בניית סקרים

באמצעות מערכת InforUMobile

באמצעות מערכת InforUMobile

כבעל עסק, לבטח מתעוררות אצלך תהיות לגבי מה חושבים הלקוחות שלך לגבי השירות או המוצר שלך. דווקא אותו מידע שנמצא אצל הלקוחות ואינו בידיים שלך יכול להיות בעל ערך עליון להשלמת פאזל ההצלחה של בית העסק שלך. מהיום תוכל להשיג את המידע בעזרת מערכת ניהול הסקרים הסלולריים מבית InforUMobile.


שימוש במערכת הסקרים יאפשר לך בקרה הדוקה יותר על הנעשה בעסק שלך ותשפר את הקשר שלך עם הלקוחות ואת רמת השרות שתוכל להעניק להם.
אל תאפשר למידע חשוב בזמן אמיתי לחמוק מידיעתך.
החל היום בביצוע סקרים ללקוחות שלך.

דוגמאות לסקרים שונים

ממשק דוחות מתקדם:


סטטיסטיקות בזמן אמת – פילוח תוצאות הסקר לפי תשובה בשילוב דוחות גרפים צבעוניים ומעוצבים.

ניתוח תוצאות הסקר – מערכת ניתוח תוצאות מאפשרת קבלת החלטות מושכלת בקלות.

מידע מסוכם וגולמי – כולל כל המידע הגולמי להורדה באקסל.

גרפים מתקדמים וקבצים – גרף מענה יומי, גרף עמודות צבעוני ואפשרות ייצוא תשובות מהיר ופשוט לאקסל.

מה היתרונות של סקר סלולרי :


אחוזי הענות גבוהים מאד – סקרים שמבוצעים באמצעות SMS מגיעים עד 30% הענות לעומת סקרים שנשלחים במייל שמגיעים בדרך כלל לכ- 3% הענות.

לצרכנים קל למלא סקר סלולרי – הם יכולים להחליט האם נוח להם למלא עכשיו או במועד מאוחר יותר, זה תמיד זמין להם בטלפון.

תשובות מיידות – כ- 95% מהודעות ה- SMS נקראות תוך 3 דקות ולכן התשובות של הסקר נאגרות מהר מאד וניתן לקבל החלטות בזמן אמת על פיהם.

אנונימי או מזוהה – ניתן לשלוח גם סקרים אנונימיים ללא זיהוי המשיב וכן סקרים מזוהים בו יודעים את זהות המשיב (ע"י שליחת לינק שונה לכל נמען).

שיטות עבודה

ניתן לעבוד ב- 2 שיטות עבודה.

אנחנו עושים הכל עבורכם:

אנו מעצבים ומתכנתים עבורכם את הסקר במערכת הסקרים שלנו על פי איפיון שסוכם מראש. אתם עוברים על הסקר, נותנים הערות ואנו מתקנים בהתאם.

עבודה עצמית:

אתם בונים את הסקר עצמאית באמצעות המערכת

תהליך העבודה לאחר בניית הסקר

הסקר מופץ באמצעות SMS לקהל הנמענים שביקשת. אנו מקצרים את הלינק של הסקר מקוצר כדי לחסוך תווים ב- SMS. נמען שמקבל את ההודעה יכול למלא את הסקר בקלות מהטלפון הסלולרי שלי על ידי מילוי הטופס. נתוני הסקר עוברים למערכת ממוחשבת שתאגור אותם עבורכם. את הנתונים המצטברים ניתן לשלוף מהמערכת בכל עת, לבצע חיתוכים ופילוחים.

בכך מתאפשר לבעל העסק לקבל היזון חוזר אמין ומיידי מהשטח ולתת מענה לצרכי הלקוחות שאילולא המידע האמור הוא היה מאבד אותם. הלקוח מקבל גישה למערכת ניהול הסקר שמאפשרת לו עצמאית לשנות/להוסיף/לעצב את הסקר והטופס בו בהמשך.

מתי מומלץ להפיץ סקר:

בסיום רכישה של לקוח (אפשר לשלוח אוטומטית)
בסיום מתן שירות ללקוח
סקר שביעות רצון תקופתי
סקר לפני או אחרי השקת מוצר/שירות חדש