (מאפשר לעקוב אחר זליגות בשימוש או מועדי שימוש לא סבירים). נוכל לראות אם טוקן נתון פעיל ובתוקף, אם הגבלנו IP שישתמש בו ואת כל יתר המידע שהגדרנו בעת יצירתו. כאמור את מזהה הטוקן המלא לא נוכל לראות בטבלה שכן מוצג ממנו רק מקטע מייצג:

לחצו על התמונה להגדה

במידה ונרצה לערוך פעולות על טוקן קיים נוכל לעשות זאת בריחוף עם העכבר מעל שורת הטוקן ולחיצה על אייקון 3 הנקודות משמאל, דבר אשר יחשוף את אייקוני הפעולות האפשריות לביצוע:

לחצו על התמונה להגדה

לחיצה על עריכה תאפשר לנו לעדכן את שם הטוקן, ה- IP המורשה שלו, ההערות הנלוות לטוקן והתוקף שלו. בעזרת אייקון ההשהיה נוכל להפסיק את הפעלתו במידה ונרצה בכך ונוכל גם למחוק אותו בלחיצה על פח המחיקה.

לסיכום

הטוקנים מאפשרים גישה לחשבון המערכת בצורה תכנותית ומבלי שתהיה נגיעה ישירה לממשק. מערכת InforUMobile מאפשרת לנהל מספר בלתי מוגבל של טוקנים בחשבון על מנת לתמוך בשלל הפעולות הנחוצות לביצוע בו. הטוקנים כרוכים ברגישות לא מבוטלת וחשוב לנהוג בהם במשנה זהירות על פי כללי אבטחת המידע המקובלים. אין לחשוף אותם למי שאינו מורשה או שלא לצורך, אין להפיצם באמצעים שאינם מאובטחים דיו. חשוב לא פחות לשמור על פרטי זיהוי חשבון (מספר טלפון וכתובת אימייל של בעל החשבון) מעודכנים ומאומתים כיוון שבעזרתם מתאפשרת גישה למסך הטוקנים ולאזורים רגישים נוספים במערכת.

אתם מוזמנים לצור איתנו קשר ולהתייעץ בכל נושא הקשור בשימוש ואבטחת הטוקנים בחשבונכם.

כברירת מחדל, דפדפן Chrome, מציע לשמור סיסמאות כניסה לאתרים.

שימו לב שהפעולה מתבצעת על ידי הדפדפן בלבד ובלי קשר למערכת InforUMobile

במקרה שאתם מנסים להיכנס למערכת אך שם המשתמש והסיסמה שלכם אינם מופיעים בשלב הכניסה, ניתן לנסות את הפעולה הבאה:

בדיקה האם הדפדפן מוגדר לשמור סיסמאות

בפינה העליונה של הדפדפן, ליד סמל ההגדרות (שלוש נקודות אנכיות) לחצו על סמל הפרופיל שלכם ולאחר מכן על סיסמאות (passwords)

במסך שייפתח בדקו שהאפשרויות הצע לשמור סיסמאות וכניסה אוטומטית מופעלות.

אם הן לא מופעלות, הפעילו אותן ונסו להיכנס מחדש למערכת ואז לחצו על שמור כדי שהמערכת תשמור את שם המשתמש והסיסמה.

אם עדיין הסיסמה לא נשמרת

אם האפשרויות כבר מופעלות, גללו למטה עד סוף המסך ובדקו האם בסעיף פריטים שאף פעם לא נשמרו מופיע cloud.inforu.co.il או כיתוב דומה ומחקו אותו בעזרת ה-X. לאחר מכן נסו להיכנס שוב למערכת ולחצו על שמור בחלונית

אם הדפדפן עדיין לא שומר את הסיסמה, יש לפנות לאיש מחשבים או לשירות תמיכה טכנית למחשב שלכם.

אחת התכונות המתקדמות של מערכת InforUMobile מאפשרת לכם ליצור קישור לדף נחיתה שייפתח אוטומטית עם פרטים מסוימים של איש קשר (ששמרתם כבר במערכת) ושהוא יצטרך להשלים רק את הפרטים החסרים. כך תוכלו לחסוך לאיש הקשר הקלדה מיותרת של נתונים מצד אחד ותבטיחו שהנתונים בדף הנחיתה יהיו מדויקים ככל האפשר.

למשל, אם יש לכם במערכת InforuMobile איש קשר בשם יוסי שהאימייל שלו הוא [email protected]:

ואתם רוצים שהוא ייכנס לדף נחיתה וישלים פרטים שחסרים לכם, למשל טלפון נייד, ואתם רוצים שכשהוא ילחץ על קישור שתשלחו לו בדואר אלקטרוני הוא יצטרך להשלים רק את מספר הטלפון:

אופן הביצוע – שרשור פרמטרים

לשם כך יש לשרשר את שמות הפרמטרים לקישור של דף הנחיתה בתבנית הבאה:

הגדרת הקישור

עבור הקישור הארוך עם סימן & לאחר הקישור:

&page-field-name=[#contact-field-name#]

ועבור הקישור הקצר עם סימן ? לאחר הקישור:

?page-field-name=[#contact-field-name#]

שליחה ב-SMS

שימו לב: כאשר מדובר בשליחה ב-SMS, יש להשתמש בשדות כפי שהם מופיעים בעברית:

(ניתן לדעת את שמות השדות בדיוור על ידי לחיצה על אנשי קשר > ניהול שדות > שם השדה בעברית

