• כניסת לקוחות
  • 03-9415550
InforUMobileLogoInforuMobileLogo1InforUMobileLogoInforUMobileLogo
  • SMS
    • שליחת SMS במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת SMS
    • מרכז הדרכה בנושא SMS
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • Email2SMS
    • קבלת הודעות SMS
    • אוטומציה שיווקית
    • הודעות OTP באמצעות SMS
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • פתרונות ל- eCommerce
  • דיוור אלקטרוני
    • דיוור אלקטרוני במערכת InforUMobile
    • תכונות מערכת דיוור אלקטרוני
    • אוטומציה שיווקית
    • פתרונות ל- eCommerce
    • דוגמאות לתבניות ועיצובים
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • מרכז הדרכה בנושא דיוור אלקטרוני
  • הודעות קוליות
    • הודעות קוליות דרך מערכת InforUMobie
    • המרה אוטומטית של הודעת SMS להודעה קולית
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • שאלות נפוצות – הודעות קוליות IVR
  • WhatsApp
    • שליחת WhatsApp במערכת InforUMobile
    • ממשקי API לשליחת WhatsApp
    • מרכז הדרכה בנושא WhatsApp
  • eCommerce
  • ערוצים נוספים
    • סקרים
    • אוטומציה שיווקית
    • אינטגרציות
    • צ'אט בוטים
      • צ'אט בוט במערכת InforUMobile
      • מרכז הדרכה צ'אט בוטים
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • דפי נחיתה
      • דפי נחיתה במערכת InforUMobile
      • תכונות מערכת דפי נחיתה
      • דוגמאות לתבניות דפי נחיתה
      • מרכז הדרכה בנושא דפי נחיתה
      • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • הודעות פוש לדפדפנים
    • הודעות פוש לאפליקציות
    • קטלוג מוצרים דיגיטלי
  • הדרכה
    • מרכז ידע
    • ממשקי API למערכת InforUMobile
    • בלוג
  • אודות
    • אודות החברה
    • חזון החברה
    • בלוג
      • בלוג חברה
      • קורס SMS לעסקים
      • קורס בדיוור בדואר אלקטרוני
      • פאנלי מומחים בנושא שיווק דיגיטלי
      • פרוייקט מובילי שוק ודעה
    • תוכנית שותפים
    • הצהרת נגישות
  • צרו קשר
✕

כך תייצרו מכירות באמצעות פייסבוק – המדריך המלא

  • דף הבית
  • בלוג
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
  • כך תייצרו מכירות באמצעות פייסבוק – המדריך המלא
נכתב ע"י יוני אלמוג ב- 13 בנובמבר 2013
קטגוריות
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
תגיות
  • פייסבוק
  • פרסום בפייסבוק
  • פרסום בפייסבוק וגוגל
  • פרסום סלולרי בפייסבוק
  • שיווק סלולרי

הקדמה: פרסום בפייסבוק מייצר מכירות!

נוכחות בפייסבוק ושיח עם הלקוחות היא מטרה טובה וראויה, אבל בסופו של תהליך עסק חייב לייצר מכירות כדי להתקיים. מדריך זה נכתב כדי לעזור לעסקים למכור ולשווק טוב יותר בעזרת פייסבוק.

בזכות המידע העצום שפייסבוק אוסף עלינו ושאנו מנדבים לו בעת הרישום ובכל פוסט, לינק ותגובה שאנו מעלים, הופך עבורנו פייסבוק לכיכר העיר החדשה. בכיכר וירטואלית זו אנו יכולים להכריז על הסחורה או השירות אותה אנו רוצים למכור או לקדם.

אלא שבשונה מכיכר עיר פיזית, נותן בידנו פייסבוק כלים רבי עוצמה "לפגוש" בדיוק מירבי את הקהל המתאים לנו ולהציע לו במקום ובזמן הנכון את ההצעה המתאימה ביותר – כל אלו כדי ליצור יותר מכירות.
אם להמשיך במשל כיכר העיר- אז תארו לכם שהייתם יכולים לקבץ במקום אחד רק את הקהל המתאים לכם, ורק אנשים בעלי עניין פוטנציאלי במוצר או השרות שלכם היו חולפים על פני הדוכן שלכם בכיכר. ברור לכולם שבמקרה כזה אחוזי ההצלחה שלכם במכירות היו עולים בהרבה.

ובכן – זה בדיוק המצב בשיווק ופרסום בפייסבוק. כאשר פייסבוק מעניק לכם ההזדמנות לפרסם את המוצר שלכם בדיוק שלא היה כמותו עד היום, בפני קהל שמתאים למוצר שלכם.
כל עסק חייב להפנים את העוצמה הזו ולדעת להשתמש בה נכון.

לצורך כך מוגש לכם מדריך שיציג לכם שלב אחר שלב את הדרך הנכונה לפרסום המוצר או השירות שלכם בפייסבוק ולזהות את קהלי היעד שבסבירות גבוהה ירכשו את המוצר שלכם.

1. שתלו קוד המרה של פייסבוק בדף הנחיתה/אתר

לפני שמתחילים כל פעולה שיווקית תמיד צריך לדעת מה המטרה של השיווק וכיצד מודדים את המטרה הזו.
פייסבוק מאפשר לנו לשתול קוד המרה באתר או בדף הנחיתה כדי לסמן לפייסבוק שהפעולה שרצינו שתתבצע (רישום, רכישה, השארת פרטים, הורדת פריט וכו') אכן התבצעה.
בנוסף מידע ההמרה יכנס למערכת הדוחות של פייסבוק ונוכל להשתמש בו לצרכי אופטימיזציה ושיפור תמידי של הקמפיין.
איך יוצרים קוד המרה ?
מתוך ה- Power Editor של פייסבוק, נכנסים ל- Converstion Tracking ואז לוחצים על הכפתור הירוק Create Conversion Pixel.

נותנים שם להמרה ומקבלים קוד המרה.
את הקוד הזה, יש להעתיק לתוך דף התודה שלכם אליו הגולש מועבר לאחר ביצוע ההמרה (מומלץ לשים את קוד ההמרה בתוך תאג ה- Head ב- HTML).

בהקשר זה, חשוב מאד להוביל את הגולש לדף נחיתה/אתר שהוא תואם מובייל כיוון שמעל מחצית מתנועת הגולשים בפייסבוק מגיעה מהמובייל וכדי להמירם, צריך לתת להם חווית גלישה מתאימה.

2. צרו פוסט שיווקי בעמוד העסקי שלכם

כדי לתקשר את המסר שלכם אל צרכן הקצה יש צורך ליצור פוסט בעמוד העסקי שלכם (בהמשך המדריך נדבר על איך דוחפים את הפרסום שלו מעבר לעמוד העסקי שלכם כמובן).
מכיוון שהמטרה שלנו כעת היא למכור/לשווק חייבים לכתוב את הפוסט בראיה שיווקית נטו.
יש לשמור על מספר כללי יסוד:
קריאיטיב שיווקי: תוכן המודעה חייב להיות בנוי בצורה שיווקית נכונה – תנו תיאור של הערך שהמוצר שלכם נותן ללקוח. טעות נפוצה זה לדבר על עצמכם ועל המוצר במקום לדבר על הערך ללקוח. תסבירו ללקוח איזו בעיה המוצר שלכם פותר לו.
קריאה לפעולה: הפוסט, שהוא בעצם המודעה השיווקית שלכם, חייב לכלול קריאה ברורה לפעולה. תארו בדיוק מה אתם רוצים שהלקוח יעשה אחרי שיראה את המודעה שלכם (בדרך כלל, ללחוץ על הלינק שמוביל לדף הנחיתה).
תמונה: השתמשו בתמונה רלוונטית לקמפיין עצמו, תמונה באיכות גבוהה עם מסר ויזואלי ברור. קצרה היריעה מלהרחיב את חשיבות התמונה בתהליך ההנעה לפעולה. שימו רק תמונות טובות, רלוונטיות ומושכות את העין, אם אין לכם – תייצרו, אם לא אז תרכשו תמונה מתאימה ברשת. המידות המתאימות היום לקמפיין שרץ גם בדסקטופ וגם במובייל בצורה מיטבית הן 560X292 פיקסלים.
חוק 20% טקסט בתמונות: אסור שתמונה שאתם מצרפים לפוסט  תכיל יותר מ20% מלל. שימו לב שפייסבוק בודק ולא מאפשר להעלות תמונה עם מלל רב מדי.

שים לב ! זהו שלב חשוב ביותר אשר יקבע את כמות ההיענות למודעה שלכם!

3. צרו מספר פוסטים לא מפורסמים לאותו קמפיין

לא תמיד בזמן כתיבת המודעה אתם תדעו האם המודעה טובה והאם היא תייצר המרות.
לכן, מומלץ מאד ליצור מספר גרסאות לאותה מודעה שיהיו שונות אחת מהשנייה (אפילו במעט) במסר השיווקי, בתמונה, בקריאה לפעולה וכו' על מנת להציגן לגולשים ואז לבדוק לפי כמות ההמרות איזה מודעה טובה יותר ואיתה נמשיך לרוץ.
אבל, יחד עם זאת, לא נרצה למלא את העמוד העסקי שלנו בכמה וריאציות של אותו פוסט.
הפתרון – פייסבוק מספקת לנו דרך פשוטה לבצע כמה וריאציות לאותו פוסט עבור קמפיין פרסומי – דרך זו נקראת Unpublished Post שאומר שזה פוסט שאנו נוכל להשתמש בו בפרסום אבל לא יראו אותו בעמוד העסקי שלנו.

כדי ליצור Unpublished Post, כנסו ל- Power Editor, ביצירת מודעה חדשה במקום לבחור פוסט קיים, יש ללחוץ על Create New Unpublished Post. יש למלא את כל הפרטים בטופס ואז יווצר לכם פוסט שלא יוצג בעמוד העסקי שלכם אבל יהיה זמין לנו לפרסם. למודעות הללו נגדיר טרגוט לפי המוסבר בהמשך המדריך.

4. פרסמו לחברים בעמוד שלכם

כעת לאחר שיצרנו את הפוסט ואפשרנו לפייסבוק לעקוב אחר ההמרות שיבוצעו בו, עלינו לקדם את הפוסט ולהציגו בפני כמה שיותר רוכשים פוטנציאליים של המוצר/השרות שלנו.
ישנן מספר אפשרויות לקביעת קהל יעד פוטנציאלי (טרגוט).המטרה שלנו היא לחפש קהלים שבסבירות גבוהה יתעניינו במוצר או השירות שלנו.
נתחיל עם פרסום הפוסט לחברים בעמוד שלכם. מתחילים בדרך כלל עם קהל יעד זה כי בסבירות גבוהה מי שעשה Like לעמוד העסקי שלנו הוא לקוח פוטנציאלי של המוצר שאנחנו הולכים להציע.
השאלה המתבקשת היא מדוע צריך לפרסם להם, הרי הם חברים בעמוד שלנו וראו את הפוסט שהעלנו ?
התשובה היא שפייסבוק מציגים את הפוסטים שאנו מעלים לעמוד העסקי שלנו רק לכ- 16% מהחברים בעמוד שלנו ולכן כדי שהפוסט יוצג לכולם צריך לפרסם בתשלום.

כיצד נעשה זאת ?
ב- Power Editor, נכתוב מודעה חדשה (או שנשכפל מודעה קיימת) ותחת ה- Audiance באופציה של Target users who are connected to נכניס את שם העמוד העסקי שלנו.

 

5. פרסמו לחברים של חברים בעמוד שלכם

בפרק הקודם פרסמנו את הפוסט לחברים של העמוד שלנו.
כדי להגדיל את החשיפה למודעות שלנו הדרך הכי קלה היא לפרסם לחברים של חברים בעמוד העסקי.
כאן משתמשים בהוכחה החברתית של פייסבוק וליד כל מודעה שתוצג לגולש יוצמד גם שמו של החבר שלו שאוהד את העמוד העסקי שלנו מתוך מטרה שזה ישכנע אותו לרכוש את המוצר או השירות.
אנשים היום פחות מאמינים לפרסומות אך הם כן מאמינים להמלצות של חברים שלכם ולכן פרסום לחברים של חברים בעמוד העסקי שלנו בדרך כלל מביא תוצאות טובות.

כיצד נעשה זאת ?
ב- Power Editor, נכתוב מודעה חדשה (או שנשכפל מודעה קיימת) ותחת ה- Audience באופציה של Target users whose friends are connected to נכניס את שם העמוד העסקי שלנו.

6. פרסמו ללקוחות קיימים שלכם (על פי כתובת מייל או מספר טלפון)

קבוצה נוספת שבסבירת גבוהה מעוניינת במוצרים שלכם היא רשימת הלקוחות הקיימים שלכם (או המתעניינים שלכם) שכבר קנו אצלכם מוצר בעבר או שהם רשומים לרשימת התפוצה שלכם במייל או שהשאירו בעבר פרטים בדפי הנחיתה שלכם.
פייסבוק מספקת כלי חזק שנקרא Custom Audience שמאפשר לכם לעלות רשימה של כתובות מייל או רשימת טלפונים של לקוחות שלכם ואז פייסבוק מבצע הצלבה בין הרשימה שנתתם לו לבין המידע שהוא מחזיק על כל משתמש בפרופיל שלו ויוצר קבוצה של כל הלקוחות שלכם בתוך פייסבוק.
אחרי יצירת הקבוצה הזו, ניתן לפרסם לה בקלות.
איך עושים את זה ?
נכנסים ל- Power Editor, בוחרים ב- Audience.
לוחצים על התפריט Create Audience ובוחרים Custom Audience.

לאחר מכן צרו קובץ CSV עם כתובות מייל או מספרי טלפון, תנו שם לקבוצה (נניח: "רשימת לקוחות ברשימת התפוצה") ועלו אותו למערכת.
לפייסבוק לוקח כמה דקות לאתר את האנשים ואז הוא ירשום לכם באותו מסך את גודל הרשימה שהוא איתר.

כדי לפרסם לקבוצה זו, צרו מודעה דרך ה- Power Editor, בחרו ב- Audience ואז לחצו על Advance.
שם תוכלו להכניס את שמות הקבוצות שיצרתם תחת Custom Audience.

7. פרסמו ללקוחות דומים ללקוחות שלכם (Look alike)

בפרק הקודם הכנו קבוצה של ההלקוחות שלכם (Custom Audience). לפייסבוק יש כלי חזק שיודע למצוא קהלים דומים מבחינת מאפיינים (גיל, מין, מקום מגורים, תחומי עניין, פעולות בפייסבוק וכו') ולייצר לנו קבוצה כזו כדי שנוכל לפרסם לה. הרציונאל הוא שלקוחות שדומים ללקוחות שלנו, כנראה גם יהיו מעוניינים במוצר שלנו.
איך עושים את זה ?
תכנסו ל- Power Editor, בחרו ב- Audience, סמנו את קבוצת הלקוחות שהכנסנו בפרק הקודם ולחצו למטה על כפתור Create Similar Audience

עכשיו תווצר לכם קבוצה דומה לקהל הלקוחות שלכם ותוכלו לפרסם לה כמו שהראתי בפרק הקודם.

 8. פרסמו ללקוחות שאוהדים עמודים דומים לשלכם

אחד הכלים החזקים שפייסבוק מעמיד לרשותנו הוא היכולת לטרגט גולשים שעשו Like לעמוד מסויים.
אחת הדרכים להשתמש בכלי הזה הוא לבדוק לאיזה עוד עמודים עשו לייק גולשים שעשו לייק לעמוד שלנו ולטרגט את האוהדים הנוספים של אותם עמודים כי בסבירות גבוהה הם בקהל היעד שלנו.
עושים זאת במספר שלבים. קודם כל צריך לדעת לאיזה דפים האוהדים של העמוד שלנו עושים גם לייק.
נשתמש ב- Search Graph של פייסבוק לצורך כך.
נרשום שאילתה במנוע החיפוש של פייסבוק בצורה הבאה:
Pages liked by people who like InforUMobile – Shamir Systems
תחליפו את העמוד שלנו בשם העמוד שלכם.
תקבלו רשימה של עמודים שהם דומים לעמוד שלכם מבחינת תחומי עניין (כי אותם אנשים עשו להם לייק).
במקרה שלנו תראו עמודים של Feeder, TheMarker ועוד.

עכשיו כאשר אתם יודעים לאיזה עמודים הלקוחות שלכם עושים Like, צריך לטרגט את כל הגולשים של עמודים אלו.
איך עושים זאת ?
ב- Power Editor, צרו מודעת פרסום וב- Audience תחת Target users who are connected to תכניסו את שמות העמודים (אגב, לא ניתן להכניס כל עמוד).

9. פרסמו ללקוחות לוקאלים (מבוסס מקום מגורים)

אחד הטרטוגים שעובד הכי טוב הוא פרסום מבוסס מקום המגורים של הגולש בפייסבוק.
פייסבוק כאמור יודעת היכן אנו גרים (אנחנו מספקים לה מידע זה) והיא מאפשרת למפרסמים להשתמש במידע.
אם אתם מוכרים מוצר בחנות (או כל מיקום פיזי אחר), סביר להניח שקהל היעד שלהם הוא אנשים המתגוררים באותה עיר בו נמצאת החנות שלכם.
לכן, אם נניח יש לכם חנות בגדים בהרצליה, יעיל מאד בפייסבוק לטרגט למודעות שלכם רק אנשים שגרים בהרצליה ולהוסיף לזה מידע דמוגרפי נוסף, כגון מין וגיל (נניח אם זה חנות לבגדי נשים מגיל 30 ומעלה).
במודעות שלכם רצוי להשתמש גם במידע הגיאוגרפי הזה כדי לתפוס את העין של הלקוח.
לדוגמא לכתוב מודעה "מבצע מיוחד לתושבי הרצליה בלבד". לקוח רואה זאת כפנייה אישית אליו והקמפיין יעבוד טוב יותר כך.
אם אתם רשת ויש לכם מספר סניפים, מומלץ לעשות מודעה פר עיר עם הטרגוט המתאים.

איך עושים זאת ?
ב- Power Editor, כאשר אתם יוצרים מודעה, תחת ה- Audience תוכלו להגדיר מאפיינים אלו.
שימו לב שלעיתים עיר מסויימת נכתבת בכמה וריאציות – תכניסו את כולן.

10. עקבו אחר הקמפיין ובצעו שיפורים מתמידים בהתאם לתוצאות

כעת לאחר שהקמתם את הקמפיינים שלכם וחשפתם אותם בפני הקהל שחשבתם שהוא המתאים ביותר עבורכם, יש להמתין ולראות את התוצאות המתקבלות.
לאחר כ-3 ימים תתחילו לקבל נפח תוצאות שיאפשר לכם להתחיל ולקבל תובנות והחלטות להמשך כל קמפיין.
תוכלו לבדוק את ביצועי הקמפיין והמודעות שלכם לפי חיתוכים רבים.
כיצד תבחנו את תוצאות הקמפיינים שלכם ?
כנסו Ads manager, לחצו על כפתור Reports ובחרו את טווח התאריכים הרצוי.
תקבלו דוח ביצועים פר קמפיין.

אני מאד ממליץ ללחוץ על כפתור Edit Columns ולהוסיף גם את המידע על ההמרות (הזכרו בפרק 1) כדי לבדוק איזה קמפיין אכן מימש את המטרות העסקיות שלנו. ראו צילום מסך איפה מסמנים זאת.

הפעולה הזו תוסיף לכם ליד כל קמפיין כמה המרות בוצעו ובהתאם תוכלו לשפר את הקמפיינים שלכם.

בנוסף, מומלץ גם להציג את המידע בפילוח לפי מודעות (הזכרו בפרק 3 בו עשינו כמה מודעות) והטרגוטים השונים (הזכרו בפרקים 4-9). ראו צילום מסך

סיכום

כ- 4 מליון ישראלים מבלים מדי יום ביומו שעות ארוכות בפייסבוק.

המערכת רבת העוצמה של פייסבוק מאפשרת גם לכם לגשת במדוייק לקהל היעד שלהם ולהציע לו את השירות שלכם.

פייסבוק מעמידה לרשותכם את המידע הזה כדי שתוכלו להרוויח באמצעותו כסף ולייצר מכירות לעסק שלכם.

התחילו להשקיע את כספי הפרסום שלכם בצורה חכמה ומבוקרת בפייסבוק וגם אתם תראו תוצאות עסקיות משופרות ועליה במכירות.

המאמר נכתב במאמץ משותף של דני זקס ויוני אלמוג.

pirtsum1 (1)

יוני אלמוג

משנה למנכ"ל InforUMobile. מומחה בשיווק סלולרי ואינטרנטי. בעל ידע נרחב בטכנולוגיות דיגיטליות, ממשקי משתמש ומערכות תקשורת. מעצב ומתווה אסטרטגיות עסקיות. מוביל דעה בתעשיית המובייל בישראל, מרצה בכנסים בתחום. יוני בוגר תואר בהנדסת מחשבים מהטכניון. מצב אישי – נשוי + 2 ילדים

More Posts - Website

Follow Me:
TwitterFacebookLinkedInGoogle PlusYouTube






    צרו קשר:









    או בטלפון:

    03-9415550

    InforUMobile - Shamir Systems

    פוסטים אחרונים מהבלוג שלנו

    • חידושים במערכת – שיפורים מהותיים שהטמענו בחודשים פברואר-מרץ 2025
    • עדכון מודול הפופאפים במערכת – הוספת מנגנון הקפצה חכם ומותאם אישית לכל גולש
    • חדש במערכת – Dashboard ביצועי שליחות ומכירות
    • זרקור על: סגמנטציות חכמות ופילוחים במערכת
    • זרקור על: מסעות לקוח חכמים במערכת
    • התראות פוש על שיחות WhatsApp נכנסות

    שליחת SMS לעסקים
    דיוור אלקטרוני
    שליחת WhatsApp עסקי
    הודעות קוליות
    פתרונות eCommerce

    ממשקי API למערכת 
    מרכז ההדרכה
    בלוג חברה
    חזון החברה

    Facebook  Youtube Instagram

    03-9415550
    [email protected]

    הצהרת נגישות
    מדיניות פרטיות לגלישה באתר
    נספח לתנאי ההתקשרות – פרטיות

    שמיר מערכות ומפעלים בע"מ | 03-9415550 | InforUMobile | כל הזכויות שמורות

    חברת שמיר מערכות ומפעלים בע"מ חרטה על דגלה לספק שירות לכל לקוחותיו באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע”ג-2013 ולתקנות על פיו.

    הסדרי הנגישות במשרדי החברה

    מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו:
    אין קבלת קהל במשרדינו והשרות ניתן רק באמצעות אתר האינטרנט, הטלפון והמייל.

    התאמות נגישות שבוצעו במסגרת הנגשת האתר

    באתר מותקן סרגל נגישות מסוג NagishExpress באמצעותו אפשר להגיע אליו מכל מקום באתר ע"י כפתור ההנגשה הצף באחת הפינות באתר. ניתן לבצע דרכו את הפעולות הבאות:

    • לשנות את הטקסט לפי הצרכים שלכם – להגדיל אותו, לרווח בין האותיות, לשנות את הרווח בין השורות, לישר לצד אחד.
    • לשנות את הניגודיות  של צבעי המסך ובעיקר הטקסט והרקע (כולל מונוכרום וצבע חום כהה).
    • לשנות את הסמן.
    • להדגיש את הקישורים.
    • להסתיר את התמונות.
    • לבטל הנפשות
    • הפעלת פרופיל ADHD
    • הפעלת פרופיל מוגבלות קוגנטיבית
    • להשתיק קול

     

    נגישות האתר אינטרנט

    • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
    • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
    • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
    • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
    • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
    • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
    • מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

    דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

    למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר.

    פרטי רכז.ת הנגישות במשרד

    • שם מלא: יעל אלמוג-מנור
    • טלפון :03-9415550 שלוחה 549
    • דוא”ל :  [email protected]

    פרסום הצהרת הנגישות

    הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 27-06-2024

    הגדרות גופן
    Adjust background colors
    • Report a problem
    • NagishExpress Logo