דוגמה

למשל אם יש לך דף נחיתה שהקישור הארוך שלו הוא:

 https://lp.landing-page.mobi/index.php?page=landing&id=123456&token=123456 

הוא ייראה כך לאחר השרשור:

https://lp.landing-page.mobi/index.php?page=landing&id=123456&token=123456&שם=[#שם פרטי#]&אימייל=[#מייל#]

והקישור הקצר שלו:

http://lp6.me/bocza?שם=[#שם פרטי#]&אימייל=[#אימייל#]

כדי לבצע את השרשור העתיקו את הקישור של דף הנחיתה ל-notepad (או כל תוכנת עריכת טקסט) ושרשרו את הפרמטרים לקישור. למשל אם יש בדף הנחיתה שדות "שם" ו"אימייל":

&שם=[#שם פרטי#]&אימייל=[#אימייל#]

שליחת הקישור ב-SMS

ב-SMS יש לשלוח את הקישור כפי שהוא.

שליחה בדיוור

בדיוור אלקטרוני יש להשתמש בשמות השדות כפי שהם מופיעים במסך אנשי קשר > ניהול שדות > מידע ל-API > שם השדה ב-API

כלומר, הקישור ייראה כך:



https://lp.landing-page.mobi/index.php?page=landing&id=123456&token=123456&שם פרטי=[#FirstName#]&אימייל=[#Email#]

והקישור הקצר שלו:

http://lp6.me/bocza?שם=[#FirstName#]&אימייל=[#Email#]



לאחר מכן תוכלו למשל לשתול את הקישור בדיוור ולשלוח אותו ללקוחות. כאשר איש הקשר יקבל את הדיוור ויפתח את הקישור, המערכת תשתול עבורו את הפרטים. לדוגמה:

הערה

שימו לב שאם יש לכם שדות עם רווחים ו/או עם גרשיים, יש לכתוב את השדות בדיוק כפי שהם, עם הרווחים ועם הגרשיים.

אחד הפתרונות הכלליים למגוון בעיות בהתחברות למערכת ושליחת הודעות הוא לנקות קבצי cookies, כלומר, את מידע ההתחברות הקודם כך שניתן יהיה להתחבר מחדש בצורה תקינה. למידע נוסף על קבצי cookies.

להלן אופן הביצוע מדפדפן Chrome. שימו לב שמדובר בפעולה שמתבצעת על המחשב שלכם ובאחריותכם ועלולה לפגוע בנתוני התחברות שלכם גם לאתרים אחרים; לכן יש לצמצם אותה בהתאם להנחיות הבאות:

יש ללחוץ על הכפתורים Control – Shift – Delete, ובחלון שייפתח לסמן את טווח הזמן הרצוי (בדרך כלל ב-24 שעות האחרונות או בשבוע האחרון, בהתאם למשך הזמן שבו קיימת הבעיה) ואת האופציה כל קובצי ה-Cookie ונתוני האתר (Cookies and other site data). מומלץ שלא לסמן אפשרויות אחרות כגון מחיקת היסטוריה וסיסמאות, ולסיום ללחוץ על נקה נתונים (clear data).

 

לאחר מכן מומלץ להתנתק מהשירות, לסגור את הדפדפן, להפעילו מחדש ולנסות להתחבר שוב.

לחצו כאן לקבלת מידע מפורט על האפשרות מאתר התמיכה של Chrome.

 

שירות Dropbox הוא שירות לאחסון קבצים בענן, ומאפשר יצירת קישור ציבורי לקבצים שלכם, כלומר שכל אחד יוכל לצפות בקובץ שלכם. אם אתם צריכים להציג ללקוחות שלכם קובץ גדול, תוכלו להיעזר בשירות כדי לקבל קישור ציבורי ולשלב אותו בהודעת הדיוור או ה-SMS שאתם שולחים דרך מערכת InforUMobile.

שימו לב: מדובר בשירות חיצוני שאינו קשור ל-InforUMobile, והמידע שלהלן מוצג כמחווה שירותית בלבד ואינו באחריותנו, ובכפוף לשינויים בהתאם לשיקולים הפנימיים של חברת Dropbox.

היכנסו לאתר dorpbox.com וצרו חשבון חדש או היכנסו לחשבון קיים שלכם, בהתאם להנחיות.

לחצו על הכפתור Upload שבפינה הימנית העליונה, ולאחר מכן על Files ובחרו את הקובץ הרצוי מהמחשב שלכם.

במסך שייפתח, בחרו בתיקייה Public ולחצו על Upload.

בסיום ההעלאה, לחצו בתחתית המסך על View details ואז על שם התיקייה Files/Public. מערכת Dropbox תפתח עבורכם את התיקייה הציבורית שלכם, ואז עמדו על השורה שבה מופיע הקובץ שלכם ולחצו על הכפתור Share, ולאחר מכן על Create a link ואז על copy link. (שימו לב שמופיע הכיתוב Anyone with the link can view this file).

הקישור שמופיע הוא קישור ציבורי וניתן להשתמש בו בכל מקום וכל מי שילחץ עליו יוכל לצפות בקובץ שלכם.

 

כמו כן, ניתן להעלות קבצים לאחסון ב-drive של גוגל – לחצו על הקישור להסבר.

Categories: ChatBot, LandingPages, SMS, UMail

להלן סרטון המדגים כיצד יוצרים אוטומציה דור 2.0 במערכת: